Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen?

+23
Rush
SarahKey
Sterre
_Lacey_
NoName88
Flippin' Bitch
Sorella
Toet
Caroow
TNMN
Oasis
Bliss
luenca
Esperanza
Marin
Parisienne
Alex
Janelie
Jeanette
Makamba
Pompoen
Tazz
Ilargi
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen? Empty Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen?

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 9:55

Als je iets vertelt over hem forum, praat je dan over een vriendin, een kennis of gewoon iemand van het forum?
Of deel je überhaupt niets van het forum met anderen?

Tegen mensen die dicht bij me staan praat ik wel over iemand die ik ken van het forum. Tegen collega's heb ik het over een kennis.

Gezien wat ik hier gedeeld heb en hoe we elkaar hier vaak steunen, zou je het best over vriendschap kunnen hebben. Toch zal ik het nooit zo benoemen

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen? Empty Re: Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen?

Bericht  Ilargi za 3 maa 2012 - 10:01

Ik praat nooit over het forum. Kom hier anoniem dus het zou best kunnen, maar ik voel niet echt de behoefte om het er met de mensen om mij heen over te hebben.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen? Empty Re: Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen?

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 10:11

Ehh,

Toet ken ik van vroeger van de camping Hoe noemen jullie forumleden tegen anderen? 166342

De mensen met wie ik naar Dublin ga ken ik van vroeger toen ik nog een een schrijverswebsite zat en dat contact is nooit verloren gegaan.

Willekeurige meetings noem ik graag afspraken met mensen die ik nog uit Ecuador ken.

Oh en informatie die ik hier krijg of voorbeelden heb ik altijd 'ergens gelezen, waar was dat nou ook alweer scratch?' In mijn hoofd: YES CAFE YES CAFE YES CAFE.

Mensen die dichtbij me staan weten het wel, maar voor de rest vind ik het niet zo nodig. Zeker omdat ik niet wil hebben dat ze me gaan zoeken Evil or Very Mad.

Gast
Gast

Bericht  Tazz za 3 maa 2012 - 10:14

Ik heb het meestal over "iemand die ik ken"...

Als diegene dan echt wil weten over wie het gaat zeg ik vaak dan het van een clubje mensen is waar ik voornamelijk via internet contact mee heb.

Maar ik vertel zelden dat ik op dit forum zit, de naam noem ik zowiezo nooit, ik wil namelijk ook niet dat ze gaan zoeken.

Laatst aangepast door Tazz op za 3 maa 2012 - 10:16; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 10:14

Ik praat eigenlijk niet over het forum. Doe ik dat wel, omdat het aansluit bij het gesprekonderwerp van dat moment, dan praat ik over forummers als in 'iemand die ik ken'.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 3 maa 2012 - 10:56

Oh het verschilt heel erg. Mijn ouders, zusje en mijn man weten van het forum dus dan heb ik het er gewoon over. Mijn man weet ook op wélk forum ik kom, maar dat vertel ik verder niet want ik wil liever niet dat ze hier komen rondneuzen. Mijn man mag dat overigens best doen, hij weet toch alles wel wat ik hier schrijf.

Anders heb ik het over 'iemand die ik ken' of 'een kennis' of 'ik heb ergens eens gelezen', houd ik het dus bewust vaag, vooral als het er niet toe doet.

Wat ik wel lastig vind is dat ik steeds meer forumvriendinnen heb, die komen dan ook op mijn verjaardag en dan willen mensen bijvoorbeeld weten hoe we elkaar kennen ofzo... dat vind ik altijd wel lastig. Want op zich zou ik het niet erg vinden om te zeggen: 'via een forum waar we allebei kwamen' ofzo. Maar ik had op een gegeven moment een vriendin die ik van hier kende maar met wie ik ook collega's was en met de collega's hadden we dus ook een clubje maar die vriendin kende ook weer andere meiden die op mijn verjaardag kwamen. Dat werd wel erg ingewikkeld dus heb ik het hele forum er buiten gehouden.

Laats had ik het overigens tegen twee van die meiden wel over het forum, vrij algemeen en het ging over de mutsjesactie. Maar die meiden weten dus niet dat ik die andere vriendin eigenlijk al van het forum 'kende' voor we collega's werden... dat vind ik wel lastig hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Makamba za 3 maa 2012 - 11:16

Als iets écht heel erg veel impact op me maakt heb ik het daar wel eens over met (een) vriendin(nen). Ik zeg dan altijd 'iemand van het forum'. Of 'een meid van het forum'.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Jeanette za 3 maa 2012 - 11:20

Maura schreef:Ik praat eigenlijk niet over het forum. Doe ik dat wel, omdat het aansluit bij het gesprekonderwerp van dat moment, dan praat ik over forummers als in 'iemand die ik ken'.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Janelie za 3 maa 2012 - 11:33

Er zijn een aantal vriendinnen die wel weten dat ik op een forum kom en één vriendin weet ook welk forum. Maar verder heb ik het ook over vriendinnen of dat ik het 'ergens' heb gelezen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Alex za 3 maa 2012 - 11:47

Ik heb het over 'iemand die ik ken' of ik zeg bij iets wat ik hier heb gelezen dat ik dat 'ergens op internet gelezen heb, geloof ik. Maar het zou ook in de krant geweest kunnen zijn.'
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 19:27

Mijn vriend weet dat ik op het forum kom, dus tegen hem zeg ik dat ik het op het forum heb gelezen. Tegen anderen heb ik het over "iemand die ik ken" of "dat heb ik op internet gelezen."

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 19:42

Veel mensen in mijn omgeving weten wel dat ik een forum heb. Weten ze dat niet dan gaat het over 'iemand die ik ken'.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne za 3 maa 2012 - 19:43

Tegen mensen die dicht bij me staan heb ik het meestal over 'de meiden van het forum'. Verder over 'iemand die ik ken'.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Marin za 3 maa 2012 - 20:10

Haha ja pompoen met die vriendin en andere vriendinnen is lastig. Gelukkig hebben ze nooit gezien dat ik jou ook ken. Overigens weten de ouders van die vriendin nog steeds niet van welk forum we elkaar kennen, ze denken nog altijd dat andere. Terwijl ik ze intussen super goed ken.. Wel grappig!

Mijn moeder, broertje en zusje en vriend weten allemaal precies welk forum. Die gigantische banner hebben ze ook vaak genoeg op de computer zien staan. En als ik iets over het forum vertel, zegt m'n vriend altijd heel irritant 'Lieve Yes', alsof we zo allemaal topics openen naar elkaar laughcry
Tegen hen heb ik het dus over vriendinnen bij hun gewone naam en voor hen onbekende forummers noem ik gewoon forummers of forummeisjes.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Esperanza za 3 maa 2012 - 22:01

Tegen mensen die niet weten dat ik op een forum zit heb ik het over 'iemand die ik ken' of 'iets wat ik ergens op internet heb gelezen'.

Ik heb trouwens ook een keer bij een forummer op een verjaardag gezeten, waar een familielid vroeg waar we elkaar van kenden. Dat vond ik toen ook wel lastig omdat ik eigenlijk niet wist of zij daar open over was of niet.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  luenca za 3 maa 2012 - 22:14

niet, heb niet de behoefte om mn sociale leven en ' digitale leven ' met elkaar te mengen
bovendien vind ik dingen ook pas echt interessant om te vertellen als het van mensen is die ik echt ken, in dit geval hier op t forum is dat er maar 1.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Pompoen za 3 maa 2012 - 23:03

Marin schreef:Haha ja pompoen met die vriendin en andere vriendinnen is lastig. Gelukkig hebben ze nooit gezien dat ik jou ook ken. Overigens weten de ouders van die vriendin nog steeds niet van welk forum we elkaar kennen, ze denken nog altijd dat andere. Terwijl ik ze intussen super goed ken.. Wel grappig!

Mijn moeder, broertje en zusje en vriend weten allemaal precies welk forum. Die gigantische banner hebben ze ook vaak genoeg op de computer zien staan. En als ik iets over het forum vertel, zegt m'n vriend altijd heel irritant 'Lieve Yes', alsof we zo allemaal topics openen naar elkaar laughcry
Tegen hen heb ik het dus over vriendinnen bij hun gewone naam en voor hen onbekende forummers noem ik gewoon forummers of forummeisjes.

Haha weet je dat ik tegen A. laatst iets erover zei en toen zat ie echt met grote ogen: "HUH, ken je haar van het forum?! Ik dacht dat je haar van je werk kende!?". Hij heeft het heus ooit wel geweten, maar het is helemaal buiten het forum gaan lopen natuurlijk.
Maar als jij mij kent is dat niet raar natuurlijk want je kent me natuurlijk via haar ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 23:31

Tegen mijn vriend over iemand van t forum.
En tegen de rest 'iemand die ik ken'.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 23:38

Mijn vriend weet van het forum en ook op welk forum, hij zit er vaak genoeg naast als is aan het forummen ben, dus tegen hem zeg ik 'iemand van het forum'.
Tegen vrienden/ familie zeg ik 'iemand die ik ken\ ik las ergens op internet..'.

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 3 maa 2012 - 23:43

Eigenlijk praat ik met mn moeder het meest openlijk over het forum, zij is toch een digibeet die geen idee heeft waar ze het moet opzoeken Wink Tegen vriendinnen en mn vriend hou ik het wat vaag, tegen de meesten heb ik het wel eens gehad over een forum volgens mij, of ik heb het over meiden die ik via internet ken (ook vaag haha). Ik hou het bewust vrij vaag en noem nooit de naam van het forum. De meesten nemen wel genoegen met de informatie die ik ze geef smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Oasis zo 4 maa 2012 - 0:29

Sommige vriendinnen en mijn vriend weten dat ik hier kom, dus dan zeg ik gewoon 'Iemand van het forum'. Als het iemand is die dat niet weet, zeg 'Iemand die ik ken' of 'een kennis'.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  TNMN zo 4 maa 2012 - 0:53

Maura schreef:Ik praat eigenlijk niet over het forum. Doe ik dat wel, omdat het aansluit bij het gesprekonderwerp van dat moment, dan praat ik over forummers als in 'iemand die ik ken'.

Zo doe ik het ook smile Of soms 'een artikel op internet'
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 3:56

Behalve mijn vriend weet verder niemand in mijn omgeving dat ik op een forum zit. Als ik iets zie wat ik herken bij een forummer dan zeg ik meestal tegen mijn vriend iemand van het forum of een meisje van het forum

Gast
Gast

Bericht  Caroow zo 4 maa 2012 - 4:01

Tegen mijn vriend zeg ik vaak "Een meisje van het forum..". Hij maakt die zin altijd af zeg maar, als ik zeg "Een meisje" dan zegt hij "van het foruuuummm". Tegen vrienden zeg ik "iemand die ik ken" of ik zeg dat ik het op internet heb gelezen. Toen ik naar een meeting ging zei ik gewoon dat ik met vriendinnen uit eten ging. Ik vind het een beetje nerd-ig om te zeggen dat ik die meiden alleen van internet ken Embarassed
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Toet zo 4 maa 2012 - 4:21

June ken ik inderdaad van vroeger van de camping angel
Dat komt omdat wij vrienden van elkaar kennen, dus we moesten een smoesje hebben.

Als ik over het forum praat of iets vertel praat ik over 'iemand die ik ken' of 'heb ik op internet/in een tijdschrift gelezen'
Bij een meeting zeg ik dat ik af heb gesproken met 'vriendinnen' waar ik bij in de klas heb gezeten o.i.d.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: