Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update*

+5
Tabbert
RYW
Inge
Hoochie
Beachgirl
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update* Empty En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update*

Bericht  Beachgirl vr 9 maa 2012 - 10:21

Sorry *weg!*

Laatst aangepast door Beachgirl_24 op zo 25 maa 2012 - 0:32; in totaal 2 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update* Empty Re: En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update*

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 10:25

Is er een openingszin nodig dan? Je kunt hem toch ook gewoon aanspreken met een 'Hoi' en zijn reactie afwachten?

Gast
Gast

En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update* Empty Re: En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update*

Bericht  Beachgirl vr 9 maa 2012 - 10:33

Maura schreef:Is er een openingszin nodig dan? Je kunt hem toch ook gewoon aanspreken met een 'Hoi' en zijn reactie afwachten?

Laatst aangepast door Beachgirl_24 op vr 9 maa 2012 - 12:14; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 10:35

Als hij tot twee keer toe niets terugstuurt en je niet aanspreekt in de kroeg zou ik het daarbij laten. Hooguit nog een hoi in het voorbij gaan maar echt niet meer dan dat. Als hij enige interesse had gehad dan was FB de meest laagdrempelige manier om met je in contact te komen en dat heeft hij niet aangegrepen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 10:39

Wat Zusje zegt, daar ben ik het mee eens. En vandaar ook mijn idee om slechts 'hoi' te zeggen. Meer kun je niet meer doen.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl vr 9 maa 2012 - 10:41

Zusje schreef:Als hij tot twee keer toe niets terugstuurt en je niet aanspreekt in de kroeg zou ik het daarbij laten. Hooguit nog een hoi in het voorbij gaan maar echt niet meer dan dat. Als hij enige interesse had gehad dan was FB de meest laagdrempelige manier om met je in contact te komen en dat heeft hij niet aangegrepen.

Ja daar heb je ook wel weer gelijk in.

Balen No ( vooral omdat ik em zo leuk vind!)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Hoochie vr 9 maa 2012 - 10:41

Zusje schreef:Als hij tot twee keer toe niets terugstuurt en je niet aanspreekt in de kroeg zou ik het daarbij laten. Hooguit nog een hoi in het voorbij gaan maar echt niet meer dan dat. Als hij enige interesse had gehad dan was FB de meest laagdrempelige manier om met je in contact te komen en dat heeft hij niet aangegrepen.

+1
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 10:48

Misschien ben ik dan heel nuchter hoor maar 'zo leuk'? Je hebt 1 keer hoi tegen hem gezegd en hij negeert je berichten. Waarom vind je hem dan toch nog zo leuk? Wat is er dan precies zo leuk aan hem?

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl vr 9 maa 2012 - 10:53

Zusje schreef:Misschien ben ik dan heel nuchter hoor maar 'zo leuk'? Je hebt 1 keer hoi tegen hem gezegd en hij negeert je berichten. Waarom vind je hem dan toch nog zo leuk? Wat is er dan precies zo leuk aan hem?

Laatst aangepast door Beachgirl_24 op vr 9 maa 2012 - 12:15; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl vr 9 maa 2012 - 10:56

Ging mezelf in t begin nog wijsmaken dattie mijn berichtjes gewoon niet gezien heeft omdat ie alles op FB plaatst met zn mobiel. En ie op zn mobiel misschien die berichtjes niet ziet.

Maar dat is natuurlijk onzin, hij heeft ze heus wel gezien.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 10:57

Ik wil je geen valse hoop geven hoor maar bedenk me nu ineens dat je berichten van 'vreemden' in een ander deel van je fb inbox krijgt. Ik zie ze ook heel vaak over het hoofd. Net nog op eentje gereageerd van begin februari... Hoi tegen iemand zeggen kan sowieso nooit kwaad. Misschien komt er wel een gesprek uit voort, misschien niet... Gewoon toevallig eens langslopen als hij daar ook is en hem aankijken, lachen en hoi zeggen. Het verder aan hem overlaten en niet gelijk over je berichtje beginnen mocht hij een gesprek aangaan. Gewoon casual. Je moet niet te snel te veel willen. Zegt hij alleen hoi terug, laat het dan gewoon daarbij.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 9 maa 2012 - 11:02

Zal hij de berichten wel gezien hebben?
De chatberichten die ik krijg van mensen met wie ik niet bevriend ben zie ik namelijk niet
Zag een tijdje terug bij toeval meerdere berichtjes van onbekende personen, sommige al maanden oud
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Beachgirl vr 9 maa 2012 - 11:02

Zusje schreef:Ik wil je geen valse hoop geven hoor maar bedenk me nu ineens dat je berichten van 'vreemden' in een ander deel van je fb inbox krijgt. Ik zie ze ook heel vaak over het hoofd. Net nog op eentje gereageerd van begin februari... Hoi tegen iemand zeggen kan sowieso nooit kwaad. Misschien komt er wel een gesprek uit voort, misschien niet... Gewoon toevallig eens langslopen als hij daar ook is en hem aankijken, lachen en hoi zeggen. Het verder aan hem overlaten en niet gelijk over je berichtje beginnen mocht hij een gesprek aangaan. Gewoon casual. Je moet niet te snel te veel willen. Zegt hij alleen hoi terug, laat het dan gewoon daarbij.

Ja ik dacht ook eerst dat ik mijn instellingen zo had staan dat ik geen berichten van vreemden kon ontvangen dus had die instellingen al aangepast.

Langslopen en lachen heb ik vorige week al gedaan, maar ga ik morgen gewoon weer doen Wink. En zie dan idd wel hoe het loopt.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl vr 9 maa 2012 - 11:05

Inge schreef:Zal hij de berichten wel gezien hebben?
De chatberichten die ik krijg van mensen met wie ik niet bevriend ben zie ik namelijk niet
Zag een tijdje terug bij toeval meerdere berichtjes van onbekende personen, sommige al maanden oud

Krijg weer een sprankje hoop haha! Laughing

Laatst aangepast door Beachgirl_24 op vr 9 maa 2012 - 12:15; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 11:07

Oh nee, dat zou ik echt niet doen hoor... Je komt dan echt nogal wanhopig over, in dit topic eigenlijk al... sorry...

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl vr 9 maa 2012 - 11:08

Zusje schreef:Oh nee, dat zou ik echt niet doen hoor... Je komt dan echt nogal wanhopig over, in dit topic eigenlijk al... sorry...

Ja erg he, k weet t!! Embarassed
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge vr 9 maa 2012 - 11:10

Ik vind het niet zo zeer wanhopig, als je iemand leuk vind moet je er voor gaan!
Zou gewoon een berichtje op zijn timeline plaatsen! Stel hij heeft je priveberichtjes wel gelezen komt het wel wat wanhopig over maar als hij ze niet gelezen heeft heb je een kans laten liggen

Nee heb je, ja kan je krijgen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Beachgirl vr 9 maa 2012 - 11:16

Inge schreef:Ik vind het niet zo zeer wanhopig, als je iemand leuk vind moet je er voor gaan!
Zou gewoon een berichtje op zijn timeline plaatsen! Stel hij heeft je priveberichtjes wel gelezen komt het wel wat wanhopig over maar als hij ze niet gelezen heeft heb je een kans laten liggen

Nee heb je, ja kan je krijgen

Dikgedrukte: daar ben ik het ook wel mee eens. Hij mag best weten dat ik hem leuk vind, is toch alleen maar een compliment??

Nahh iets op zn tijdlijn plaatsen durf ik echt niet, hij heeft best wel veel vrienden.

Wie weet heeft ie ze wel verteld over die berichtjes en dan zien ze me ineens ook op zn timeline stalken (zo ga ik dan weer denken)

Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 11:28

Dus eerst ben je het met me eens en nu met Inge? Punt is dat je naar mijn idee gewoon al te ver bent gegaan. Eerst een berichtje sturen, daarna nog een berichtje en dan nu iets op zijn timeline terwijl je al sorry had gezegd dat je hem een berichtje had gestuurd... Je wilde niet overkomen als een stalker... Mss heeft hij je berichtjes niet gelezen maar mss ook wel... Zeker de zogenaamde grapjes... Nah... Niet doen. Je zegt dat het een spontane jongen is, zeg gewoon hoi tegen hem en kijk of er een gesprekje mogelijk is. Gewoon een casual gesprek dus niet gelijk gaan refereren aan je berichtjes oid. Gewoon, met wie ben jij, hoe gaat het, leuk weekend tot nu toe, nog leuke plannen voor de boeg... Chit chat.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl vr 9 maa 2012 - 11:44

Zusje schreef:Dus eerst ben je het met me eens en nu met Inge? Punt is dat je naar mijn idee gewoon al te ver bent gegaan. Eerst een berichtje sturen, daarna nog een berichtje en dan nu iets op zijn timeline terwijl je al sorry had gezegd dat je hem een berichtje had gestuurd... Je wilde niet overkomen als een stalker... Mss heeft hij je berichtjes niet gelezen maar mss ook wel... Zeker de zogenaamde grapjes... Nah... Niet doen. Je zegt dat het een spontane jongen is, zeg gewoon hoi tegen hem en kijk of er een gesprekje mogelijk is. Gewoon een casual gesprek dus niet gelijk gaan refereren aan je berichtjes oid. Gewoon, met wie ben jij, hoe gaat het, leuk weekend tot nu toe, nog leuke plannen voor de boeg... Chit chat.

Ik zeg niet dat ik iets op zijn timeline heb geplaatst hoor.

En ja ik heb verschillende ideeen, aan de ene kant vind ik dat hij best mag weten dat ik em leuk vind. (wat is daar mis mee?) Maar aan de andere kant twijfel is of ik niet te stalkerig overkom. Maar dat weet ik pas als ik heb gesproken heb. Kan mezelf wel stalkerig vinden, maar wie weet vind hij dat wel niet.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 19:26

Ik doel meer op het feit alsje nu nog iets op zijn timeline zou schrijven. Ik bedoel niet dat je dat al gedaan hebt. Je hebt hem al 2 berichtjes gestuurd. 1 waarin je zegt dat je hem leuk vindt (dat hoeft idd geen geheim te zijn), 1 waarin je je verontschuldigd dat je hem hebt gemaild (waarom doe je dit uberhaupt?). Niemand kan met zekerheid zeggen of hij je berichten gelezen heeft. Daarom zou ik niets meer op zijn fb doen nu. Want als hij het wel heeft gelezen dan kom je stalkerig over en verspil je evt kansen, voor zo ver die er dan nog zijn.

Als je hem ziet, loop er eens 'toevallig' langs, zoek oogcontact en zeg hoi. Zie vanuit daar verder. Ga gewoon een gesprekje aan en als het een beetje loopt kun je best nog eens zeggen 'ik had je trouwens nog een berichtje gestuurd op fb'. Verder geen uitleg, geen excuses, kijk gewoon wat hij zegt en ga vanuit daar verder. En stop met alles van te voren compleet uit te kauwen... Just go with the flo.

En ik ben het eens hoor met diegene die zei 'als je iemand leuk vindt, dan moet je ervoor gaan. Maar ik ben ook van mening dat zoiets wel loopt als het wederzijds is. Daar zou je toch echt niet hemel en aarde voor moeten bewegen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 19:29

Waarom haal je al je reacties weg?

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl za 10 maa 2012 - 1:13

Zusje schreef:Waarom haal je al je reacties weg?

Omdat ik in mijn beginpost gezegd had: niet quoten ivm herkenbaarheid, en wil het later weer weg kunnen halen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 2:38

Ik heb je verhaal gisteravond gelezen, maar zat toen op m'n telefoon dus vond t toen niet handig om te reageren.

Ik vind je ook een beetje wanhopig overkomen, zeker omdat je de jongen één keer hebt gezien, 2 woorden hebt gewisseld en je hem verder niet kent. Hoe kun je hem dan zo leuk vinden?
Aantrekkelijk, ok, daar kan ik inkomen. Maar ik denk dat jij in je hoofd zo'n geweldige kerel van hem hebt gemaakt en hem daarom zo leuk vindt. Dalijk lijkt ie in niets daarop en dan valt ie hartstikke tegen.

Verder ben ik het eens met Zusje.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl za 10 maa 2012 - 3:28

Princess schreef:Ik heb je verhaal gisteravond gelezen, maar zat toen op m'n telefoon dus vond t toen niet handig om te reageren.

Ik vind je ook een beetje wanhopig overkomen, zeker omdat je de jongen één keer hebt gezien, 2 woorden hebt gewisseld en je hem verder niet kent. Hoe kun je hem dan zo leuk vinden?
Aantrekkelijk, ok, daar kan ik inkomen. Maar ik denk dat jij in je hoofd zo'n geweldige kerel van hem hebt gemaakt en hem daarom zo leuk vindt. Dalijk lijkt ie in niets daarop en dan valt ie hartstikke tegen.

Verder ben ik het eens met Zusje.

Tsja vast wel. Maargoed daarom wil ik hem graag spreken... dan weet ik tenminste hoe hij echt is. En valt hij dan tegen... tsja, dan is het jammer.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: