Zo geschrokken..
+8
Jeanette
TukTuk
Plien84
Snoes
Marin
TNMN
Blond
Phileine
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zo geschrokken..
Ik ben net aangereden door een auto Voordat ik wist wat er gebeurde, lag ik op de grond...De bestuurder wilde wegrijden uit een parkeervak en zag mij te laat. Het was een flinke klap, maar wonder boven wonder heb ik zelf alleen een flinke snee in mijn duim en wat kleine krasjes op mijn knie. Maar mijn fiets is helemaal kapot...eerst dacht ik alleen kapotte spaken, maar er zit ook een flinke slag in het wiel. Alleen nou komt het vervelende, de bestuurder is uitgestapt, heeft mij overeind geholpen, maar is daarna direct weggereden. Ik heb ook geen kenteken onthouden en ik zit nu dus wel met de schade (slag in het wiel zag ik pas later helaas).
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Zo geschrokken..
Jemig wat schrikken! Ben je inmiddels al thuis?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Wat asociaal dat diegene weg is gereden! Waren er geen getuigen of hangt er een bewakingscamera op de parkeerplaats? Ik zou in ieder geval melding maken bij de politie!
Sterkte!
Sterkte!
Gast- Gast
Dat is even schrikken inderdaad, fijn dat je in orde bent. Waren er omstanders die het hebben gezien? Of heeft de parkeerplaats misschien CCTV?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Pff jemig wat schrikken! Gelukkig valt het mee!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig ben je zelf redelijk ongedeerd, maar wel flink balen van de schade die je hebt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ja, het gebeurde vlakbij mijn huis. Gelukkig komt mijn moeder straks met mijn andere fiets, want ik was net op weg om een wijk post te bezorgen. Nog een verwonding erbij: dikke bult op mijn knie Nou ja, ik ben wel blij dat ik zelf niks ernstigs mankeer.
Phileine- Kletskop
Oh wat balen dat je geen gegevens hebt van de bestuurder! Zijn er ook geen omstanders die iets gezien hebben?
Ik ben zelf ook een keer aangereden. Gelukkig had ik weinig (fiets wel total loss) maar er waren genoeg omstanders en één heeft de gegevens van de auto opgeschreven en bestuurder opgeschreven en aan mij gegeven. Gelukkig maar, want ik was niet helder genoeg om daar over na te denken!
Ik ben zelf ook een keer aangereden. Gelukkig had ik weinig (fiets wel total loss) maar er waren genoeg omstanders en één heeft de gegevens van de auto opgeschreven en bestuurder opgeschreven en aan mij gegeven. Gelukkig maar, want ik was niet helder genoeg om daar over na te denken!
Gast- Gast
_Jackie schreef:Wat asociaal dat diegene weg is gereden! Waren er geen getuigen of hangt er een bewakingscamera op de parkeerplaats? Ik zou in ieder geval melding maken bij de politie!
Sterkte!
Volgens mij heeft verder niemand het gezien. Het was een parkeervak in een doorlopende straat (zo'n fileparkeervak). De bestuurder was volgens mij ook flink geschrokken en wel aardig, maar iets minder vriendelijk om geen gegevens te geven (ze heeft de kapotte spaken gezien).
Phileine- Kletskop
Ik zou aangifte doen van verlaten plaats ongeval. Misschien kan de politie een getuigenoproepje plaatsen om zo de dader te achterhalen.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Confusion schreef:Oh wat balen dat je geen gegevens hebt van de bestuurder! Zijn er ook geen omstanders die iets gezien hebben?
Dat had ik inderdaad ook, het lukte niet om helder daarover na te denken. Het ging zo snel allemaal ook...en ik dacht, die spaken klik ik er wel weer even in. Niet dus
Bedankt voor de reacties allemaal, dat doet mij wel even goed
Phileine- Kletskop
Wat klote zeg en vooral ook asociaal van die vrouw!
Weet je nog wel welke kleur auto het was? En had de auto zelf ook schade? Misschien kan je de aankomende dagen in de gaten houden of je de auto misschien ergens op de parkeerplaats ziet staan, mocht die auto ook schade hebben zou je het makkelijker kunnen herkennen.
Weet je nog wel welke kleur auto het was? En had de auto zelf ook schade? Misschien kan je de aankomende dagen in de gaten houden of je de auto misschien ergens op de parkeerplaats ziet staan, mocht die auto ook schade hebben zou je het makkelijker kunnen herkennen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Wel asociaal hoor van die vrouw! Gelukkig dat het niet erg ernstig was, maar toch!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
AngelNyn schreef:Wat klote zeg en vooral ook asociaal van die vrouw!
De kleur weet ik nog, het was een kleine, zwarte auto. Ze heeft mij met haar linkerkant geraakt, maar volgens mij had ze geen schade. Wel een goede tip, ik kom daar morgen en zaterdag toch langs, dus ik hou het in de gaten. Ben inmiddels alweer wat rustiger gelukkig.
Phileine- Kletskop
En misschien een briefje bij de supermarkt ophangen of iemand iets gezien heeft?
Ik geloof wel dat je geschrokken bent.
Ik geloof wel dat je geschrokken bent.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pff wat moet jij geschrokken zijn zeg..Wat klote ook dat je fiets flink beschadigd is! Ik zou idd. toch wel een melding maken bij de politie. Een aantal jaar terug had ik een soortgelijke aanrijding en heb toch wel spijt dat ik toen niet naar de politie ben gegaan.
Veel sterkte verder!
Veel sterkte verder!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Phileine schreef:AngelNyn schreef:Wat klote zeg en vooral ook asociaal van die vrouw!
De kleur weet ik nog, het was een kleine, zwarte auto. Ze heeft mij met haar linkerkant geraakt, maar volgens mij had ze geen schade. Wel een goede tip, ik kom daar morgen en zaterdag toch langs, dus ik hou het in de gaten. Ben inmiddels alweer wat rustiger gelukkig.
Ik hoop dat zij ook schade had . Gelukkig ben je weer wat rustiger. Heb het ook wel eens gehad dat ik door een achter uit rijdende auto aangereden was, en inderdaad door de schrik etc helemaal er niet aan gedacht naam of kenteken te noteren, was toen ook nog heel stuk jonger. Het is gewoon jammer dat mensen daar zelf niet mee komen..
Hopelijk zie je de auto nog ergens staan, of kom je die vrouw toevallig nog tegen!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Dat is schrikken!
Ik zou nog wel even de politie bellen hoor en er melding van maken.
Ik zou nog wel even de politie bellen hoor en er melding van maken.
Gast- Gast
Dat is schrikken zeg! En asociaal van die bestuurder dat hij weg reed, dat doe je toch niet.
Ik zou alsnog een melding maken bij de politie. Waren er geen mensen in de buurt die het gezien kunnen hebben?
Ik zou alsnog een melding maken bij de politie. Waren er geen mensen in de buurt die het gezien kunnen hebben?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wat schrikken zeg, ik zou er ook een melding van maken
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Soortgelijke onderwerpen
» Geschrokken!