voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Roos schreef:Hoe plaatsen jullie hier foto's?? Mijn facebook op openbar zetten heeft ook geen nut gehad...
Gefeliciteerd! ik plaats foto's vanaf mijn album, maar Facebook moet ook kunnen, weet alleen niet precies hoe, maar ben heel benieuwd!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Roos schreef:Hoe plaatsen jullie hier foto's?? Mijn facebook op openbar zetten heeft ook geen nut gehad...
Gefeliciteerd! ik plaats foto's vanaf mijn album, maar Facebook moet ook kunnen, weet alleen niet precies hoe, maar ben heel benieuwd!
Dank je! Ik zal de laptop eens aanzetten. Hopelijk gaat het me lukken
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Gefeliciteerd roos, jullie zagen er erg mooi uit!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik kwam ook even gluren, maar jammer Nillis! Wel fijn dat die onzekerheid weg is, veel succes in de volgende ronde! Liefs
Gast- Gast
...foto weg....
Foto's graag niet quoten
Laatst aangepast door Roos op ma 2 apr 2012 - 20:00; in totaal 1 keer bewerkt
Roos- Prater
Flower_L schreef:Gefeliciteerd roos, jullie zagen er erg mooi uit!
Dank je!!!
Roos- Prater
Mooooooi Roos!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wauw jullie zien er mooi uit Roos, je kleine mannetje ook!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een prachtig getrouwd gezinnetje :-) Jullie zagen er erg mooi uit allemaal, gefeliciteerd getrouwde mevrouw :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Wow, roos erg mooi. Fijn dat je ze even hebt geplaatst dan kunnen we meegenieten.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Ik zat net te denken kan dus nu een cyclus van 24 dagen hebben gehad of van 37, dus ik ga deze maand echt aan de ovutesten om toch eens te bekijken of ik zo m'n ei kan vinden.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Wat zagen jullie er mooi uit roos wauw
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Roos, Gefeliciteerd! En wat zagen jullie er mooi uit!
Nillis, Jammer zeg!
En voor de meiden die bij sensitest bestellen, heb een actie-code: 15PROC, voor 15% korting
Nillis, Jammer zeg!
En voor de meiden die bij sensitest bestellen, heb een actie-code: 15PROC, voor 15% korting
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
iemand enig idee waar je op zondagavond een zwangerschapstest kunt kopen?
Ik heb net boven de wc gehangen, alles eruit gespuugd, en heb nu weer ontzettende honger.... Ik weet niet goed waarom, maar ik heb zomaar een voorgevoel en heb zo geen zin om tot woensdag te wachten (dan ben ik vrij) om een kruidvat test te halen....
verkopen ze bij de deka/ah testen? alleen die superdure clear blue tests zeker?
Misschien wil ik wel té graag en verbeeld ik me al die symptomen maar hoor....maar ik wil gewoon duidelijkheid.
Ik heb net boven de wc gehangen, alles eruit gespuugd, en heb nu weer ontzettende honger.... Ik weet niet goed waarom, maar ik heb zomaar een voorgevoel en heb zo geen zin om tot woensdag te wachten (dan ben ik vrij) om een kruidvat test te halen....
verkopen ze bij de deka/ah testen? alleen die superdure clear blue tests zeker?
Misschien wil ik wel té graag en verbeeld ik me al die symptomen maar hoor....maar ik wil gewoon duidelijkheid.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Haha is je 1 april grap straks nog waar ook!
Bij de dienstapotheek verkopen ze testen, wel clearblue maar als je zwanger bent werken die ook, en bij de ah of de pomp ook geloof ik.. Spannend!
Bij de dienstapotheek verkopen ze testen, wel clearblue maar als je zwanger bent werken die ook, en bij de ah of de pomp ook geloof ik.. Spannend!
Gast- Gast
Parel schreef:Haha is je 1 april grap straks nog waar ook!
ik ben er nog niet uit óf ik ga testen hoor....
ik ga zo even eten, en wacht af hoe ik me erna voel... kan ook gewoon een buikgriepje zijn, heerst ontzettend om me heen...maar ik kan vooral dat rare gevoel in mn buik wat ik al een week heb niet plaatsen.... t lijkt op menstruatiekrampen ofzo.... vreemd.
hihi, leuk 1 aprilgrapje he;) er hingen meteen al 2 vriendinnen aan de telefoon in paniek
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
@ Sanne, bij twijfel zou ik ook nog een maandje wachten. Ik kon al voor de 6 weken boven de wc hangen namelijk.
@ Roos, wat zagen jullie er mooi uit! Nog gefeliciteerd!
@ JaneDoe, spannend!
@ Roos, wat zagen jullie er mooi uit! Nog gefeliciteerd!
@ JaneDoe, spannend!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Nillis, ik had gewoon de dipsticks. Had vorige keer een pakketje van 26 dipsticks en 3 zwangerschapstesten voor 26 euro. Ik ben begonnen op dag 15 geloof ik, maar dat staat uitgelegd in de gebruiksaanwijzing. Toen de stick wat donkerder ging kleuren, ben ik 2x gaan testen. Ik vond het in begin echt veel moeite want je mag 2 uur niet drinken, niet plassen, op hetzelfde tijdstip etc, maar na een weekje vond ik het niet meer erg.
JaneDoe, nog ergens een test gehaald? Op welke dag zit je?
Roos, wat was je mooi!!! En wat zagen je beide mannekes er ook leuk uit.
Sanne, als je twijfelt zou ik wachten. Ik heb nu gelukkig weinig klachten, maar voor hetzelfde geld hang je steeds boven de wc. Wel leuk dat jullie gaan trouwen. Ben straks dan wel nieuwsgierig naar je jurk natuurlijk. Ga je hem hier showen?
JaneDoe, nog ergens een test gehaald? Op welke dag zit je?
Roos, wat was je mooi!!! En wat zagen je beide mannekes er ook leuk uit.
Sanne, als je twijfelt zou ik wachten. Ik heb nu gelukkig weinig klachten, maar voor hetzelfde geld hang je steeds boven de wc. Wel leuk dat jullie gaan trouwen. Ben straks dan wel nieuwsgierig naar je jurk natuurlijk. Ga je hem hier showen?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Spannend janedoe! Ik hoop het zó voor je
Roos wow jullie zagen er mooi uit zeg gefeliciteerd.
All Ik ben toch begonnen met die etos pillen? Nou wat een super dingen zijn het
Heb vandaag al mijn eisprong helaas wilde man vanmorgen niet nou ja niet gek ook natuurlijk, maar toch haha.
Ach wel donderdag en zaterdag sex gehad, maar goed.
ow ik zit trouwens op dag 14 vandaag dus precies mooi. ik merk aan heel mijn lichaam dat die pillen goed zijn wel fijn....
Roos wow jullie zagen er mooi uit zeg gefeliciteerd.
All Ik ben toch begonnen met die etos pillen? Nou wat een super dingen zijn het
Heb vandaag al mijn eisprong helaas wilde man vanmorgen niet nou ja niet gek ook natuurlijk, maar toch haha.
Ach wel donderdag en zaterdag sex gehad, maar goed.
ow ik zit trouwens op dag 14 vandaag dus precies mooi. ik merk aan heel mijn lichaam dat die pillen goed zijn wel fijn....
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wat fijn PC! Kijk manlief vanavond nog even supersexy aan?!
Muis- Prater
Nillis ik raad de dipsticks aan (goedkoopste) van zwanger en kids. Die vind ik heel duidelijk duidelijker dan sensitest.
Bij sensitest had ik altijd lichte streepjes (nu heb je dat altijd wel) maar die varieerden heel erg qua kleuring. Die van z&k die bleven gewoon superlicht en bij m'n ei echt knal!
ow dat van 2 uur niet drinken etc... zou ik met een korrel zout nemen hoor.
Gewoon normaal doen als anders. maar wel tussen 10:00 en 20:00 testen voor de zekerheid.
Je kan ook s'morgens testen, maar dan is de kans groter dat je je ei mist omdat lh zijn piek pas smiddags bereikt.
Maar als je je ei hebt dan laat ie het hoe dan ook wel zien. is mijn ervaring....
Bij sensitest had ik altijd lichte streepjes (nu heb je dat altijd wel) maar die varieerden heel erg qua kleuring. Die van z&k die bleven gewoon superlicht en bij m'n ei echt knal!
ow dat van 2 uur niet drinken etc... zou ik met een korrel zout nemen hoor.
Gewoon normaal doen als anders. maar wel tussen 10:00 en 20:00 testen voor de zekerheid.
Je kan ook s'morgens testen, maar dan is de kans groter dat je je ei mist omdat lh zijn piek pas smiddags bereikt.
Maar als je je ei hebt dan laat ie het hoe dan ook wel zien. is mijn ervaring....
Pussycat- Ratel
Haha muis ja ga ik zeker doen, hopelijk is het dan nog niet te laat. Maar het speelt ook mee dat hij eigenlijk deze maand er niet voor wilde gaan hé
Vanwege alle feestdagen + verjaardag dochter tegen die tijd.
Maar ik zei gister tegen hem eisprong komt er nog laaaang niet aan hoor, dus we kunnen nu nog sex hebben
Maar hij had me blijkbaar door haha. Want hij zei vanmorgen tegen mij dat ik heel goed wist dat hij deze maand niet wilde en dat hij echt heel graag nog een kindje wilde maar deze maand liever niet. Ach dat weet ik ook wel *zucht*
Maar het is heel frustrerend als je weet dat je je eisprong hebt en je man wilt niet Volgende maand zou ie zijn best doen en dat doet ie ook dat weet ik ook wel... maar het duurt nu alweer 8 maanden ofzo
Duidelijk toch?
Vanwege alle feestdagen + verjaardag dochter tegen die tijd.
Maar ik zei gister tegen hem eisprong komt er nog laaaang niet aan hoor, dus we kunnen nu nog sex hebben
Maar hij had me blijkbaar door haha. Want hij zei vanmorgen tegen mij dat ik heel goed wist dat hij deze maand niet wilde en dat hij echt heel graag nog een kindje wilde maar deze maand liever niet. Ach dat weet ik ook wel *zucht*
Maar het is heel frustrerend als je weet dat je je eisprong hebt en je man wilt niet Volgende maand zou ie zijn best doen en dat doet ie ook dat weet ik ook wel... maar het duurt nu alweer 8 maanden ofzo
Duidelijk toch?
Pussycat- Ratel
PC, wat moet er duidelijk zijn? Wahahaha, tja, lekker klussen vanavond...
JaneDoe, wat een spanning meid. Heb je inmiddels al getest? Ik hoop net zo hard mee voor je als PC dat doet. Hou je ons dan niet al te lang in spanning?
Muisje, hoe is het bij jou, hoe voel je je?
En hoe gaat het verder met iedereen?
JaneDoe, wat een spanning meid. Heb je inmiddels al getest? Ik hoop net zo hard mee voor je als PC dat doet. Hou je ons dan niet al te lang in spanning?
Muisje, hoe is het bij jou, hoe voel je je?
En hoe gaat het verder met iedereen?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Die van Sensitest zien er bij mij ook zo uit. Zal vanavond eens een foto maken.
Was inderdaad even vergeten dat jullie er niet voor gingen PC. Ik zou daar echt zo van balen he. Ik ben nu uitgerekend rond mijn vriend zijn verjaardag/sinterklaas, maar dat maakt mij echt niks uit.
Vanavond komen ze van MvM, en daar kreeg ik vanochtend stress van. Nog maar even een testje gedaan of ik wel echt zwanger was haha. De test streep was bijna donkerder als de controle streep.
Was inderdaad even vergeten dat jullie er niet voor gingen PC. Ik zou daar echt zo van balen he. Ik ben nu uitgerekend rond mijn vriend zijn verjaardag/sinterklaas, maar dat maakt mij echt niks uit.
Vanavond komen ze van MvM, en daar kreeg ik vanochtend stress van. Nog maar even een testje gedaan of ik wel echt zwanger was haha. De test streep was bijna donkerder als de controle streep.
Muis- Prater
PC: fijn dat de testen zo duidelijk bij je zijn! Hopelijk dat je er dan vanaf volgende maand ook echt wat aan hebt. Aan de ene kant zou ik liever ook niet in december/januari willen, omdat we dan al zoveel verjaardagen en alles hebben.
Maar we laten het er niet om
We zouden nu rond 4 januari zitten mocht ik nu zwanger raken deze ronde.
Roos; Wat zagen jullie er mooi uit!! Gefeliciteerd! Gaan jullie nog op huwelijksreis of lekker thuis?
All; Hier weinig nieuws. Gister verjaardag gehad van een kindje van vriend van ons werd alweer 1. Wat schattige leeftijd zeg! Zij begint echt al te lopen....Zij is echt snel.
Vandaag heb ik weinig op het programma staan, heb ook nog niks geen zin om ook maar iets te doen. Ga zo ff koffietijd kijken en de wasopvouwen denk ik
Lekker bakje koffie erbij.... Het weekend gewerkt dus ben nu lekker vrij!
Maar we laten het er niet om
We zouden nu rond 4 januari zitten mocht ik nu zwanger raken deze ronde.
Roos; Wat zagen jullie er mooi uit!! Gefeliciteerd! Gaan jullie nog op huwelijksreis of lekker thuis?
All; Hier weinig nieuws. Gister verjaardag gehad van een kindje van vriend van ons werd alweer 1. Wat schattige leeftijd zeg! Zij begint echt al te lopen....Zij is echt snel.
Vandaag heb ik weinig op het programma staan, heb ook nog niks geen zin om ook maar iets te doen. Ga zo ff koffietijd kijken en de wasopvouwen denk ik
Lekker bakje koffie erbij.... Het weekend gewerkt dus ben nu lekker vrij!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012