Show Je Huis - Vol Troep!
+29
VeryCherry
PiP
Rovine
Shisha
Liz
Viva
Puggle
Caroow
SoGood
Zora
NoName88
Elysia
Pancake
Linnie1985
Alex
Cherry Darling
kwak
Stuiterbal
Zwerver
tweeling
Bolleke
mickey
Sarah1985
Coco
Ibbeltje
Rush
Paper Crown
Roza
Marin
33 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Show Je Huis - Vol Troep!
Stella_ schreef:Omg ik word helemaal kriebelig ervan. Ik kan zo niet tegen rotzooi echt dan word het 1 grote warboel in mijn hoofd
Maar dan heb ik miss wel een poets tik en opruim tik. Hier is altijd alles netjes en zodra er rommel ligt begin ik alweer op te ruimen.
+1
Gast- Gast
Worden jullie niet onrustig van de rommel ??? Als ik die foto;s zie beginnen mijn handen te jeuken en wil ik opruimen hahahaha.
Als mijn papieren hier op een stapel liggen wat nog ingeklapperd moet worden ben ik al onrustig.
Als mijn papieren hier op een stapel liggen wat nog ingeklapperd moet worden ben ik al onrustig.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Jolicious schreef:Heerlijk om te zien dat ik niet de enige ben
Zusje, wat een gave kleur stoelen!
Thanx!
@ Stella, ik ben op dit moment te weinig thuis om er onrustig van te worden denk ik. Anders heb ik dat ook wel hoor. Heb inmiddels al wel weer wat opgeruimd maar de stapel papier lijk ik niet meer door te komen...
Gast- Gast
Ik werd altijd wel onrustig. Maar op een gegeven moment had ik de energie niet meer om steeds op te ruimen. En dan blijft het liggen, en liggen, en liggen. Nu kan ik het wel van me af zetten. Steeds opruimen word ik nog gekker van.
Als ik soms bij andere mensen kom die het zo opgeruimd hebben, denk ik wel; ooo, heerlijk. Maar dat lukt me gewoon zelf niet, haha.
Als ik soms bij andere mensen kom die het zo opgeruimd hebben, denk ik wel; ooo, heerlijk. Maar dat lukt me gewoon zelf niet, haha.
Gast- Gast
Stella, je bent welkom hoor, om op te ruimen!
Sommige dingen, zoals de keuken en badkamer ruim ik wel bijna dagelijks op. Was er gister nog niet van gekomen.
Sommige dingen, zoals de keuken en badkamer ruim ik wel bijna dagelijks op. Was er gister nog niet van gekomen.
Gast- Gast
Haha Princess, zit er nou aan elke nepbloem op je tafel nog het labeltje?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Haha nee! Was een valentijnscadeautje van m'n vriend, en hij had er briefjes op gehangen, op elke bloem 1 woord en dat vormde 'wil jij m'n valentijn zijn'.
Gast- Gast
Na dit topic ben ik tot de conclusie gekomen dat wij wel erg netjes zijn. Er ligt nu een fohn op tafel, daar kan ik al niet tegen. Komt denk ik door mijn vriend, die is heel netjes en ik zelf wordt heel onrustig door rommel.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Na dit topic ben ik tot de conclusie gekomen dat wij wel erg netjes zijn. Er ligt nu een fohn op tafel, daar kan ik al niet tegen. Komt denk ik door mijn vriend, die is heel netjes en ik zelf wordt heel onrustig door rommel.
+1, ik stoor me aan de tvgidsen die niet netjes op elkaar liggen.
Stapels papier ofzo in mijn huis zou ik echt chagrijnig van worden.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik krijg ook de kriebels in een huis waar alles statisch, twee aan twee, op een vaste plek staat en alles achter je kont wordt opgeruimd. Mensen kruimels en pluisjes van de vloer rapen en waar enig spoor van leven ontbreekt. Huizen waar de kussen een vaste plek op de bank hebben en daar ook niet af mogen en een plaid op de bank al troep is. Waar alles op de kast en tafel een vaste plek en volgorde heeft, op de cm af. Nee, ik leef liever in mijn huis.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik krijg ook de kriebels in een huis waar alles statisch, twee aan twee, op een vaste plek staat en alles achter je kont wordt opgeruimd. Mensen kruimels en pluisjes van de vloer rapen en waar enig spoor van leven ontbreekt. Huizen waar de kussen een vaste plek op de bank hebben en daar ook niet af mogen en een plaid op de bank al troep is. Waar alles op de kast en tafel een vaste plek en volgorde heeft, op de cm af. Nee, ik leef liever in mijn huis.
je beschrijft mijn huis
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Smikkell schreef:Ik krijg ook de kriebels in een huis waar alles statisch, twee aan twee, op een vaste plek staat en alles achter je kont wordt opgeruimd. Mensen kruimels en pluisjes van de vloer rapen en waar enig spoor van leven ontbreekt. Huizen waar de kussen een vaste plek op de bank hebben en daar ook niet af mogen en een plaid op de bank al troep is. Waar alles op de kast en tafel een vaste plek en volgorde heeft, op de cm af. Nee, ik leef liever in mijn huis.
Dat is weer een ander uiterste, je hebt ook gewoon een tussenweg. Ik vind het fijn als ik thuis kom dat het geen bende is, niet alles heeft een vaste plek. Het is gewoon een kleine moeite om alles wat ik gebruikt heb weer op te ruimen en om dat bij te houden. In mijn hoofd is het al rommelig genoeg.
Mijn vriend is erger.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Princess schreef:Haha nee! Was een valentijnscadeautje van m'n vriend, en hij had er briefjes op gehangen, op elke bloem 1 woord en dat vormde 'wil jij m'n valentijn zijn'.
Aaaahw dan heb ik niks gezegd Cute!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een super cool topic! Voel me helemaal thuis whahaha.. Ik zal morgen ook eens foto's maken van de zooi hier. Het is nu aardig netjes namelijk.
Gast- Gast
Caroow schreef:Smikkell schreef:Ik krijg ook de kriebels in een huis waar alles statisch, twee aan twee, op een vaste plek staat en alles achter je kont wordt opgeruimd. Mensen kruimels en pluisjes van de vloer rapen en waar enig spoor van leven ontbreekt. Huizen waar de kussen een vaste plek op de bank hebben en daar ook niet af mogen en een plaid op de bank al troep is. Waar alles op de kast en tafel een vaste plek en volgorde heeft, op de cm af. Nee, ik leef liever in mijn huis.
je beschrijft mijn huis
+1
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Mijn huis is heus niet altijd spik en span, want als ik het druk heb, dan heb ik soms geen zin om het gelijk op te ruimen. Maar erg lang ligt het er niet. Want ik word onrustig van troepjes die overal maar liggen. En ik heb mijn meubelen niet op de cm nauwkeurig staan, maar het schijnt dat als je er een meetband tussenzet (een vriend was zo vrij om het te testen) dat staat het op de cm nauwkeurig van elkaar af. Ik heb niet het gevoel dat ik hier niet leef, want dat doe ik juist wel, maar in rust en niet met van alles om mij heen. Maar goed, het is geen schande om of heel netjes of juist wat slordiger te zijn, ieder heeft immers haar eigen huishouden waar ze zich goed bij voelen.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Ik kijk nu ook tegen een muur aan die vorig jaar gesaust is, helemaal mooi creme wit weet je wel. Was zo'n onwijs mooie witte muur. En nu? 20 pennenstrepen, 10 potloodstrepen in verschillende kleuren, een hele bruine waas over 1 gedeelte van de muur.. Het is zo hopeloos..
Gniffel
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Sogood schreef:Smikkell schreef:Ik krijg ook de kriebels in een huis waar alles statisch, twee aan twee, op een vaste plek staat en alles achter je kont wordt opgeruimd. Mensen kruimels en pluisjes van de vloer rapen en waar enig spoor van leven ontbreekt. Huizen waar de kussen een vaste plek op de bank hebben en daar ook niet af mogen en een plaid op de bank al troep is. Waar alles op de kast en tafel een vaste plek en volgorde heeft, op de cm af. Nee, ik leef liever in mijn huis.
Dat is weer een ander uiterste, je hebt ook gewoon een tussenweg. Ik vind het fijn als ik thuis kom dat het geen bende is, niet alles heeft een vaste plek. Het is gewoon een kleine moeite om alles wat ik gebruikt heb weer op te ruimen en om dat bij te houden. In mijn hoofd is het al rommelig genoeg.
Inderdaad. Ons huis is altijd wel opgeruimd, al liggen er wel overal kattenspeeltjes verspreid.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Je beschrijft precies mijn ouders ik word daar ook ontzettend kriebelig van.Smikkell schreef:Ik krijg ook de kriebels in een huis waar alles statisch, twee aan twee, op een vaste plek staat en alles achter je kont wordt opgeruimd. Mensen kruimels en pluisjes van de vloer rapen en waar enig spoor van leven ontbreekt. Huizen waar de kussen een vaste plek op de bank hebben en daar ook niet af mogen en een plaid op de bank al troep is. Waar alles op de kast en tafel een vaste plek en volgorde heeft, op de cm af. Nee, ik leef liever in mijn huis.
Gast- Gast
Ik vind dat echt ontzettend mooi. Maar ik kan dat gewoon niet. Ik geloof echt dat een huis je persoonlijkheid reflecteert en dat zie je bij mij ook. Op de foto's die ik hier geplaatst heb, was het ook echt een hele erge troep wat opgeruimd moest worden, maar boven dat, is mijn huisje gewoon heel vol met spulletjes. Het óógt ook al troeperig, zelfs als ik het helemaal opgeruimd heb. Maar dat vind ik sfeervol. Het weergeeft precies wie ik ben, met 'snuisterijen' van al m'n reizen, foto's, kunst, hebbedingetjes, boeken etc. Het is het museum van mijn leven, en mensen vermaken zich altijd met kijken in mijn huis. Ik vind dat leuk! Desalniettemin droom ik ook van zo'n huis wat keurig opgeruimd is..Maar ik kán dat gewoon niet. Zo ben ik niet. Dus dan maar georganiseerde rommel waarin ik heerlijk leef.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zo ziet ons huis eruit als we terugkomen van vakantie. Mijn schoonouders passen dan op ons huis en vlak voordat we thuiskomen doen ze het altijd heel grondig poetsen. Alles ligt dan ook altijd keurig in het midden, papieren zijn keurig nette rechte stapels. Het voelt haast steriel aan en dan heb ik dus geen flauw idee wat zij anders doen dan ik, want als ik op vakantie ga dan laat ik het huis netjes achter (denk ik dan). Dat hele nette is vaak na een uur alweer helemaal weg, en ziet het er weer uit alsof er een bom ontploft is.
Een aantal pagina's geleden zei ik dat foto's zou plaatsen, hier zijn ze dan. Nu vind ik het dan nog redelijk netjes. Op een doordeweekse dag is onze eettafel wel te vergelijken met die van Jolicious.
Woonkamer
Onze stapel dvd's met daarachter het rek:
Ons werkplekje/rommelhoek:
Eettafel:
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Ik heb toevallig net opgeruimd/schoongemaakt vandaag maar ik heb nog wel 2 rommelkamers vol met troep van de verbouwing die we nog steeds een keer op moeten ruimen.
En de tuin is nu al weer wat verder opgeruimd maar dat was ook echt een zooi:
En de tuin is nu al weer wat verder opgeruimd maar dat was ook echt een zooi:
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Geen troephuis omdat ik gisteren alles schoongemaakt heb. Maar dit was de oogst onder de bank, inclusief heel veel stof, kruimels en glassplinters. De kat is weer erg blij met zijn "nieuwe" muisjes waarvan de helft alweer opgeruimd is onder de bank.
Ik vind ook dat er geleefd moet worden in een huis. Nu het zo schoon is kan ik er wel van genieten rond te lopen zonder iets te moeten ontwijken of niet in kattenbakkorreltjes te trappen. Maar tegelijk irriteer ik me dan wel aan elk pluisje wat ik vind, als het erger is geef ik het soortvan op en berust erin.
Mijn ex herschikte eens de kussentjes achter mijn rug zodat ze weer netjes lagen. Dat vond ik een tikje overdreven.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nog meer foto's?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wat fijn dit topic
Hier is ook regelmatig een bom ontploft...
Heb nu alleen even geen zin om een foto te maken, ga zo lekker mijn bedje in
Hier is ook regelmatig een bom ontploft...
Heb nu alleen even geen zin om een foto te maken, ga zo lekker mijn bedje in
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Show je huis #575
» Show je huis!
» Show het lelijkste in je huis!
» Show je woonkamer/ je huis!
» Show je huis - Topic!