Afvallen door stress
+5
slaatje
Stuiterbal
Toet
Pompoen
Antibes
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afvallen door stress
Vriendin van me is 25 kg afgevallen door stress. Dit beangstigt me, want ook mijn gewicht loopt langzaam terug. Mijn tieten zijn al een cupmaat kleiner
Iemand hier ervaring mee? En beetje afvallen staat me niet verkeerd, maar 25 kg wil ik ook zeker niet haha.
Iemand hier ervaring mee? En beetje afvallen staat me niet verkeerd, maar 25 kg wil ik ook zeker niet haha.
Gast- Gast
Re: Afvallen door stress
Was het maar waar..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Het is maar net hoe je bent. Ik vreet mezelf vierkant in het rondte op het moment dat ik stess ken.
Gast- Gast
Ik vreet me bol en rond als ik stress heb, of nou ja, als ik niet uitkijk maar mijn eetlust heeft er in ieder geval niet onder te lijden ... Mijn zusje krijgt geen hap meer door haar keel en kan in tijden van stress echt eng mager worden.
Het kan, 't is maar net hoe jij op stress reageert!
Het kan, 't is maar net hoe jij op stress reageert!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik val ook af als ik stress heb maar dan komt dan gewoon omdat ik minder eet. Het hongergevoel gaat dan weg zeg maar. Ik denk dat je er op moet letten dat je regelmatig blijft eten.
Gast- Gast
Ik ben pas 5 kilo -wat best veel is bij een lichaamsgewicht van 57- afgevallen door stress, in 2/3 weken tijd. Inmiddels is er weer 4 kilo aan alleen mijn borsten hangen er nog steeds treurig bij.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nou in het begin had ik honger als een paard. Sterker nog, ik geloof dat ik de eerste dagen na papa's dood wel een brood per dag heb gegeten. Daarna heb ik mezelf niets ontzegd, van chips tot macdonalds, alles ging erin. Ik kom moeilijk aan en val ook moeilijk af, dus ja...
De omslag kwam na 2 keer buikgriep. Daarna is mijn eetlust verdwenen. Dit was in november. Nu heb ik gewoon nauwelijks meer honger en vaak staat eten me ook echt tegen....
De omslag kwam na 2 keer buikgriep. Daarna is mijn eetlust verdwenen. Dit was in november. Nu heb ik gewoon nauwelijks meer honger en vaak staat eten me ook echt tegen....
Gast- Gast
Ja herkenbaar. Ik ben vorig jaar op 3 maanden tijd 12 kilo afgevallen puur door de stress.
Mijn eetlust vergaat dan en dardoor val ik af !
Dus mijn advies blijf normaal eten dan zal je niet snel afvallen.
Mijn eetlust vergaat dan en dardoor val ik af !
Dus mijn advies blijf normaal eten dan zal je niet snel afvallen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik heb trouwens geen weegschaal, ik merk het echt aan kleding. Bh's te groot, strak korset wat eerst moeilijk sloot, bijna met huid ertussen gnagna, zit ineens een paar cm speling in. Broeken zakken van mn kont....
Gast- Gast
Ik heb dat een jaar of zes a zeven geleden ook gehad. Door stress afvallen. Ik viel in een maand of vier 15 kilo af. Ik woog toen nog maar 46 kilo. Echt een tip heb ik niet voor je. Probeer wel op je voeding te letten dat je de juiste vitamines binnen krijgt. Sterkte meid!!!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, ik merk het ook. 3,2 kg in 2 dagen tijd, mijn coach bij WW viel bijna van haar stoel af omdat ze het niet geloofde. Het zal er wel weer aan komen als ik wat beter voor me ga zorgen. Wat dat betreft ben ik blij dat WW hier wel enige leidraad in geeft zodat ik niet door ga slaan naar teveel of te weinig. Maar nu eventjes niet.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, 10 kilo door ellende en toen was ik al niet dik. Het is er ook niet meer aangekomen, maar ik ben dan ook gestopt met snoepen. (door de week tenminste, dit typ ik overigens terwijl ik een stroopwafel naar binnen zit te werken.) Mijn advies: Voldoende, regelmatig en gezond blijven eten, ook al is dat soms lastig.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Als ik chagrijnig ben of stress heb ga ik juist méér eten...was het maar zo dat ik afviel door stress ik word alleen maar dikker dan.
Vroeger wel, toen ik nog met mijn ex ging waarmee ik een hoop heb meegemaakt, viel ik wel veel af. Woog toen 48 kilo op mijn dieptepunt.
Vroeger wel, toen ik nog met mijn ex ging waarmee ik een hoop heb meegemaakt, viel ik wel veel af. Woog toen 48 kilo op mijn dieptepunt.
Gast- Gast
Ik mocht willen dat ik af viel van stress, was ik wel lekker paar kilo meer kwijt geweest.
Maar probeer toch in een constant ritme te eten. Liever kleine beetjes maar regelmatig, dan een hele dag niks en 's avonds een Big Mac.
Maar probeer toch in een constant ritme te eten. Liever kleine beetjes maar regelmatig, dan een hele dag niks en 's avonds een Big Mac.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben ongeveer 6 kilo afgevallen maar dat komt grotendeels door de medicatie maar ook omdat ik niet lekker in mijn vel zit. Ik kan niet eten als ik stress heb, dan is het net alsof er een grote steen in mijn buik zit, erg vervelend gevoel.
Gast- Gast
Ik val ook af van stress. Sinds ik van een luie student ben overgegaan naar een druk werkleven, ben ik zo'n 15 kilo kwijt en dat is er nog steeds af.. Ik at niet minder, maar gebruikte meer energie.
Gast- Gast
Ik val af als ik stress heb. De zin in eten is dan totaal verdwenen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» uitslag door stress?
» Stress
» Stress
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Stress
» Stress
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: