Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Limburg85 wo 7 maa 2012 - 7:00

Pussycat ben benieuwd morgen naar de uitslag!

Alyssa wisten je ouders ook niet dat je thuis was in die tijd? Het lijkt me zo dubbel, eigenlijk wil je het wel graag kwijt maar je wilt ze er ook niet mee belasten. Vind het iig knap dat je je mond kan houden. Voor een man (als ik bij ons kijk) is het toch een stukje makkelijker.

Linda mijn ticker begreep het ook niet, die gaf 1 dag te vroeg aan dat ik kon testen.

Nillis beterschap!

Pien wat ontzettend leuk! Hebben jullie al een idee wanneer jullie er weer voor willen gaan?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mezzoforte wo 7 maa 2012 - 7:47

Zo wat hebben jullie veel geschreven zeg Very Happy

@Limburg85: Wij gaan voor ons 1e kindje smile
@Slaatje: Ik vind het hartstikke spannend! Ben dus nu ongeveer een maand geleden gestopt met de pil, nog niet ongesteld geweest. Hoop dat ik zonder pil ook een regelmatige cyclus heb. Het lijkt me zo leuk om zwanger te zijn en een kindje te krijgen Embarassed
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  SleepingBeauty wo 7 maa 2012 - 7:55

@ Triesje: jammer dat je niet meer meeschrijft smile Jullie gaan nog wel verder met jullie zwangerschapswens??

@slaatje: ik vermaak me wel hoor tijdens de klusperiode Wink haha Ongesteldheid goed doorgezet in ieder geval. Hoe lang gingen jullie nu wachten ivm de bruiloft??

@pussycat: wat een onduidelijkheid zeg....haha frustrerend! Misschien moet je een keer zo'n digitale proberen van clearblue.
Aaah lees net dat je het morgenvroeg gaat proberen! Spannend! Je zou haast zeggen dat je wel zwanger moet zijn!

Hier niet zoveel nieuws.
Vandaag weer een mededling op het werk gehad dat er weer 24 uur bezuinigd moet gaan worden per week. Cry Zie het echt somber in met mij contract...
Ga zometeen nog ff vacatures kijken, en verder misschien toch ff bij een uitzendbureau weer inschrijven. Omdat ik nu in maart nog maar 20 uur op contract heb.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Weegschaal wo 7 maa 2012 - 8:00

@ Puzzle; Mijn cyclus is, net als na de vorige miskraam, nogal verstoord. Ik denk mijn eisprong vrijdag 2 weken geleden al gehad te hebben. Maar ik wacht met testen tot volgende week zondag, dan zit ik op dag 29 en vind ik het een acceptabele dag om te testen.

@ Alyssa; Ik ben die opmerking van jong zijn ook helemaal beu. Ik begrijp wat mensen bedoelen, dus leg hen dan ook rustig uit hoe ik me bij die opmerking voel. Maar toen de gyn het bij de controleafspraak tegen me zei... Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat de wens daarom niet minder sterk is! En ik weet dat het leven niet voor iedereen verloopt zoals gedacht, maar ik kies er zelf bewust voor om jong moeder te worden. Mede om vruchtbaarheidsproblemen te voorkomen....
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Linnie1985 wo 7 maa 2012 - 8:56

ok lekker vaag. Heb sinds vandaag wat meer slijmverlies... Net naar de wc geweest, kan ik weer... Vanmiddag moest ik niesen en je raad het al. Heb dat normaal nooit :S. Gisteravond ook ineens ontzettend misselijk en pas de volgende dag na de lunchpauze was het weg.

Ik moet pas over 8 dagen ongesteld worden. Ben er btw al minder mee bezig dan aan het begin, maar viel me vandaag ineens op:S
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Pussycat wo 7 maa 2012 - 19:57

Nou meiden... handig hoor zo'n clear blue! Evil or Very Mad
Hij zegt dat ik niet zwanger ben Sad (ja de digitale)
En daarvoor deed ik een kruidvat test en wat denk je? zo'n duidelijke streep heb ik nog niet op mijn testen gezien!?

Nog heel vaag, maar duidelijk te zien als ik hem gewoon op tafel neerleg hoef ik niet naar voren te bukken zeg maar Laughing alleen nu ga ik twijfelen of die teststreep niet teveel naar links staat? En het dus gewoon een foute test is....

Ik wilde er een foto van maken, maar met mijn camera wordt het heel wazig en zie je niks meer...

Pfff wat irritant dit!!!! Stomme testen

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220

Bericht  Limburg85 wo 7 maa 2012 - 20:04

Goedemorgen meiden,
Vannacht ongesteld geworden helaas maar hebben nu wel duidelijkheid dus kunnen op naar de 3e ronde. Toch raar een menselijk lichaam.

SB dat is wel heel erg balen dat er weer meer uren bezuinigt moeten worden op je werk. Heb je een bepaalde tijd contract? Succes met zoeken, hopelijk vind je snel iets!

Linnie spannend. Het is toch logisch dat je er wel wat mee bezig ben, ik zou niet weten hoe je er niet mee bezig kunt zijn maar je moet idd je zelf niet gek maken en overal wat achter zoeken.

Pussycat balen dat de Clear Blue negatief aangaf en wat raar dat de Kruidvat wel positief aangaf, ik denk dat je uit moet gaan van de Clear Blue :-(, je heb ook nog de Mat Care of zijn die al op?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat wo 7 maa 2012 - 20:09

o ja matcare ook negatief. Maar ik vind het zo raar van die kruidvat testen, want eerst was die negatief toen een vaag streepje en nu gewoon positief maar heel licht, maar donkerder dan de laatste.

Zullen die dingen dan zo nep zijn? Gatverdamme ik vind dit niet meer leuk.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 wo 7 maa 2012 - 20:17

Ik zou het even proberen te laten rusten Pussycat (voor zover dat natuurlijk gaat), wacht komende dagen af en probeer het dan nog eens want dit geeft nog steeds niet echt 100% duidelijkheid.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat wo 7 maa 2012 - 20:21

Nee ik weet het...
Maar ja die onzekerheid hé en het vertrouwen in mijn lichaam wordt er zo ook niet beter op, omdat ik ook nog niet ongesteld ben. Om het nog maar niet over het vertrouwen in de testen te hebben Laughing
Ik wacht al meer dan een week af welke kant het kwartje op valt en nog heb ik geen duidelijkheid en iets van 10 vals positieve? Testen verder... en drie negatieve scratch
Nou ja afwachten dus....

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 wo 7 maa 2012 - 20:23

Kan ik me goed voorstellen hoor, steeds die twijfel omdat het niet 1 lijn is en de grootste uitsluitsel (ongesteld) is nog nergens te bekennen. Op welke dag zit je nu? Je kunt eventueel een afspraak maken bij de dokter en vragen of ze het via je bloed na willen kijken, dan weet je het wel zeker.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  L!ND@ wo 7 maa 2012 - 20:25

Gatverdamme! Ik ben alweer misselijk!! En D. was al om 5.40 uur wakker om vervolgens bij mij door te slapen tot 7.00.....En ik maar wakker zijn. Gelukkig schijnt de zon! Zo bah, moest ik even kwijt! Last van hormonen?!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Pussycat wo 7 maa 2012 - 20:32

Spannend linda

Nou ja ik wacht maar gewoon af Ik ben nu op dag 35. De laatste paar keer niet boven de 32 dagen uitgekomen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty wo 7 maa 2012 - 20:41

@ Pussycat; balen! Nu schiet je er nog niks mee op! Het lijkt me toch dat je eerder vals negatief kunt testen ipv positief.
Misschien even bellen met de huisarts, kijken wat hun je adviseren.
Ik weet niet of ze al wel een bloedtest doen als je 35 dgn bent.

@ LImburg: Ja zeker balen! En ik heb een tijdelijk contract t/m juni.
Dus ik heb nog even als het goed is. Want als mijn gedetacheerde collega eerder terug komt, dan moet ik alsnog weg.
Maar iedereen had al zoiets van je moet verder gaan kijken, want het komt hier echt niet goed!
Ben al aan het kijken en ik heb me met flinke tegenstand weer aangemeld bij het uitzendbureau. Sad Baal er zo van om telkens overal heen te gaan, maar ik moet nu wat we willen graag sparen en dat gaat gewoon wat sneller als ik ook fulltime werk!
Gelukkig redden we het wel hoor, met het geld wat nu binnenkomt en sparen we nog wel iets.

@linda; spannend! Zie dat je ook bijna aan het eind van cyclus bent Wink Duimen!!

@linnie: Ook al verschillende klachtjes....spannend! Nog even geduld!

Hier weinig nieuws.
Ga zo naar de kapper!! Heerlijk! Wou vorige week al maar toen was ik ziek!
Vanmiddag krijg ik visite, mijn tante met mijn nichtje I love you
Verder de was en het huishouden doen...

En ik zit nog te twijfelen om te solliciteren op een vacature op de cardiologie als verpleegkundige. Het nadeel vind ik dat ik dan weer het ziekenhuis in ga en weer helemaal onregelmatig moet werken. Nu had ik dat minder omdat ik niet om het weekend hoefde te werken. Maar het is wel mooi contract van 24-36 uur.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis wo 7 maa 2012 - 21:04

@ PC, wat balen dat de clear blue ook negatief gaf. ik zou nu een paar dagen wachten of de ha even bellen wat je het beste kunt doen.

@ Triesje, jammer dat je ons gaat verlaten, hopelijk laat je ons af en toe even weten hoe het met je gaat.

@ Alyssa, ik snap je gevoel naar je ouders ook wel hoor. Hopelijk kun je het binnenkort met ze delen.

@ Weegschaal, die opmerkingen doen altijd pijn zeker als de wens er wel is. voor een kindje 2012 - Pagina 18 699888

@ SB, wat balen dat dat waarschijnlijk je contract niet wordt verlengd. Wanneer loopt het af? Succes met solliciteren. Je moet goed kijken wat je wilt met je baan en of je dus het ziekenhuis weer in wil. Die onregelmatigheid is wel weer goed te combineren met een kindje. Je hebt weinig oppas nodig. Werkt je vriend/man wel regelmatig.

@ all, hier is de koorts weer weg, maar nog wel erg slapjes, ga dus zo nog weer lekker naar bed. T is de hele dag op het kdv, dus ik kan rustig aan doen. Fijne dag iedereen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SleepingBeauty wo 7 maa 2012 - 21:12

@ Nillis; fijn dat de koorts weer weg is! meestal de dag erna voel ik me ook zo slap als een vaatdoek. Doe lekker rustig aan en snel weer opknappen!
Mijn man werkt ook onregelmatig en dat lijkt erop dat dat voorlopig ook nog wel blijft.
Dus dat maakt het dan wel weer lastig.
Ik weet niet zo goed wat ik wil dat is het probleem Sad Heb wel altijd gezegd dat ik cardiologie een hele leuke afdeling vindt in het ziekenhuis Wink
Heb het al over wijkverpleegkundige gehad, weer heel wat anders....Heb ik pas ook op gesolliciteerd, maar helaas niet aangenomen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puzzle do 8 maa 2012 - 1:32

Wat raar allemaal Pussycat! lekker onduidelijk zo...Denk dat afwachten toch het beste is wat je nu kunt doen.
En zoals al gezegd, misschien de huisarts om advies vragen?! succes.

Limburg: Jammer! maar gelukkig duidelijkheid. Kunnen jullie weer verder.

Linnie, kan het niet je eisprong zijn geweest?

Hier verder geen nieuws. Heb soms een gevoel van " blaasontsteking" of volle blaas. Wel raar.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Alyssa do 8 maa 2012 - 1:57

Limburg, ze wisten inderdaad niet dat ik thuis was toen. Dat vond ik wel erg lastig. Het is verder heel erg dubbel inderdaad hoor. Wat balen dat je ongesteld geworden bent Sad

SB, dat zijn geen leuke nieuwtjes van je werk. Hopelijk wordt er op jouw contract niet bezuinigd!

Weegschaal, oeh vervelend dat jij die opmerking ook soms krijgt. Ik word daar echt heel vervelend van soms.

Linnie, vage klachtjes allemaal. Fijn dat je er nu minder mee bezig bent!

Pussycat, jeetje wat een onzekerheid zeg! Ik zou denk ik ook wel eerder vertrouwen op de CB-test, hoe k*t dat ook is. Ik zou inderdaad nog even een paar dagen afwachten en dan misschien nog eens testen, maar zeker neit meer elke dag. Je maakt jezelf helemaal gek (al begrijp ik je wel hoor!)

Nillis, beterschap!!

All, ik kon het niet laten. Mijn gevoel dat het toch allemaal wel goed zit is zo sterk dat ik vandaag ben begonnen met ovulatietesten en dit was het resultaat. Hij is zeker nog niet positief, maar ik heb het idee dat hij toch richting positieve test gaat?

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Foto-GNIYOHGZ
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  SleepingBeauty do 8 maa 2012 - 5:31

@Alyssa; dat lijkt toch wel richting pisitief te gaan! Zou mooi zijn...

Zo ga zo lekker een ovenschotel met witlof eten ;-) ruikt goeeeed!!!!!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  L!ND@ do 8 maa 2012 - 5:50

Ok, ik heb meldplicht Wink En het resultaat is duidelijk:

voor een kindje 2012 - Pagina 18 2012-03-08173013

Mondje dicht op facebook, hyves!! Ik wil het graag zelf aan bekenden vertellen Very Happy
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC do 8 maa 2012 - 5:52

Gefeliciteerd Linda! Wat leuk! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose do 8 maa 2012 - 5:54

Gefeliciteerd L!ND@!! Leuk!!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Lejow do 8 maa 2012 - 5:59

gefeliciteeeeeeeeeeerd!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  L!ND@ do 8 maa 2012 - 5:59

Thanks!! Ik ben helemaal hyper Laughing
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 6:08

Gefeliciteerd hier ook! Tot zo in het andere topic! Samen zwanger,helemaal top gedaan! En je mannetje ook natuurlich! Kussjeee

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: