Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  MAS za 25 feb 2012 - 11:49

@bolus dat is inderdaad knap. Ik heb het niet volgehouden !!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nillis za 25 feb 2012 - 21:19

Goedemorgen

Ik heb niet getest vanmorgen. Voor mijn gevoel is het nog te vroeg en ik verwacht echt vandaag of morgen ongi te worden. Dus wacht in ieder geval mijn langste cyclus af en dat is 33 dagen. Verder teste ik bij T ook pas een week overtijd positief.

@ Bolus, goed dat je zo lang kunt wachten.

@ Linnie, als ik zwanger zou zijn. Neem ik geen enkele slok alcohol.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Smaragdje za 25 feb 2012 - 21:28

@ Bolus26, Nog gefeliciteerd!

En krijg spontaan het idee om komende week weer eens bolussen te halen voor een kindje 2012 394967

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  CCC za 25 feb 2012 - 22:34

Anniej_S schreef:
Annie24 schreef:
Anniej_S schreef:Nou ik zou als ik bezig nog zou zijn wel op mijn eten letten, je weet anders maar nooit. En ze adviseren het toch ook? Om het niet te eten? In ieder geval mijn VK (als ik vanmiddag het boekje goed heb door gelezen).

En wat als het zwanger worden lang duurt? Dan ga je je toch ook niet 1-2-3 jaar of misschien nog wel langer eten en/of drinken ontzeggen omdat je misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn?

Zolang je niet zwanger bent gewoon eten en drinken wat je normaal ook deed voor een kindje 2012 394967

Kan, maar ondanks dat zou ik wel uitkijken met die verse dingen waar ze ook tijdens je zwangerschap adviseren om het niet te doen.

Eens...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  nina86 za 25 feb 2012 - 22:37

Morning,

Hier vanmorgen wakker geworden met krampen in mn onderbuik en een hele rare steek. Ben zelfs uit bed gegaan en toen hield het op en toen ik ging liggen kwam het weer. Zou dit mijn eisprong geweest kunnen zijn? Volgens de berekeningen zou deze gisteren moeten zijn.. En met de ovulatietest heb ik nog niks gezien, nog steeds geen donkere streep. Vorige maand had ik steken bij mijn eierstokken nu nog niet gehad. Ik snap er niks meer van volgens mij maak ik mezelf iedere maand gekker bounce

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  Limburg85 za 25 feb 2012 - 22:47

Bolus nog gefeliciteerd, leuke avond gehad?

Nillis knap dat je nog niet heb getest, ga je donderdag of vrijdag testen? Ik hoop dan ook te kunnen testen.

Nina ik heb dat ook, vraag me ook af of dat het kan zijn.

Smaragdje nothing?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muis za 25 feb 2012 - 23:17

Bolus, gefeliciteerd! Zou wel leuk zijn om vandaag te testen, maar snap dat je nog even wilt wachten.

Nillis, bij jou is het ook spannend dus. Had je bij T het gevoel zwanger te zijn? Ik vraag me altijd af wat ik zou moeten voelen, maar ik denk dat je dat pas weet als je zwanger bent. Wanneer heb je je het volgende sollicitatiegesprek?

Ff, hoe gaat het met je? Ondertussen al besloten wat je met je schoonmoeder gaat doen? Persoonlijk zou ik niet te lang meer wachten, dan wordt het steeds moeilijker. Hoe is het ni met je schouder?

Linnie, ik eet ook nog gewoon carpaccio. Zie niet in waarom ik dat niet zou doen. Zodra ik een positieve test in handen zou hebben zou ik er wel direct mee stoppen. Verder zou ik ook geen alcohol meer drinken. Gek dat je bloedverlies had, kan dit niet je ei zijn? Gebruik je ovulatietesten? Mijn vriendin die had bij elke eisprong watverlies. Had er nog nooitvan gehoord.

Triesje, waar ben je? Alles ok?

Alyssa, hoe is het nu met je? Heb je een normale menstruatie gehad?

Linda, ik las dat jullie er nu ook voor gaan. Spannend!

All, ik ga zo dadelijk mijn eerst ovulatie test doen. Men, er zit een hele gebruiksaanwijzing bij. 2 uur niet drinken, geen ochtendurine, niet te ver in de urine dopen, op hetzelfde tijdstip. Houden jullie je daar braaf aan? Ik geloof dat die testen niks voor mij zijn, maar goed nu heb ik ze al besteld :P

Gister na 2 verjaardagen geweest met in totaal 3 zwangere en een baby van 5 weken. Oewwww dan kriebelt het wel hoor Embarassed

Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  nina86 za 25 feb 2012 - 23:37

Muis, ik houd me ook niet echt aan de gebruiksaanwijzing hoor. Probeer alleen niet teveel te drinken voordat ik ga testen. Ben deze maand begonnen met testen, maar nog steeds niet positief. Zit inmiddels op dag 14. Misschien moet ik me ook beter aan de gebruiksaanwijzing houden... Ik gebruik nu de test van clear blue. Ik zag ook van clear blue een digitale die een smiley aangeeft als je eisprong is. Die lijkt me wel wat duidelijker, maar was ook een stuk duurder.

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muis zo 26 feb 2012 - 0:01

Nina, ik heb de testen van sensitest. Vond die van cb zo duur. Net de test gedaan, nu even wachten, kan over 10 minuten kijken. Is hij bij jou nog wit-wit, of al een licht streepje?
Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  nina86 zo 26 feb 2012 - 0:06

Bij mij zag je een heel licht streepje, maar die zag ik al toen ik voor het eerst begon met testen. En zie je al wat?

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muis zo 26 feb 2012 - 0:26

Hier ook een heel licht streepje. Niks bijzonders dus. Had ik overigens ook nog niet verwacht hoor.
Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 0:32

Linnie1985 schreef:
Parel schreef:Linnie laat je niet gek maken hoor, dan kan je nooit niks meer eten.
Gewoon lekker alles eten en drinken wat je wilt (met mate dan misschien), de eerste 6 weken krijgt het kindje niks van jou binnen.

Haha doe ik hoor. Die vriendin die nu dr kindje heeft dronk ook af en toe een glaasje wijn. 1 glas per dag ofzoiets mocht zei ze?

iedere druppel alcohol tijdens de zwangerschap is schadelijk. Zolang je nog niet zwanger bent zou ik met mate blijven eten en drinken, maar zodra je zwanger bent moet je dat echt niet meer doen.

Gast
Gast

Bericht  Highway zo 26 feb 2012 - 0:35

Muis schreef:

All, ik ga zo dadelijk mijn eerst ovulatie test doen. Men, er zit een hele gebruiksaanwijzing bij. 2 uur niet drinken, geen ochtendurine, niet te ver in de urine dopen, op hetzelfde tijdstip. Houden jullie je daar braaf aan? Ik geloof dat die testen niks voor mij zijn, maar goed nu heb ik ze al besteld :P

Gister na 2 verjaardagen geweest met in totaal 3 zwangere en een baby van 5 weken. Oewwww dan kriebelt het wel hoor Embarassed

Ik heb ze van het kruidvat, ik zorg wel dat ik wat minder drink van te voren en doe de test 's middags rond 17:00. Ben er nu net een aantal dagen mee begonnen. Tot op heden alleen een licht streepje te zien maar nog geen eisprong, had ik ook nog niet verwacht, denk over een weekje ofzo
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Annie24 zo 26 feb 2012 - 0:35

Ovulatietestendames; die gebruiksaanwijzing zit er niet voor niks bij Wink Zeker als je eerlijk/goed wil vergelijken met de dag ervoor is het wel belangrijk als je je er aan houdt. Een halfuurtje verschil is geen drama, maar de ene dag om 12 uur testen en de andere dag om 17 uur is niet handig om te vergelijken. Succes smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Silver zo 26 feb 2012 - 0:37

Nou meiden, hier even snel gaan zo weer weg, reageer later wel even uitgebreid op iedereen.
Hier nog steeds niets te bekennen. Ik zit nu op dag 33. Mijn vriend wil graag nog wachten tot vrijdag/zaterdag. Dan kan het niet missen zegt ie. Heel misschien ga ik dinsdag/woensdag stiekem wel testen mocht ik het niet vol kunnen houden. voor een kindje 2012 166342 Nou fijne zondag!
En wat betreft mijn schoonmoeder, daar ga ik hoe dan ook deze week heen, mijn vriend zei ook we moeten daar eerst heen om te praten, en mocht ik wel zwanger zijn niet gelijk met dit nieuws over de brug komen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Smaragdje zo 26 feb 2012 - 1:03

Limburg85 schreef: Bolus nog gefeliciteerd, leuke avond gehad?

Nillis knap dat je nog niet heb getest, ga je donderdag of vrijdag testen? Ik hoop dan ook te kunnen testen.

Nina ik heb dat ook, vraag me ook af of dat het kan zijn.

Smaragdje nothing?

Nothing..Voor jou nog een paar dagen!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 zo 26 feb 2012 - 1:07

nina86 schreef:Muis, ik houd me ook niet echt aan de gebruiksaanwijzing hoor. Probeer alleen niet teveel te drinken voordat ik ga testen. Ben deze maand begonnen met testen, maar nog steeds niet positief. Zit inmiddels op dag 14. Misschien moet ik me ook beter aan de gebruiksaanwijzing houden... Ik gebruik nu de test van clear blue. Ik zag ook van clear blue een digitale die een smiley aangeeft als je eisprong is. Die lijkt me wel wat duidelijker, maar was ook een stuk duurder.

Die heb ik. Zitten alleen maar 7 teststripjes bij, ik vraag me af of je ze ook nog ergens kan bestellen. Ben namelijk niet van plan iedere keer 32 euro te gaan betalen.
Ik moest van mn vriend die nemen, hij wilde niet dat ik goedkope rotzooi nam Laughing
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  L!ND@ zo 26 feb 2012 - 1:12

@Vlinderjoy Fijn dat het weer beter met je gaat, succes deze ronde! Tja, 6 uur is vroeg...vanochtend was het een kwartierje later laughcry Gelukkig heeft ze de nacht doorgeslapen, dat maakt het altijd weer goed.
@Mom-of-2 Ik wilde al zeggen...Succes! Maar ik geloof dat ik er nog even mee moet wachten Wink Tja, helaas zit er geen aan/uit knopje op de kids he? Zou soms wel even fijn zijn hahaha!
@Bolus Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Leuke dag gehad?
@Nillis Knap dat je je kunt beheersen om niet te testen! Erg logisch ook hoor, ik wacht ook net zolang af tot er echt een cyclus (tussen de 27-31 dagen) voorbij moet zijn. Tenzij ik ongi word, maar dat hoop ik natuurlijk niet.
@Nina86 Heel herkenbaar, ik ben ook alle steekjes, krampjes enzo in de gaten aan het houden. Mijn eisprong merk ik altijd wel, dan krijg ik ook van die felle steken in mijn onderbuik.
@Muis Ik heb nog nooit een ovu-test gebruikt, dus aan mij heb je wat dat betreft niks. Al lijkt het me wel handig om je aan het tijdstip te houden.
@Highway Maar heb jij altijd zo'n late ovulatie dan? Als ik zo je cyclus zie in je ticker, zou je toch zeggen dat je ovu er een dezer dagen zit aan te komen....
@FF Heel veel succes met het gesprekje dan deze week, zorgt hopelijk voor een beetje opluchting! Pfoei, vrijdag/zaterdag testen...Wat duurt een week dan lang he?

@All Vanmorgen was het alweer zo lekker vroeg...6.15 uur!! Ach ja, zoals al eerder gezegd, ik ben allang blij dat ze de nacht doorslaapt tegenwoordig. D. heeft nog lekker bij ons gelegen en heeft uiteindelijk nog tot 7.45 liggen snurken. Samen met mijn man, ik kon de slaap niet meer pakken. Gelukkig mocht ik nog even blijven liggen en heb ik toch nog even anderhalf uur kunnen slapen. Nu ben ik alleen zo lui als wat, maar daar is het tenslotte zondag voor! Vanmiddag gaan we op verjaardagsvisite. Mijn schoonzusje is jarig geweest en dan kan ik meteen mijn kleine neefje weer eens bewonderen, dat was alweer te lang geleden. Ik geloof ook dat ik vruchtbaar slijm heb (sorry, ik blijf ranzig vinden om zo neer te zetten), dus ik weet wat me te doen staat vanavond...Vroeg naar bed Wink
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  L!ND@ zo 26 feb 2012 - 1:16

Linnie1985 schreef:
nina86 schreef:Muis, ik houd me ook niet echt aan de gebruiksaanwijzing hoor. Probeer alleen niet teveel te drinken voordat ik ga testen. Ben deze maand begonnen met testen, maar nog steeds niet positief. Zit inmiddels op dag 14. Misschien moet ik me ook beter aan de gebruiksaanwijzing houden... Ik gebruik nu de test van clear blue. Ik zag ook van clear blue een digitale die een smiley aangeeft als je eisprong is. Die lijkt me wel wat duidelijker, maar was ook een stuk duurder.

Die heb ik. Zitten alleen maar 7 teststripjes bij, ik vraag me af of je ze ook nog ergens kan bestellen. Ben namelijk niet van plan iedere keer 32 euro te gaan betalen.
Ik moest van mn vriend die nemen, hij wilde niet dat ik goedkope rotzooi nam Laughing

Nou, als ik zo de ervaringen van andere meiden hier lees, is er met die testen van sensitest ook niks mis hoor! Scheelt je een heleboel centjes, die je eventueel ook weer kan gebruiken voor leuke kleertjes straks Wink Verder vind ik het aan jou de keus wat je wilt doen met alcohol en ander eten. Je klinkt me niet verslaafd, dus dat komt vast wel goed hahaha! Ik heb er alleen zelf voor gekozen om geen druppel meer te drinken, ik voelde me er ook niet goed bij. Maar ik kan me voorstellen, dat als je al wat langer wacht op een kindje, er een borreltje op zijn tijd best in gaat.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  nillis zo 26 feb 2012 - 2:45

@ FF, spannend hoor

@ Muis, bij T had ik ook niet het gevoel zwanger te zijn. Pas na een paar weken kreeg ik last van mijn borsten en heel veel honger, maar verder niets.

@ all, hier begint er bruine afscheiding te komen, dus ongi komt eraan. Ik vind het jammer, maar kan er niets aan veranderen. Wel weer een mooie cyclus van 29 dagen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Smaragdje zo 26 feb 2012 - 2:50

Jammer Nillis!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 zo 26 feb 2012 - 3:24

Nillis wat balen!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Alyssa zo 26 feb 2012 - 4:34

Elodie, ik werd inderdaad niet uit mezelf ongesteld, al een jaar niet. Ik heb PCO en aangezien de Clomid niet aansloeg (zowel 50, 100 als 150 mg) heb ik deze operatie gehad.

Yasmine, ik had je hier ook helemaal niet willen zien Sad Hopelijk word je snel weer ongesteld zodat jullie er weer voor kunnen gaan.

Linda, wat leuk dat jullie er ook echt voor gaan nu! Fijn dat je min of meer rond je eisprong zit nu Very Happy

Anniej, succes met je echo 20 maart!

Slaatje, Bolus, Limburg85 en FF, spannend meiden! Ik duim voor jullie!

Muis en Nina, hopelijk heb jullie snel een positieve ovulatietest in handen! Die gebruiksaanwijzing erbij is er overigens niet voor niets lijkt me hoor. Als ik met die testen ga beginnen, ga ik toch wel elke dag rond hetzelfde tijdstip doen en ook gewoon niet teveel drinken vantevoren.

Weegschaal, voor jou draaien mijn duimen superhard, dat weet je he!

Mas, wat balen van de negatieve test Sad Maar je hebt wel best vroeg getest, dus het kan nog alle kanten op, toch?

Nillis, wat ontzettend balen meis Sad

Smaragdje, bij jou ook nog steeds niets joh, wat vervelend!

All, mijn menstruatie is weer voorbij. Heb gewoon een normale menstruatie gehad, niet korter/langer dan mijn 'opgewekte' menstruaties de vorige keren. Morgen nog 1 pilletje Clomid en dan eind volgende week een echo, spannend hoor, al is mijn gevoel nog steeds superpositief!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Smaragdje zo 26 feb 2012 - 5:01

@ Alyssa, fijn dat het net zo lang geduurd heeft als anders. Ik kan mij voorstellen dat het toch spannend is. Hopelijk is het allemaal goed. Heb je nu nog wel steeds clomid nodig dan? Het is wel vervelend, ja. Alleen doe ik van de week nog een testje om er zeker van te zijn dat het vorige week geen innestelingsbloeding geweest kan zijn, al ga ik er vanuit van niet. En verder zien wij wel.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 zo 26 feb 2012 - 5:07

L!ND@ schreef:
Linnie1985 schreef:

Nou, als ik zo de ervaringen van andere meiden hier lees, is er met die testen van sensitest ook niks mis hoor! Scheelt je een heleboel centjes, die je eventueel ook weer kan gebruiken voor leuke kleertjes straks Wink Verder vind ik het aan jou de keus wat je wilt doen met alcohol en ander eten. Je klinkt me niet verslaafd, dus dat komt vast wel goed hahaha! Ik heb er alleen zelf voor gekozen om geen druppel meer te drinken, ik voelde me er ook niet goed bij. Maar ik kan me voorstellen, dat als je al wat langer wacht op een kindje, er een borreltje op zijn tijd best in gaat.

Haha ja weet ik wel. Maja heb het gezegt dat die goedkopere ook goed zijn, maar nee hoor ik moest clearblue nemen Laughing
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud