Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen?

+23
Rush
SarahKey
Sterre
_Lacey_
NoName88
Flippin' Bitch
Sorella
Toet
Caroow
TNMN
Oasis
Bliss
luenca
Esperanza
Marin
Parisienne
Alex
Janelie
Jeanette
Makamba
Pompoen
Tazz
Ilargi
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen?

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 4:26

Toet schreef:June ken ik inderdaad van vroeger van de camping Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen? - Pagina 2 166342
Dat komt omdat wij vrienden van elkaar kennen, dus we moesten een smoesje hebben.

Als ik over het forum praat of iets vertel praat ik over 'iemand die ik ken' of 'heb ik op internet/in een tijdschrift gelezen'
Bij een meeting zeg ik dat ik af heb gesproken met 'vriendinnen' waar ik bij in de klas heb gezeten o.i.d.
Ik kom echt nog liever op een forum, dan op een camping.

Ik praat denk niet (zo veel) over het forum, want ik zou even niet weten hoe ik dat noem. Als ik met mensen afspreek of een meeting heb vertel ik daar niet over eigenlijk en dat ik naar Dublin ga weet ook (nog) niemand. De forummers met wie ik regelmatig afspreek zijn vriendinnen en die noem ik dan ook zo.

Een aantal mensen in mijn omgeving weet ook dat ik op het forum kom.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen?

Bericht  Sorella zo 4 maa 2012 - 4:40

Ik zeg meestal gewoon dat ik het heb gelezen 'op een forum waar ik wel eens kom'. Éen vriendin van me weet ook welk forum, zij las vroeger ook wel eens mee op het oude forum. Ik ben niet bang voor herkenning, wat ik hier vertel weten mensen in mijn directe omgeving ook.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 4:55

Ik heb tegen mijn vriend en moeder het alleen gehad over 'de meiden waarmee ik in een afval-topic zit' :P Lekker duidelijk. Voor de rest hoef ik niet zo nodig over het forum te praten. Interesseert een ander geloof ik ook niet echt :p

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 5:14

Mijn man weet het, mijn ouders en zus ook wel, maar we hebben het er vrijwel nooit over. Ze vinden het ook niet echt boeiend, geloof ik.

Mensen van het forum noem ik 'meiden van een forum' of 'kennissen'.

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch zo 4 maa 2012 - 6:06

'Iemand die ik ken' 'Ik heb wel eens van iemand iets gelezen, dat...'
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  NoName88 zo 4 maa 2012 - 7:43

_Liv schreef:Mijn vriend man weet dat ik op het forum kom, dus tegen hem zeg ik dat ik het op het forum heb gelezen. Tegen anderen heb ik het over "iemand die ik ken" of "dat heb ik op internet gelezen."

Zeg eigenlijk nooit tegen iemand dat ik op een forum kom en zeker niet op welk forum..
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  _Lacey_ zo 4 maa 2012 - 8:37

Ik zeg altijd "Iemand die ik ken" en "Ik heb ergens gelezen"

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet zo 4 maa 2012 - 9:53

Smikkell schreef:
Toet schreef:June ken ik inderdaad van vroeger van de camping Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen? - Pagina 2 166342
Dat komt omdat wij vrienden van elkaar kennen, dus we moesten een smoesje hebben.

Als ik over het forum praat of iets vertel praat ik over 'iemand die ik ken' of 'heb ik op internet/in een tijdschrift gelezen'
Bij een meeting zeg ik dat ik af heb gesproken met 'vriendinnen' waar ik bij in de klas heb gezeten o.i.d.
Ik kom echt nog liever op een forum, dan op een camping.

Haha ja opzich.. Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sterre zo 4 maa 2012 - 9:57

Een handje vol mensen zoals mijn vriend, ouders en een paar vriendinnen weten wel dat ik via een forum wat mensen heb leren kennen. Over het forum zelf praat ik eigenlijk nooit expliciet, dan is het meestal dat ik 'ergens heb gelezen dat...'

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 20:46

Als ik mijn vriend over het forum vertel, dan zeg ik altijd: 'iemand van het yes forum schreef zus of zo'.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 4 maa 2012 - 20:52

Break Of Day schreef:Als ik mijn vriend over het forum vertel, dan zeg ik altijd: 'iemand van het yes forum schreef zus of zo'.

Zo vertel ik het ook, al vind hij het hele forum maar dikke onzin Laughing (maakt niet uit welk forum trouwens dus niet persé alleen het yesforum. )
Al praat ik wel over het yes forum en Kok forum. Anders haalt hij ze door elkaar smile

Tegen anderen zeg ik ook vaak: heb ergens gelezen...

alleen met woezel heb ik het over namen Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Rush zo 4 maa 2012 - 21:09

Tegen m`n beste vriendin en moeder 'iemand van het forum waar ik kom'.

M`n vriend weet wel dat ik op het forum kom en de meiden waar ik altijd mee meet, ziet hij als m`n vriendinnen. Prima! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Muis zo 4 maa 2012 - 23:18

Mijn vriend en ouders weten dat ik op een forum kom, dus daar zeg ik gewoon "meiden van het forum", tegen andere zeg ik "iets wat ik op internet heb gelezen". Ik wil het liefst een beetje anoniem blijven, maar als mensen mij herkennen, dan vind ik dat niet zo heel erg.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 3:59

Trouwens weet alleen mijn vriend dat ik op dit forum kom. De rest weet dat niet. Dus als er iets ter sprake komt waar ik ook van op dit forum heb gelezen, dan zeg ik altijd: ik heb ergens gelezen dat, of ik heb ergens gehoord dat...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 5:25

Jeanette schreef:
Maura schreef:Ik praat eigenlijk niet over het forum. Doe ik dat wel, omdat het aansluit bij het gesprekonderwerp van dat moment, dan praat ik over forummers als in 'iemand die ik ken'.

+1

Hier hetzelfde.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 7:21

Ik doe daar niet echt geheimzinnig over. Ik verkondig hier niet de meningen of de problemen van andere aan derde, maar sommige forummers heb ik ook contact mee en dan zeg ik ook gewoon dat ik ze via een internet forum ken.

Ik ben toch al een nerd, het kan me echt niet boeien wat mensen daar verder nog van vinden nerd

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 5 maa 2012 - 8:56

Meestal over 'iemand die ik ken'. Maar als het over meiden gaat die ik hier heb leren kennen, praat ik gewoon over een vriendin. Tegen mijn vriend praat ik sowieso over 'meiden van het forum'.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 8:58

Snoes schreef:Meestal over 'iemand die ik ken'. Maar als het over meiden gaat die ik hier heb leren kennen, praat ik gewoon over een vriendin. Tegen mijn vriend praat ik sowieso over 'meiden van het forum'.
+1

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 5 maa 2012 - 9:30

'Iemand die ik ken' of 'iemand van het forum'.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 9:37

'Somebody that I used to know..'

Nee he, nu heb ik dat liedje weer in m'n hoofd Neutral

En jullie wellicht nu ook Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 10:22

Tegen mijn man heb ik het wel over 'iemand van het forum'. Tegenover de rest van de wereld zeg ik er zelden wat over of wordt het 'ik heb op internet gelezen dat...'.

Wel is het lastiger met meeten. Ik spreek nog wel eens af met een meisje wat ik van hier ken (ze komt hier niet meer). En dan heb ik het dus over een 'kennis'. Maar als mensen dan door gaan vragen vertel ik toch liever niet waarvan ik haar dan precies van ken. Wil liever geen meelezers, haha. Dus ik zeg dan 'oh, van internet, van een forum waar ik weleens kom' en praat er dan snel overheen, haha.

Gast
Gast

Bericht  Rouge ma 5 maa 2012 - 10:30

Marin schreef:Haha ja pompoen met die vriendin en andere vriendinnen is lastig. Gelukkig hebben ze nooit gezien dat ik jou ook ken. Overigens weten de ouders van die vriendin nog steeds niet van welk forum we elkaar kennen, ze denken nog altijd dat andere. Terwijl ik ze intussen super goed ken.. Wel grappig!

Mijn moeder, broertje en zusje en vriend weten allemaal precies welk forum. Die gigantische banner hebben ze ook vaak genoeg op de computer zien staan. En als ik iets over het forum vertel, zegt m'n vriend altijd heel irritant 'Lieve Yes', alsof we zo allemaal topics openen naar elkaar laughcry
Tegen hen heb ik het dus over vriendinnen bij hun gewone naam en voor hen onbekende forummers noem ik gewoon forummers of forummeisjes.

haha grappig. Als mijn vriend iets stoms doet dan zeg ik tegen hem 'als de meiden van het yes forum het zouden lezen....dan..... (zouden ze je de deur uitzetten oid)' (relaterend aan de topics waarin nogal snel conclusies worden getrokken of al snel wordt gezegd dat ze hun vriend moeten dumpen. (Maar ik bedoel het dan meer als geintje).

Verder weten mensen wel dat ik op een forum zit, tegen mijn moeder zeg ik bv 'iemand van het forum'. Tegen mensen die ik niet goed ken zeg ik 'iemand die ik ken'.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: