sites met leuke goedkope zomerkleding maat 86 jongen
+6
Happydobby
Flower_L
PiP
Clapperdie
Linda
Teddyaapje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
sites met leuke goedkope zomerkleding maat 86 jongen
Ik ben vooral opzoek naar shirts of bloesjes met korte mouwen voor op vakantie!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: sites met leuke goedkope zomerkleding maat 86 jongen
Ik en mijn kind.
http://www.ikenmijnkind.nl/jongens-6898-korte-mouwen-boy-6898-c-217_156_158_225.html
http://www.ikenmijnkind.nl/jongens-6898-korte-mouwen-boy-6898-c-217_156_158_225.html
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen website maar mijn moeder heeft laatst bij de C&A leuke zomerkleding gekocht in maat 80 voor onze vakantie. Ga er vanuit dat het er dan ook in maat 86 is.
Oh ik zie nu dat je de collectie bij Wehkamp wel kan kopen http://www.wehkamp.nl/kinderen/babykleding/CKB/C23_3K3_CKB/#&&KW1=&PRmin=0&KW3=&PRmax=30&M=&KW6=&SM=1&F=1_3_6_17_
Oh ik zie nu dat je de collectie bij Wehkamp wel kan kopen http://www.wehkamp.nl/kinderen/babykleding/CKB/C23_3K3_CKB/#&&KW1=&PRmin=0&KW3=&PRmax=30&M=&KW6=&SM=1&F=1_3_6_17_
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
http://www.hummbee.com/
heb nu niet gekeken, maar pas hadden ze nog erg veel voorraad.
Er is nu 60% korting
heb nu niet gekeken, maar pas hadden ze nog erg veel voorraad.
Er is nu 60% korting
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Bij V&d webshop ook paar leuke gekocht.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Linda schreef:Ik en mijn kind.
Die site is te verslavend!
Gast- Gast
Hummbee heeft nu ook nog een extra korting van 10% met code S10
Ik heb net een spijkerbroekje, shirtje en shirtje met lange mouwen van Name-it voor S. gekocht voor 30,97 euro
Ik heb net een spijkerbroekje, shirtje en shirtje met lange mouwen van Name-it voor S. gekocht voor 30,97 euro
Gast- Gast
Ik ben vandaag de stad in geweest en het viel tegen, M is uit een aantal shirts gegroeid maar ze hadden bijna niets. Bij de Hema hing er helemaal niks. C&A had weinig, misschien V&D wel maar daar ben ik niet geweest.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:Ik ben vandaag de stad in geweest en het viel tegen, M is uit een aantal shirts gegroeid maar ze hadden bijna niets. Bij de Hema hing er helemaal niks. C&A had weinig, misschien V&D wel maar daar ben ik niet geweest.
Ik ben ook in diverse winkels geweest maar echt bijna alles is al weg! Vorig jaar heb ik nog best veel op de site van v&d gekocht maar vond t nu ook tegenvallen. Omdat T. rood haar heeft staat ook best veel niet.
Teddyaapje- Ratel
Ik heb volgens mij nog wel wat tshirtjes in maat 86 liggen van vorig jaar. Als je wil kan ik straks wel even voor je kijken?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik heb pas een aantal shirtjes maat 86 bij de hema gekocht, maar ik zie dat Happydobby daar niet kon slagen dus je zal wel geluk moeten hebben of er daar nog iets ligt. Waar ik ben geweest lag nog veel in ieder geval. Misschien dat je nog ergens kan kijken voor shirts van Just Small, maar hier lag pas nog weinig. En in de Name it winkel hier lag ook nog wel het een en ander.
Welke kleuren vind je niet staan bij rood haar?
Welke kleuren vind je niet staan bij rood haar?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
De hema heeft online nog veel t-shirts nu 1+1 gratis.
pippeloentje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12
Er staat maar 1 shirt in maat 86 bij de jongenskleren.pippeloentje schreef:De hema heeft online nog veel t-shirts nu 1+1 gratis.
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Er staat maar 1 shirt in maat 86 bij de jongenskleren.pippeloentje schreef:De hema heeft online nog veel t-shirts nu 1+1 gratis.
Vanmorgen vroeg nog veel meer.
In maat 86/92 is nog wel genoeg te krijgen.
pippeloentje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12
Ik heb evt ook nog wel wat voor je liggen!
Gast- Gast
Oh dan wordt het misschien in de ochtend aangevuld, ik ga ook eens kijken naar 86/92, daar kan ik ook nog wel wat voor gebruiken.pippeloentje schreef:Liadan schreef:Er staat maar 1 shirt in maat 86 bij de jongenskleren.pippeloentje schreef:De hema heeft online nog veel t-shirts nu 1+1 gratis.
Liadan- Ratel
http://www.kinderkleding-tekoop.nl Heeft ook aanbiedingen nu.... weet alleen niet of er nog veel op staat!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Je hebt helemaal gelijk, ik keek gewoon verkeerd op de site. Ik kon net ook niks vinden in maat 86/92, maar ik zocht verkeerd. Er staat inderdaad nog best wel wat op!pippeloentje schreef:Liadan schreef:Er staat maar 1 shirt in maat 86 bij de jongenskleren.pippeloentje schreef:De hema heeft online nog veel t-shirts nu 1+1 gratis.
Liadan- Ratel
Hmm dan moet ik ook nog maar eens op de site van hema kijken, zal ook wel verkeerd gezocht hebben want kon niet veel vinden gistere.
Ik vind dat felle kleuren en rood/ oranje/ roze mijn zoontje niet zo mooi staan. (aqua)blauw staat m t mooist, daarmee knallen zn ogen eruit!
Erg lief Tania, en Laurientje! Wat hebben jullie allemaal in de aanbieding en laat maar weten wat je ervoor wilt hebben!
Ik vind dat felle kleuren en rood/ oranje/ roze mijn zoontje niet zo mooi staan. (aqua)blauw staat m t mooist, daarmee knallen zn ogen eruit!
Erg lief Tania, en Laurientje! Wat hebben jullie allemaal in de aanbieding en laat maar weten wat je ervoor wilt hebben!
Teddyaapje- Ratel
Grappig, ik vind felle kleuren en roze juist wel heel mooi staan bij mijn dochter en blauw inderdaad ook. Bij Yara vind ik pastelkleuren niet mooi staan, dat maakt haar heel bleek.Teddyaapje schreef:Hmm dan moet ik ook nog maar eens op de site van hema kijken, zal ook wel verkeerd gezocht hebben want kon niet veel vinden gistere.
En je moet bij 1+1 gratis klikken bij de hema site, daar staan meer shirtjes dan in het 'normale' deel van de site.
Liadan- Ratel
Ik heb je een pm gestuurd.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ben net bij prenatal goed geslaagd voor shirts 86.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Soortgelijke onderwerpen
» Waar kun je goedkope jongens spijkerbroekjes kopen maat 80?
» leuke sites
» Online shoppen; leuke sites?
» Tip leuke sites eens wat anders.
» Leuke kinderkapsels (jongen)
» leuke sites
» Online shoppen; leuke sites?
» Tip leuke sites eens wat anders.
» Leuke kinderkapsels (jongen)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: