Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Raar of gewoon aardig?

+6
CarpeDiem
Angela_1986
rapa nui
Rumble
Antibes
Pompoen
10 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Raar of gewoon aardig?

Bericht  Pompoen wo 29 feb 2012 - 0:46

Ik zit op een koor, de dirigente is de 'eigenaar' van dit koor, het is dus geen vereniging en ze 'heeft' nog 2 soortgelijke koren en nog een anders soort koor. Dit even ter achtergrondinfo.

Binnenkort hebben wij met ons koor en de 2 andere koren een groots jubileumconcert. Dat zijn 200 zangers en zangeressen tegelijk in een theater. De dirigente is hiervoor keihard aan het werk, heeft een draaiboek geschreven en komt de laatste tijd steeds eerder om per stemgroep een bepaald heel moeilijk nummer te oefenen.
Ik vind het echt supertof hoe ze het aanpakt en ook stoer dat ze het doet.

Ik had in mijn enthousiasme bedacht om een roosje te haken (op een steeltje dus) en daaraan een kaartje met toitoitoi te doen en haar dat voor het optreden te geven om haar succes te wensen.

Maar nu vind mijn man het maar raar en hij vind dat ik het niet moet doen, terwijl ik het gewoon puur uit enthousiasme en waardering bedacht. Ik heb overigens ook zangles van haar naast koor dus 't is niet dat ze eigenlijk niet eens weet wie ik ben ofzo.

Nu twijfel ik dus heel erg of het niet raar is en of ik het wel moet doen. Wat vinden jullie?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Antibes wo 29 feb 2012 - 0:48

Ik zeg gewoon aardig, niets mis mee toch? Ik vind gehaakte roosjes an sich raar, maar dat is meer mijn persoonlijke smaak. De attentie vind ik zeker niet vreemd.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Pompoen wo 29 feb 2012 - 0:49

Antibes schreef:Ik zeg gewoon aardig, niets mis mee toch? Ik vind gehaakte roosjes an sich raar, maar dat is meer mijn persoonlijke smaak. De attentie vind ik zeker niet vreemd.

Wahaha, ja dat is waar, dat is niet heel normaal. Maar het is een beetje bij wijze van dat je iemand als bedankje een roosje geeft...alleen haak ik die dan. En dat vind ik dan leuk omdat het iets persoonlijks is zeg maar, iets zelf gemaakts.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Rumble wo 29 feb 2012 - 0:51

Ik vind er niks raars aan. Wat vind je man er dan precies raar aan?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 0:51

Ik vind het gewoon een lief gebaar. Doen hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  rapa nui wo 29 feb 2012 - 0:51

Ik vind het juist een leuk en spontaan idee dus zou het zeker doen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Pompoen wo 29 feb 2012 - 0:52

Nucia schreef:Ik vind er niks raars aan. Wat vind je man er dan precies raar aan?

Ja, hij begon over vrouwen die elkaar bloemen geven enzo...eigenlijk wist ie het zelf ook niet, maar hij was er heel stellig in.

(haha en toen zei ik dat dat typisch wijvengelul was, dat je gewoon het 'gevoel' hebt dat het niet goed is Wink)
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Angela_1986 wo 29 feb 2012 - 0:53

Ik vind het niet raar maar idd juist aardig en zou 't dus gewoon doen! smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Pompoen wo 29 feb 2012 - 0:55

Ok...mijn man vind het een beetje 'homofiel' zegt ie net.

Zal wel komen omdat ze met een vrouw getrouwd is ofzo.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Rumble wo 29 feb 2012 - 0:55

тыквашка schreef:
Nucia schreef:Ik vind er niks raars aan. Wat vind je man er dan precies raar aan?

Ja, hij begon over vrouwen die elkaar bloemen geven enzo...eigenlijk wist ie het zelf ook niet, maar hij was er heel stellig in.

(haha en toen zei ik dat dat typisch wijvengelul was, dat je gewoon het 'gevoel' hebt dat het niet goed is Wink)

Haha ik vind het juist erg lief van je! Als ik de dirigente was kon ik het wel waarderen, zou het niet raar vinden.
Misschien wil je man zelf wel een roosje haken :P
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Pompoen wo 29 feb 2012 - 0:56

't is trouwens ook wel een beetje voor de grap hoor, want ze heeft al een paar keer gezegd dat ze niks van dat gehaak van mij snapt, haha.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  CarpeDiem wo 29 feb 2012 - 0:58

Zelf vind ik er ook niks raars aan, gewoon doen. Toch altijd leuk als je ziet dat iemand je succes wenst.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Angela_1986 wo 29 feb 2012 - 1:11

тыквашка schreef:Ok...mijn man vind het een beetje 'homofiel' zegt ie net.

Zal wel komen omdat ze met een vrouw getrouwd is ofzo.

Tuurlijk, het is 'homofiel'... Rolling Eyes

Haha is je man niet gewoon bang dat de dirigente het verkeerd oppakt en gaat denken dat jij 'meer' van haar wilt? Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Pompoen wo 29 feb 2012 - 1:15

Angela_1986 schreef:
тыквашка schreef:Ok...mijn man vind het een beetje 'homofiel' zegt ie net.

Zal wel komen omdat ze met een vrouw getrouwd is ofzo.

Tuurlijk, het is 'homofiel'... Rolling Eyes

Haha is je man niet gewoon bang dat de dirigente het verkeerd oppakt en gaat denken dat jij 'meer' van haar wilt? Wink

Ja...echt he... Maar ik weet niet waar hij bang voor is. Ik zelf ben in ieder geval écht niet bang dat de dirigente dat denkt, waarom zou ze? Ik ben notabene even oud als haar dochter (ze was eerst met een man getrouwd) en zelf getrouwd en ik geef daar verder toch ook geen aanleiding voor. Ik bedoel...kans genoeg, ben eens in de twee weken een uur alleen bij haar thuis... Dan zou ik ook niet meer naar zangles moeten gaan.

Haha, ik denk dat er gewoon een kronkel in zijn kop zit. Hij zei ook: "Ze krijgt er toch voor betaald om dit te doen?", dus volgens mij weet hij het eigenlijk gewoon niet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  bolus26 wo 29 feb 2012 - 1:17

leuk! ik zeg doen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 1:19

Haha ik vind het juist super lief en leuk! Helemaal omdat ze een paar keer heeft gezegd dat ze niets van je gehaak snapt! Ik zeg: doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 1:19

Angela_1986 schreef:Haha is je man niet gewoon bang dat de dirigente het verkeerd oppakt en gaat denken dat jij 'meer' van haar wilt? Wink
Dat denk ik ook, klein beetje jaloezie.smile

Het is gewoon een leuk idee hoor, dus ik zeg: niet teveel over nadenken en doen.smile Hij overleeft het wel.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Pompoen wo 29 feb 2012 - 1:26

freakielief schreef:
Angela_1986 schreef:Haha is je man niet gewoon bang dat de dirigente het verkeerd oppakt en gaat denken dat jij 'meer' van haar wilt? Wink
Dat denk ik ook, klein beetje jaloezie.smile

Het is gewoon een leuk idee hoor, dus ik zeg: niet teveel over nadenken en doen.smile Hij overleeft het wel.Wink

Hmm dan zal dat het waarschijnlijk zijn, haha. Ik ga het inderdaad gewoon doen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Angela_1986 wo 29 feb 2012 - 1:27

тыквашка schreef:
Angela_1986 schreef:
тыквашка schreef:Ok...mijn man vind het een beetje 'homofiel' zegt ie net.

Zal wel komen omdat ze met een vrouw getrouwd is ofzo.

Tuurlijk, het is 'homofiel'... Rolling Eyes

Haha is je man niet gewoon bang dat de dirigente het verkeerd oppakt en gaat denken dat jij 'meer' van haar wilt? Wink

Ja...echt he... Maar ik weet niet waar hij bang voor is. Ik zelf ben in ieder geval écht niet bang dat de dirigente dat denkt, waarom zou ze? Ik ben notabene even oud als haar dochter (ze was eerst met een man getrouwd) en zelf getrouwd en ik geef daar verder toch ook geen aanleiding voor. Ik bedoel...kans genoeg, ben eens in de twee weken een uur alleen bij haar thuis... Dan zou ik ook niet meer naar zangles moeten gaan.

Haha, ik denk dat er gewoon een kronkel in zijn kop zit. Hij zei ook: "Ze krijgt er toch voor betaald om dit te doen?", dus volgens mij weet hij het eigenlijk gewoon niet.

Ik vrees ook dat het gewoon 'n kronkel in z'n kop is... Wink En ja natuurlijk krijgt ze er voor betaald om dit te doen maar dan mag je iemand toch nog wel 'toitoitoi' wensen? Haha wat kunnen mannen toch heerlijk simpel denken... silent
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Pompoen wo 29 feb 2012 - 1:30

Angela_1986 schreef:

Ik vrees ook dat het gewoon 'n kronkel in z'n kop is... Wink En ja natuurlijk krijgt ze er voor betaald om dit te doen maar dan mag je iemand toch nog wel 'toitoitoi' wensen? Haha wat kunnen mannen toch heerlijk simpel denken... silent

Ja, denk het idd... En ja ze krijgt betaald, contributie van de koorleden. Maar ze werkt wel knoerthard voor dit optreden en bovendien dat je geld verdiend betekend niet dat iets niet spannend kan zijn, dat je niet ergens zenuwachtig voor kunt zijn of dat je geen succeswensen verdiend of kan gebruiken?

Ja, beetje kort door de bocht die echtgenoot van mij...maar bedenk me nét dat hij gestopt is met roken gisteren... Beetje suf, hij beweerd dat hij niet gestopt is maar dat hij gewoon niet rookt... Volgens mij om te voorkomen dat ik teleurgesteld raak als hij weer begint ofzo... Maar hij wil dus wel stoppen... Ik begin toch steeds meer te geloven dat hij inderdaad een kronkel in zijn kop heeft ja, als ik het zo overdenk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Dennenappel wo 29 feb 2012 - 1:33

Leuk juist!

Ook al krijg je er voor betaald, dan is het nog wel fijn om gewaardeerd te worden. Ik vind dit een mooie manier om dat te uiten. Daarnaast nog dat ze je gehaakgefriemel niet snapt, doen!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 1:46

тыквашка schreef:
Angela_1986 schreef:

Ik vrees ook dat het gewoon 'n kronkel in z'n kop is... Wink En ja natuurlijk krijgt ze er voor betaald om dit te doen maar dan mag je iemand toch nog wel 'toitoitoi' wensen? Haha wat kunnen mannen toch heerlijk simpel denken... silent

Ja, denk het idd... En ja ze krijgt betaald, contributie van de koorleden. Maar ze werkt wel knoerthard voor dit optreden en bovendien dat je geld verdiend betekend niet dat iets niet spannend kan zijn, dat je niet ergens zenuwachtig voor kunt zijn of dat je geen succeswensen verdiend of kan gebruiken?

Ja, beetje kort door de bocht die echtgenoot van mij...maar bedenk me nét dat hij gestopt is met roken gisteren... Beetje suf, hij beweerd dat hij niet gestopt is maar dat hij gewoon niet rookt... Volgens mij om te voorkomen dat ik teleurgesteld raak als hij weer begint ofzo... Maar hij wil dus wel stoppen... Ik begin toch steeds meer te geloven dat hij inderdaad een kronkel in zijn kop heeft ja, als ik het zo overdenk.
Betalen jullie dan zoveel contributie of verdient ze zo weinig?

On topic: ik vind het een superleuk idee en zou het gewoon doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 1:47

тыквашка schreef:Ok...mijn man vind het een beetje 'homofiel' zegt ie net.

Zal wel komen omdat ze met een vrouw getrouwd is ofzo.
scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Pompoen wo 29 feb 2012 - 1:52

Bruce schreef:Betalen jullie dan zoveel contributie of verdient ze zo weinig?

On topic: ik vind het een superleuk idee en zou het gewoon doen!

Ik snap je vraag niet helemaal geloof ik.
Maar wij betalen wel redelijk wat contributie, meer dan bij een gemiddelde vereniging. Maar het is niet absurd hoog. En over haar verdiensten kan ik niks zeggen, ik weet dat ze goed kan leven van wat ze doet (als ik dat kan beoordelen op basis van huis, auto en dat soort dingen) maar ik weet ook dat ze écht heel hard werkt. Ze heeft 4 koren, ze treed op, ze zingt zelf de oefencd's in en maakt zelf de arrangementen daarvoor, ze geeft zangles, pianoles, gitaarles, saxofoonles. En ze krijgt ook elke dag enorme ladingen mail en vragen van haar 200 koorleden. Kortom, ze werkt zich een slag in de rondte en kan daar goed van leven. Maar ik snap nog steeds niet waarom je dit vraagt!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Antibes wo 29 feb 2012 - 1:57

Ik denk dat zij dacht dat voor haar jullie koor begeleiden haar (enige) werk was en ze van jullie contributie moest leven. Dat ze dat niet snapte qua of weinig inkomsten, of hoge contributie.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar of gewoon aardig? Empty Re: Raar of gewoon aardig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum