Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

+17
Blond
SuperGrover
Phileine
Evalynn
Highway
Bacio
Vanillivi
Kaat
Middleme
Zora
Minx
Polly
Caresses
Benthe
Sneeuwvlok
RYW
Toet
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  RYW za 10 maa 2012 - 5:02

SuperGrover schreef:Hallelujah, wat werken jullie ontzettend veel. Heb je dan nog wel tijd om uit te gaan, met vriendinnen af te spreken, bioscoopje, uitslapen? Ik zou wel meer kunnen werken, alleen kan mijn bijbaantje alleen aan het eind van de middag of begin van de avond (bijles aan middelbare scholieren). Ik heb nu 2 bijlesleerlingen, meer kan ik niet hebben, omdat dat niet te plannen is. Ik zou er nog wel een baantje bij kunnen hebben met betere tijden, overdag en in het weekend, maar zolang ik rond kom, gebruik ik die tijd liever voor leuke dingen.

Nope Wink

Maar ik heb weinig keus, ik heb hoge maandlasten.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 5:03

Toen ik nog in een winkel werkte, werkte ik 12u, de koopavond en zaterdag.
Later ben ik in de horeca gaan werken, toen werkte ik zo'n 20uur.
Vaak was dat 2 avonden en een avond diner lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Zora za 10 maa 2012 - 5:28

SuperGrover schreef:Hallelujah, wat werken jullie ontzettend veel. Heb je dan nog wel tijd om uit te gaan, met vriendinnen af te spreken, bioscoopje, uitslapen? Ik zou wel meer kunnen werken, alleen kan mijn bijbaantje alleen aan het eind van de middag of begin van de avond (bijles aan middelbare scholieren). Ik heb nu 2 bijlesleerlingen, meer kan ik niet hebben, omdat dat niet te plannen is. Ik zou er nog wel een baantje bij kunnen hebben met betere tijden, overdag en in het weekend, maar zolang ik rond kom, gebruik ik die tijd liever voor leuke dingen.

Nee Very Happy Voorlopig is het even niet anders.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  SuperGrover za 10 maa 2012 - 5:33

Nee, ik snap wel dat je dan toch werkt, als je geen keus hebt. Je zult toch je huur moeten betalen, en zoals in jouw geval RYW, de zorg voor je kinderen. Ik ben eigenlijk gewoon blij dat ik het nu red Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 561177 Ik was trouwens vergeten dat ik ook nog als ander bijbaantje heb om samenvattingen te maken van artikelen en collegeaantekeningen van mijn opleiding. Dat is niet iets wat ik wekelijks doe, ik moet dat steeds 2 weken voor de tentamens inleveren, en meestal begin ik daar pas een week/2 weken van tevoren aan. Als ik dat verspreid over de weken, is het ongeveer 2 uur per week nog extra.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Polly za 10 maa 2012 - 6:57

Slapen deed ik nooit veel, maar tijd voor leuke dingen maakte ik altijd! :-)
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Toet zo 11 maa 2012 - 2:03

Tijd voor leuke dingen maak ik ook altijd. Ik heb tijden gehad dat ik 55 uur per week op school of aan het werk was en daarnaast kon ik nog genoeg leuke dingen doen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 4:24

Ik werkte 10 uur naast mijn studie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Blond zo 11 maa 2012 - 4:43

Ik werkte 6 uur per week bij baan 1, en 4 tot 8 uur bij baan twee. Baan 1 was twee avonden, baan twee 1 dag in het weekend (of een halve dag dus).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  silly-one zo 11 maa 2012 - 4:47

Naast mijn pabo opleiding werkte ik 8 uur per week als tennistrainer. Tijdens het schrijven van mijn onderzoek werkte ik ook nog 3 ochtenden in de week in het ziekenhuis als schoonmaakster. Dat laatste was vooral omdat ik geen lessen had, geen stage helemaal niks en ik op deze manier toch nog ritme had. Ik werkte in de ochtend zodat ik in de middag kon werken aan school.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Makamba wo 14 maa 2012 - 7:44

Ik heb naast mijn studie elke avond (ma t/m vrij) 2.5 uur per avond gewerkt in de schoonmaak.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Jeanette wo 14 maa 2012 - 9:07

Toen ik nog studeerde, werkte ik daarnaast in een kledingwinkel. Dit deed ik op koopavond, zaterdag en de koopzondagen. Gemiddeld werkte ik 11 uur per week (excl koopzondag er bij opgeteld, die kreeg ik trouwens dubbel uit betaald).
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 9:12

32 uur. laughcry
Ach, nog ff volhouden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Sophiee do 15 maa 2012 - 23:20

Ik werkte naast mijn voltijdstudie ongeveer 12-16 uur. Ik had wel extreem flexibele werktijden en kon het zelf inplannen (werkte in de horeca op het een CS). Ik werkte bijvoorbeeld vaak een ochtenddienst van 6-12 en had daarna college tot 16 uur.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum