Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wil jij een complimentje geven?

+7
Burn
Ugly Betty
ExpressoB
Jordana
Jade
Marin
Rush
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie wil jij een complimentje geven? Empty Wie wil jij een complimentje geven?

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 8:43

Complimentjes zijn altijd leuk om te geven én krijgen. Dus shoot! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil jij een complimentje geven? Empty Re: Wie wil jij een complimentje geven?

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 8:48

Maura, omdat ik haar zo positief veranderd vind qua reacties :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Wie wil jij een complimentje geven? Empty Re: Wie wil jij een complimentje geven?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 8:49

Theedoosje, na een goed gesprek met haar vandaag. Die knuffel heeft ze dubbel en dwars verdient. hug
En Maple: hug

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 8:49

Elodie, omdat ik het een supermoeder vind!

Gast
Gast

Bericht  Marin do 25 aug 2011 - 8:50

Pippa en Weetjewel, omdat ze 't allemaal goed op een rijtje lijken te hebben smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 8:51

Joy, omdat het zo leuk is om te lezen/zien dat je zo verliefd en gelukkig bent, je straalt helemaal!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade do 25 aug 2011 - 8:52

Mamavan2 omdat ze een verschrikkelijke tijd ingaan en ik haar ontzettend sterkt vind.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Jordana do 25 aug 2011 - 8:53

CC: hug Omdat ik gewoon trots op haar ben
Maple: Omdat ik om haar geef en weet dat zij er ook wel kom en alle vertrouwen in haar ben
Stuiter: Omdat ik haar lief vind
Burn: Omdat ze een kanjer is
Joy: Omdat ze zo straalt en verliefd is
Rush: Omdat ze gewoon een lekker wijf is Very Happy
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 8:53

Serpentijn schreef:Mamavan2 omdat ze een verschrikkelijke tijd ingaan en ik haar ontzettend sterkt vind.
Hier sluit ik me ook bij aan.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 8:54

Voor Jordana geen compliment maar een knuffel. You know why hug
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 8:55

Mamavan_2 een compliment voor haar kracht. Ook al weet ik niet zo goed of compliment wel het goede woord is. Maar ik heb enorm veel respect voor jullie ! En natuurlijk een dikke hug ik denk aan jullie en aan de kleine meid !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 8:55

Nu ga ik even slijmen. :P

Sjaan; Omdat ondanks het slechte nieuws dat ze krijgt of te verduren krijgt, altijd positief en lief in het leven staat.
Stuiter; Omdat ze zichzelf heeft herpakt en nu met volle teugen sowieso van haar mannetje geniet.
Rush; Want ze wordt al een hele dame. :P (Doel op het samenwonen. Wink)
Maple; Omdat ze het toch maar allemaal doet. Wink

En volgens mij kan ik nog veel meiden noemen, maar dat doen we maar even niet. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 8:56

Ah wat lief Joy, dat wilde ik eigenlijk over jou typen. Dat je er nog niet bent, omdat je nog werk zoekt, maar dat je het goed doet allemaal, en dat ik je echt weer zie groeien!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 8:58

Pippa schreef:Ah wat lief Joy, dat wilde ik eigenlijk over jou typen. Dat je er nog niet bent, omdat je nog werk zoekt, maar dat je het goed doet allemaal, en dat ik je echt weer zie groeien!

Dit vind ik zeker een +1 van mijn kant waard.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 25 aug 2011 - 9:00

Wat een zoete boel hier. Ik wil gaan rellen. pirat

Nee hoor, ik vind dit juist leuk, zoetkoekje dat ik ben.

hug thanks chicas!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:02

Mamavan2 om hoe ze zo sterk is (met haar gezin!)
Joy omdat ze zo fijn verliefd is, en je aan haar reacties gewoon ziet dat ze zich al een stukje beter voelt.
Sjaan, omdat ik zo'n hoop van haar kan leren!
Rush voor het openen van dit topic :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 18:58

Storm schreef:Theedoosje, na een goed gesprek met haar vandaag. Die knuffel heeft ze dubbel en dwars verdient. hug
En Maple: hug

aaah wat lief!! Ik had toevallig ook jou in gedachte na ons gesprek smile Je bent echt een geweldig leuke moeder en tof wijf! Je doet het echt goed hoor! Jullie 2 dat is gewoon zo cute Very Happy Hij heeft de grootste lol met je en roept je de hele tijd. Echt super leuk om te zien hug

Stuit compliment voor je huisje en hoe onwijs leuk jij met kinderen omgaat, echt mijn complimenten. Ik dacht dat ik enthousiast ben met kinderen maar zoals ik je gisteren gezien heb span jij de kroon echt super!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 19:34

hahahahaha dank je theedoosje...... uuhh en dat was nog niks hoor met M...... Very Happy Very Happy
Als ik er eenmaal in zit dan kom ik er moeilijk uit hahahaha. Ben blij dat ik over een week weer kan werken en mijn energie kwijt kan !

En dank je voor het compliment voor mijn appartement. Ik ben er zelf ook heel erg blij mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 19:39

Stuit graag gedaan en als dat nog niks was met hem dan ben ik benieuwd hoe je op je werk bent Very Happy

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB do 25 aug 2011 - 20:00

hug Voor iedereen die hem op dit moment hard nodig heeft.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 21:57

Melis_je: doordat ze constructieve reacties geeft, waarbij ze haar aangedragen oplossingen vaak vanuit een geheel andere invalshoek heeft benaderd dan ik zelf op zou komen. Daardoor is het verrassingseffect groot en leer ik zelf breder te kijken naar bepaalde onderwerpen. smile

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty do 25 aug 2011 - 22:05

Susan: Omdat je altijd zo goed nadenkt over verschillende situaties, je bekijkt het vanuit verschillende perspectieven en kan je goed inleven in anderen.

Caro: Omdat je anderen goed adviseert en je ook kan inleven in mensen, terwijl je zelf nu genoeg aan je hoofd hebt. Ook een compliment voor hoe je alles nu aanpakt en doorzet!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burn vr 26 aug 2011 - 0:14

Een complimentje voor:
- Joy, ze is sinds haar comeback een stuk vrolijker!
- Stuiterbal, ze is sterk gebleven, en ze heeft zich teruggevochten! Ze doet het nu super, en een complimentje omdat ze altiijd naar mijn gezeur luisterd!
- Alex! Omdat ze deze verdient!
- ProudMama, ik vind dat ze het super doet als mama!

En ik hoop binnenkort een complimentje voor Jordana,dat ze eindelijk een knoop doorhakt!
En nu al een complimentje omdat ze altijd naar me luistert!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 0:15

Burn hug je bent een lieverd !

Theedoosje: haha dat wil je niet weten hoor hoe ik op het werk ben. Ik word soms mega gestoord van mezelf ! bounce bounce bounce angel angel angel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 0:17

Kom stiekem een keer langs Stuit :P Bel ik eerst voor een rondleiding whaha :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: