Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show Je Huis - Vol Troep!

+29
VeryCherry
PiP
Rovine
Shisha
Liz
Viva
Puggle
Caroow
SoGood
Zora
NoName88
Elysia
Pancake
Linnie1985
Alex
Cherry Darling
kwak
Stuiterbal
Zwerver
tweeling
Bolleke
mickey
Sarah1985
Coco
Ibbeltje
Rush
Paper Crown
Roza
Marin
33 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Show Je Huis - Vol Troep! - Pagina 5 Empty Re: Show Je Huis - Vol Troep!

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 8:57

Ben een taart aan het bakken. Iemand zin om mijn keuken op te ruimen? angel
Nah, ik ga het zelf wel doen. Moet er zo nog een saus bij maken en ben wel klaar met al die zooi in mijn huis :P.

Show Je Huis - Vol Troep! - Pagina 5 IMG-20120320-WA0006

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 10:38

I love you

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 20 maa 2012 - 10:49

Mijn keuken is eindelijk geen troep meer Very Happy
Heb me maar meteen aangeleerd alles in de vaatwasser te zetten na het eten en het gaat me goed af smile
De rest van het huis is nu helaas niet zo netjes Sad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne di 20 maa 2012 - 12:06

@ VeryCherry: heb je sinds kort een vaatwasser?! Oh, dat lijkt me heerlijk! Ik krijg mijn keuken voor mijn gevoel nooit opgeruimd, altijd door die rotafwas! Als ik ergens een hekel aan het is het afwassen.. vreselijk! Dit gebeurt dus helaas echt te weinig. Geef me maar tien wasmanden vol met strijk.. dan is het zo (en met liefde) weg, in plaats van afwassen!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 17:48

Smikkell schreef:I love you

Ja mooi he Very Happy. Hij is mooi geworden maar ik twijfel altijd of hij dan ook wel echt lekker is haha Very Happy. Vanmiddag even proeven denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 17:58

Zusje schreef:
Smikkell schreef:I love you

Ja mooi he Very Happy. Hij is mooi geworden maar ik twijfel altijd of hij dan ook wel echt lekker is haha Very Happy. Vanmiddag even proeven denk ik.
Het wordt tijd dat je op fietsafstand woont. Dan kon ik hem ook even komen proeven. En komen vieren dat je bent geslaagd.. cheers

Hij ziet er inderdaad erg mooi uit en vooral ook normaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 18:28

Haha das een verschil he, als jij er niet bij bent Very Happy. Maar goed, hij is wel ook zwaar joh. Dat ding blijft heftig volgens mij. Straks eens even een stukje proeven. Kijken of ik dat S. wil voorzetten vanmiddag angel.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 20 maa 2012 - 21:17

Parisienne schreef:@ VeryCherry: heb je sinds kort een vaatwasser?! Oh, dat lijkt me heerlijk! Ik krijg mijn keuken voor mijn gevoel nooit opgeruimd, altijd door die rotafwas! Als ik ergens een hekel aan het is het afwassen.. vreselijk! Dit gebeurt dus helaas echt te weinig. Geef me maar tien wasmanden vol met strijk.. dan is het zo (en met liefde) weg, in plaats van afwassen!

Yup, sinds vorige week donderdag Very Happy Man, dat is echt een verrijking voor het huishouden Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parisienne di 20 maa 2012 - 21:50

VeryCherry schreef:
Parisienne schreef:@ VeryCherry: heb je sinds kort een vaatwasser?! Oh, dat lijkt me heerlijk! Ik krijg mijn keuken voor mijn gevoel nooit opgeruimd, altijd door die rotafwas! Als ik ergens een hekel aan het is het afwassen.. vreselijk! Dit gebeurt dus helaas echt te weinig. Geef me maar tien wasmanden vol met strijk.. dan is het zo (en met liefde) weg, in plaats van afwassen!

Yup, sinds vorige week donderdag Very Happy Man, dat is echt een verrijking voor het huishouden Very Happy
Hahaha, dat geloof ik best! Als wij onze belastingteruggave krijgen dan zal ik het er eens met mijn vriend over hebben. Wij kunnen er op zich wel eentje kwijt, maar moeten dan heel de boel verbouwen. Ons huidige gasfornuis (incl. oven) moet dan een vaatwasser worden, daarbovenop moet een gasstel komen omdat het gasfornuis en oven dan weg moet natuurlijk. De huidige magnetron moet een combimagnetron worden. Kortom: we moeten drie nieuwe dingen kopen (vaatwasser, gasstel en combimagnetron). Maar ik denk wel dat het me waard is! angel
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry di 20 maa 2012 - 21:54

Hier was het gelukkig een kwestie van een keukenkastje weghalen en een vaatwasser neerzetten. De extra ruimte die ik had mis ik niet. Ik heb alleen de irritante gewoonte om pannen op het fornuis te laten staan in plaats van ze op te ruimen Wink
Hebben jullie geen keukenkastje over?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parisienne di 20 maa 2012 - 22:02

Wij hebben helaas geen keukenkastje over. Hebben een vrij kleine keuken. Dus dit is de enige optie.. maargoed, als de belastingdienst ons goed gegund is krijgen we een leuk bedrag terug en denk ik dat we dit toch maar gaan doen! smile

Wat betreft je irritante gewoonte.. je pannen kunnen nu toch ook in de vaatwasser! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry di 20 maa 2012 - 22:08

Ah, das wel jammer. Maar fijn dat jullie ook een vaatwasser krijgen!!
Ik gooi de pannen wel in dat ding hoor, maar dan zet ik ze terug op het fornuis Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parisienne di 20 maa 2012 - 22:16

Ah, de schone pannen op 't fornuis?! Heb je toevallig het keukenkastje waar de pannen in stonden verruild voor de vaatwasser?! Wink Tja, snap dat je het een irritante gewoonte vind, zeker omdat het weinig extra moeite is om ze even op te ruimen. Alleen sommige dingen zijn net even IETS teveel moeite, dan maar voor gemak, zeker als je ze elke dag weer opnieuw gebruikt. Misschien moet je het toch vaker proberen op te ruimen, dan komt ook dat vanzelf in je 'systeem' Wink

Ik heb dat bijvoorbeeld met N.'s diksap. Om hem weg te zetten moet ik 'helemaal' naar de voorraadkast lopen (3 meter bij het aanrecht vandaan). Omdat ik het toch meerdere keren per dag gebruik staat het eigenlijk altijd op het aanrecht. Als ik het opmerk denk ik altijd: wat is de moeite nou?! Maar blijkbaar kost het me echt veel moeite, want hij staat er nog steeds :P En dat terwijl ik met heel veel dingen heel erg opgeruimd ben.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry di 20 maa 2012 - 22:19

Whahaha, ze komen inderdaad uit het oude keukenkastje en ze passen makkelijk in het keukenkastje waar ze nu in horen te staan. Maar het is gewoon gemakzucht, want het fornuis staat naast de vaatwasser Wink
Hé, datzelfde heb ik met roosvicee, dat drink ik de hele dag dus laat ik het ook op het aanrecht staan, terwijl ik me alleen maar om hoef te draaien om het te zetten op de plek waar ik het eigenlijk wil hebben Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parisienne di 20 maa 2012 - 22:28

Eigenlijk heel stom, die dingen?! Maargoed, zo heeft iedereen wel iets wat eigenlijk veel te veel moeite lijkt om het op te ruimen of op de juiste plek te zetten, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is. Zolang het niet gaat om een (stinkende) vuilnisbak midden die altijd midden in de woonkamer staat omdat dat dichterbij de voordeur zou zijn als je hem moet legen, dan valt 't bij ons nog best mee! Wink Dan mogen die pannen en diksap/roosvicee best blijven staan! Hahah!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  redd wo 21 maa 2012 - 9:46

Door dit topic krijg ik juist weer zin om puinteruimen:lol:

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  Merai wo 21 maa 2012 - 11:00

Wat een leuk topic! Hier is het eigenlijk altijd wel vrij netjes maar als dat niet zo is word ik ook echt onrustig. Daarentegen is het absoluut niet superschoon, daar ben ik dus echt verschrikkelijk slecht in. Heb gewoon geen zin om de spaarzame tijd die ik thuis door breng te besteden aan schoonmaken. Opruimen gaat soort van vanzelf, dat heb ik mezelf echt aangeleerd. Als ik veel aan mijn hoofd heb zie ik overigens altijd nog een heleboel dat beter opgeruimd kan worden smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey wo 21 maa 2012 - 22:59

Heerlijk topic Cool Maar meer om te zien dat wij hier nog niet zo erg zijn haha.

Nu heb ik een hele opruimigere man en dat moet ook anders word hij erg onrustig. Troepjes etc kan hij niet tegen. Dus hier geen open boekenkasten of overbodige dingen. Dat zijn teveel prikkels.
Ook alles in twee voud en alles heeft zijn eigen plekje Laughing Maar daar voelt hij zich goed bij en ik vind het zo ook wel goed.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 8:39

Ik heb ook geen foto's voor dit topic, haha. Wat ik troep vind is blijkbaar nog helemaal geen troep :P.
Wat Smikkell beschreef is ook hoe het er hier meestal uitziet. Daar voel ik me prettig bij. Alleen de keuken wil nog wel eens een rotzooi zijn. Als ik 's avonds geen zin/puf meer heb om de boel op te ruimen en in de vaatwasser te zetten laat ik het rustig tot de volgende avond staan.
Nou, ben ik toch nog een béétje normaal hè...

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 22 maa 2012 - 21:40

Hier is het de laatste dagen geen troep meer Very Happy We houden het weer eens goed bij Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  VeryCherry do 22 maa 2012 - 21:44

Ik wil zooo graag aan de slag in huis. Ik heb nu een poetsobsessie met het aanrecht. Daar mag geen kruimeltje meer op liggen Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: