In welke forumster herken je jezelf het meest?
+22
Exogenesis
Pommes
Poubelle
Aziraphale
Burn
Sea of Trees
Lady Starstruck
Blair
Marin
Parel
Jeanette
SarahKey
Rush
Charles
Capt'n Zero
Zwerver
Twellie
Elliot
Bliss
SDL
Bazinga
Roza
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
In welke forumster herken je jezelf het meest?
In welke forumster herken jij jezelf het meeste? En in welke forumster het minste? En bij beide vragen: waarom?
Laatst aangepast door Roza op di 19 maa 2013 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: In welke forumster herken je jezelf het meest?
Het eerst schieten mij te binnen: Artemis en RYW.
En een heleboel opties waar ik me niet in herken, zoals de supersportievelingen (ik sport wel, maar alleen omdat ik anders vadsig word), de reislustige typjes, en de übermama's.
En een heleboel opties waar ik me niet in herken, zoals de supersportievelingen (ik sport wel, maar alleen omdat ik anders vadsig word), de reislustige typjes, en de übermama's.
Gast- Gast
Elliot en Bre.. Jo.. Ves.. Damn it, hoe heet je nou ook alweer, mens? :/
Maar ik herken ook de humor en 't haast irritant positieve doorzettingsvermogen in RYW en tegelijkertijd de haast negatief te noemen instelling in 't leven van Exonogwat.
Ik herken mezelf totaal niet in mamma-mamma's, reizigers, carrièrechicks en sporters. Ik ben een luie, ambitieloze thuiszitter
Maar ik herken ook de humor en 't haast irritant positieve doorzettingsvermogen in RYW en tegelijkertijd de haast negatief te noemen instelling in 't leven van Exonogwat.
Ik herken mezelf totaal niet in mamma-mamma's, reizigers, carrièrechicks en sporters. Ik ben een luie, ambitieloze thuiszitter
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Vesper...Bazinga schreef:Elliot en Bre.. Jo.. Ves.. Damn it, hoe heet je nou ook alweer, mens? :/
Bazinga!
Maar ik herken me eigenlijk in niemand, ik zie genoeg overeenkomsten maar ook voldoende verschillen. Maar ik oordeel alleen vanachter dit schermpje en mijn eigen beleving.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Exo een negatieve instelling? Vind ik juist totaal niet!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Lol, ik wou hetzelfde zeggen, maar dan met jou en RYWMinneke schreef:Het eerst schieten mij te binnen: Artemis en RYW.
Gast- Gast
Ik herken mezelf eigenlijk in niemand. Of nouja, ik herken mezelf in flarden wel in meerdere forummers, maar die zou ik zo allemaal niet weten te noemen. Maar niet dat ik zeg van 'wow, zij is mij' ofzo.
Gast- Gast
SDL schreef:En jij Roza?
Ik vind het moeilijk.. Hahaha..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Bazinga, Vesper en Rush!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Bazinga schreef:Elliot en Bre.. Jo.. Ves.. Damn it, hoe heet je nou ook alweer, mens? :/
Je kunt mij dan wel noemen als degene waarin je je niet herkent .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik denk niet één forummer
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik herken me in Zwerver want ik leef ook als een zwerver
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Nou, in niemand in het specifiek eigenlijk.
Waarom herkennen de vriendinnetjes zich allemaal in elkaar? Zoeken jullie allemaal je vrienden uit op gelijkenissen met jezelf?
Waarom herkennen de vriendinnetjes zich allemaal in elkaar? Zoeken jullie allemaal je vrienden uit op gelijkenissen met jezelf?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Welke vriendinnetjes?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Niemand eigenlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik herken mezelf het meeste in strawberry, dat is denk ik omdat ze mijn beste vriendin is en we inderdaad elkaar zo goed aanvoelen omdat we zoveel gelijkenissen hebben.
Voor de rest ben ik vrees ik een apart geval.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik denk het meeste in Charles, gezien haar werk achtergrond, haar interesses, haar kledingstijl, haar muzieksmaak etc van vroeger (geen idee of dat nu nog zo is), en ik hoop over paar jaar net zo'n leuke mama te zijn. Oh en haar boxpakjes.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat heb ik denk ik met Meisje en Lelie.Parel schreef:Ik herken mezelf het meeste in strawberry, dat is denk ik omdat ze mijn beste vriendin is en we inderdaad elkaar zo goed aanvoelen omdat we zoveel gelijkenissen hebben.
Ik herken ook wel dingen in andere, zoals de manier van opvoeding, hobby's, interesses etc etc. Maar als het er op aan komt in wie ik me echt herken en met wie ik het meeste op 1 lijn lig dan is het bij deze twee en dat zijn inderdaad vriendinnen.
Gast- Gast
Het voelt voor mij inderdaad ook vanzelfsprekend!
Meisje wist ik van je, maar lelie niet! Leuk!
Meisje wist ik van je, maar lelie niet! Leuk!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik vind het eigenlijk best wel moeilijk!
Ik herken me niet perse in een forummer maar wel in bepaalde dingen van forummers. Maar ik weet niet of ik dat echt herkennen kan noemen of dat we gewoon bepaalde interesses of gewoontes delen.
Ik herken me niet perse in een forummer maar wel in bepaalde dingen van forummers. Maar ik weet niet of ik dat echt herkennen kan noemen of dat we gewoon bepaalde interesses of gewoontes delen.
Gast- Gast
Herken mezelf een beetje in Mamsie.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Ik denk het meeste in Charles, gezien haar werk achtergrond, haar interesses, haar kledingstijl, haar muzieksmaak etc van vroeger (geen idee of dat nu nog zo is), en ik hoop over paar jaar net zo'n leuke mama te zijn. Oh en haar boxpakjes.
Hey, dat vind ik wel leuk om te lezen! Ik heb dat ook wel een beetje, aan de andere kant ook weer niet maar tegenwoordig meer dan vroeger! Ik houd trouwens nog van dezelfde muziek hoor!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Heb je het ook over mij? Ik ken zelf RYW en Minneke helemaal niet, alleen van hier. Maar ik zoek inderdaad mensen uit die een beetje op mij lijken, niet eens per se qua eigenschappen en soms hebben ze een compleet ander leven, maar er zijn wel overeenkomsten. Ik zou nooit vriendinnen kunnen zijn met een ubermama die het huishouden superbelangrijk vindt en constant bezig is met de nieuwste decoratie voor in huis. Past gewoon niet bij me. Als ik kijk naar mijn vriendinnen dan zijn ze allemaal een beetje eigenzinnig, geen groepsmensen, sterke persoonlijkheden en ambitieus. En dan kan de een getrouwd zijn en een kind hebben en niet werken, de ander kan een goede baan hebben en geen kinderen, en weer een ander kan vrijgezel zijn en totaal niet bezig met relaties en kinderen, en ook qua banen verschillen ze, van geen baan omdat ze thuis wil blijven tot goede banen of juist iets heel aparts, maar ze hebben toch ook een par eigenschappen gemeen. En die herken ik weer bij mezelf.Charles schreef:Nou, in niemand in het specifiek eigenlijk.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke forumster wil jij een complimentje geven?
» Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?
» Meest recente foto van jezelf!
» Meest recente foto van jezelf deel 3!
» Welke forumster(s)?
» Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?
» Meest recente foto van jezelf!
» Meest recente foto van jezelf deel 3!
» Welke forumster(s)?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: