Met 2 jaar leeftijdsverschil tussen kinderen....
+13
Tania
PiP
ekjir@M
Darius
Tazz
Liadan
Teddyaapje
Susan
Coco
Parisienne
Jazzlyn
Happydobby
Monnie
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Met 2 jaar leeftijdsverschil tussen kinderen....
Wat veel reacties al, fijn!
Het meerijdplankje wordt 'm sowieso niet.
Tja, ik blijf twijfelen, draagdoek wordt het niet maar dan een ergonomische drager. Draagdoek knopen zie ik zelf niet zo zitten en mijn man al helemaal niet. Maar welke kies ik dan? Iemand ook bekend met "Marsupi"? Deze is nog een beetje betaalbaar namelijk.
Onze wandelwagen is ook niet heel makkelijk om te bouwen, anders was het nog wel makkelijk geweest. Denk dat ik nu op de wandelwagen maar de reiswieg zet en dan met de buggy ga als ik met beide kinderen op stap ga. Dan kan N. in de buggy en de baby in de drager.
Het meerijdplankje wordt 'm sowieso niet.
Tja, ik blijf twijfelen, draagdoek wordt het niet maar dan een ergonomische drager. Draagdoek knopen zie ik zelf niet zo zitten en mijn man al helemaal niet. Maar welke kies ik dan? Iemand ook bekend met "Marsupi"? Deze is nog een beetje betaalbaar namelijk.
Onze wandelwagen is ook niet heel makkelijk om te bouwen, anders was het nog wel makkelijk geweest. Denk dat ik nu op de wandelwagen maar de reiswieg zet en dan met de buggy ga als ik met beide kinderen op stap ga. Dan kan N. in de buggy en de baby in de drager.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb me pas geleden helemaal verdiept in de SSC's. Marsupi is geschikt voor als kindjes heel klein (tot ongeveer een half jaar oud) zijn. Daarna wordt het dragen met een marsupi onconfortabel, omdat de banden te smal zijn, die gaan snijden als het kindje zwaarder wordt.
Ik vraag voor mijn verjaardag en de geboorte cadeaubonnen van een site waar je een SSC kunt kopen, misschien voor jullie ook een idee?
Ik vraag voor mijn verjaardag en de geboorte cadeaubonnen van een site waar je een SSC kunt kopen, misschien voor jullie ook een idee?
Gast- Gast
Als ik samen een eind ga lopen, doe ik C.eline in de kinderwagen en J.ulian in de draagdoek of de Beco. Ik vind dit nog helemaal niet zwaar en ze vinden het allebei fijn. Ik zou dit net als bijna iedereen, eerst doen. Mocht het niet bevallen, kan je altijd nog iets anders aanschaffen.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Rejoy. schreef:ik ga -heel verrassend- voor de optie met de draagdoek
+1 zo verplaatsen wij onsnog steeds dagelijks. En dan zit de ene keer N in de drager en J in de buggy en de volgende keer andersom. Of N op z'n loopfiets en J in de drager. Mocht je voor een drager gaan let er dan wel goed op dat je een ergonomische koopt anders wordt het al snel zwaar.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Bij ons is N ook nog wel eens moe van bijv een ochtend psz. In de wagen zitten vind Hij dan heerlijk. Moe op zo'n plankje lijkt me dan helemaal niet werken.
Mocht er ooit een derde komen dan vraag ik ook geld voor een dreumes wompat (we hebben nu de toddler) voor de eerste maanden heb ik de Bondolino.
Mocht er ooit een derde komen dan vraag ik ook geld voor een dreumes wompat (we hebben nu de toddler) voor de eerste maanden heb ik de Bondolino.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Bij ons zit ook 22 maanden. En wij zijn voor de Kid-sit en draagdoek gegaan.
Beviel/bevalt allebei prima!!
S. bleef wel zitten op de Kidsit. Niet altijd natuurlijk want ze wilde wel eens lopen maar als ze moe werd ging ze er wel op zitten.
Nu heb ik de wandelwageninzet en nu kunnen de 2 naar elkaar kijken dat vindt D. echt het einde.
Heb er totaal geen spijt van!!
Beviel/bevalt allebei prima!!
S. bleef wel zitten op de Kidsit. Niet altijd natuurlijk want ze wilde wel eens lopen maar als ze moe werd ging ze er wel op zitten.
Nu heb ik de wandelwageninzet en nu kunnen de 2 naar elkaar kijken dat vindt D. echt het einde.
Heb er totaal geen spijt van!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hadden in eerste instantie een plankje voor achter de kinderwagen, maar dat vond meneer de eerste paar keer leuk voor een klein stukje maar daarna wilde hij er echt niet meer op gaan staan. Toen hebben we een duowagen gekocht ook omdat de oudste snel moe is vanwege gezondheidsproblemen dus kan hij af en toe lopen en gewoon zitten, en hij blijft dan rustig zitten. Van die duowagen absoluut geen spijt in ons geval.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Weinig leeftijdsverschil tussen kinderen, belangrijk?
» kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud
» Het verschil tussen jouw kinderen?
» Wat is het verschil tussen jullie kinderen?
» 'kloof' tussen/met vriendinnen zonder kinderen
» kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud
» Het verschil tussen jouw kinderen?
» Wat is het verschil tussen jullie kinderen?
» 'kloof' tussen/met vriendinnen zonder kinderen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: