voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Oow daar was ik benieuwd naar maar over 5 weken zou je dus eventueel terug kunnen mocht je niet ongesteld worden.
Spannend zeg!
Ovulatietesten verschillen heeeeel erg qua prijs, maar qua kwaliteit merk ik weinig verschil ze doen het allemaal niet als ik geen eisprong heb en wel als ik die wel heb dus :-)
Maar je kan het beste testen tussen 10:00 en 20:00 dus ik weet niet wat jikj savonds noemt?
En ik test ook gewoon op het werk. Ik stop er eentje in mijn zak ga plassen op het toilet en stop de strip terug in mijn tas.
Spannend zeg!
Ovulatietesten verschillen heeeeel erg qua prijs, maar qua kwaliteit merk ik weinig verschil ze doen het allemaal niet als ik geen eisprong heb en wel als ik die wel heb dus :-)
Maar je kan het beste testen tussen 10:00 en 20:00 dus ik weet niet wat jikj savonds noemt?
En ik test ook gewoon op het werk. Ik stop er eentje in mijn zak ga plassen op het toilet en stop de strip terug in mijn tas.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Zo, dat was weer een drukke week, waarbij ook weer aardig wat op het forum geschreven is zie ik
Muis, nog gefeliciteerd!
Ik heb niet heel veel spannend nieuws te melden denk ik. Zit zelf wel een beetje in spanning, want volgende week zou ik ongesteld moeten worden voor de 2e x sinds ik met de pil gestopt ben, tenzij mijn cyclus toch niet regelmatig is, of ben ik misschien toch al zwanger? Haha, je weet gewoon eigenlijk niet waar je aan toe bent
Muis, nog gefeliciteerd!
Ik heb niet heel veel spannend nieuws te melden denk ik. Zit zelf wel een beetje in spanning, want volgende week zou ik ongesteld moeten worden voor de 2e x sinds ik met de pil gestopt ben, tenzij mijn cyclus toch niet regelmatig is, of ben ik misschien toch al zwanger? Haha, je weet gewoon eigenlijk niet waar je aan toe bent
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@ slaatje, ik was ook benieuwd naar je, zal zo je verhaal even gaan lezen.
@ janedoe, teveel internet is ook niet goed voor je. je kunt denk ik niet meer dan afwachten en kijken wat je ongi gaat doen en anders terug naar de arts. Succes in elke geval de komende weken.
@ Alyssa, heb je al heel lang niet meer gezien hier? Hoe gaat het met je?
@ Bolus, doe rustig aan, het is heel wat zo'n verbouwing.
@ all, hier nog geen ongi. ik ga morgen testen. vind het wel spannend. Mijn verstand zegt je bent niet zwanger, maar mijn gevoel is natuurlijk het tegenovergestelde. We zullen het morgen zien.
Fijn weekend iedereen
@ janedoe, teveel internet is ook niet goed voor je. je kunt denk ik niet meer dan afwachten en kijken wat je ongi gaat doen en anders terug naar de arts. Succes in elke geval de komende weken.
@ Alyssa, heb je al heel lang niet meer gezien hier? Hoe gaat het met je?
@ Bolus, doe rustig aan, het is heel wat zo'n verbouwing.
@ all, hier nog geen ongi. ik ga morgen testen. vind het wel spannend. Mijn verstand zegt je bent niet zwanger, maar mijn gevoel is natuurlijk het tegenovergestelde. We zullen het morgen zien.
Fijn weekend iedereen
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Nog wat vergeten
@ Roos, hoe was jullie dag gisteren?
nillis- Kletskop
Ohw spannend Nillis. Ben benieuwd!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
nillis schreef:Nog wat vergeten
FANTASTISCH!!!! Kon niet beter. S'ochtends na het ophalen zijn we foto's gaan maken, was erg koud. Rond 12.30 waren we weer bij mijn ouders, even opwarmen, de daggasten ontvangen, broodje eten en hup naar het gemeentehuis. Daarna receptie met taart! Tot slot een heerlijk diner en om 20.00 uur begon het feest! Was een heel leuk en gezellig feest. Op facebook staat een foto van ons...
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, ik ben hier een tijd niet geweest, aangezien ik toch niets te melden had..
Nu even heel egoĂŻstisch, maar misschien kan ik het nu weer hier gaan bijhouden.
Ik ben volgens mij net (na 95 dagen) ongesteld geworden
Nu even heel egoĂŻstisch, maar misschien kan ik het nu weer hier gaan bijhouden.
Ik ben volgens mij net (na 95 dagen) ongesteld geworden
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@ slaatje net je topic gelezen.. sterkte meis!
@roos klinkt als een superdag, leuk hoor!
@nillis ik duim voor je morgen!
@ all begin toch wel moe te raken van alles! pff traantjes zitten en stuk losser als normaal en ook mn man is moe en dan is hij niet op zn tactischt dus net ff flinke ruzie pffff.
nu weer goed hoor.. moet ook want volgens mij springt mn ei!
@roos klinkt als een superdag, leuk hoor!
@nillis ik duim voor je morgen!
@ all begin toch wel moe te raken van alles! pff traantjes zitten en stuk losser als normaal en ook mn man is moe en dan is hij niet op zn tactischt dus net ff flinke ruzie pffff.
nu weer goed hoor.. moet ook want volgens mij springt mn ei!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@ Janedoe: Dat is flink kl*te dan. Hopelijk valt het mee, en pakt je lichaam het nu zelf goed op. Kunnen ze wel wat doen mocht dat niet zo zijn?
We gaan nu gewoon met goede moed verder, heb al gezegd dat ie deze maand raak moet schieten, anders ben ik straks in de vakantie precies ongesteld
@ Slaatje, heb je topic gelezen, heftig zeg! Hopelijk kunnen ze snel wat voor je doen, en ben je snel van de pijn af. Beterschap, en ook sterkte voor je vader!
@ Nillis: spannend, ben benieuwd morgen!
@ Roos: klinkt als een mooie dag! Nu nog even nagenieten En dan hopelijk over een paar dagen een positieve test?
@ Bolus26: succes vanavond, en veel plezier natuurlijk!
Hier niet veel bijzonders, ben het ongesteldzijn wel weer zat. Gelukkig naast een zere rug, er weinig last van. Vanochtend wakker gemaakt door mijn vriend met een massage! Heerlijk! Hij vond t zo zielig dat ik ongesteld was geworden, dus vandaar de massage. Was vandaag wel weer in een enorme poetsbui, door de hormonen? In ieder geval wel handig, want ben normaal gesproken niet zo van het schoonmaken... Nu lekker samen op de bank ik hou van holland en dit was het nieuws kijken.
Fijne avond!
We gaan nu gewoon met goede moed verder, heb al gezegd dat ie deze maand raak moet schieten, anders ben ik straks in de vakantie precies ongesteld
@ Slaatje, heb je topic gelezen, heftig zeg! Hopelijk kunnen ze snel wat voor je doen, en ben je snel van de pijn af. Beterschap, en ook sterkte voor je vader!
@ Nillis: spannend, ben benieuwd morgen!
@ Roos: klinkt als een mooie dag! Nu nog even nagenieten En dan hopelijk over een paar dagen een positieve test?
@ Bolus26: succes vanavond, en veel plezier natuurlijk!
Hier niet veel bijzonders, ben het ongesteldzijn wel weer zat. Gelukkig naast een zere rug, er weinig last van. Vanochtend wakker gemaakt door mijn vriend met een massage! Heerlijk! Hij vond t zo zielig dat ik ongesteld was geworden, dus vandaar de massage. Was vandaag wel weer in een enorme poetsbui, door de hormonen? In ieder geval wel handig, want ben normaal gesproken niet zo van het schoonmaken... Nu lekker samen op de bank ik hou van holland en dit was het nieuws kijken.
Fijne avond!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
@smaragdje, wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden! En helemaal fijn dat je het uit jezelf bent geworden... ik hoop voor je dat je volgende cyclus korter wordt!
@Roos, klinkt als een mooie dag!!
@Stitch, t enige wat de gyn zei is dat ik dan terug moet komen en hij dan "verder gaat kijken". Maar wat ik van t googlen heb begrepen zijn er medicijnen om je slijmvlies dikker te maken, alleen zijn die vaak nog experimenteel en is het dus niet bewezen of het ook echt werkt. Mijn slijmvlies was 3,5 mm, en het moet (van wat ik overal heb gelezen) minimaal 7 zijn wil er een eitje kunnen innestelen....
@Roos, klinkt als een mooie dag!!
@Stitch, t enige wat de gyn zei is dat ik dan terug moet komen en hij dan "verder gaat kijken". Maar wat ik van t googlen heb begrepen zijn er medicijnen om je slijmvlies dikker te maken, alleen zijn die vaak nog experimenteel en is het dus niet bewezen of het ook echt werkt. Mijn slijmvlies was 3,5 mm, en het moet (van wat ik overal heb gelezen) minimaal 7 zijn wil er een eitje kunnen innestelen....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Nillis: En, al getest?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Nillis: En, al getest?
+1
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Jaaa ik ben ook benieuwd Nillis!
JaneDoe, ik heb de ovulatietesten van sensitest.nl gehad en die waren goedkoop en makkelijk. Ik deed de test gelijk uit het werk en vond dat goed te doen. Veel mensen zeggen dat je de eerste maanden juist "gewoon" moest klussen, zonder druk. Maar juist die testen gaven mij rust.
Roos, heb je pb gehad, maar kan nog steeds geen foto zien? Alleen een mooi pietje .
Weet iemand hoe het met Alyssa is?
JaneDoe, ik heb de ovulatietesten van sensitest.nl gehad en die waren goedkoop en makkelijk. Ik deed de test gelijk uit het werk en vond dat goed te doen. Veel mensen zeggen dat je de eerste maanden juist "gewoon" moest klussen, zonder druk. Maar juist die testen gaven mij rust.
Roos, heb je pb gehad, maar kan nog steeds geen foto zien? Alleen een mooi pietje .
Weet iemand hoe het met Alyssa is?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ja net getest en was negatief en wordt nu een uur later spontaan ongesteld. Dus mijn bloeding van 8 maart was dus toch een ongi en nu na 24 dagen weer een ongi. Ik ben blij dat ik nu weer gewoon ongi wordt, want dan kunnen we ook weer verder.
Wat ik mijn afvraag of ik dan tussen 26 febr en 8 maart (12 dagen tot menstruatie) toch ook een eisprong heb gehad?
Maar ja ga nu toch maar de ovulatietesten bestellen.
@ Muis, welk type van de sensitest had jij? en op de hoeveelste dag van de menstruatie begin je. Ik ben dus erg wisselend met een ongi tussen de nu 24 en 33 dagen.
@ Roos, klinkt als een geslaagd feest. ik heb geen facebook. Zou jij mij een foto willen pm-en?
@ all, iedereen fijn weekend. Oja zal mijn ticker even weer gaan aanpassen.
Wat ik mijn afvraag of ik dan tussen 26 febr en 8 maart (12 dagen tot menstruatie) toch ook een eisprong heb gehad?
Maar ja ga nu toch maar de ovulatietesten bestellen.
@ Muis, welk type van de sensitest had jij? en op de hoeveelste dag van de menstruatie begin je. Ik ben dus erg wisselend met een ongi tussen de nu 24 en 33 dagen.
@ Roos, klinkt als een geslaagd feest. ik heb geen facebook. Zou jij mij een foto willen pm-en?
@ all, iedereen fijn weekend. Oja zal mijn ticker even weer gaan aanpassen.
nillis- Kletskop
Jammer Nillis, maar gelukkig nu wel zekerheid!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
ik kwam ook even gluren nillis. jammer maar beter duidelijkheid als al dat vage gedoe!
geen idee eiegenlijk hoe het met allyssa is,ben ook wel benieuwd.
@ all ik ben een beetje zenuwachtig want kom vanmiddag waarschijnlijk mn vader tegen waar ik , al anderhalf jaar nauwelijks contact mee heb. Zelf vind ik dit erg jammer(dat ons contact zo is) maar heb me er uiteindelijk bij neergelegd. Zie dus wle een beetje tegen vanmiddag op,niet dat er iets ´ergs´zal gebeuren maar ik word er verdrietig van.
Ach even slikken en weer door!
geen idee eiegenlijk hoe het met allyssa is,ben ook wel benieuwd.
@ all ik ben een beetje zenuwachtig want kom vanmiddag waarschijnlijk mn vader tegen waar ik , al anderhalf jaar nauwelijks contact mee heb. Zelf vind ik dit erg jammer(dat ons contact zo is) maar heb me er uiteindelijk bij neergelegd. Zie dus wle een beetje tegen vanmiddag op,niet dat er iets ´ergs´zal gebeuren maar ik word er verdrietig van.
Ach even slikken en weer door!
bolus26- Ratel
hoi meiden
heb hier een tijdje terug al meegeschreven, maar omdat we nog niet echt bezig waren ben ik hier niet zo actief geweest.
nu ben ik aan het twijfelen wanneer we willen beginnen. ik ben vandaag ongesteld geworden en heb een vrij regelmatige cyclus (27-27-27-29-29) midden mei trouwen we. als ik er nu voor zou gaan, zou mn ovulatie over ongeveer 2 weken zijn, en zou ik dus een week of 4-5 zwanger zijn als we trouwen (als ik dan meteen aantel natuurlijk). met 4-5 weken heb je toch nog weinig klachten? begint toch vaak na 6 weken? de klachten is de reden waarom we niet eerder begonnnen zijn, zou zonde zijn van de dag. enigste nadeel nu zou zijn dat ik niet kan drinken (zou dat zelf niet heel erg vinden, maar misschien dat het wel opvalt dan..) niet dat ik anders veel drink, mss 1 wijntje in de maand.
ben dus aan het twijfelen of we er nu al voor kunnen gaan, of een maandje zullen wachten
heb hier een tijdje terug al meegeschreven, maar omdat we nog niet echt bezig waren ben ik hier niet zo actief geweest.
nu ben ik aan het twijfelen wanneer we willen beginnen. ik ben vandaag ongesteld geworden en heb een vrij regelmatige cyclus (27-27-27-29-29) midden mei trouwen we. als ik er nu voor zou gaan, zou mn ovulatie over ongeveer 2 weken zijn, en zou ik dus een week of 4-5 zwanger zijn als we trouwen (als ik dan meteen aantel natuurlijk). met 4-5 weken heb je toch nog weinig klachten? begint toch vaak na 6 weken? de klachten is de reden waarom we niet eerder begonnnen zijn, zou zonde zijn van de dag. enigste nadeel nu zou zijn dat ik niet kan drinken (zou dat zelf niet heel erg vinden, maar misschien dat het wel opvalt dan..) niet dat ik anders veel drink, mss 1 wijntje in de maand.
ben dus aan het twijfelen of we er nu al voor kunnen gaan, of een maandje zullen wachten
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Nilis, balen, hoop dat het snel raak is voor je.
Sanne, als je twijfelt, zou ik toch dat ene maandje nog even wachten. Ik geloof dat sommige vrouwen er op die termijn wel last van kunnen hebben, al is het "alleen" maar extreme moeheid. Ik zeg altijd: bij twijfel niet doen. Of je nu wat aan mijn reactie hebt, weet ik niet. Haha.
Sanne, als je twijfelt, zou ik toch dat ene maandje nog even wachten. Ik geloof dat sommige vrouwen er op die termijn wel last van kunnen hebben, al is het "alleen" maar extreme moeheid. Ik zeg altijd: bij twijfel niet doen. Of je nu wat aan mijn reactie hebt, weet ik niet. Haha.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
ik denk dat ik ook een maandje zou wachten
bolus26- Ratel
Wat jammer Nillis! Snel op naar de volgende ronde!
Nog even vraagje over ovulatietests enzo. Doe je die elke dag gedurende je cyclus? Want...om nou weer 126 dagen achter elkaar te testen haha! En t is toch ook zo dat je je ovulatie kunt zien door te temperaturen? Dan vind ik elke ochtend temperaturen denk ik makkelijker....?
Ik ben net weer wakker geworden met onwijze honger/misselijkheid,en een drukkend gevoel onder in mn buik...net alsof ik ongesteld moet worden....maar dit gevoel heb ik nu al een week en die menstruatie komt maar niet....vreemd allemaal hoor
Nog even vraagje over ovulatietests enzo. Doe je die elke dag gedurende je cyclus? Want...om nou weer 126 dagen achter elkaar te testen haha! En t is toch ook zo dat je je ovulatie kunt zien door te temperaturen? Dan vind ik elke ochtend temperaturen denk ik makkelijker....?
Ik ben net weer wakker geworden met onwijze honger/misselijkheid,en een drukkend gevoel onder in mn buik...net alsof ik ongesteld moet worden....maar dit gevoel heb ik nu al een week en die menstruatie komt maar niet....vreemd allemaal hoor
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Jammer nillis, hopelijk volgende ronde meer geluk.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Lijkt me inderdaad frustrerend JaneDoe. Ik heb helaas niet echt tips voor je. Volgens mij gaat het tempraturen tesamen met de ovulatietesten. En zou ik je toch aanraden te blijven testen, denk dat je dan de meeste kans hebt je ei te vinden. Ik duim voor je dat de gevoelens die je nu hebt een eventuele zwangerschap is. En anders hoop ik voor je dat je cyclus in ieder geval sneller komt dan vorige keer. Ik ben even vergeten wat ze in het ziekenhuis tegen je gezegd hebben, gingen ze nou verdere onderzoeken doen ofzo?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Muis schreef:
Dan moet je me even toevoegen als vriend. Omdat mijn profiel niet openbaar is...
Roos- Prater
JaneDoe; 'normaal' zou je ovulatietesten doen vanaf een dag of 10 na de 1e dag van je menstruatie, maar dat is bij een ideale cyclus van 28 dagen. Helaas heb jij die niet en is het bijna onbegonnen werk om dmv ovulatietesten je eisprong te vinden. Maar als je deze keer gewoon een kortere cyclus hebt zou het natuurlijk wel gewoon kunnen. Ovulatietesten zijn niet duur, maar om ze langer dan 100 dagen te gebruiken wordt wel een erg duur grapje
Ik gebruikte ze dan ook niet met mijn lange cyclussen, maar temperatuurde. Het nadeel daarvan is alleen dat je pas achteraf kan zien dat je waarschijnlijk een eisprong hebt gehad, al heeft mijn temperatuur mij ook diverse keren in de zeik genomen, maar dat kwam door de PCO, zo bleek achteraf.
Succes meis!
Ik gebruikte ze dan ook niet met mijn lange cyclussen, maar temperatuurde. Het nadeel daarvan is alleen dat je pas achteraf kan zien dat je waarschijnlijk een eisprong hebt gehad, al heeft mijn temperatuur mij ook diverse keren in de zeik genomen, maar dat kwam door de PCO, zo bleek achteraf.
Succes meis!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hoe plaatsen jullie hier foto's?? Mijn facebook op openbar zetten heeft ook geen nut gehad...
Roos- Prater
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012