Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

+17
Blond
SuperGrover
Phileine
Evalynn
Highway
Bacio
Vanillivi
Kaat
Middleme
Zora
Minx
Polly
Caresses
Benthe
Sneeuwvlok
RYW
Toet
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Toet vr 9 maa 2012 - 5:22

Nu mijn plannen iets concreter worden en ik toch naar mijn financiële plaatje moet gaan kijken, probeer ik mij een voorstelling te maken van wat reeël is.
Ik weet dat het per studie en misschien zelfs per leerjaar/periode verschillend is maar toch ben ik benieuwd. Hoeveel uur werk jij (of heb je gewerkt) naast je voltijd (hbo) studie?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  RYW vr 9 maa 2012 - 5:25

Ik deed er 36 naast mijn master, maar ik raad het je niet echt aan, het is slopend. Ik zou als ik had kunnen kiezen liever een uur of 24 gewerkt hebben naast mijn studie.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:25

Naast mijn hbo werkte ik echt maar 6 uurtjes ofzo, kon ook echt niet meer. Nu naast mijn universitaire studie 24 uur gemiddeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Sneeuwvlok vr 9 maa 2012 - 5:31

Ik werk ongeveer 8 uur naast mijn HBO studie. In de weken dat ik stage heb werk ik wel minder.. dan meestal alleen een dag in het weekend. Normaal gesproken werk ik één avond en een dag in het weekend.
Ik zou niet meer uren kunnen werken, zeker omdat ik ook nog andere dingen wil blijven doen dan alleen werken en studeren.. een avond sporten, een avond met vrienden etc.


Laatst aangepast door Sneeuwvlok op vr 9 maa 2012 - 5:32; in totaal 1 keer bewerkt
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:31

Ik werkte er ongeveer 25/30 met af en toe wat extra, naast drie dagen stage en twee volle dagen school. Drie vaste avonden (en het laatste jaar vier) en het weekend wanneer er vraag was. Ik vond het 't laatste jaar wel zwaar. Misschien ook door die vierde avond die er bij kwam en grote opdracht die veel tijd kostte. Toen ik eenmaal uit het ritme was, kwam ik er ook niet meer in.

Ik vind het eigenlijk te veel voor naast een studie.

Edit: na 21.00 uur kon ik dan wel lezen en eventueel aan opdrachten werken, maar na een dag stage in een kleuterklas en daarna meteen kinderen uit de opvang halen, eten koken, eten, kinderen door het bad halen en in bed leggen en dan de keuken en woonkamer weer leefbaar maken had ik daar niet altijd zin in en energie voor.

Het ligt dus ook nog aan het werk wat je doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Toet vr 9 maa 2012 - 5:38

Dat is inderdaad veel smikkel! Ik hoop eigenlijk minimaal 18 uur per week te kunnen werken, waarvan 8 in het weekend en 10 (bijvoorbeeld 2 avonden) door de week.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:39

Ik werkte ongeveer 10-12 uur naast mn studie. Meer ging niet want ik moest 3 dagen stage lopen & 1.5e dag naar school.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Benthe vr 9 maa 2012 - 5:44

Ik werk 10 uur naast mijn studie en vind dat nu ik aan het afstuderen ben meer dan genoeg. (of eigenlijk te veel Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? 394967 ) maar naast het volgen van vakken op de universiteit vond ik 10 uur goed te doen. Op het HBO werkte ik wel wat meer, 15-20. Het is echt maar net inderdaad wat je precies moet doen en wat voor vakken je hebt. Tijdens stage werkte ik bijvoorbeeld vrijwel niet, dat vond ik echt te veel om naast 40 uren stage ook nog in het weekend te werken. (en gelukkig had ik die mogelijkheid om er gewoon een paar maanden tussen uit te gaan op mijn werk)
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Caresses vr 9 maa 2012 - 5:45

Ik weinig meestal tussen de 8 en 32 uur per maand.
Klasgenoot van mij werkt echt altijd wanneer ze kan, gemiddeld 16-24 uur per week.
Het is dus heel persoons afhankelijk.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Polly vr 9 maa 2012 - 6:32

...


Laatst aangepast door Polly op do 22 maa 2012 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 6:34

Momenteel werk ik 27 uur. Dit komt omdat ik mijn afstuderen heb uitgesteld naar september. Ik volg nu op 2 dagen keuzevakken op de Hogeschool. Volgend blok heb ik 1 keuzevak en ga ik fulltime werken. In september stort ik me volledig op mijn afstuderen en wil ik weer een baantje hebben voor rond de 12 á 18 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Minx vr 9 maa 2012 - 7:20

Ik werk op het moment tussen de 4 en 10 uur per week. Vind dat meer dan genoeg. Qua geld niet super maar ik red meer uren gewoon niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 7:21

Hm ik werk gemiddeld 34 uur per week naast mijn voltijd universitaire studie. Maar daar zit wel 6 uur oppassen bij dus dat is niet echt werken natuurlijk, al kan ik dan meestal niet studeren omdat het meestal overdag is. Ik moet wel zeggen dat ik weinig contacturen heb en niet overdreven veel tijd nodig heb om te studeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 7:27

Ik werk 7 uur naast mijn studie. Ik hoef wel maar 2 dagen per week naar school, de andere 3 dagen moet ik thuis werken (praktische hbo opleiding, tekenen voornamelijk). Opzich zou ik wel meer kunnen werken maar ik mocht bij mijn stageplaats blijven werken en daar kon ik maar 7 uurtjes terecht. Ik heb geen zin om een ander baantje voor nog 7 uur te zoeken. Dus zo vond ik het het afgelopen jaar prima.

Heb er wel zin in om zo na mijn studie flink te werken. Eindelijk eens echt eigen geld verdienen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 7:28

Mijn zus werkt 2 dagen naast haar HBO studie; dat kan alleen niet tijdens stages, maar verder wel. Dat zal zo'n 12/16 uur per week zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Zora vr 9 maa 2012 - 10:34

Tijdens mijn eerste universitaire dagopleiding werkte ik er 12u naast. Nu werk ik 32 uur en doe ik een universitaire studie in de avonduren (niet deeltijd, maar gewoon in de avond). De eerste paar maanden ging het nog, maar de laatste tijd begint het me ontzettend zwaar te vallen. Met name het niet normaal kunnen eten, dat ritme is erg vervelend.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Middleme vr 9 maa 2012 - 19:32

Ik werk 8,5 uur per week naast mn studie. Zeker nu met afstuderen (pabo) vind ik dat genoeg.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Kaat vr 9 maa 2012 - 20:04

Naast mijn hbo heb ik periodes 8, 12 of 15 uur gewerkt. Ben nu weer terug naar 12 uur in verband met afstuderen.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Vanillivi za 10 maa 2012 - 2:34

Ik werk meestal zo'n 12 - 16 uur in het weekend, ga op vrijdag naar huis en dan werk ik de vrijdag - zaterdag- of zondagavond vanaf een uur of 5.

Ik vind het persoonlijk ideaal, omdat ik overdag dan lekker kan studeren en aan projecten kan werken, en 's avonds lekker bezig ben.
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Bacio za 10 maa 2012 - 2:40

Naast zowel mijn hbo als mijn universitaire studie heb ik 24 uur per week gewerkt. Had nog genoeg tijd over voor leuke dingen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Highway za 10 maa 2012 - 2:41

Ik werkte er meestal zon 20-28 naast mijn studie
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Evalynn za 10 maa 2012 - 3:19

Ik werkte eerst altijd iets van 24 uur. Tot ik beter ging verdienen en ander werk kreeg, toen ging ik 16 uur werken. Nu tijdens mijn stage werk ik gemiddeld 12 uur per week.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Phileine za 10 maa 2012 - 3:58

Ik werk ongeveer 8 uur per week naast mijn studie ( alleen op zaterdag). Als ik kijk naar wat haalbaar is, dan zou dat voor mij ongeveer 16 uur per week zijn. Helaas kan ik niet meer werken, omdat ze niet meer uren willen geven. En ik heb geen zin om een ander baantje erbij te zoeken.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  SuperGrover za 10 maa 2012 - 4:18

Hallelujah, wat werken jullie ontzettend veel. Heb je dan nog wel tijd om uit te gaan, met vriendinnen af te spreken, bioscoopje, uitslapen? Ik zou wel meer kunnen werken, alleen kan mijn bijbaantje alleen aan het eind van de middag of begin van de avond (bijles aan middelbare scholieren). Ik heb nu 2 bijlesleerlingen, meer kan ik niet hebben, omdat dat niet te plannen is. Ik zou er nog wel een baantje bij kunnen hebben met betere tijden, overdag en in het weekend, maar zolang ik rond kom, gebruik ik die tijd liever voor leuke dingen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 4:44

Ik werk er ongeveer 20-22 uur naast, maar dat is eigenlijk te veel. Ik vind het gewoon nogal naar om nog meer te moeten lenen en dingen moeten toch betaald worden en ik wil ook nog af en toe iets leuks doen..

Edit: de meeste van mijn studiegenoten werken veel minder 8-12 uur. Een enkeling 16 en ook erg veel werken niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur werken naast je voltijd studie? Empty Re: Hoeveel uur werken naast je voltijd studie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum