Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stress

5 plaatsers

Ga naar beneden

Stress Empty Stress

Bericht  nina vr 21 jun 2013 - 20:33

Hoe merk jij dat je gestrest bent? En wat doe je hier tegen?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress Empty Re: Stress

Bericht  Minx vr 21 jun 2013 - 20:42

Dan ga ik piekeren, nu probeer ik dan extra te sporten zodat ik mijn hoofd leeg kan maken. 
Doe sinds april ook body balance en merk dat dat heel goed helpt om de stress onder controle te houden,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress Empty Re: Stress

Bericht  Sorella vr 21 jun 2013 - 21:48

Ik krijg buikpijn en hoofdpijn, slaap niet meer, heb trillende handen en mijn binnenste knijpt steeds samen. En ik ga eten laughcry.

Helaas heb ik niet echt tips, het enige wat bij mij helpt is naar mijn paard gaan. Zodra ik het erf op rij kan ik alles loslaten maar zodra ik dan datzelfde erf weer af rij komt alles weer terug. Totdat het opgelost is.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress Empty Re: Stress

Bericht  Marin vr 21 jun 2013 - 21:50

Dan word ik zo vreselijk onrustig dat ik helemaal niets meer gedaan krijg. Dan kan ik niks meer volledig doen, maar ga ik beetje van dit, oh beetje van dat, oh shit dit moet ook nog, alles half en doodvermoeiend. Dan lig ik te piekeren en te malen, en krijg ik gewoon geen rust meer. Lijstjes, lijstjes, lijstjes. Niets werkt lekkerder dan dingen weg kunnen strepen en orde in de chaos te brengen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress Empty Re: Stress

Bericht  M-G za 22 jun 2013 - 12:42

Dan krijg ik last van mijn nek en schouders en gaat alles vast zitten. Meestal verdwijnt dat na een tijd wel weer uit zichzelf als ik minder stress heb. Helaas loop ik inmiddels sinds afgelopen vrijdag bij een manueel therapeut omdat het na 4 maanden nog niet weg was. Zelf denk ik dat het te maken heeft met het afgelopen jaar wat er allemaal gebeurd is dat het zo vast is gaan zitten dat het niet meer wegtrekt. 
Als ik gewoon een dagje of een paar dagen tussendoor gestrest ben merk ik het ook aan mijn nachtrust, dan slaap ik slecht of droom ik belachelijk veel over de dingen die mij dwars zitten of aangrijpen.

Als ik mij ergens slecht over voel of stress ervaar dan praat ik erover met mijn vriend, vrienden of vader, in de hoop dat het oplucht en het een beetje afzakt. Sommige dingen die stress veroorzaken kan ik gewoon niet wegnemen dus daar heb ik dan ook niet direct een oplossing voor behalve erover te praten.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stress Empty Re: Stress

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum