Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update*

+5
Tabbert
RYW
Inge
Hoochie
Beachgirl
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update* - Pagina 2 Empty Re: En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update*

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 4:52

Maar wil je dat nog steeds zo graag nu 'ie niet reageert op je berichtjes?
Zeg 'm gewoon gedag in de kroeg als je 'm ziet, wilt ie meer dan zal 'ie vast verder met je kletsen, en anders zou ik het echt laten laten gaan.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update* - Pagina 2 Empty Re: En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update*

Bericht  Inge za 10 maa 2012 - 4:55

Princess schreef:Maar wil je dat nog steeds zo graag nu 'ie niet reageert op je berichtjes?
Zeg 'm gewoon gedag in de kroeg als je 'm ziet, wilt ie meer dan zal 'ie vast verder met je kletsen, en anders zou ik het echt laten laten gaan.
Maar goed het kan dat hij de berichten niet gelezen heeft.
Als hij ze wel gelezen heeft zou het idd een ander verhaal zijn
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 4:59

Inge schreef:
Princess schreef:Maar wil je dat nog steeds zo graag nu 'ie niet reageert op je berichtjes?
Maar goed het kan dat hij de berichten niet gelezen heeft.
Als hij ze wel gelezen heeft zou het idd een ander verhaal zijn

Maar misschien heeft hij ze niet gelezen. Als hij ze wel heeft gelezen zal ie wel zeggen 'Hey, was jij degene die me een berichtje heeft gestuurd?'
En als hij ze wel heeft gezien dan zou het een rare, ongemakkelijke situatie worden.
Lastig dat je niet ziet of ze wel of niet gelezen zijn. Maar ik zou op veilig spelen iig.

Laatst aangepast door Princess op za 10 maa 2012 - 5:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  RYW za 10 maa 2012 - 5:04

Het zou mijn eer een beetje te na zijn, inmiddels...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Beachgirl za 10 maa 2012 - 8:36

Het gaat mij helemaal niet meer om die berichtjes. (en dat ik geen antwoord kreeg.) Het gaat er mij om dat hij mij een ontzettende leuke jongen lijkt, met wie ik graag wel een keertje in contact zou willen komen, om te kijken of het écht een leukerd is.

3 weken geleden leek een berichtje op FB mij de beste en "veiligste" manier, ik ben een ontzettende schijterd namelijk. En wist toen ook nog niet dat hij ook vaak in dezelfde kroeg komt als ik. Had hem daar nog nooit eerder gezien, maargoed ik ga ook niet elke week uit.

Had ik wel elke week uitgegaan en had ik geweten dat hij daar ook elke week is dan had ik het meteen al anders aangepakt en hem gewoon aangesproken in die kroeg.

Op dit moment maakt het me helemaal niets uit of ik hem te spreken krijg ja of nee. En of hij de berichtjes gelezen heeft of niet, (om welke reden of door welke oorzaak dan ook) het zal mij een worst wezen.

Mocht ik hem vanavond spreken en het is een leuk gesprek dan ben ik blij.

Mocht ik hem niet spreken, of wel spreken maar geen leuk gesprek -> jammer dan.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Inge za 10 maa 2012 - 22:31

Heb je hem gezien / gesproken?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Tabbert za 10 maa 2012 - 23:17

Daar ben ik ook zeer benieuwd naar!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Beachgirl zo 11 maa 2012 - 5:36

Gezien & gesproken! En het was leuk!

Heb em gewoon aangesproken met hoi, hoe is het, en of ie het naar zijn zin had. Hij reageerde heel enthousiast en dat zorgde ervoor dat ik t er gewoon uitgegooid heb dat ik em een berichtje gestuurd had via facebook, en of hij het gelezen had. Hij zei: huh, eeh nee? Wat heb je gestuurd dan?? Ik: "een compliment!" en toen kreeg ie een big smile!

Hij had mijn berichtjes niet gelezen, hij keek daar nooit naar zei hij eerlijk want hij krijgt een hoop berichtjes en reacties, en hij beloofde me gisteravond om vandaag te kijken, (want hij was erg nieuwsgierig zij hij) en dat heeft ie gedaan en ook een leuk antwoord gestuurd. En hij nodigde me meteen uit als vriendje op Fb. Very Happy

Ik ben happy... bounce En nu ga ik rustig afwachten hoe het contact verder gaat verlopen!

Laatst aangepast door Beachgirl_24 op zo 11 maa 2012 - 5:40; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 5:37

Leuk! En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update* - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 5:41

cheers cheers cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 6:02

Leuk!! Benieuwd naar het verloop Wink

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 11 maa 2012 - 6:10

Haha wat leuk!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 6:15

Wat leuk!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Tabbert zo 11 maa 2012 - 6:31

Kijk dat is nog eens een leuke ontwikkeling!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Inge zo 11 maa 2012 - 11:23

Yeah cheers
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 ma 12 maa 2012 - 9:32

Wat leuk zeg! Ik ben benieuwd naar het vervolg!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Beachgirl zo 25 maa 2012 - 0:27

Nou even een update na een hele tijd:

Nadat ik aangegeven had hem een berichtje gestuurd te hebben op Fb heeft ie mij toegevoegd en hebben we gekletst via FB. Zoals hierboven ook al stond.

Vorige week vrijdag heb ik hem weer gezien in de kroeg en heb ik hem aangesproken. Hoe het met hem ging enzo... en we hebben toen even staan kletsen, over hem, zijn werk e.d. over koetjes en kalfjes zegmaar. Verder niet zoveel bijzonders.

Gisteravond vroeg ik hem op fb of hij ook in de kroeg zou zijn, maar helaas hij ging naar een feest ergens anders... Vond ik jammer want ik had hem gisteravond juist zijn nummer willen vragen of willen vragen of hij een keer een drankje zou willen gaan doen.

Ik zat voordat we naar de kroeg gingen bij vriendinnen thuis een drankje te doen en zij spoorden me aan om hem gewoon mee uit te vragen via fb. Volgende week kan ik niet naar de kroeg ivm werk dus zie ik hem niet, en zou hij nu nee zeggen dat zou ik hem toch ff 2 weken niet zien dus is het niet zo ongemakkelijk Wink

Zo gezegd zo gedaan, ik heb hem via Fb een berichtje gestuurd met de vraag of hij misschien zin had om een keertje wat te gaan drinken. Meteen zijn nummer vragen wilde ik niet, ik dacht als hij ja zegt heb ik daarna een goede reden om zijn nummer te vragen.

Naja gisteravond geen antwoord meer gekregen, hij was natuurlijk op dat feest. Maar vanochtend helaas een beetje een teleurstellend antwoord:

"Lijkt me erg leuk, maar sorry ga het toch niet doen. Ben namelijk aan het daten met een meisje."

Balen dus... Cry Heb geantwoord met: jammer, maar begrijpelijk.

Verder wist ik niet zo goed wat ik moest zeggen. Blijkbaar issie wel redelijk serieus aan het daten, anders zou hij het misschien wel gedaan hebben.

En nu weet ik het niet zo goed meer... Embarassed Cry
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje zo 25 maa 2012 - 0:42

Stoer dat je het gedaan hebt. En balen dat hij nee zei, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Zou er verder niets meer mee doen. Mocht het niets worden met die date, kan hij altijd nog wel contact met je opnemen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Beachgirl zo 25 maa 2012 - 1:09

slaatje schreef:Stoer dat je het gedaan hebt. En balen dat hij nee zei, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Zou er verder niets meer mee doen. Mocht het niets worden met die date, kan hij altijd nog wel contact met je opnemen.

Ik ga er ook niks meer mee toen. Het is nu wel duidelijk bij hem dat ik hem leuk vind, en het is nu aan hem als hij er iets mee wil doen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 2:15

Inderdaad, goed dat je die stap genomen hebt. Ondanks dat het niet het antwoord is waar je op hoopte, weet je nu wel waar je aan toe bent. Ik zou er nu ook niks meer mee doen. Mocht dat daten met dat meisje niks worden dan weet hij je vast wel te vinden.

Gast
Gast

Bericht  Elysia zo 25 maa 2012 - 2:21

Jammer zeg Sad
Wel netjes van hem overigens, er zijn genoeg mannen tegenwoordig die dat gewoon verzwijgen en met meerdere meiden tegelijk daten.
Dus wel fijn om te weten dat hij wat dat betreft niet zo is.
Niet dat je daar nu wat aan hebt, maar wie weet word het met haar toch niks en kunnen jullie ooit toch nog op date smile
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 2:21

slaatje schreef:Stoer dat je het gedaan hebt. En balen dat hij nee zei, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Zou er verder niets meer mee doen. Mocht het niets worden met die date, kan hij altijd nog wel contact met je opnemen.

+1, vind het ook erg stoer van je En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update* - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: