Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je iets over zou mogen doen..

+26
Dennenappel
SnowWhite
Roza
Caresses
Tania
Raindrop
Elysia
Coccinelle
Lotus_
Merai
CCC
Susan
Rush
Sweety
Phileine
Jasmine
Minx
Coco
ellibre
Blond
TGR
Antibes
studiebol
Monte
Beachgirl
Lavendel
30 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 5:59

Als mijn ouders me niet hadden geschopt, had ik waarschijnlijk ook nooit ook maar een diploma gehaald.

Je salaris is héél erg goed, Carrie.

Zo zie je maar dat je met doorzettingsvermogen, goede wil en een goed presenteren overal kan komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Raindrop za 3 maa 2012 - 6:26

Mijn studiekeuze. Ik weet ook helaas nu pas wat ik echt wil en wat ik leuk vind..
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Tania za 3 maa 2012 - 6:32

Als ik iets anders had kunnen doen had ik beter mijn studie af kunnen maken. Aan de andere kant was mijn leven dan waarschijnlijk zo anders gelopen dat ik nu niet bij mijn man was en een fijn gezin had. Dus dan laat ik het toch maar zo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Caresses za 3 maa 2012 - 6:39

- Dan was ik nooit een relatie met mijn ex aan gegaan.

- Andere studiekeuze.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Roza za 3 maa 2012 - 6:50

Dan had ik beter nagedacht over bepaalde keuzes en over bepaalde dingen die ik had gedaan. Maar om een reden heb ik ze niet gedaan. Een reden die ik toen zelf goedkeurde.. Dus waarom spijt hebben? Het heeft geen zin. Er is een reden dat je de keuzes gemaakt hebt..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  SnowWhite za 3 maa 2012 - 7:36

Was ik op een andere manier uit huis gegaan. Maar dat is dus echt achteraf gepraat!
Uiteindelijk is alles wel op zijn pootjes terecht gekomen, maar het is een behoorlijke klap geweest voor mijn vader.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Dennenappel za 3 maa 2012 - 8:15

Had ik mij eerder afgezet tegen mijn moeder en mijn eigen ik eerder ontwikkeld. Duidelijk mijn mening gegeven, gezegd dat ik niet wil dat zij van alles bepaald. Alles zag er dan denk ik nu iets anders uit.
Niet dat het nu slecht eruit ziet.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Oasis za 3 maa 2012 - 8:18

Niet origineel, maar ook ik had een andere studiekeuze gemaakt. Zodat ik niet met een studieschuld zou eindigen met een diploma voor iets waar ik toch niet in wil werken.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 11:02

Charlie schreef:Als mijn ouders me niet hadden geschopt, had ik waarschijnlijk ook nooit ook maar een diploma gehaald.

Je salaris is héél erg goed, Carrie.

Zo zie je maar dat je met doorzettingsvermogen, goede wil en een goed presenteren overal kan komen.
Dank je smile Maar, toch had ik wel willen studeren. Vind mijn baan erg leuk maar denk dat ik meer kan dan secretaresse. Maar je hoort me niet klagen, ben blij met wat ik heb bereikt zonder diploma's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 11:05

Oasis schreef:Niet origineel, maar ook ik had een andere studiekeuze gemaakt. Zodat ik niet met een studieschuld zou eindigen met een diploma voor iets waar ik toch niet in wil werken.
Ai dat is wel balen zeg. Heb je er al je tijd en energie in gestoken. Welke studie heb je gevolgd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Jeanette za 3 maa 2012 - 11:44

Een relatie met mijn ex zijn aan gegaan en daar zo lang bij ben blijven hangen. Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 394967
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Sjaantje za 3 maa 2012 - 15:44

... dan had ik tegen 'hem' gezegd dat hij die vakantie ergens kon steken waar de zon niet schijnt en dan was ik thuisgebleven bij mijn mama die terminaal was...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 20:46

Jeetje wat balen veel mensen van hun studiekeuze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Oasis zo 4 maa 2012 - 0:25

Carrie schreef:
Oasis schreef:Niet origineel, maar ook ik had een andere studiekeuze gemaakt. Zodat ik niet met een studieschuld zou eindigen met een diploma voor iets waar ik toch niet in wil werken.
Ai dat is wel balen zeg. Heb je er al je tijd en energie in gestoken. Welke studie heb je gevolgd?

Dankje! Is zeker balen, maar komt goed. Ik heb nu bijna een diploma, HBO C.ommu.nicatie. En ik wil juist een hele andere kant op, nl. de psy.cholo.gie.
Dus het wordt deeltijd werken/studeren denk ik..
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Highway zo 4 maa 2012 - 4:01

Dan had ik me de afgelopen jaren niet zo misdragen smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 4:30

Dolcis_ schreef:Jeetje wat balen veel mensen van hun studiekeuze.

Tja toen ik 20 was wilde ik mijn leven wel met defensie delen, ik zag een toekomst en had doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Helaas wel een verkeerde keuze gemaak door de logistieke kant te kiezen i.p.v. Geneeskundig en nu.... door alle bezuinigingen valt alles weg. Geen studies meer etc en ik ben met mijn 28 jaar nog net niet te oud. Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 394967 Ik vind het nog steeds leuk, kwa sportief zijn komt ik nog steeds goed mee. Ik heb altijd gezegd dat ik nooit een functie tegen mijn zin zou doen omdat ik fijne en plezierige werkplek en ervaring altijd boven veel geld heb gekozen. Ik wil en hoef geen bakken met geld te verdienen als ik maar elke dag met een smile naar mijn werk kan gaan. Misschien een domme instelling voor sommige mensen en ja soms vind ik het wel jammer dat ik niet verder ben gaan leren, maar je bent nooit te jong om te leren dus heb ik besloten na veel twijfels om hopelijk in September de verpleegkundige-opleiding te doen maar dan buiten Defensie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je iets over zou mogen doen.. - Pagina 4 Empty Re: Als je iets over zou mogen doen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum