Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel werken naast deeltijd studie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 5:47

Ik ga in september beginnen met een deeltijd studie die mij 2 avonden van 4 tot 9 gaat kosten. Daarnaast werk ik sowieso de eerste 2 maanden 40 uren (flexibel in te delen). Daarna ga ik terug naar mijn oude werk maar ik vind het lastig om in te schatten hoeveel uren ik dan kan werken. Ik dacht zelf aan 3X9 (waar ook thuiswerk bij zit) maar de studie schijnt vrij zwaar te zijn qua uren. Lastig.

Hoeveel uren werken jullie naast je deeltijdstudie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  M@niek vr 29 jul 2011 - 6:53

Ik ga in september ook weer studeren en ik ga een paar dagen in de week naar school, daarnaast ga ik ongveer 20uur werken.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  BJA vr 29 jul 2011 - 7:42

Ik ga ook in september deeltijd naar school. Alleen op de zaterdag.
De studieadviseur gaf mij de tip om in Excel een overzicht te maken. Je maakt dan 7 kolommen die elk één dag van de week moet voorstellen. Die deel je in vanaf hoe laat je opstaat tot hoe laat je gaat slapen.
Je gaat dan met kleuren aangeven hoeveel tijd je bezig bent met werk, school, huiswerk, sociaal, huishouden etc.
Je kan dan heel mooi zien hoeveel vrije tijd je nog over houdt.
Er werd mij geadviseerd om maximaal 32 uur te werken.
Nu werk ik nog 40 uur, maar zal dat wellicht in januari aan laten passen naar 32 uur, of 36. Ik twijfel nog. Wil het eerst ervaren.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 7:56

Ik studeer ook in deeltijd. Qua lessen kost me dat één dag of avond. Ik ben op zoek naar werk voor maximaal 32 uur. Maar ik combineer het natuurlijk ook met de zorg voor mijn zoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 4:12

Even off topic... Ik had het al in twee topics gevraagd maar volgens mij heb je het niet gelezen :P

Hoe was die eerste werkdag nu gegaan?
Kon je gewoon beginnen of stond je er voor nop?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:29

Ik werk 24 uur max naast mijn studie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  girli za 30 jul 2011 - 11:27

Kun je niet een aantal uur aangeven en het later verhogen/verlagen als je straks echt weet hoeveel tijd je aan alles kwijt bent?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:46

Hazeltje schreef:Even off topic... Ik had het al in twee topics gevraagd maar volgens mij heb je het niet gelezen :P

Hoe was die eerste werkdag nu gegaan?
Kon je gewoon beginnen of stond je er voor nop?
Excuses, ik heb het niet gelezen.
Ik werd dus vrijdagavond nog teruggebeld. Ze waren me vergeten terug te bellen en waren apart daarvoor terug naar kantoor gegaan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:49

girli schreef:Kun je niet een aantal uur aangeven en het later verhogen/verlagen als je straks echt weet hoeveel tijd je aan alles kwijt bent?
Dat weet ik dus niet. Ik ga nu 2 á 3 maanden werken in een ander bedrijf en daarna ga ik terug naar mijn oude werkgever. Zij wil vooraf weten hoeveel uren ik wil gaan werken zodat ze de projecten die ik ga doen in de planning kan zetten met een einddatum.
Ik kan hem dus het beste denk ik op 9X3 zetten zodat ik 2 hele dagen heb om aan mijn studie te besteden dan kan ik later altijd nog omhoog qua uren. Denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  girli zo 31 jul 2011 - 7:55

Als je op basis van projecten werkt, kun je misschien voor jezelf wat lager inzetten en als het project is afgelopen nog bijschaven als dit een optie is?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 0:39

Een paar jaar geleden (in 2003-204) volgde ik een deeltijdstudie op maandagmiddag/-avond (van 13.30 tot 22.30), en een opleiding op zaterdag en zondag (de hele dag). Daarnaast werkte ik 32 uur (dinsdag t/m vrijdag) en liep ik in de avonduren en op maandagochtend stage voor de weekendopleiding. Dat was wel een beetje veel hoor, ik hield nauwelijks tijd over voor huiswerk en al helemaal niet voor sociale dingen.

Nu werk ik 36 uur en heb ik een cursus gevolgd van 1 avond in de week. Dat was wel prima te doen, hoewel ook nog druk, want ik werk in de avonden nog een paar uurtjes en ben het afgelopen halfjaar bezig geweest mijn huis te verbouwen. Maar als je dat niet meetelt, is het wel te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 6:27

Ik doe een HBO-studie waarvoor ik 1 avond per week naar school moet. Daarnaast werk ik 40 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  RYW wo 3 aug 2011 - 7:47

Ik moest 2 avonden per week naar school en daarnaast werkte ik 36 u en had mijn twee jongens. Maar dat was gelukkig maar gedurende een beperkte tijd, en als je de ruimte hebt zou ik het zeker rustiger aan doen dan dat, want het is mij niet in de koude kleren gaan zitten...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werken naast deeltijd studie Empty Re: Hoeveel werken naast deeltijd studie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum