Draagdoekentopic
+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Draagdoekentopic
Wanneer showen jullie weer eens even met jullie draagdoeken en kindjes?
Vind het er altijd zo mooi uit zien
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Even up.. vraag over rugdragen.
Ik kan nu de rucksack, maar vind dit niet de fijnste knoop. Heb wel gekeken naar wat de andere knopen maar pff vind die nog wel wat ingewikkeld haha..
Maar misschien moet ik ook gewoon nog even oefenen.
Oh mijn vraag, welke rugknoop is nog wel goed te doen met een baby van 5 maanden? ( met filmpje)
Ik kan nu de rucksack, maar vind dit niet de fijnste knoop. Heb wel gekeken naar wat de andere knopen maar pff vind die nog wel wat ingewikkeld haha..
Oh mijn vraag, welke rugknoop is nog wel goed te doen met een baby van 5 maanden? ( met filmpje)
Gast- Gast
Ik denk dat t idd oefenen is. Zou dit met een knuffel oid doen. Ik droeg T. Met 5mnd in de mei tai op mn buik en heb dus geen ervaring met rugdragen in de doek op die leeftijd. Blijft ze wel een beetje stil zitten met knopen?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Snoepy87 schreef:Even up.. vraag over rugdragen.
Secure high back Carry?
Gast- Gast
Zal van het weekend weer eens een foto maken!moepie schreef:Wanneer showen jullie weer eens even met jullie draagdoeken en kindjes?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Luce schreef:Snoepy87 schreef:Even up.. vraag over rugdragen.
Secure high back Carry?
Lukt dat met B? Dan moet het met P. ook wel lukken. Maar vond hem er ingewikkeld uit zien.. haha.. maar dat valt wel mee dan?
@ Teddyaapje, Dochter is al ruim 7,5 kilo en dan is het wel fijn als ze op de rug kan
Gast- Gast
Ik heb vandaag mijn leendoek ontvangen. En ik moet zeggen dat het erg lekker zit en makkelijk werkt!
Op de foto hangt ze nog erg laag, ik heb het daarna nog een keer over gedaan en toen zat ze er beter in.
Niet quote aub
weg
Op de foto hangt ze nog erg laag, ik heb het daarna nog een keer over gedaan en toen zat ze er beter in.
Niet quote aub
weg
Laatst aangepast door smooch op ma 17 sep 2012 - 6:20; in totaal 1 keer bewerkt
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een mooie foto smooch! En pas jij nu alweer in je gewone spijkerbroeken?! Jaloers!!!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wat is een goede knoop op je rug voor een 2 jarige? Hij is bijna 11 kilo en op vakantie heb ik een poging gedaan best zwaar
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Aimee schreef:Wat een mooie foto smooch! En pas jij nu alweer in je gewone spijkerbroeken?! Jaloers!!!
haha dank je
Ik kon na 1 dag al m'n gewone broeken weer aan
smooch- Kletskop
@smooch: heb je nu een rekbare doek geleend of een geweven?
Toen mijn zoon is geboren, heb ik een rekbare doek gekregen. Ik was er heel blij mee en vond het heerlijk. Maar hoe ouder mijn zoon werd, hoe minder comfortabel ik het dragen vond. Inmiddels heb ik een geweven doek en dat vind ik toch een stuk prettiger. De rekbare doek heb ik al in geen maanden meer aangeraakt, eigenlijk zonde dus. Ik mocht toen zelf een cadeau kiezen en wilde graag een doek, maar had me er niet voldoende in verdiept. Die doek was toen in de aanbieding, dus heb ik die gevraagd. Achteraf gezien had ik er een beetje spijt van en had ik liever een geweven doek gevraagd.
Dit is mijn ervaring ermee, ik weet ook niet hoe lang je van plan bent te dragen, maar met een maand of 6 vond ik het toch echt niet fijn meer met de rekbare. Hij zakte steeds omlaag.
Edit: ik zeg dit omdat je in een eerdere reactie aangaf een rekbare doek te willen kopen. Ik zou je adviseren om ook een geweven doek te lenen, zodat je kunt vergelijken.
Toen mijn zoon is geboren, heb ik een rekbare doek gekregen. Ik was er heel blij mee en vond het heerlijk. Maar hoe ouder mijn zoon werd, hoe minder comfortabel ik het dragen vond. Inmiddels heb ik een geweven doek en dat vind ik toch een stuk prettiger. De rekbare doek heb ik al in geen maanden meer aangeraakt, eigenlijk zonde dus. Ik mocht toen zelf een cadeau kiezen en wilde graag een doek, maar had me er niet voldoende in verdiept. Die doek was toen in de aanbieding, dus heb ik die gevraagd. Achteraf gezien had ik er een beetje spijt van en had ik liever een geweven doek gevraagd.
Dit is mijn ervaring ermee, ik weet ook niet hoe lang je van plan bent te dragen, maar met een maand of 6 vond ik het toch echt niet fijn meer met de rekbare. Hij zakte steeds omlaag.
Edit: ik zeg dit omdat je in een eerdere reactie aangaf een rekbare doek te willen kopen. Ik zou je adviseren om ook een geweven doek te lenen, zodat je kunt vergelijken.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
smooch; mooi!! Zo te zien vind ze het erg prettig!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
@mickey: Ik heb een rekbare doek geleend.
Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik wil gaan dragen, ik dacht meer aan de eerste 3 maanden en daarna zie ik het wel of ik het nog fijn vindt.
Ik zal wel even kijken voor een geweven doek het is inderdaad wel handig als ik het kan vergelijken voor ik er één koop.
Thnx voor de tip!
@moepie: Dank je! Ja ze viel meteen in slaap
smooch- Kletskop
Snoepy87 schreef:Luce schreef:Snoepy87 schreef:Even up.. vraag over rugdragen.
Secure high back Carry?
Lukt dat met B? Dan moet het met P. ook wel lukken. Maar vond hem er ingewikkeld uit zien.. haha.. maar dat valt wel mee dan?
@ Teddyaapje, Dochter is al ruim 7,5 kilo en dan is het wel fijn als ze op de rug kan
Je moet inderdaad even oefenen, maar het valt mee! Het fijne aan die knoop vind ik dat je 'm tussendoor kan 'vastzetten' zeg maar. Waardoor je op je gemakje verder kan knopen. Het hoeft allemaal niet in 1 keer.
Jazzlyn, ik denk dat dat voor jou ook een goede knoop kan zijn.
Gast- Gast
Ik heb nu al een aantal keer de ruck geknoopt en dat gaat me nu op zich wel goed af, alleen ik krijg zo snel last van mijn schouders. Hebben jullie dat niet?
Gast- Gast
Luce schreef:Ik heb nu al een aantal keer de ruck geknoopt en dat gaat me nu op zich wel goed af, alleen ik krijg zo snel last van mijn schouders. Hebben jullie dat niet?
Ja dat heb ik dus ook.
Gast- Gast
Haha, o ja natuurlijk. Anders vraag je niet om een andere knoop. Wakker worden Luce.
Gast- Gast
Dat had ik ook altijd, ik vond het dan ook geen fijne knoop.Luce schreef:Ik heb nu al een aantal keer de ruck geknoopt en dat gaat me nu op zich wel goed af, alleen ik krijg zo snel last van mijn schouders. Hebben jullie dat niet?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Dat had ik ook altijd, ik vond het dan ook geen fijne knoop.Luce schreef:Ik heb nu al een aantal keer de ruck geknoopt en dat gaat me nu op zich wel goed af, alleen ik krijg zo snel last van mijn schouders. Hebben jullie dat niet?
Ik heb dat ook... Niet fijn...
Gast- Gast
Hoe doe je de banden over je schouder? bij elkaar rapen of netjes dubbel klappen?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Jo, maakt niet zoveel uit. Heb er bij beiden last van.
Hoe doen jullie het in de winter? Hebben jullie of schaffen jullie een draagjas aan?
Hoe doen jullie het in de winter? Hebben jullie of schaffen jullie een draagjas aan?
Gast- Gast
Ik heb een draagjas, is toch wel een fijne uitvinding! (al vind ik het er zelf niet mooi uitzien, het draagt fijner dan over mijn jas knopen en zoon zit lekker warm).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Luce schreef:Jo, maakt niet zoveel uit. Heb er bij beiden last van.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Het dragen gaat steeds beter en H. vindt het nu ook leuk. Ik zou het jammer vinden om in de winter te stoppen met dragen. Ik heb nu zelf steeds een fleecevest aan over de doek of drager, maar dat begint 's ochtends toch al wat koud te worden.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: