Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

+35
minoessepoes
Japie
Roza
mezzoforte
Oasis
Slakje
Rebecca
Urban Naked
Atelier Madame
Benthe
Elysia
mo-lola
studiebol
Pompoen
Blair
May
Esperanza
litllejoy
Rush
Ibbeltje
Bosjesvrouw
NoName88
love
Zonnetje
Snoes
Marin
Parisienne
kwak
TukTuk
pindaatje
Angela_1986
Sarah1985
ellibre
Susan
SleepingBeauty
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 22:08

M'n opa zie ik nu wekelijks. Hij is 84 maar ik vind 'm zo cool. We gaan wel vaak even de stad in samen. M'n moeder ongeveer 1x in de 2/3 weken.

Schoonouders, 1x in de 2 weken.


Laatst aangepast door Joan op ma 12 maa 2012 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Blair do 8 maa 2012 - 22:10

Soms 1x in de week, maar nu ik erg druk ben 1x in de 2/3 weken. Ligt er maar net aan of zij zelf ook vrij is van haar werk, ze woont ook een uur bij mij vandaan helaas.

Mijn schoonouders elke dag eigenlijk, wonen in dezelfde straat.


Laatst aangepast door Babydoll op do 8 maa 2012 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Pompoen do 8 maa 2012 - 22:28

Ik zie mijn opa misschien 2x per jaar, vroeger was dat maar 1x per jaar, we hebben niet echt een geweldige band en ik heb er gewoon niet zo'n behoefte aan (heb me zo lang mijn stiefoma nog leefde nooit echt welkom gevoeld).
Mijn ene oma zie ik denk ik 1x per 3 maanden ongeveer, die is vaak bij familiedingetjes aanwezig en soms komt ze op bezoek of nodigt ze ons uit voor het eten.
Mijn andere oma woont een beetje ver weg, die zie ik denk ik 1 of 2x per jaar, soms ook niet. Ik heb gewoon niet zo veel contact met haar.

Mijn ouders dat verschilt een beetje, mijn moeder zie ik nog wel eens los van mijn vader, ik denk 1x in de 2 maanden ofzo, mijn vader en moeder samen is wat minder, denk 4x per jaar. Als ik kijk hoe vaak ik naar mijn ouders toe ga dan is dat ongeveer 3x per jaar. Niet zo vaak dus. Ik bel en mail wel regelmatig met mijn moeder en soms met mijn vader. Maar als ik bel geeft ie meestal gelijk de telefoon door.


Laatst aangepast door тыквашка op do 8 maa 2012 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  studiebol do 8 maa 2012 - 22:28

Ik heb geen opa's en oma's meer dus helaas kan ik daar niet meer langs.

Mijn ouders zie ik vaak, sowieso elke week wel een keer. En als mijn vriend er niet is eet ik vaak bij hun.

Mijn schoonouders zag ik niet vaak, ik ging in iedergeval niet naar hun toe, af en toe kwamen ze hier. Maar er is het een en andere gebeurt ik heb ze nog even met de begrafenis van de oma van mijn vriend gezien, maar zij hebben onze dochters eind november voor het laatst gezien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  mo-lola vr 9 maa 2012 - 2:15

Mijn opa en oma van me vaders kant zijn er helaas niet meer.

Ouders bezoek ik 1 x per week en bel meestal elke dag als het uitkomt.

Me opa zit in een verzorgingstehuis hij is dement ik probeer er 2 a 3 keer per maand even langs te gaan en daarna ga ik meestal ook even langs mijn oma.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 2:44

Mijn ouders zie ik ongeveer 2x per week, wonen op 10 minuten lopen van hier. We gaan er vaker apart of samen eten en mijn vader is elke zaterdagochtend hier om te helpen klussen.

Mijn schoonouders zie ik soms 2 zaterdagen achter elkaar, dan weer weken niet. Ga eigenlijk amper naar hun toe en ze komen alleen hierheen als mijn man dat vraagt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 3:02

Mijn vader en moeder zie ik denk ik gemiddeld 1 keer per maand.

Mijn moeder spreek ik gemiddeld wekelijks aan de telefoon, mijn vader 1 keer in de maand ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Elysia vr 9 maa 2012 - 3:07

Meestal komt mijn moeder hierheen, omdat ik best wel wat problemen met haar vriend heb en hij eigenlijk niet meer wilt dat ik langs kom.
Mijn moeder zegt wel dat ik daar maling aan moet hebben, maar ik voel me dan toch niet echt prettig.
Meestal zie ik haar 1 keer per week maar we spreken elkaar wel elke dag.
Mijn ene oma zie ik 1 keer in de 2 a 3 weken, veels te weinig en ik zou daar echt wat meer tijd voor moeten maken.
Deed ik destijds bij opa ook niet en daar heb ik echt heel veel spijt van nu hij overleden is. Had een hele goede band met hem. Morgen maar meteen naar mijn oma dus smile
Mijn andere opa en oma zie ik 1 a 2 keer per jaar, heb met die kant van de familie eigenlijk amper contact helaas.
Mijn vader zie ik 1 keer in de paar maanden, ook veels te weinig maar tussen ons ligt het ook best wel lastig.

Haha gaat lekker zo met mijn familie als ik dit zo lees smile
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Rush vr 9 maa 2012 - 3:13

Elysia schreef:
Haha gaat lekker zo met mijn familie als ik dit zo lees Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 561177
Ieder huisje heeft zijn kruisje haha Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Benthe vr 9 maa 2012 - 3:38

Mijn ouders zie ik elke dag wel. Ze wonen vlak bij. Mijn opa en oma eens in de zoveel weken (6 of 8 weken). Ik zou wel vaker willen, maar kom er niet altijd aan toe. Ze zijn nu beide al 90 en ik realiseerde me onlangs (toen ze beide flink ziek waren van de griep) dat het zomaar afgelopen kan zijn, dus ik ben nu van plan om eens in de twee weken te gaan. smile
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Atelier Madame vr 9 maa 2012 - 3:39

Ouders ongeveer 2 keer in de week, tenzij ik moet werken dan mn ma vaker omdat die bij hetzelfde bedrijf werkt. Mn oma zie ik ongeveer 1x per week, soms iets minder maar zeker 2 keer per maand.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 4:22

Ouders: 1x per 2 weken, wel meerdere keren per week telefonisch, en we sms-en elke dag even.
Schoonouders: 1x per 2 weken, wel meerdere keren per week telefonisch

Oma: 1x per 2/3 weken - bel wel elke week om te vragen hoe het gaat
Opa&Oma: 1x per maand - bellen wel elke week.

Schoon oma: 1x per 1/2 weken
Schoon opa&oma: 1x per maand

Eigenlijk wil ik iedereen vaker zien, maar dat is niet te doen, omdat ik niet overal tegelijk kan zijn nerd En iedereen woont toch wel een stuk bij mij vandaan; alleen schoon oma woont in de buurt, daarom zien we die bijna wekelijks.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 10:53

Mijn oma zie ik eigenlijk ook veel te weinig. Ze zit in een verzorgingstehuis en is aan het dementeren. Als ik langs ben geweest is ze het na 10 minuten alweer vergeten jammer genoeg. Mijn ouders zie ik 1 a 2 keer per week en we bellen ook 1 a 2 keer per week

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Urban Naked za 10 maa 2012 - 6:24

M'n ouders zie ik ongeveer 1 keer per maand. M'n schoonouders iets minder. Ik heb geen grootouders meer.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Rebecca za 10 maa 2012 - 12:47

Mijn ouders zo'n 1x per maand, maar dan wel vaak een hele dag of van zaterdag tot zondag.
Mijn schoonouders wat vaker, maar dan wel kortere bezoekjes.
Mijn ene oma 1x per jaar, mijn andere oma heb ik 16 jaar geleden voor het laatst bezocht (en inmiddels ook alweer heel wat jaar geleden gezien), er zit een oceaan tussen, dus wordt nogal een duur bezoekje.
Mijn schoonoma's bezoeken we denk ik zo'n 2x per jaar maar zien we ook nog op alle andere familieverjaardagen, ik denk iig zo'n 6-8x per jaar.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 13:42


mijn ouders zie ik vrijwel elke dag en mijn andere ouders hopelijk eens in de 2 jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 21:06

Ouders helaas bijna elke dag maar dat gaat veranderen. Oma zie ik eens per jaar en dat is meer dan genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Slakje za 10 maa 2012 - 21:30

Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn papa probeer eens in de 2/3 weken een bezoekje te brengen. Mijn mama eens in de 2 weken (vanaf volgende week zal mijn dochtertje 2 zaterdagen in de maand naar daar gaan). Mijn schoonouders bezoeken we 2 tot 3 keer per week (zij nemen ook de 2 overige zaterdagen van de maand voor hun rekening).

Mijn ene oma en opa zijn heel vaak op reis, dus die zie ik niet zo vaak, maar we mailen wel heel veel. Mijn andere oma zie ik bijna elke dag.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Oasis za 10 maa 2012 - 21:41

Gemiddeld zie ik mijn ouders 1x in de twee weken, soms dus wat meer of minder.
Opa/oma heb ik helaas niet meer.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  mezzoforte za 10 maa 2012 - 22:43

Mijn ouders zie ik gemiddeld 1x per week denk ik. Soms ga ik echt bij ze op bezoek, soms zie ik ze op een verjaardag. Mijn schoonvader zie ik wat minder frequent, eerder 1x per maand denk ik gemiddeld. Ik ga niet zo vaak bij mijn oma op bezoek ( Embarassed ), maar omdat ik een grote familie heb zie ik haar vrij regelmatig bij verjaardagen. Bij de oma van mijn vriend gaan we gemiddeld 1x per 2 maanden op bezoek, zijn andere opa & oma zien we eigenlijk nooit. Eigenlijk wel erg, en we hebben ons ook wel voorgenomen af en toe ook bij hun op bezoek te gaan. Het is alleen soms lastig tijd te vinden vind ik i.c.m. een drukke baan en studie er nog naast.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Roza zo 11 maa 2012 - 8:58

Mijn ouders zie ik dagelijks omdat ik nog thuis woon.

Mijn opa 1x per week ongeveer.
Mijn andere opa en oma ook 1x per week.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Japie zo 11 maa 2012 - 21:13

Mijn ouders zie ik een paar keer in de week. Opa's en oma's heb ik niet meer.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  minoessepoes zo 11 maa 2012 - 23:47

Mijn ouders 1 keer in de maand ongeveer, hetzelfde met mijn schoonouders. Wij wonen ongeveer 2 uur reizen van ze vandaan, maar mijn ouders en schoonouders wonen wel weer heel dicht bij elkaar, dus die bezoeken combineren we altijd. Meestal gaan we dan ook een heel weekend en logeren we ook daar.

Mijn moeder spreek ik gemiddeld wel 2 keer in de week via skype, vind ze leuk want dan kan ze me zien, verder tussendoor nog af en toe een sms of mailtje.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  TNMN ma 12 maa 2012 - 2:40

Ik woon in het buitenland, dus zie maar ouders maar zo'n 2x per jaar. Mijn zusje en broertje hetzelfde. We hebben wel veel email/whatsapp/ contact, Skype zo'n 1x in de 2 weken. Mijn oma zie/spreek ik nauwelijks, zij heeft geen internet of mobiele telefoon dus gaat wat lastiger (en bellen is erg duur).
Mijn schoonouders zie ik ongeveer 1 a 2x per maand, ze wonen een uur bij ons vandaan (met de trein).
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Zwerver ma 12 maa 2012 - 2:42

Ik zie mijn moeder denk ik eens in de 2 weken. Ik woon 100 km verder. Nu ik een eigen autotje heb ga ik er vast vaker heen.

Mijn oma zie ik eigenlijk amper. Ik denk 1x in het jaar.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum