Show Je Huis - Vol Troep!
+29
VeryCherry
PiP
Rovine
Shisha
Liz
Viva
Puggle
Caroow
SoGood
Zora
NoName88
Elysia
Pancake
Linnie1985
Alex
Cherry Darling
kwak
Stuiterbal
Zwerver
tweeling
Bolleke
mickey
Sarah1985
Coco
Ibbeltje
Rush
Paper Crown
Roza
Marin
33 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Show Je Huis - Vol Troep!
Geen foto hier, heb afgelopen week opgeruimd en vandaag gestofzuigd
Gast- Gast
Jolicious schreef:Als je dit al rotzooi vindt, heb je mijn slaapkamer nog niet gezien
foto
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vind het serieus heel fijn om te lezen dat er meer meiden hier niet zo'n klinisch opgeruimd huis hebben
Charlie, ik moest ZO hard lachen om dat stukje van je man. Hier gaat dat precies zo, het is gewoon eng hoe erg klopt!
Charlie, ik moest ZO hard lachen om dat stukje van je man. Hier gaat dat precies zo, het is gewoon eng hoe erg klopt!
Gast- Gast
Haha wat een leuk topic. Ben blij om te zien dat ik niet de enige ben die moeite heeft met opruimen soms!
Het is dat er morgenochtend iemand van de woningstichting komt.. Dat ik de boel wel moest fatsoeneren, maar bij ons ziet het er vaak net zo uit als op sommige foto's!
Het is dat er morgenochtend iemand van de woningstichting komt.. Dat ik de boel wel moest fatsoeneren, maar bij ons ziet het er vaak net zo uit als op sommige foto's!
Cherry Darling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 74
Registratiedatum : 16-12-10
Bij ons zal het er niet snel zo uit zien, vriend en ik houden allebei niet van rommel. Wij vinden het al een zootje als de afwas er nog staat
Gast- Gast
In het kader van troep:
Ik ging net m'n vuilnis buiten zetten, scheurt er een zak met kattengrit uit.
Nee hè! Nou ja, nu kan ik er niet meer om heen en moet ik wel schoonmaken.
Ik ging net m'n vuilnis buiten zetten, scheurt er een zak met kattengrit uit.
Nee hè! Nou ja, nu kan ik er niet meer om heen en moet ik wel schoonmaken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maura schreef:Charlie schreef:Wasmachine in de slaapkamer?
Jup en de droger ook. Er hoort een deur voor. Maar ik heb, door de grote van het bed, nog geen geschikte oplossing gevonden. Alhoewel, het is sowieso niet geweldig om de wasmachine en droger in de slaapkamer te hebben. Maar goed, meer ruimte is er niet.
Zo'n harmonicadeur misschien? Of een gordijn er voor kan ook denk ik?
Laatst aangepast door Ibbeltje op do 8 maa 2012 - 21:26; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda schreef:Ik vind het serieus heel fijn om te lezen dat er meer meiden hier niet zo'n klinisch opgeruimd huis hebben
Heel erg +1!!!
Ik zal eens kijken of ik mijn rommelhuis op de foto krijg
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik kan niet eens rommel maken, dan krijg ik al op mijn kop van mn vriend dat ik mijn zooi op moet ruimen
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ik wilde altijd wel foto's maken voor in een 'show je huis-topic' maar had nooit zin om het daarvoor op te ruimen!
Nu hoeft dat niet dus zal zo foto's maken!
Gast- Gast
HahahaPrincess schreef:Haha ik wilde altijd wel foto's maken voor in een 'show je huis-topic' maar had nooit zin om het daarvoor op te ruimen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zo ziet het er nog wel redelijk uit:
Andere kant van de kamer wat minder:
Opslagplaats voor troepjes
Aanrecht
Keukentafel
Dit was wel de grootste bende..
Andere kant van de kamer wat minder:
Opslagplaats voor troepjes
Aanrecht
Keukentafel
Dit was wel de grootste bende..
Gast- Gast
Leuk huisje! Wel lekker troeperig, maar ach.. Al die nagellakjes zijn leuk
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Thanks!
Een poos geleden kwam een vriend bij me eten en die zei 'Wat is jouw huis leuk! En wat heb je veel van die leuke troepjes en prulletjes!' Ik ben daarna maar gaan opruimen. Denk dit weekend ook maar weer eens.
Een poos geleden kwam een vriend bij me eten en die zei 'Wat is jouw huis leuk! En wat heb je veel van die leuke troepjes en prulletjes!' Ik ben daarna maar gaan opruimen. Denk dit weekend ook maar weer eens.
Gast- Gast
Hahaha, heerlijk topic. Ik had hetzelfde als Princess, dat ik nooit foto's wilde showen. Nu valt het wel mee met de zooi, maar echt geschikt voor een show-je-huis-topic is het niet. Dus ik zal hier even wat plaatsen.
Gast- Gast
Mijn huis zou echt zo goed in dit topic passen.
Ik maak best lange werkdagen en als ik den thuiskom dan is mijn huis opruimen echt het laatste waar ik zin in heb, dus doe ik het vaak niet . Nu woon ik dan ook samen in een huis van 40 vierkante meter, dus het is al heel snel vol (en troeperig). Toen we er net woonden was het prima, maar in 4 jaar tijd verzamel je echt heel veel meuk. Zo hebben we een heel mooi dvd rekje, maar inmiddels is de stapel dvd's die naast het rekje ligt hoger dan het rekje zelf (omdat dat ding gewoon vol zit). Onze boekenkast is ook al zo'n drama. We hebben gewoon nergens plek voor en dus hoopt alles zich op onder het bureau (wat in de woonkamer staat) of op de eettafel.
Nu was ik afgelopen weekend wel in opruim-mood, dus nu is het redelijk netjes vind ik, maar ik denk dat de meeste mensen mijn huis nog een zooi vinden. Ik kan helaas geen foto plaatsen want ik ben nog op het werk. Als ik eraan denk laat ik ook wel even mijn hut zien.
Ik maak best lange werkdagen en als ik den thuiskom dan is mijn huis opruimen echt het laatste waar ik zin in heb, dus doe ik het vaak niet . Nu woon ik dan ook samen in een huis van 40 vierkante meter, dus het is al heel snel vol (en troeperig). Toen we er net woonden was het prima, maar in 4 jaar tijd verzamel je echt heel veel meuk. Zo hebben we een heel mooi dvd rekje, maar inmiddels is de stapel dvd's die naast het rekje ligt hoger dan het rekje zelf (omdat dat ding gewoon vol zit). Onze boekenkast is ook al zo'n drama. We hebben gewoon nergens plek voor en dus hoopt alles zich op onder het bureau (wat in de woonkamer staat) of op de eettafel.
Nu was ik afgelopen weekend wel in opruim-mood, dus nu is het redelijk netjes vind ik, maar ik denk dat de meeste mensen mijn huis nog een zooi vinden. Ik kan helaas geen foto plaatsen want ik ben nog op het werk. Als ik eraan denk laat ik ook wel even mijn hut zien.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben aardig op weg naar weer een foto waardig huis. Nog een dag of twee geduld
Gast- Gast
Wat fijn om dit topic te zien! Ben dus gelukkig niet de enige.
Ik neem mezelf altijd voor het netjes te houden, mijn afwas bij te houden, etc.
Maar het is nu weer een enorme bende, er staat weer een stapel afwas, boven ligt nog een hele berg was.
Ik durf er zelfs geen foto's van te plaatsen, zo erg is het hier momenteel
Dat ik nu 2 katten hier heb wonen helpt ook niet mee, ze zijn nog klein dus af en toe zo wild en met het achter elkaar aan rennen gooien ze echt alles omver.
Ik neem mezelf altijd voor het netjes te houden, mijn afwas bij te houden, etc.
Maar het is nu weer een enorme bende, er staat weer een stapel afwas, boven ligt nog een hele berg was.
Ik durf er zelfs geen foto's van te plaatsen, zo erg is het hier momenteel
Dat ik nu 2 katten hier heb wonen helpt ook niet mee, ze zijn nog klein dus af en toe zo wild en met het achter elkaar aan rennen gooien ze echt alles omver.
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
Dit topic doet mij goed Dan zie ik dat het niet alleen hier soms vol kan liggen met zooi
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dit topic is echt goed voor mijn relatie hahaha, "kijk schatje, ik ben echt de enige niet. Er zijn zelfs mensen erger dan ik" :p.
Gast- Gast
Leuk huisje heb je Princess!
Laatst aangepast door Zusje op za 10 maa 2012 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik durfde het aan mijn oud papier hoek op de foto te zetten.. Dit gaat vandaag naar de oud papier container. (nl. net een oud papier ronde gemist as usual..)
Gast- Gast
Heerlijk om te zien dat ik niet de enige ben
Zusje, wat een gave kleur stoelen!
Zusje, wat een gave kleur stoelen!
Gast- Gast
</A>" border="0" />[size=12][size=9][size=7]Toen ik net binnen kwam lopen dacht ik even aan dit topic.
Zo zien onze woonkamer en keuken er op dit moment.
Tijd dat ik aan de gang ga Ach, de badkamer is al klaar. Als ik vanavond tijd heb zal ik na-foto's showen in het 'gewone' show-je-huis-topic.
Why zijn mijn foto's zo GROOT? En waarom krijg ik geen tekst boven m'n foto's? Grrr... PC's!
Zo zien onze woonkamer en keuken er op dit moment.
Tijd dat ik aan de gang ga Ach, de badkamer is al klaar. Als ik vanavond tijd heb zal ik na-foto's showen in het 'gewone' show-je-huis-topic.
Why zijn mijn foto's zo GROOT? En waarom krijg ik geen tekst boven m'n foto's? Grrr... PC's!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Show je huis #575
» Show je huis!
» Show het lelijkste in je huis!
» Show je woonkamer/ je huis!
» Show je huis - Topic!
» Show je huis!