voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@Nillis; Ooooh spannend!!! Je gaat toch wat denken omdat je ook al een vaag streepje had. Ik zou idd zondag weer testen. Hoop het voor je. Het is je gegund! Volgens mij behoren we met gemak bij de oude garde van deze topic Maar jullie zijn volgens mij al langer bezig...
Ga duimen!!!
@slaatje; vervelend van je darmen! Al tekenen van ongesteldheid? Zie dat jou nod ook nadert
@muis; voel je je goed? Geen zwangerschapsklachten?
@stitch; Bij jou ook spannend! Had je nou al een keer getest? of niet?...
Ben je normaal regelmatig? Lekker dat je al weekend hebt. Alleeen jammer dat het weer wat minder is
@all;
Ik was vandaag lekker aan het shoppen met moeders! Heerlijk weer wat nieuwe kleren ingeslagen!
Was ook een moeder met een heel klein baby'tje en mijn moeder daar steeds naar kijken, ik zeg zo wat is er??
Oooh zo lief zo'n kleintje zei ze. haha Zou het doorhebben ofzo? Collega was er met een kindje op haar werk geweest, ook met zo'n klein kindje nog zoo mooooi! haha
Wel leuk zij wordt straks 50 en ik 25, dus zij was zo oud als ik nu ben toen ze mij kreeg..
De ongesteldheid is weer voorbij in ieder geval. Dus weer een nieuwe ronde!
Ga duimen!!!
@slaatje; vervelend van je darmen! Al tekenen van ongesteldheid? Zie dat jou nod ook nadert
@muis; voel je je goed? Geen zwangerschapsklachten?
@stitch; Bij jou ook spannend! Had je nou al een keer getest? of niet?...
Ben je normaal regelmatig? Lekker dat je al weekend hebt. Alleeen jammer dat het weer wat minder is
@all;
Ik was vandaag lekker aan het shoppen met moeders! Heerlijk weer wat nieuwe kleren ingeslagen!
Was ook een moeder met een heel klein baby'tje en mijn moeder daar steeds naar kijken, ik zeg zo wat is er??
Oooh zo lief zo'n kleintje zei ze. haha Zou het doorhebben ofzo? Collega was er met een kindje op haar werk geweest, ook met zo'n klein kindje nog zoo mooooi! haha
Wel leuk zij wordt straks 50 en ik 25, dus zij was zo oud als ik nu ben toen ze mij kreeg..
De ongesteldheid is weer voorbij in ieder geval. Dus weer een nieuwe ronde!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
slaatje schreef:Ik zou idd dan wachten tot zondag nillis, en ik hoop dat natuurijk dat je dan nog positiever test :-)
Hier gaat het niet goed. Ik ben een uur eerder van mijn werk naar huis gegaan en direct door naar de h.a. Hier bleek dat het gelukkig (nog geen) blindedarmontsteking is. Wel zit er een verstopping in mijn dikke darm. Ik heb nu een pilletje gekregen die de pijn moet onderdrukken en die mijn spieren moet doen ontspannen. Het zou een half uur na het innemen moeten werken, maar merk er niks van. Heb m een paar uur geleden al ingenomen. Ook heb ik zakjes met een vies drankje gekregen. Dit is laxeermiddel. Heerlijk, zit ik morgen de hele dag op de wc, met een anus die in de hens staat
M. is nu even naar het ziekenhuis om bij papa te kijken, die vandaag eindelijk gedottert is. Ik lig uitgeteld op bed.
Ik wil je natuurlijk echt niet bang maken Slaatje maar hou het aub zeer goed in de gaten, mijn man had 'dachten ze' ook geen blindedarmontsteking maar ze konden het niet goed voelen omdat de blindedarm schijnbaar te ver naar achter lag...na is het bij ons zover gekomen dat de darm gesprongen is en al flink aan het ontsteken was...
Misschien heeft de dokter wel gelijk hoor en is het het helemaal niet maar helaas maken dokters ook fouten en misschien ligt je blindedarm wel verder naar achteren ofzo.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
@Roos, heeeele fijn dag gewenst morgen!!
@Nilis, wat spannend! Bene benieuwd of je straks een duidelijker streepje hebt....het is je gegund!!
Ik zit nu op dag 28, dus bij een nette cyclus zou ik nu ongeveer ongesteld moeten gaan worden.... maar daar voel ik nog niks van.
Nou heb ik ook geen idee wanneer ik "overtijd" zou zijn....aangezien de vorige cyclus zo lang duurde.....wanneer en ik nou overtijd en zou ik kunnen gaan testen??
@Nilis, wat spannend! Bene benieuwd of je straks een duidelijker streepje hebt....het is je gegund!!
Ik zit nu op dag 28, dus bij een nette cyclus zou ik nu ongeveer ongesteld moeten gaan worden.... maar daar voel ik nog niks van.
Nou heb ik ook geen idee wanneer ik "overtijd" zou zijn....aangezien de vorige cyclus zo lang duurde.....wanneer en ik nou overtijd en zou ik kunnen gaan testen??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe, heb je iets gemerkt van je eisprong? Dan kun je daar twee a drie weken bij optellen.
En anders zou ik wachten tot je last hebt van klachten. Hoe voel je je nu? Heb je last van zere borsten, donkere tepels, misselijkheid, moeheid o.i.d?
En anders zou ik wachten tot je last hebt van klachten. Hoe voel je je nu? Heb je last van zere borsten, donkere tepels, misselijkheid, moeheid o.i.d?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:JaneDoe, heb je iets gemerkt van je eisprong? Dan kun je daar twee a drie weken bij optellen.
Nee niks van een eisprong gemerkt..... en ook geen klachten, alleen verschrikkelijke honger 's ochtends, zo erg dat ik er misselijk van wordt. Maar ja....kan gewoon zijn dat ik te weinig eet haha! Dus niet dusdanige klachten dat ik denk aan een zwangerschap....
JD- Ratel
Haha, ik wil je niet enthousiast maken, maar die vreselijke honger 's ochtends had ik ook toen ik net zwanger was van Tomas. Dat had ik in plaats van ochtendmisselijkheid. En ik voelde die honger al de seconde dat ik wakker werd. Daarom had ik een pak koekjes op mijn nachtkastje liggen
Maar ik heb het nooit ergens anders gehoord of gelezen dat het een gebruikelijke zwangerschapsklacht is.
Maar ik heb het nooit ergens anders gehoord of gelezen dat het een gebruikelijke zwangerschapsklacht is.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Haha, ik wil je niet enthousiast maken, maar die vreselijke honger 's ochtends had ik ook toen ik net zwanger was van Tomas. Dat had ik in plaats van ochtendmisselijkheid. En ik voelde die honger al de seconde dat ik wakker werd. Daarom had ik een pak koekjes op mijn nachtkastje liggen
o....haha! En ik mezelf maar voorhouden dat ik de avond ervoor waarschijnlijk te weinig had gegeten....
ach, ik ga nog niet testen hoor....misschien haal ik over een week of 2 even een kruidvat test, eerder niet....
JD- Ratel
@ Janedoe, lastig dat je het niet goed kan inschatten. Ik zou ook nog even wachten met testen.
@ Stitch, hoe is het bij jou?
@ Slaatje, hoe gaat het met je? Lijkt me erg pijnlijk. Hopelijk is de medicatie aangeslagen.
@ Puusycat, hoe gaat het bij jou?
@ Limburg, hoe is het bij jou en wanneer is je nod?
@ Roos, Gefeliciteerd met jullie huwelijk, heel veel geluk samen.
@ all, hier nog geen ongi en probeer ook niet zoveel op een zwangerschap te hopen. Misschien was die tussentijdsebloeding toch een menstruatie en wordt ik pas over 4 weken weer ongi. Ik ga in ieder geval straks testen halen en misschien dat ik dan of morgen op het werk even test of als ik thuis ben. Moet toch ook kunnen? en anders zondagochtend.
Ik had eerst het idee dat mijn borsten groter waren, maar dat is nu niet meer zo voor mijn gevoel. je ziet het ben mezelf een beetje aan het gek maken.
@ Stitch, hoe is het bij jou?
@ Slaatje, hoe gaat het met je? Lijkt me erg pijnlijk. Hopelijk is de medicatie aangeslagen.
@ Puusycat, hoe gaat het bij jou?
@ Limburg, hoe is het bij jou en wanneer is je nod?
@ Roos, Gefeliciteerd met jullie huwelijk, heel veel geluk samen.
@ all, hier nog geen ongi en probeer ook niet zoveel op een zwangerschap te hopen. Misschien was die tussentijdsebloeding toch een menstruatie en wordt ik pas over 4 weken weer ongi. Ik ga in ieder geval straks testen halen en misschien dat ik dan of morgen op het werk even test of als ik thuis ben. Moet toch ook kunnen? en anders zondagochtend.
Ik had eerst het idee dat mijn borsten groter waren, maar dat is nu niet meer zo voor mijn gevoel. je ziet het ben mezelf een beetje aan het gek maken.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Printje schreef:slaatje schreef:Ik zou idd dan wachten tot zondag nillis, en ik hoop dat natuurijk dat je dan nog positiever test :-)
Hier gaat het niet goed. Ik ben een uur eerder van mijn werk naar huis gegaan en direct door naar de h.a. Hier bleek dat het gelukkig (nog geen) blindedarmontsteking is. Wel zit er een verstopping in mijn dikke darm. Ik heb nu een pilletje gekregen die de pijn moet onderdrukken en die mijn spieren moet doen ontspannen. Het zou een half uur na het innemen moeten werken, maar merk er niks van. Heb m een paar uur geleden al ingenomen. Ook heb ik zakjes met een vies drankje gekregen. Dit is laxeermiddel. Heerlijk, zit ik morgen de hele dag op de wc, met een anus die in de hens staat
M. is nu even naar het ziekenhuis om bij papa te kijken, die vandaag eindelijk gedottert is. Ik lig uitgeteld op bed.
Ik wil je natuurlijk echt niet bang maken Slaatje maar hou het aub zeer goed in de gaten, mijn man had 'dachten ze' ook geen blindedarmontsteking maar ze konden het niet goed voelen omdat de blindedarm schijnbaar te ver naar achter lag...na is het bij ons zover gekomen dat de darm gesprongen is en al flink aan het ontsteken was...
Misschien heeft de dokter wel gelijk hoor en is het het helemaal niet maar helaas maken dokters ook fouten en misschien ligt je blindedarm wel verder naar achteren ofzo.
Dank je voor je tip en advies meid. Je maakt me niet bang hoor. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het gewoon is wat de h.a aan geeft. Echter weet ik een h.a ook maar een mens is en ook foutjes kan maken.
Een vriendin van mij had maanden geleden dezelfde klachten als ik, ook geen koorts. Achteraf gezien bleek het toch een verwaarloosde blinderdarmontsteking te zijn. Op dit moment kan het gewoon echt van alles zijn. Mijn beste vriendin had deze klachten toen ze zwanger was van haar 1e kindje. Ik heb al een paar dagen zeer gevoelige borsten. Maar omdat ik al maanden elke maand zoek naar zwangerschapsverschijnselen, zet ik dit voor mijn eigen gemoedsrust per direct uit mijn hoofd. Ik zit nog te ver voor mijn NOD om positief of negatief te kunnen testen, en het schiet niet op om hiermee bezig te zijn in mijn hoofd.
Helaas doen de medicijnen hun werk nog niet. De pijn wordt er niet minder om. Alhoewel het laxeermiddel dus pas binnen 24 tot 48 uur zou kunnen gaan werken. Ik bespreek het zo gewoon met de h.a wanneer hij belt. En vertrouw ik het niet, dan zit ik zo in de auto naar een weekendarts of eventueel het ziekenhuis.
Zo, en nu ben ik er klaar mee Nog leuke plannen voor het weekend dames?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Nillis toevallig de laatste dagen nog sex gehad? Ik test ook heel licht positief met een zwangerschapstest als ik mijn eisprong heb.
Wie weet is nu dan wel je eisprong inderdaad door die tussentijdse bloeding?
Hopelijk test je zondag alsnog positief en anders over 2 weken.
Janedoe Dat is inderdaad heeeel lastig. Daarom ben ik begonnen met ovulatietesten, dan weet je wanneer je eisprong is dus ook wanneer je ongesteld moet worden.
oow ja dat hongergevoel had ik ook toen ik zwanger was hoor dus Filoria volgens mij is dat zo gek nog niet. Ik had zoooo'n honger dat mijn maag in elkaar kromp en ik er gewoon van moest overgeven. Maar dat is toch ook gewoon ochtendmisselijkheid? Nou ja... maar als ik te weinig eet heb ik het ook wel eens hoor inderdaad, dus je kan er toch geen touw aan vast knopen.
Hier dag 11 nog geen positieve ovulatietest gehad. Is ook nog wel vroeg natuurlijk vanmiddag weer testen.
Wie weet is nu dan wel je eisprong inderdaad door die tussentijdse bloeding?
Hopelijk test je zondag alsnog positief en anders over 2 weken.
Janedoe Dat is inderdaad heeeel lastig. Daarom ben ik begonnen met ovulatietesten, dan weet je wanneer je eisprong is dus ook wanneer je ongesteld moet worden.
oow ja dat hongergevoel had ik ook toen ik zwanger was hoor dus Filoria volgens mij is dat zo gek nog niet. Ik had zoooo'n honger dat mijn maag in elkaar kromp en ik er gewoon van moest overgeven. Maar dat is toch ook gewoon ochtendmisselijkheid? Nou ja... maar als ik te weinig eet heb ik het ook wel eens hoor inderdaad, dus je kan er toch geen touw aan vast knopen.
Hier dag 11 nog geen positieve ovulatietest gehad. Is ook nog wel vroeg natuurlijk vanmiddag weer testen.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Wat een gedoe allemaal slaatje beterschap ik hoop dat ze er snel achterkomen wat het is.
Hier wordt gewoon gewerkt het weekend. Avonddiensten alweer... ben veel avonden weg de laatste tijd haha.
Ach heb deze maand al het dubbele verdiend dan normaal
Hier wordt gewoon gewerkt het weekend. Avonddiensten alweer... ben veel avonden weg de laatste tijd haha.
Ach heb deze maand al het dubbele verdiend dan normaal
Pussycat- Ratel
@ pussycat, toevallig gisteravond. Maar ik weet nu echt niet meer wanneer ik dan mijn ei zal hebben. heb in ieder geval net even testen bij de kv gehaald en denk dat ik toch echt ga wachten tot zondag. Bij T teste ik ook pas een na mijn nod positief, dus ik wacht maar af.
nillis- Kletskop
@ Nillis Nou ja of je hebt je ei net gehad... als je negatief test met de zwangerschapstest is je ei weg.
Of je bent zwanger. Dus of je wordt ongesteld over 2 weken of je bent zwanger.
En mocht je ongesteld worden over 2 weken dan is het de vraag of je lichaam zichzelf weer ''oppakt'' als vanouds of verlopen je cyclussen anders dan anders.... Je weet het niet.
Kijk naar mij ik snap er ook geen snars van
Of je bent zwanger. Dus of je wordt ongesteld over 2 weken of je bent zwanger.
En mocht je ongesteld worden over 2 weken dan is het de vraag of je lichaam zichzelf weer ''oppakt'' als vanouds of verlopen je cyclussen anders dan anders.... Je weet het niet.
Kijk naar mij ik snap er ook geen snars van
Pussycat- Ratel
Nee, dat klopt. Wat dat betreft lijken we nu wel een beetje op elkaar. Er is geen touw aan vast te knopen en al helemaal niet te snappen.
nillis- Kletskop
Met een zwangerschapstest test je puur op zwangerschap, volgens mij kun je er echt je eisprong niet mee testen.
Tenminste, voor zover ik weet komt er geen HCG vrij bij de eisprong, en dat is waar de test op reageert.
Tenminste, voor zover ik weet komt er geen HCG vrij bij de eisprong, en dat is waar de test op reageert.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
nee maar lh en hcg lijkt op elkaar. Geloof mij maar dat kan echt google er maar eens op.
Mensen testen licht positief en 14 dagen later ongesteld. Toeval? Denk het niet. Heb het zelf nu ook al vaker dan 1 keer gehad.
Mensen testen licht positief en 14 dagen later ongesteld. Toeval? Denk het niet. Heb het zelf nu ook al vaker dan 1 keer gehad.
Pussycat- Ratel
Welke tests gebruik jij dan? Ik vind eigenlijk alleen het tegenovergestelde, dus een positieve ovulatietest bij zwangerschap. De sites die ik kan vinden geven allemaal aan dat een zwangerschapstest alleen op hcg test en niet op lh. Maar ik heb er ook geen ervaring mee, heb nooit in de buurt van mijn ovluatie een zwangerschapstest gedaan.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Heb me bewust even afzijdig gehouden op het forum, en zal ook minder posten, in de hoop dat ik er dan wat minder mee bezig bent.
Maar Muis gefeliciteeerd!!!!
Spannend Nilis, hoop op een positieve test voor jou.
Ik dacht deze maand; ik ga voor de 1e keer eens clearbue digitale ovulatietesten gebruiken. Vandaag zit ik op dag 12 van mijn cycles ( ticker klopt niet helemaal, had afgelopen maand 29 dagen cycles ) Dus uurtje geleden dacht ik, ik begin vandaag met testen. mocht gewoon 4 uur van te voren niet plassen... is me nog gelukt ook
Maar komen er maar een paar druppels urine uit ik denk verdorie stomme testen ik stop er mee. ging er van uit dat het zou mislukken. na een tijd ging het symbooltje knipperen, denk nou krijg ik zo een leeg rondje kan niet anders. wil hem bijna weg doen. zie ik ineens een smiley! Wat volgens beschrijving positief betekent. Dus weet al wat ik vanavond maar ga doen hihi:oops:
maar zo bizar, mn 1e ovu test van de 7 die er in zitten en gelijk een smiley, had ik niet verwacht...
Maar Muis gefeliciteeerd!!!!
Spannend Nilis, hoop op een positieve test voor jou.
Ik dacht deze maand; ik ga voor de 1e keer eens clearbue digitale ovulatietesten gebruiken. Vandaag zit ik op dag 12 van mijn cycles ( ticker klopt niet helemaal, had afgelopen maand 29 dagen cycles ) Dus uurtje geleden dacht ik, ik begin vandaag met testen. mocht gewoon 4 uur van te voren niet plassen... is me nog gelukt ook
Maar komen er maar een paar druppels urine uit ik denk verdorie stomme testen ik stop er mee. ging er van uit dat het zou mislukken. na een tijd ging het symbooltje knipperen, denk nou krijg ik zo een leeg rondje kan niet anders. wil hem bijna weg doen. zie ik ineens een smiley! Wat volgens beschrijving positief betekent. Dus weet al wat ik vanavond maar ga doen hihi:oops:
maar zo bizar, mn 1e ovu test van de 7 die er in zitten en gelijk een smiley, had ik niet verwacht...
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
nou vlinderjoy dan weet je wat je te doen staat!
ik hou het even allemaal niet meer bij hoor,klussen,weken poetsen,koken pffff
weet iemand al iets van slaatje?
nillis ik duim voor je hoor!
ik hou het even allemaal niet meer bij hoor,klussen,weken poetsen,koken pffff
weet iemand al iets van slaatje?
nillis ik duim voor je hoor!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@ Sleeping beauty: Helaas vandaag ongesteld geworden, dus testen is niet meer nodig. Ben pas 18 november gestopt met de pil, dus het is sowieso nog een beetje afwachten wat mijn cyclus gaat doen. De eerste keer was het 50 dagen, daarna 38, en nu dus 40. Mijn moeder vraagt ook steeds wanneer ze nou eens oma wordt, net als al onze vrienden wanneer er eindelijk een mini-stitch komt
Jij veel succes in je nieuwe ronde!
@ Jane doe: spannend nu dus even voor jou. Zie dat jij een hele lange cyclus hebt gehad. Was daar nog een oorzaak voor? Hopelijk wordt je helemaal niet meer ongesteld en is het gewoon raak.
@ Nillis: ben vandaag ongesteld geworden, testen hoeft dus niet meer. Weet je al wanneer jij weer gaat testen? Zal nog even voor je duimen in ieder geval!
@ Vlinderjoy: veel plezier vanavond
@ Allemaal: Was dus toch PMS van de week, vandaag ongesteld geworden. Ondanks dat ik het wel had verwacht toch stiekem wel een beetje teleurgesteld. Ook al weet ik dat je er gemiddeld een jaar voor uit moet trekken, en is het over het algemeen niet gelijk de eerste keer raak. Maar goed, we gaan deze maand gewoon nog meer ons best doen Word dan sowieso de eerste maand die we helemaal gaan benutten, aangezien we deze maand pas 2 weken geleden officieel de condooms de deur uit gedaan hebben. (Niet dat we het de rest van de maand nou erg veilig deden, maar toch... )
Verder weer goed bezig geweest vandaag, heel de badkamer gesopt. De bovenkant van de droger blijkt wit te zijn, in plaats van zwart van het stof Nu lekker mn bedje opzoeken, vriend is een avondje op stap met vrienden, dus die zal wel laat (lees vroeg) thuiskomen.
Slaap lekker allemaal!
Jij veel succes in je nieuwe ronde!
@ Jane doe: spannend nu dus even voor jou. Zie dat jij een hele lange cyclus hebt gehad. Was daar nog een oorzaak voor? Hopelijk wordt je helemaal niet meer ongesteld en is het gewoon raak.
@ Nillis: ben vandaag ongesteld geworden, testen hoeft dus niet meer. Weet je al wanneer jij weer gaat testen? Zal nog even voor je duimen in ieder geval!
@ Vlinderjoy: veel plezier vanavond
@ Allemaal: Was dus toch PMS van de week, vandaag ongesteld geworden. Ondanks dat ik het wel had verwacht toch stiekem wel een beetje teleurgesteld. Ook al weet ik dat je er gemiddeld een jaar voor uit moet trekken, en is het over het algemeen niet gelijk de eerste keer raak. Maar goed, we gaan deze maand gewoon nog meer ons best doen Word dan sowieso de eerste maand die we helemaal gaan benutten, aangezien we deze maand pas 2 weken geleden officieel de condooms de deur uit gedaan hebben. (Niet dat we het de rest van de maand nou erg veilig deden, maar toch... )
Verder weer goed bezig geweest vandaag, heel de badkamer gesopt. De bovenkant van de droger blijkt wit te zijn, in plaats van zwart van het stof Nu lekker mn bedje opzoeken, vriend is een avondje op stap met vrienden, dus die zal wel laat (lees vroeg) thuiskomen.
Slaap lekker allemaal!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
@Stitch - mijn cyclus was inderdaad superlang. Geen duidelijke oorzaak voor, uiteindelijk is het met medicijnen op gang gebracht. Bij de gyn geweest voor een inwendige echo, niet echt iets afwijkends te zien, alleen was mijn baarmoederslijmvlies erg dun..... Nu is het afwachten of/wanneer er een volgende menstruatie komt.
Wat balen dat je ongesteld bent geworden! Natuurlijk zijn er weinig mensen in de eerste ronde zwanger, en gemiddeld zeggen ze dat je er idd een jaar voor moet uittrekken, maar toch......hoop je elke maand weer dat het raak is, herkenbaar!
Wat balen dat je ongesteld bent geworden! Natuurlijk zijn er weinig mensen in de eerste ronde zwanger, en gemiddeld zeggen ze dat je er idd een jaar voor moet uittrekken, maar toch......hoop je elke maand weer dat het raak is, herkenbaar!
JD- Ratel
pffff ik ging net even googlen op "dun baarmoederslijm zwanger" ....dat had ik beter niet kunnen doen. Staan alleen maar verhalen van meiden die bezig zijn met IVF enzo, vanwege vruchtbaarheidsproblemen door dun baarmoederslijmvlies....
Er is geen manier om er zelf achter te komen hoe dik je baarmoederslijm is he? dat kan alleen de gyn doen toch?
Ik wil zooooo graag weten of al dat geoefen van ons uberhaupt wel ergens toe gaat lijden (of is het leidden?) .... Zit een beetje in mn "ik wil NU zwanger worden" - bui
@Pussycat - hoe werkt dat precies met ovulatietesten? Moet je dan élke dag testen? ik heb me nog niet in die testen verdiept....
Er is geen manier om er zelf achter te komen hoe dik je baarmoederslijm is he? dat kan alleen de gyn doen toch?
Ik wil zooooo graag weten of al dat geoefen van ons uberhaupt wel ergens toe gaat lijden (of is het leidden?) .... Zit een beetje in mn "ik wil NU zwanger worden" - bui
@Pussycat - hoe werkt dat precies met ovulatietesten? Moet je dan élke dag testen? ik heb me nog niet in die testen verdiept....
JD- Ratel
Janedoe met ovulatietesten dan test je elke dag rond hetzelfde tijdstip. Ik doe dat rond 2 uur in de middag, dan is de waarde van het hormoon lh het hoogste.
Maar ja ik ben al lang bezig voordat ik mijn ei vind... vorige maand pas op dag 34 er gaan dus aardig wat testen doorheen.
Maar ik weet wel dát er een eisprong aan komt zeg maar....
Kreeg jij nu nog medicijnen om je eisprong op te wekken of niet? Ik zou niet te lang wachten als ik jou was met de huisarts te bezoeken als het weer even duurt voordat je ongesteld wordt. En vooral ook je angsten uitspreken dan.
Maar ja ik ben al lang bezig voordat ik mijn ei vind... vorige maand pas op dag 34 er gaan dus aardig wat testen doorheen.
Kreeg jij nu nog medicijnen om je eisprong op te wekken of niet? Ik zou niet te lang wachten als ik jou was met de huisarts te bezoeken als het weer even duurt voordat je ongesteld wordt. En vooral ook je angsten uitspreken dan.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Janedoe met ovulatietesten dan test je elke dag rond hetzelfde tijdstip. Ik doe dat rond 2 uur in de middag, dan is de waarde van het hormoon lh het hoogste.
De medicijnen die ik kreeg waren om mijn menstruatie op te wekken. Het werkte,ik werd ongesteld,maar het voelde echt als een kunstmatige menstruatie; ik was maar 2 dagen ongesteld ipv de normale 5 a 6,en had geen lichamelijke klachten,die ik normaal wel heb. Ben dus ook benieuwd of mijn lichaam het deze keer zelf zal doen...
Ik had op 14 maart de afspraak bij de gyn,en mocht pas terugkomen als ik binnen 8 weken nog niet ongesteld was geworden....nog 5 weken wachten dus...
Wat een gedoe lijkt me dat zeg,die ovu testen! 2uur s middags zou me al nooit lukken omdat ik dan op mn werk ben en weinig privacy heb om dat te doen,dus t zou bij mij altijd s avonds zijn. Neem aan dat die testen dan niet zo duur zijn als zwangerschapstesten toch?
JD- Ratel
Bolus, wat lief dat je ernaar vraagt. Ik heb een nieuw topic geopend waar een heel verslag in staat.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012