Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forumster wil jij een complimentje geven?

+9
Rush
Jasmine
Poisongirl
Ibbeltje
Antibes
Lejow
Sorella
studiebol
Pien
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke forumster wil jij een complimentje geven? - Pagina 2 Empty Re: Welke forumster wil jij een complimentje geven?

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 0:30

Pippa schreef:
Rush schreef:Pippa; Ik vind het knap dat je zoveel onderneemt ondanks dat je zo vaak moe bent. Ik lees daar veel minder over, al zal het vast nog wel aanwezig zijn, helaas. Toch vind ik het positief dat je nooit erover zeurt.

Oké, nu moet ik huilen. Ik heb een rot week en vooral een rotdag door die stomme revalidatie en nu lees ik dit, zo lief I love you Ik probeer inderdaad dingen te ondernemen; en het beste uit mijn leven te halen, om mezelf gelukkig te houden/te maken. Helaas lukt dat deze week wat minder en heb ik bijna alles af moeten zeggen, maar ik wil daar niet over zeuren, omdat ik bang ben dat mensen dat stom vinden Embarassed

Niet huilen, ik vond ook al wat Rush zei! hug

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forumster wil jij een complimentje geven? - Pagina 2 Empty Re: Welke forumster wil jij een complimentje geven?

Bericht  Rush do 1 maa 2012 - 0:30

Je mag best een klaagtopic openen hoor. Dan kan je ongegeneerd even lekker zeuren. Dat mag als je nooit zeurt! Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 0:31

Embarassed Thanks Charlie.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 1 maa 2012 - 0:31

Zelda schreef:Nou Rush, geen complimentje voor mij? :P haha!
Ik zit nog op 1 te broeden. Ik wilde zeggen dat je Friggin'Hot bent, maar dat is ook wat afgezaagd. Welke forumster wil jij een complimentje geven? - Pagina 2 166342
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 0:31

Rush schreef:Je mag best een klaagtopic openen hoor. Dan kan je ongegeneerd even lekker zeuren. Dat mag als je nooit zeurt! Wink

Haha Very Happy Goed idee!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 0:33

Rush schreef:
Zelda schreef:Nou Rush, geen complimentje voor mij? :P haha!
Ik zit nog op 1 te broeden. Ik wilde zeggen dat je Friggin'Hot bent, maar dat is ook wat afgezaagd. Welke forumster wil jij een complimentje geven? - Pagina 2 166342
Whoo whoo cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 1:20

Inge omdat ze zoveel kilo is afgevallen. Echt super knap vind ik dat !

En Rovine omdat ze nu midden in iets heftigs zit maar zichzelf er toch goed doorheen sleept hug

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 1 maa 2012 - 10:03

Iedereen verdient wel een compliment, maar voor mij op dit moment het meest:

Rovine, zij is zo'n ontzettend sterk persoon! Ook al gaat ze door een hele moeilijke periode, ze laat haar hoofd niet hangen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry do 1 maa 2012 - 23:14

Rush schreef:Euc; omdat ze gewoon stoer is, ghehe

Youandi; Ik vind het knap hoe je je door de situatie met je zus heen geslagen hebt, gelukkig gaat nu alles weer goed.

Pippa; Ik vind het knap dat je zoveel onderneemt ondanks dat je zo vaak moe bent. Ik lees daar veel minder over, al zal het vast nog wel aanwezig zijn, helaas. Toch vind ik het positief dat je nooit erover zeurt.

VC; Je bent een supermama. N. heeft echt een coole moeder en trek je niks aan van die huismutsen op het schoolplein chick!

Inge; Zo knap dat je zo ontzettend afgevallen bent. Meer dan 40 kilo, echt ongelooflijk!

Dankjewel Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blair vr 2 maa 2012 - 0:54

VC: ze blijft altijd zichzelf en dat vind ik het aller allerleukst aan d'r.
Zelda: ben gewoon trots op haar als mama/vrouw/vriendinzijnde!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 3:37

Babydoll schreef:VC: ze blijft altijd zichzelf en dat vind ik het aller allerleukst aan d'r.
Zelda: ben gewoon trots op haar als mama/vrouw/vriendinzijnde!
Wat ben jij toch lief I love you ik vind VC trouwens ook een stoer wijf.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: