Raar of gewoon aardig?
+6
CarpeDiem
Angela_1986
rapa nui
Rumble
Antibes
Pompoen
10 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Raar of gewoon aardig?
En zo'n roosje is persoonlijker, dus leuker.
Ik had laatst aan mijn rij instructrice (die een andere baan kreeg) een doosje Merci gegeven bij haar laatste les. We konden niet altijd door een deur, maar de laatste tijd was 't wel gezellig en dus vond ik het aardig om iets als afscheidscadeautje te geven. Ik voelde me al superbezwaard dat ik met een kaartje en een doosje Merci kwam, omdat dat super afgezaagd is, maar ze vond het heel lief en had het echt niet verwacht.
Ik had laatst aan mijn rij instructrice (die een andere baan kreeg) een doosje Merci gegeven bij haar laatste les. We konden niet altijd door een deur, maar de laatste tijd was 't wel gezellig en dus vond ik het aardig om iets als afscheidscadeautje te geven. Ik voelde me al superbezwaard dat ik met een kaartje en een doosje Merci kwam, omdat dat super afgezaagd is, maar ze vond het heel lief en had het echt niet verwacht.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha, ik heb voor mijn rij-instructeur een tekening gemaakt . Ik was wel een beetje hoteldebotel van die vent en achteraf schaam ik me dóód dat ik dat heb gedaan. Nou was het gewoon een grappige tekening hoor, geen kindertekening ofzo...maar toch.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb mijn stagebegeleiders ook bedankt met een pakketje, hoezo is dat raar?
Gast- Gast
Dat vind ik dan wél een beetje vreemdтыквашка schreef:Haha, ik heb voor mijn rij-instructeur een tekening gemaakt . Ik was wel een beetje hoteldebotel van die vent en achteraf schaam ik me dóód dat ik dat heb gedaan. Nou was het gewoon een grappige tekening hoor, geen kindertekening ofzo...maar toch.
Gast- Gast
Zelda schreef:Dat vind ik dan wél een beetje vreemdтыквашка schreef:Haha, ik heb voor mijn rij-instructeur een tekening gemaakt . Ik was wel een beetje hoteldebotel van die vent en achteraf schaam ik me dóód dat ik dat heb gedaan. Nou was het gewoon een grappige tekening hoor, geen kindertekening ofzo...maar toch.
Hahaha wat vond je rij-instructeur ervan?
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Zelda schreef:Dat vind ik dan wél een beetje vreemdтыквашка schreef:Haha, ik heb voor mijn rij-instructeur een tekening gemaakt . Ik was wel een beetje hoteldebotel van die vent en achteraf schaam ik me dóód dat ik dat heb gedaan. Nou was het gewoon een grappige tekening hoor, geen kindertekening ofzo...maar toch.
Hahaha wat vond je rij-instructeur ervan?
Haha, ja, achteraf schaam ik me er nog steeds voor. Maar goed 't is gebeurd. Ik weet eigenlijk niet wat hij er van vond hoor, misschien maar goed ook . Maar goed het was vooral lief bedoeld, dat houd ik dan maar in mijn achterhoofd, ik had verder geen intenties met die tekening...haha, alleen tja...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik weet niet wanneer dat was, maar je bent natuurlijk illustratrice (o.a.) van beroep. Dus zo gek vind ik het niet, als hij dat weet.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ik weet niet wanneer dat was, maar je bent natuurlijk illustratrice (o.a.) van beroep. Dus zo gek vind ik het niet, als hij dat weet.
Nee het is écht al jaaaren geleden!! Ik zat toen nog niet eens op de kunstacademie!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hahahaha nou ja, dan zeggen we maar zo: Je had het toen al in je
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind het juist leuk maar hou ook van gehaakte dingen
Gewoon doen als jij dat wil dus. Het is dan iets echt persoonlijks. vind ik leuker dan een bloem die zo gekocht is en na een week weg kan hahah.
Gewoon doen als jij dat wil dus. Het is dan iets echt persoonlijks. vind ik leuker dan een bloem die zo gekocht is en na een week weg kan hahah.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Marin schreef:Hahahaha nou ja, dan zeggen we maar zo: Je had het toen al in je
Ja, haha, dat klopt, ik had dat altijd al... Maar ik maak nu geen tekeningen meer maar illustraties ;-). En als ik dus iets voor iemand teken dan is dat altijd wel voor mensen die heel goed weten dat het mijn vak is... Maar ik heb het altijd al leuk gevonden om iets persoonlijks voor iemand te maken, alleen in het geval van die rij-instructeur...haha ik weet niet.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Weet je zeker dat je niet verliefd bent op haar?
Haha, 't had gekund he. Maar ik weet het zeker .
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Charlie schreef:Weet je zeker dat je niet verliefd bent op haar?
Ja eigenlijk echt wel .
Gast- Gast
Charlie schreef:тыквашка schreef:Charlie schreef:Weet je zeker dat je niet verliefd bent op haar?
Ja eigenlijk echt wel .
Huh waarom? Omdat ik zo enthousiast ben? Dat zegt niets, want dat ben ik wel vaker over mensen, dingen etc. maar ik vind haar wel een superleuk mens, dus dat klopt wel.
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Charlie schreef:тыквашка schreef:Charlie schreef:Weet je zeker dat je niet verliefd bent op haar?
Ja eigenlijk echt wel .
Huh waarom? Omdat ik zo enthousiast ben? Dat zegt niets, want dat ben ik wel vaker over mensen, dingen etc. maar ik vind haar wel een superleuk mens, dus dat klopt wel.
Je zegt toch zelf dat 't had gekund?
Gast- Gast
Oh ja .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:тыквашка schreef:Oh ja .
Hahahaha, het forum is vandaag grappig.
Ja haha, ik zit ook al steeds te gniffelen of zelfs hardop te lachen, dat heb ik niet zo vaak!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Charlie schreef:тыквашка schreef:Oh ja .
Hahahaha, het forum is vandaag grappig.
Ja haha, ik zit ook al steeds te gniffelen of zelfs hardop te lachen, dat heb ik niet zo vaak!
Ik ook niet!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zie jij er nu uit ....
» Dat is wel heel aardig
» Wanneer ben je aardig?
» Holly (Geordie Shore) kan aardig zingen zeg.
» Is dit raar?
» Dat is wel heel aardig
» Wanneer ben je aardig?
» Holly (Geordie Shore) kan aardig zingen zeg.
» Is dit raar?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: