Welke forumster wil jij een complimentje geven?
+9
Rush
Jasmine
Poisongirl
Ibbeltje
Antibes
Lejow
Sorella
studiebol
Pien
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke forumster wil jij een complimentje geven?
Pippa schreef:Rush schreef:Pippa; Ik vind het knap dat je zoveel onderneemt ondanks dat je zo vaak moe bent. Ik lees daar veel minder over, al zal het vast nog wel aanwezig zijn, helaas. Toch vind ik het positief dat je nooit erover zeurt.
Oké, nu moet ik huilen. Ik heb een rot week en vooral een rotdag door die stomme revalidatie en nu lees ik dit, zo lief Ik probeer inderdaad dingen te ondernemen; en het beste uit mijn leven te halen, om mezelf gelukkig te houden/te maken. Helaas lukt dat deze week wat minder en heb ik bijna alles af moeten zeggen, maar ik wil daar niet over zeuren, omdat ik bang ben dat mensen dat stom vinden
Niet huilen, ik vond ook al wat Rush zei!
Gast- Gast
Je mag best een klaagtopic openen hoor. Dan kan je ongegeneerd even lekker zeuren. Dat mag als je nooit zeurt!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zit nog op 1 te broeden. Ik wilde zeggen dat je Friggin'Hot bent, maar dat is ook wat afgezaagd.Zelda schreef:Nou Rush, geen complimentje voor mij? haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Je mag best een klaagtopic openen hoor. Dan kan je ongegeneerd even lekker zeuren. Dat mag als je nooit zeurt!
Haha Goed idee!
Gast- Gast
Whoo whooRush schreef:Ik zit nog op 1 te broeden. Ik wilde zeggen dat je Friggin'Hot bent, maar dat is ook wat afgezaagd.Zelda schreef:Nou Rush, geen complimentje voor mij? haha!
Gast- Gast
Inge omdat ze zoveel kilo is afgevallen. Echt super knap vind ik dat !
En Rovine omdat ze nu midden in iets heftigs zit maar zichzelf er toch goed doorheen sleept
En Rovine omdat ze nu midden in iets heftigs zit maar zichzelf er toch goed doorheen sleept
Gast- Gast
Iedereen verdient wel een compliment, maar voor mij op dit moment het meest:
Rovine, zij is zo'n ontzettend sterk persoon! Ook al gaat ze door een hele moeilijke periode, ze laat haar hoofd niet hangen.
Rovine, zij is zo'n ontzettend sterk persoon! Ook al gaat ze door een hele moeilijke periode, ze laat haar hoofd niet hangen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Euc; omdat ze gewoon stoer is, ghehe
Youandi; Ik vind het knap hoe je je door de situatie met je zus heen geslagen hebt, gelukkig gaat nu alles weer goed.
Pippa; Ik vind het knap dat je zoveel onderneemt ondanks dat je zo vaak moe bent. Ik lees daar veel minder over, al zal het vast nog wel aanwezig zijn, helaas. Toch vind ik het positief dat je nooit erover zeurt.
VC; Je bent een supermama. N. heeft echt een coole moeder en trek je niks aan van die huismutsen op het schoolplein chick!
Inge; Zo knap dat je zo ontzettend afgevallen bent. Meer dan 40 kilo, echt ongelooflijk!
Dankjewel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VC: ze blijft altijd zichzelf en dat vind ik het aller allerleukst aan d'r.
Zelda: ben gewoon trots op haar als mama/vrouw/vriendinzijnde!
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ben jij toch lief ik vind VC trouwens ook een stoer wijf.Babydoll schreef:VC: ze blijft altijd zichzelf en dat vind ik het aller allerleukst aan d'r.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil jij een complimentje geven?
» Welke forumster(s)?
» Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?
» Welke forumster(s)?
» Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: