Draagdoekentopic
+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Draagdoekentopic
Weg..
Dit is de mijne: girasol amitiola
Dit is de mijne: girasol amitiola
Laatst aangepast door Laurientje85 op vr 22 jun 2012 - 9:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
PiP schreef:Welke Amitola Luce
Ben bang dat ik er niet zo meerdere doeken in ga krijgen... Ach eerst maar eens kijken hoe we het vinden!
Girasol uiteraard...
Nee, man vraagt hier ook hardop af waarom ik er meer dan 2 nodig heb, ''want je draagt je kindje toch niet zo lang'' I don't care! Ik ben verslaafd en I need some..
Gast- Gast
Luce schreef:Mooi Laurientje! Welke weving is dat?
De orginele, Yellow weft
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Luce schreef:Mooi Laurientje! Welke weving is dat?
De orginele, Yellow weft
die heb ik ook, vind 'm nog steeds prachtig!
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Laurientje85 schreef:Luce schreef:Mooi Laurientje! Welke weving is dat?
De orginele, Yellow weft
Kan je die donderdagochtend niet even meenemen?
Gast- Gast
Luce schreef:Rejoy. schreef:Laurientje85 schreef:Luce schreef:Mooi Laurientje! Welke weving is dat?
De orginele, Yellow weft
zal ik doen
Gast- Gast
Luce schreef:Rejoy. schreef:Laurientje85 schreef:Luce schreef:Mooi Laurientje! Welke weving is dat?
De orginele, Yellow weft
Luce ben je de mama van L en B ?
Gast- Gast
Ik heb mijn mei tai vanuit Engeland binnen ben er helemaal happy mee. Heb D vanochtend al een keer gedragen en het ging in 1x goed, zal straks even een fototje posten. Zelfs mijn vriend moest toegeven dat het er wel leuk en handig uitzag
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Luce schreef:PiP schreef:Welke Amitola Luce
Ben bang dat ik er niet zo meerdere doeken in ga krijgen... Ach eerst maar eens kijken hoe we het vinden!
Girasol uiteraard...
Nee, man vraagt hier ook hardop af waarom ik er meer dan 2 nodig heb, ''want je draagt je kindje toch niet zo lang'' I don't care! Ik ben verslaafd en I need some..
Doelde meer op welke weving , er zijn er zoveel van!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Funchsia weft vind ik prachtig, maar ook de originele yellow weft
Ik zit eraan te denken om een Mamduca of Mei Tai voor mijn man aan te schaffen. Welke zouden jullie doen? Een Mei Tai is wel een stuk goedkoper dan een Manduca.. Ik heb geen naaimachinekunsten, dus zelf maken wordt lastig..(ik zou echt niet weten hoe dat moet)
Ik zit eraan te denken om een Mamduca of Mei Tai voor mijn man aan te schaffen. Welke zouden jullie doen? Een Mei Tai is wel een stuk goedkoper dan een Manduca.. Ik heb geen naaimachinekunsten, dus zelf maken wordt lastig..(ik zou echt niet weten hoe dat moet)
Gast- Gast
een mei tai is echt heel eenvoudig te maken, het was mijn eerste naaiproject. Als je een naaimachine van iemand kunt lenen, dan kun je ook heel makkelijk proberen om er zelf eentje te maken. Ik heb ze allebei (moet de MT alleen nog even terug krijgen, die is uitgeleend), dus je mag wel een keertje de verschillen uitproberen. Mei tai is inderdaad wel een heel stuk goedkoper, zeker als je 2e hands koopt of zelf maakt.
Gast- Gast
Dat wist ik tot een paar maand geleden ook niet!
Is volgens mij toch aardig goed gekomen
Is volgens mij toch aardig goed gekomen
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Weg!
Hey meiden,
Hier mijn mooie EllaRoo Cielo. Ben er enorm blij mee!!
En meteen vraag hoe krijg ik nu dat middenstuk strakker?
Op de foto ziet het er trouwens helemaal slordig uit zie ik.
xxx
Hey meiden,
Hier mijn mooie EllaRoo Cielo. Ben er enorm blij mee!!
En meteen vraag hoe krijg ik nu dat middenstuk strakker?
Op de foto ziet het er trouwens helemaal slordig uit zie ik.
xxx
Laatst aangepast door Bloempjuh23 op wo 11 jul 2012 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Superleuke doek inderdaad!
Wanneer ik zo knoop, zorg ik dat ik zodra ik dochter erin heb goed aanspan. Ik trek dan eerst de kant aan die ik het laatste over mijn rug naar voren heb gehaald (die dus boven op ligt) en dan de andere kant. Voor ik dan weer kruis onder de bips van mijn dochter zit ze er strak in.
Persoonlijk zou ik ook meer een zitje maken voor je dochter. Ik vind het lijken alsof ze erin hangt. Dus het kruis onder de bilen wat beter positioneren, zodat de bips wat meer omlaag kan en de knietjes wat hoger.
Wanneer ik zo knoop, zorg ik dat ik zodra ik dochter erin heb goed aanspan. Ik trek dan eerst de kant aan die ik het laatste over mijn rug naar voren heb gehaald (die dus boven op ligt) en dan de andere kant. Voor ik dan weer kruis onder de bips van mijn dochter zit ze er strak in.
Persoonlijk zou ik ook meer een zitje maken voor je dochter. Ik vind het lijken alsof ze erin hangt. Dus het kruis onder de bilen wat beter positioneren, zodat de bips wat meer omlaag kan en de knietjes wat hoger.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Bloempjuh, mooie doek!
Om de knoop goed onder de knie te krijgen zou ik je aanraden een youtube filmpje te gebruiken, deze bijvoorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=cTR0ea02J9w.
De middenbaan kan je strakker krijgen door tijdens het knopen de doek goed aan te spannen. Voor jezelf draagt het waarschijnlijk fijner als je de schouderbanden wat meer spreidt. En de knietjes van je dochter horen hoger te zitten dan haar billen en meer gespreid, maar ik denk dat je een duidelijk beeld krijgt als je naar het filmpje kijkt.
Om de knoop goed onder de knie te krijgen zou ik je aanraden een youtube filmpje te gebruiken, deze bijvoorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=cTR0ea02J9w.
De middenbaan kan je strakker krijgen door tijdens het knopen de doek goed aan te spannen. Voor jezelf draagt het waarschijnlijk fijner als je de schouderbanden wat meer spreidt. En de knietjes van je dochter horen hoger te zitten dan haar billen en meer gespreid, maar ik denk dat je een duidelijk beeld krijgt als je naar het filmpje kijkt.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Mooie doek idd! Ik kan je gezicht niet zien en weet daarom niet of ik het goed inschat, maar volgens mij mag je dochter ook iets lager op je buik, dan kun je de bovenste rails van de band ook beter aanspannen omdat die dan goed onder je oksels doorkan. Als je haar zo draagt dat je haar een kus op haar hoofd (aan bovenkant van dr voorhoofd) kunt geven als je zelf je hoofd naar beneden buigt zit ze op de goede hoogte. Verder eens met de rest, de beentjes mogen verder uit elkaar waardoor je een beter zitje kunt maken.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil nog even mijn nieuwste aanwinst showen...een toddler wompat narumi. Heb hem geruild voor mijn wasbare luiers. Dat ding draagt echt super geweldig en T. is al 2 dagen achter elkaar erin in slaap gevallen! Echt een aanrader hoor!!!
Ook heb ik mijn girasol northern lights weer verkocht, vond m super mooi maar de kleuren stonden ons niet. Heb vrijdagnacht een girasol symphuo besteld, hoop hem morgen binnen te krijgen! Hier heb ik al een ringsling van gehad dus deze is zeker weten goed!
Teddyaapje- Ratel
Ik heb begin dit jaar ook een wompat, de toddler chocolate berries. Ik draag beide kinderen er regelmatig in, ik ben er ook ontzettend blij mee! Hij is z'n geld echt meer dan waard!!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Blijft leuk dat dragen. Ik vind het zo jammer dat ik het niet kan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ff een schopje.
Tot wanneer ongeveer (maanden/leeftijd, gewicht zeg me nog niet zo veel) is het prettig dragen met een rekbare doek? En wat zijn goede rekbare doeken?
Ik wou eerst per se een geweven doek. Maar zie de voordelen van de rekbare doek ook wel in plus dat ik heel graag wil babydragen, en mezelf nog niet zozeer met een peuter op m'n rug zie zeg maar . Dus misschien dat ik toch met een rekbare doek begin.
Tot wanneer ongeveer (maanden/leeftijd, gewicht zeg me nog niet zo veel) is het prettig dragen met een rekbare doek? En wat zijn goede rekbare doeken?
Ik wou eerst per se een geweven doek. Maar zie de voordelen van de rekbare doek ook wel in plus dat ik heel graag wil babydragen, en mezelf nog niet zozeer met een peuter op m'n rug zie zeg maar . Dus misschien dat ik toch met een rekbare doek begin.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Sylvana schreef:Ff een schopje.
Ik heb D.aan tot ruim 1 jaar (10kilo) gedragen in een rekbare doek van www.draagdoek.nl/ByKay. Ik vind dat persoonlijk hele fijne doeken! Ze zijn breed, waardoor je de stof goed over jezelf en de baby kunt uitspreiden. Zo voel je niet/amper het gewicht dat je meedraagt. En ze zien er leuk uit :-)
J.ulia draag ik er nu ook in en dat blijf ik voorlopig nog doen :-)
Edit: Je kunt trouwens bij www.draagdoek.nl een draagdoek lenen...dan kun je kijken of het iets voor je is en hoef je niet direct een doek aan te schaffen!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Ik heb de rekbare doek na 3 maanden niet meer gebruikt. Hoeveel T. toen woog durf ik niet te zeggen. Misschien een kilo of 5/6?
Ik vond t toen niet meer fijn dragen maar had wel een tweedehands doek dus die was al wat uitgerekt.
Ik zou als ik het over mocht doen meteen een geweven doek kopen. Het knopen valt best wel mee en het voordeel is dat deze doeken hun waarde behouden, je kunt ze vaak voor dezelfde prijs weer verkopen.
Ik vond t toen niet meer fijn dragen maar had wel een tweedehands doek dus die was al wat uitgerekt.
Ik zou als ik het over mocht doen meteen een geweven doek kopen. Het knopen valt best wel mee en het voordeel is dat deze doeken hun waarde behouden, je kunt ze vaak voor dezelfde prijs weer verkopen.
Teddyaapje- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: