Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geschrokken

+15
SoGood
TNMN
Dennenappel
Toet
Zora
Phileine
Rovine
PrimaBella
Coco
Sterre
Makamba
Lady Starstruck
TGR
Beachgirl
Rapunzel
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

geschrokken - Pagina 2 Empty Re: geschrokken

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:12

Ik heb het wel eens gehad toen ik een jaar of 17 was. Het was een hele warme dag. Ik was met een vriendin van mij naar het strand geweest. We kwamen een rode auto tegen met een man er in die een kaart aan het raadplegen was. Bij een t-splitsing moest mijn vriendin rechtsaf en ik rechtdoor. Het laatste stuk was ongeveer nog 5 km door de middle of nowhere langs de zeedijk en met alleen maar weilanden. De man in de rode auto haalde me in en stopte even verderop bij een picknickplaats.
Ik had toen al een gevoel van naderend onheil. Ik ben keihard gaan fietsen en op het moment dat ik langs de auto fietste zag ik in een flits dat die man met z'n korte broek naar beneden naast de auto stond. Ik was in shock! Ik ben keihard naar huis gefietst en kwam helemaal onder het zweet thuis aan. Daar heb ik verteld wat ik had meegemaakt.
Ik weet nog dat mijn moeder en beppe er samen smakelijk om lachten.. nou, zo grappig vond ik het niet.
Ik heb geen aangifte gedaan, maar hoorde de volgende dag wel dat er een man in een rode auto was opgepakt wegens potloodventen. Er moeten vast meer zijn geweest die lastig zijn gevallen en die wel naar de politie zijn gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken - Pagina 2 Empty Re: geschrokken

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:17

Reva schreef:
Twellie schreef:
Yoyo schreef:
Twellie schreef:Zeker melden, het is een feit dat dit nog 'onschuldige' gedrag vaak een voorstadium is van ernstigere zedendelicten.

Oh? Suspect Waar haal je dat vandaan joh?

Maar inderdaad, wel aangifte doen. Wellicht doen ze er met jouw zaak alleen niks mee, maar als er meer meldingen komen zullen ze het wel oppakken.
Kan me voorstellen dat dit behoorlijk aankomt.. Hoop dat je er ondanks toch goed om slaapt!

Uit het wetenschappelijk onderzoek dat ik daarover gelezen heb voor mijn vakgebied.

Laughing

Doe mij dat onderzoek ook eens, lijkt me wel interessant om te lezen aangezien ik momenteel bezig ben met onderwerpen als deze. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken - Pagina 2 Empty Re: geschrokken

Bericht  Dennenappel vr 2 maa 2012 - 23:53

Bah, lijkt mij niet prettig. Best veel mensen hebben er nog mee te maken gehad zeg!

In de buurt waar mijn paard vroeger stond was ook een potloodventer actief. Het was een vrij verlaten stuk, waar ik altijd in mijn eentje fietste. Dat vond ik toch niet zo prettig en als mijn ouders het wiste mocht ik er niet meer alleen heen (en zouden niet mee gaan). Ik heb toen een aantal weken met mijn zweep gefietst, dan kon ik tenminste flink om mij heen meppen als er wat gebeurde Wink.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken - Pagina 2 Empty Re: geschrokken

Bericht  TNMN vr 2 maa 2012 - 23:55

Toen ik een jaar of 12 was fietste ik altijd met een vriendin over een vrij verlaten fietspad naar school en daar stond ook eens zo'n potloodventer. We zijn snel weggefietst, giegelend. Toen ik het aan mijn moeder vertelde mocht ik daar nooit meer fietsen laughcry
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken - Pagina 2 Empty Re: geschrokken

Bericht  SoGood za 3 maa 2012 - 1:47

Ik en een vriendin hebben het weleens meegemaakt. We waren nog heel jong en zaten nog op de basisschool en hadden een leeftijd waar je net alleen naar de winkel mocht volgens mij. Toen kwam er een man naar ons toe die vroeg of we mee wilden lopen. We wisten toen beiden dat dit niet goed was en we probeerden een smoes te verzinnen. Hij zei dat het echt maar even was, hij moest plassen en wilde dat wij 'de wacht' zouden houden.

Mijn vriendin, die een jaar ouder is dan ik moest van hem mee lopen en ik moest blijven staan. Toen ze terug kwam zei ze dat hij zijn geslachtsdeel aan haar had laten zien en dat hij had gevraagd of zij ook haar vagina aan hem wilde laten zien. Uit pure angst had ze dat gedaan. Hij heeft haar geloof ik toen ook nog aangeraakt.

Wat ik echt heel vreemd en stom vond is dat mijn vriendin en ik hadden afgesproken om het tegen niemand te vertellen. Ik weet nog heel goed dat ik tegen haar zei " Als we 14 jaar zijn, dan kunnen we het wel aan iemand vertellen" Zo raar.. Wie weet wat die viezerik met nog andere meisjes gedaan heeft. Misselijkmakend figuur.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken - Pagina 2 Empty Re: geschrokken

Bericht  Roza za 3 maa 2012 - 2:34

Mijn vader heeft laatst een jongen in de trein betrapt die zich zat af te trekken.. Kijkend naar een meisje wat een stukje verderop stond. Brrrrr

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken - Pagina 2 Empty Re: geschrokken

Bericht  Sorella za 3 maa 2012 - 5:15

Ik heb dat ook een keer meegemaakt tijdens een buitenrit. Het was een jongen van mijn leeftijd, dat vond ik nog het meest schokkende! Het lullige was dat hij precies op een plek ging staan waar m'n paard het altijd een beetje eng vond. Stond ik met die vent naast me én met een paard wat geen stap meer verzetten haha! Wat wel een beetje ranzig was is dat hij het deed naast Balorig, dat is een soort overdekte speeltuin voor kinderen pale .
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken - Pagina 2 Empty Re: geschrokken

Bericht  Esperanza za 3 maa 2012 - 5:51

Sogood, wat een naar verhaal! Hebben jullie het uiteindelijk wel verteld?

Ik ben in het buitenland 2x een potloodventer tegengekomen. 1x toen ik met school in Spanje was. We liepen met een groepje op een hele drukke straat toen er een man op een brommertje voorbij kwam en zich aan het aftrekken was en ondertussen naar ons aan het kijken was. Heel vreemd, ik snap ook niet dat er geen ongelukken zijn gebeurd, hij was namelijk met van alles bezig behalve het verkeer laughcry

En een keer toen ik met een reisgenootje lag te zonnen in een park en een kerel zich verderop ook aan het aftrekken was. We hebben hem heel vuil aangekeken en zijn ergens anders gaan liggen. Ergste was nog wel dat het heel erg druk was en dat er ook heel veel kinderen waren.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken - Pagina 2 Empty Re: geschrokken

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 5:57

Ik heb er meerdere keren een gezien bij een fietspad die richting mijn school ging. Op een gegeven moment heb ik de politie gebeld maar die vent was natuurlijk al weg.... Heb er trouwens nog wel aangifte van gedaan. En uiteraard nooit meer wat van gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken - Pagina 2 Empty Re: geschrokken

Bericht  Elysia za 3 maa 2012 - 5:58

He bah wat eng! Ook dat zoveel mensen eigenlijk iets soortgelijks hebben meegemaakt.
Wat bezielt die mensen eigenlijk die dat doen?!

Ik heb het helaas ook 2 keer meegemaakt.
De eerste keer was ik zelfs nog kind en weet ik er vrij weinig van, behalve dat ik door een soort parkje heen fietste en dat er ineens een vent zijn jas open deed (dus inclusief lange jas en al Wink en niks aan had) en dat ik heeeeeel hard weg fietste.
En de tweede keer was jaren terug in Spanje, ik was daar met mijn moeder en we liepen 's ochtends vroeg over de Boulevard richting het station om naar Barcelona te gaan.
Ineens was er een vent die pssst pssst riep en toen we keken zat hij ook met zichzelf te spelen.
Eigenlijk vonden we het alleen maar heel erg lachwekkend en hebben we hem keihard staan uitlachen, dat vond hij niet zo leuk want hij droop heel snel af.
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken - Pagina 2 Empty Re: geschrokken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum