Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In welke forumster herken je jezelf het meest?

+22
Exogenesis
Pommes
Poubelle
Aziraphale
Burn
Sea of Trees
Lady Starstruck
Blair
Marin
Parel
Jeanette
SarahKey
Rush
Charles
Capt'n Zero
Zwerver
Twellie
Elliot
Bliss
SDL
Bazinga
Roza
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

In welke forumster herken je jezelf het meest? Empty In welke forumster herken je jezelf het meest?

Bericht  Roza di 19 maa 2013 - 9:03

In welke forumster herken jij jezelf het meeste? En in welke forumster het minste? En bij beide vragen: waarom?

Laatst aangepast door Roza op di 19 maa 2013 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke forumster herken je jezelf het meest? Empty Re: In welke forumster herken je jezelf het meest?

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 9:11

Het eerst schieten mij te binnen: Artemis en RYW.

En een heleboel opties waar ik me niet in herken, zoals de supersportievelingen (ik sport wel, maar alleen omdat ik anders vadsig word), de reislustige typjes, en de übermama's.

Gast
Gast

In welke forumster herken je jezelf het meest? Empty Re: In welke forumster herken je jezelf het meest?

Bericht  Bazinga di 19 maa 2013 - 9:17

Elliot en Bre.. Jo.. Ves.. Damn it, hoe heet je nou ook alweer, mens? :/

Maar ik herken ook de humor en 't haast irritant positieve doorzettingsvermogen in RYW en tegelijkertijd de haast negatief te noemen instelling in 't leven van Exonogwat.

Ik herken mezelf totaal niet in mamma-mamma's, reizigers, carrièrechicks en sporters. Ik ben een luie, ambitieloze thuiszitter nerd
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  SDL di 19 maa 2013 - 9:19

Bazinga schreef:Elliot en Bre.. Jo.. Ves.. Damn it, hoe heet je nou ook alweer, mens? :/

Maar ik herken ook de humor en 't haast irritant positieve doorzettingsvermogen in RYW en tegelijkertijd de haast negatief te noemen instelling in 't leven van Exonogwat.

Ik herken mezelf totaal niet in mamma-mamma's, reizigers, carrièrechicks en sporters. Ik ben een luie, ambitieloze thuiszitter In welke forumster herken je jezelf het meest? 827601
Vesper...
Bazinga!

Maar ik herken me eigenlijk in niemand, ik zie genoeg overeenkomsten maar ook voldoende verschillen. Maar ik oordeel alleen vanachter dit schermpje en mijn eigen beleving.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Bliss di 19 maa 2013 - 9:20

Exo een negatieve instelling? Vind ik juist totaal niet!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SDL di 19 maa 2013 - 9:24

En jij Roza?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 9:49

Minneke schreef:Het eerst schieten mij te binnen: Artemis en RYW.

En een heleboel opties waar ik me niet in herken, zoals de supersportievelingen (ik sport wel, maar alleen omdat ik anders vadsig word), de reislustige typjes, en de übermama's.
Lol, ik wou hetzelfde zeggen, maar dan met jou en RYW :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 10:10

Ik herken mezelf eigenlijk in niemand. Of nouja, ik herken mezelf in flarden wel in meerdere forummers, maar die zou ik zo allemaal niet weten te noemen. Maar niet dat ik zeg van 'wow, zij is mij' ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Roza di 19 maa 2013 - 10:10

SDL schreef:En jij Roza?

Ik vind het moeilijk.. Hahaha..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Elliot di 19 maa 2013 - 10:46

Bazinga, Vesper en Rush!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Twellie di 19 maa 2013 - 11:11

Bazinga schreef:Elliot en Bre.. Jo.. Ves.. Damn it, hoe heet je nou ook alweer, mens? :/

Ik herken mezelf totaal niet in mamma-mamma's, reizigers, carrièrechicks en sporters. Ik ben een luie, ambitieloze thuiszitter In welke forumster herken je jezelf het meest? 827601

Je kunt mij dan wel noemen als degene waarin je je niet herkent Very Happy.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Zwerver di 19 maa 2013 - 11:54

Ik denk niet één forummer :P
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Capt'n Zero di 19 maa 2013 - 13:22

Ik herken me in Zwerver want ik leef ook als een zwerver :cheering:
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Charles di 19 maa 2013 - 20:19

Nou, in niemand in het specifiek eigenlijk.

Waarom herkennen de vriendinnetjes zich allemaal in elkaar? Zoeken jullie allemaal je vrienden uit op gelijkenissen met jezelf?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Rush di 19 maa 2013 - 21:09

Welke vriendinnetjes?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  SarahKey di 19 maa 2013 - 21:26

Niemand.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Jeanette di 19 maa 2013 - 22:06

Niemand eigenlijk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Parel di 19 maa 2013 - 22:07

Ik herken mezelf het meeste in strawberry, dat is denk ik omdat ze mijn beste vriendin is en we inderdaad elkaar zo goed aanvoelen omdat we zoveel gelijkenissen hebben.

Voor de rest ben ik vrees ik een apart geval.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Marin di 19 maa 2013 - 22:09

Ik denk het meeste in Charles, gezien haar werk achtergrond, haar interesses, haar kledingstijl, haar muzieksmaak etc van vroeger (geen idee of dat nu nog zo is), en ik hoop over paar jaar net zo'n leuke mama te zijn. Oh en haar boxpakjes. Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 22:44

Parel schreef:Ik herken mezelf het meeste in strawberry, dat is denk ik omdat ze mijn beste vriendin is en we inderdaad elkaar zo goed aanvoelen omdat we zoveel gelijkenissen hebben.

Voor de rest ben ik vrees ik een apart geval.
Dat heb ik denk ik met Meisje en Lelie.
Ik herken ook wel dingen in andere, zoals de manier van opvoeding, hobby's, interesses etc etc. Maar als het er op aan komt in wie ik me echt herken en met wie ik het meeste op 1 lijn lig dan is het bij deze twee en dat zijn inderdaad vriendinnen.

Gast
Gast

Bericht  Parel di 19 maa 2013 - 22:59

Het voelt voor mij inderdaad ook vanzelfsprekend!
Meisje wist ik van je, maar lelie niet! Leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 23:02

Ik vind het eigenlijk best wel moeilijk!
Ik herken me niet perse in een forummer maar wel in bepaalde dingen van forummers. Maar ik weet niet of ik dat echt herkennen kan noemen of dat we gewoon bepaalde interesses of gewoontes delen.

Gast
Gast

Bericht  Blair di 19 maa 2013 - 23:38

Herken mezelf een beetje in Mamsie.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Charles di 19 maa 2013 - 23:46

Marin schreef:Ik denk het meeste in Charles, gezien haar werk achtergrond, haar interesses, haar kledingstijl, haar muzieksmaak etc van vroeger (geen idee of dat nu nog zo is), en ik hoop over paar jaar net zo'n leuke mama te zijn. Oh en haar boxpakjes. Laughing

Hey, dat vind ik wel leuk om te lezen! Ik heb dat ook wel een beetje, aan de andere kant ook weer niet maar tegenwoordig meer dan vroeger! Ik houd trouwens nog van dezelfde muziek hoor!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 23:51

Charles schreef:Nou, in niemand in het specifiek eigenlijk.

Waarom herkennen de vriendinnetjes zich allemaal in elkaar? Zoeken jullie allemaal je vrienden uit op gelijkenissen met jezelf?
Heb je het ook over mij? Ik ken zelf RYW en Minneke helemaal niet, alleen van hier. Maar ik zoek inderdaad mensen uit die een beetje op mij lijken, niet eens per se qua eigenschappen en soms hebben ze een compleet ander leven, maar er zijn wel overeenkomsten. Ik zou nooit vriendinnen kunnen zijn met een ubermama die het huishouden superbelangrijk vindt en constant bezig is met de nieuwste decoratie voor in huis. Past gewoon niet bij me. Als ik kijk naar mijn vriendinnen dan zijn ze allemaal een beetje eigenzinnig, geen groepsmensen, sterke persoonlijkheden en ambitieus. En dan kan de een getrouwd zijn en een kind hebben en niet werken, de ander kan een goede baan hebben en geen kinderen, en weer een ander kan vrijgezel zijn en totaal niet bezig met relaties en kinderen, en ook qua banen verschillen ze, van geen baan omdat ze thuis wil blijven tot goede banen of juist iets heel aparts, maar ze hebben toch ook een par eigenschappen gemeen. En die herken ik weer bij mezelf.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: