Mona 'Toetje van de Maand'
+4
Erin
Luthien
tuttebel
Alex
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mona 'Toetje van de Maand'
Misschien wel leuk, een topic over de Mona 'Toetjes van de Maand' om te laten weten welke toetjes er zijn en wat je ervan vindt. Die van februari was deze:
Die is zooooo lekker! Hij is nog heel even in de winkel, dus wie hem wil proberen heeft nog heel even tijd!
Toetje van de maand maart is deze:
Ik heb 'm nog niet geprobeerd ... iemand anders wel?
Die is zooooo lekker! Hij is nog heel even in de winkel, dus wie hem wil proberen heeft nog heel even tijd!
Toetje van de maand maart is deze:
Ik heb 'm nog niet geprobeerd ... iemand anders wel?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Re: Mona 'Toetje van de Maand'
Ik haal elke maand wel het toetje van de maand een keer om te proberen. Die pannacotta was wel lekker inderdaad.
Die van volgend mij december, creme brulee, vond ik echt zoooo vies.. of was het brownie.. nouja die vond ik beide niets. Veel te zwaar en choco achtig.
Er was er eentje met kokos ooit volgens mij.. Die vond ik lekker! (geintje dat is de straciatella/kokos.. die is er altijd) neeeh de ZEEUWSE BOLUS die was lekker!
Die van volgend mij december, creme brulee, vond ik echt zoooo vies.. of was het brownie.. nouja die vond ik beide niets. Veel te zwaar en choco achtig.
Er was er eentje met kokos ooit volgens mij.. Die vond ik lekker! (geintje dat is de straciatella/kokos.. die is er altijd) neeeh de ZEEUWSE BOLUS die was lekker!
Gast- Gast
die creme brulee vond ik ook echt heel vies. ik heb de helft weggegooit en sindsdien geen toetje van de maand meer gekocht. vond het echt een afknapper. ben wel benieuwd hoe die met appeltaart smaakt
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Er was er wel ooit een keer 1 met kokos die er normaal dus niet is. Die vond ik ook zo lekker. Luchtige kokos dacht ik, met nog iets.
En wat vonden jullie van marsepein met chocoladelettersaus? Ik ben dol op marsepein. Vond dat toetje ook wel lekker, maar erg zoet.
En wat vonden jullie van marsepein met chocoladelettersaus? Ik ben dol op marsepein. Vond dat toetje ook wel lekker, maar erg zoet.
Gast- Gast
Die jullie noemen ken ik niet. Alleen de crème brûlée heb ik op en die vond ik juist heerlijk. Brownie vond ik dan weer enorm tegenvallen. Ik ben wel benieuwd naar die appeltaart.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pannacotta was lekker!! (van de week nog gehad)
Appeltaart vind ik niet lekker dus sla em deze maand maar over.
Paar jaar terug had je meloen pudding met kiwi saus. Die was lekker! Houd wel van dat soort frisse smaakjes. Ik vond creme brullee ook lekker, trouwens.
Appeltaart vind ik niet lekker dus sla em deze maand maar over.
Paar jaar terug had je meloen pudding met kiwi saus. Die was lekker! Houd wel van dat soort frisse smaakjes. Ik vond creme brullee ook lekker, trouwens.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Een paar jaar terug was er Engelse Drop pudding. Nooit geprobeerd, maar ben er nog steeds nieuwsgierig naar. Kan die alleen niet meer vinden.
Gast- Gast
Ik heb het vanmiddag gekocht. Appeltaart fan he. Ben benieuwd hoe het smaakt, laat het nog wel weten!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Ik heb het vanmiddag gekocht. Appeltaart fan he. Ben benieuwd hoe het smaakt, laat het nog wel weten!
Ik ook, ik ga nu proeven!
Gast- Gast
IK ben gek op mona toetjes!
Pannacotta vond ik heerlijk!
Heel lang geleden hadden ze de smaak tompouce.. zo lekker
En ook 1 met banaan en toffee saus, jammer dat die toetjes dan niet meer terug komen!
Pannacotta vond ik heerlijk!
Heel lang geleden hadden ze de smaak tompouce.. zo lekker
En ook 1 met banaan en toffee saus, jammer dat die toetjes dan niet meer terug komen!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
De panna cotta vond ik echt heerlijk! Appeltaart gaan we ook zeker proberen
Gast- Gast
Oh ik moet ze allebei even proberen. Lijkt mij lekker.
Heb normaal altijd de citroenkwarktaart (geloof ik) variant. Lekker fris vind ik die. Gelukkig zijn de kinderen er ook gek op, anders eet ik die bak in mijn eentje zo leeg.
Heb normaal altijd de citroenkwarktaart (geloof ik) variant. Lekker fris vind ik die. Gelukkig zijn de kinderen er ook gek op, anders eet ik die bak in mijn eentje zo leeg.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik heb het gisteren geproefd. Vond het wel ok maar had er meer van verwacht. Wel lekker zoet! Maar niet te.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik mis de simpele chocoladepudding van Mona. Dus niet die brownie-pudding. Die is qua structuur ook wat luchtiger dan een normale pudding, geloof ik. Maar ik vond de normale chocoladepudding altijd zo lekker, maar die kan ik nergens meer vinden:(
De lemon cheesecake variant vind ik trouwens ook erg lekker!
De lemon cheesecake variant vind ik trouwens ook erg lekker!
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10
Ik koop meestal de limoentaart of de aardbeientaart variant. Maar de appeltaart ga ik zeker proberen!!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
De pannacotta is echt heerlijk!
Die tompouce pudding van een tijd terug had ik mij zo op verheugd, maar vond ik echt zwaar tegen vallen.
Wij kopen elke maand bijna wel het toetje van de maand.
Die tompouce pudding van een tijd terug had ik mij zo op verheugd, maar vond ik echt zwaar tegen vallen.
Wij kopen elke maand bijna wel het toetje van de maand.
Gast- Gast
Ik ben nog steeds gek op het brownietoetje, daar kan je me echt voor wakker maken
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Simpel toetje (Valentijn)
» Kerst toetje
» Dagelijks een toetje?
» Lekker toetje
» Wie weet er nog een lekker toetje?
» Kerst toetje
» Dagelijks een toetje?
» Lekker toetje
» Wie weet er nog een lekker toetje?
Pagina 1 van 1