Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  slaatje wo 28 maa 2012 - 1:48

Miccie schreef:
Limburg85 schreef:

Miccie ik zou het knap vinden als je gelijk al 3 dagen kan wachten, ik wil altijd het liefst al voor de nod testen, hoezo ongeduldig ;-).

Haha ik riep een week geleden ook dat ik zelfs een week wilde wachten en dat is al teruggedraaid naar 3 dagen ;-) Dus wie weet wordt het gewoon aanstaande dinsdag. Heb wel een lieve collega waarmee ik dit kan bespreken en die zei ook al dat ik dat niet ging volhouden. Zij teste gelijk op haar NOD toen ze wakker werd vroeg in de ochtend.

@iedereen: Welke test kun je nou het beste gebruiken? Ik wilde de clearblue halen die alleen aangeeft: Zwanger/niet zwanger of die met het plusje en minnetje.
Testen deze vaak vals positief/negatief? Ik lees overal andere ervaringen namelijk.

De kv testen 2 voor 5, geven het snelst de negatief of positief aan. De digitale versie is veel duurder en geeft meestal pas na een week een daadwerkelijke positieve test aan.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  slaatje wo 28 maa 2012 - 1:50

Stitch: spannend, zal voor je duimen.

Limburg85: ik heb sinds zaterdag steken/samentrekkingen in mijn rechteronderbuik, ter hoogte van mijn darmen. Ik heb zaterdag bij het afvegen ook een rare kleur afscheiding gehad. Geen oud bloed of helderrood bloed. Daarna nog twee keer afgeveegd (na dezelfde plas) en zelfde verhaal. Vervolgens gaan douchen en daarna niets meer gehad. Dat dus :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Miccie wo 28 maa 2012 - 2:29

Lejow schreef:Oeh een Stitch! Dat is mijn favo Disney figuur! I love you

En Miccie, ben jij DE Miccie, van een aantal jaren terug?

Klopt helemaal Lejow.. smile
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  blondje1313 wo 28 maa 2012 - 2:36

Nillis, spannend zeg!

Miccie (dacht dat jij het vroeg), die Clearblue zou ik pas gebruiken als je al een positieve goedkopere test hebt, als je dan twijfelt is het bij zo'n digitale test wat duidelijker, maar ze zijn een stuk duurder en ook minder gevoelig dan de 2v5 kruidvat testen.

Slaatje, ik vind dat inwendig onderzoek toch maar vreemd klinken, zou me daar niet zo prettig bij voelen denk ik. (Ik geloof dat mijn preutsheid die bij de bevalling en kraamweek helemaal weg was toch weer stilletjes aan terug begint te komen).

Ik had 2,5 week terug ongeveer 1 a 2 dagen heel licht bloedverlies gehad, eigenlijk ruim weinig voor een menstruatie (zeker ook omdat ik overal hoor dat de eerste paar keren na een zwangerschap meestal juist heel heftig zijn). Daarom gisteren toch voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, die was spierwit. Heel gek, eigenlijk wil ik het nu ook nog niet, maar toch is het dan een tegenvaller. Ik hoop wel dat mijn cyclus binnenkort op gang gaat komen, zodat we er over een paar maanden wel voor kunnen gaan.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lejow wo 28 maa 2012 - 2:41

Oeh leuk! Nou hoi Very Happy
En inderdaad de KV test, 2 voor 5 euro gebruiken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Miccie wo 28 maa 2012 - 2:57

@Lejow: Hoi ;-) hahah

Bedankt voor de tips. Ik zal dan wel eerst langs de KV gaan en daarna eventueel nog de andere halen.

Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  slaatje wo 28 maa 2012 - 3:47

blondje1313 schreef:Nillis, spannend zeg!

Miccie (dacht dat jij het vroeg), die Clearblue zou ik pas gebruiken als je al een positieve goedkopere test hebt, als je dan twijfelt is het bij zo'n digitale test wat duidelijker, maar ze zijn een stuk duurder en ook minder gevoelig dan de 2v5 kruidvat testen.

Slaatje, ik vind dat inwendig onderzoek toch maar vreemd klinken, zou me daar niet zo prettig bij voelen denk ik. (Ik geloof dat mijn preutsheid die bij de bevalling en kraamweek helemaal weg was toch weer stilletjes aan terug begint te komen).

Ik had 2,5 week terug ongeveer 1 a 2 dagen heel licht bloedverlies gehad, eigenlijk ruim weinig voor een menstruatie (zeker ook omdat ik overal hoor dat de eerste paar keren na een zwangerschap meestal juist heel heftig zijn). Daarom gisteren toch voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, die was spierwit. Heel gek, eigenlijk wil ik het nu ook nog niet, maar toch is het dan een tegenvaller. Ik hoop wel dat mijn cyclus binnenkort op gang gaat komen, zodat we er over een paar maanden wel voor kunnen gaan.

Dat inwendige onderzoek was echt om te kijken of het pijnlijk aanvoelde bij mijn baarmoedermond. Vroeger zou ik dat ook niks hebben gevonden. Tegenwoordig denk ik: ach, het is een h.a, hij zal wel vaker een vagina van dichtbij gezien of gevoeld hebben :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annemie wo 28 maa 2012 - 8:26

JaneDoe schreef:
Annemie schreef:Wanneer zou je eigenlijk de huisarts moeten bellen als je niet ongesteld word en niet zwanger bent? Na 8 weken ofzo of is dat te snel. Of helemaal niet naar de huisarts?

@annemie, heb je nog helemaal geen cyclus gehad sinds t stoppen met de pil?

Ik ben voor het eerst naar de dokter geweest na 2,5 maanden, toen wilde hij me niet doorsturen, hij vond het nog te vroeg. Uiteindelijk ben ik na 3 maanden doorgestuurd..... maar het hangt er denk ik ook erg vanaf hoe makkelijk/moeilijk je HA is.
Ik wilde zelf een doorverwijzing omdat ik me er steeds meer druk om ging maken, en bang was dat er van binnen iets mis was, vandaar ik graag een interne echo wilde

Nou ik hoef niet naar de huisarts, ben dinsdag ongesteld geworden Very Happy na 46 dagen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  bolus26 wo 28 maa 2012 - 8:31

fijn annemie, de 1e cyclus is een feit!!

@nillis ik zou stiekem wel veel hoop krijgen hoor van zo n ministreepje!

hier geen nieuwtjes, de muren van beneden zijn af n vandaag de vloer gelegd en het is echt heeel mooi! ga is uitdokteren hoe ik hier een foto krijg!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Flower_L wo 28 maa 2012 - 9:37

Even snel...stiekem beetje bijgelezen smile

Gefeliciteerd muis! Geniet ervan.

Heel veel plezier roos! Hoop dat jullie een geweldige dag gaan beleven!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Roos wo 28 maa 2012 - 9:40

Flower_L schreef:

Dank je wel!!!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Flower_L wo 28 maa 2012 - 9:49

Roos schreef:
Flower_L schreef:

Dank je wel!!!

Ik wilde er nog achter zetten, veel plezier de huwelijksnachtEN erna....dacht dat je dan jouw ei zou hebben...maar zie nu aan jouw ticker van niet...verkeerd onthouden denk ik smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Roos wo 28 maa 2012 - 10:16

Flower_L schreef:
Roos schreef:
Flower_L schreef:

Dank je wel!!!

Ik wilde er nog achter zetten, veel plezier de huwelijksnachtEN erna....dacht dat je dan jouw ei zou hebben...maar zie nu aan jouw ticker van niet...verkeerd onthouden denk ik smile

Nee, je hebt het niet verkeerd onthouden. Als ik uit ga van 39 dagen dan is de eisprong vrijdag. Maar ik meen vorige week mijn ei al gehad te hebben. Dus volgende week ongesteld. Maar met of zonder ei, een leuke huwelijksnacht zal het worden Laughing

Roos
Prater
Prater

Bericht  Flower_L wo 28 maa 2012 - 10:29

En zo hoort het ook! gaat jullie zoontje ook 'actief' meedoen, bijvoorbeeld ringen aangeven oid?

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje wo 28 maa 2012 - 16:49

Is de grote dag vandaag of morgen Roos? Ik wens je alvast een hele mooie dag toe, word de mooiste van je leven!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis wo 28 maa 2012 - 19:24

@ Roos, bij deze wil ik je alvast een hele mooie huwelijksdag wensen. Heel veel plezier en geniet van elkaar.

@ Stitch, ik heb de testen van kv.

@ all, hier nog geen ongi, maar verwacht het echt wel vandaag. Gisteravond had ik het erg koud en vannacht veel wakker en zweet aanvallen. meestal wordt ik dan ongi. heb nu ook een zere buik. Heb 1x eerder een cyclus van 33 dagen gehad en dat is vandaag. Heb nu de hele dag cursus. Dus zullen zien wat de dag gaat brengen.
Fijne dag
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Roos wo 28 maa 2012 - 20:26

@flower, hij is er de hele dag bij en we gaan inderdaad proberen of hij de ringen wilt brengen.
@slaatje, morgen!! Het wordt één van de mooiste dagen, daar ben ik van overtuigd!!
@nillis, dank je!

Roos
Prater
Prater

Bericht  Pussycat wo 28 maa 2012 - 22:43

Zo beetje laat, maar gefeliciteerd muis!

Nillis toch nog spannend! Er stond toch -al is het vaag- een streepje. Dus dat betekend toch ''iets''.

Hier zit ik nu op dag 10 geloof ik. Ga weer beginnen met ovutesten. Nu in combinatie met die etos pillen ben ik benieuwd of het eerder komt.
Heb al wel steekjes, maar of dat iets zegt... Question

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Puzzle wo 28 maa 2012 - 23:48

Roos, een hele fijne dag toegewenst morgen!! Geniet ervan!

Nillis, toch nog spannend voor jou! hoop dat je niet ongesteld word!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  nillis do 29 maa 2012 - 4:10

Hier nog geen ongi. Vind het zelf ook spannend en heb nu het idee dat ik het streepje maar heb ingebeeld omdat ik het graag wilde zien. het was ook bijna niet te zien. Ik kon er geen foto van maken, zo onduidelijk.
Wanneer zouden jullie weer testen. Ik zit zelf te denken aan zondag. Heb namelijk nog geen testen in huis en heb morgen een slaapdienst, dus ben zaterdagochtend niet thuis.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Pussycat do 29 maa 2012 - 4:27

Tja als het goed zit dan verdubbelt het hcg natuurlijk heel snel. Pff nou ja mij kennen jullie inmiddels ik zou elke dag testen totdat ik zeker weet of ik zwanger ben of niet. Ik kan niet tegen onzekerheid. voor een kindje 2012 - Pagina 32 394967 Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  slaatje do 29 maa 2012 - 5:31

Ik zou idd dan wachten tot zondag nillis, en ik hoop dat natuurijk dat je dan nog positiever test :-)

Hier gaat het niet goed. Ik ben een uur eerder van mijn werk naar huis gegaan en direct door naar de h.a. Hier bleek dat het gelukkig (nog geen) blindedarmontsteking is. Wel zit er een verstopping in mijn dikke darm. Ik heb nu een pilletje gekregen die de pijn moet onderdrukken en die mijn spieren moet doen ontspannen. Het zou een half uur na het innemen moeten werken, maar merk er niks van. Heb m een paar uur geleden al ingenomen. Ook heb ik zakjes met een vies drankje gekregen. Dit is laxeermiddel. Heerlijk, zit ik morgen de hele dag op de wc, met een anus die in de hens staat Sad

M. is nu even naar het ziekenhuis om bij papa te kijken, die vandaag eindelijk gedottert is. Ik lig uitgeteld op bed.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muis do 29 maa 2012 - 5:32

Ik zou ook snel testen gaan kopen en dan gelijk 1doen. Ik ben normaal niet ongeduldig, en heb nu ook een hele tijd gewacht, maar als ik het gevoel zou hebben dat hij positief kan zijn zou ik ook niet meer kunnen wachten. Ik wacht met spanning af Nillis.

Roos, heel veel plezier morgen. Ik ben erg benieuwd naar je jurk. Ga je die nog posten? Je mag hem evt ook pben angel

Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Muis do 29 maa 2012 - 5:33

Slaatje, wat vervelend meis. Hopelijk gaat het snel wat beter met je. Doe je rustig aan?!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Stitch do 29 maa 2012 - 5:40

@ Lejow: ik vind m ook erg leuk! I love you Maar dat had je zelf waarschijnlijk ook al geraden :P

@ Roos: ik begrijp dat je morgen gaat trouwen? Heel veel plezier, en geniet ervan. Hopelijk blijft 't weer ook nog een beetje meewerken.

@ Nillis: ik had geloof ik allang weer getest! Maar goed, nou ben ik ook nogal ongeduldig van aard angel Ik zou dan denk ik inderdaad zondag weer testen. Dan zou je toch wel een duidelijke test moeten hebben, lijkt me? Ik duim voor je in ieder geval!

@ Slaatje: auw, dat is vervelend! Heel veel beterschap, hopelijk gaat het snel werken en voel je je weer wat beter!

@ Allemaal: Zit nu op dag 40 van mijn cyclus, en nog steeds niet het idee dat ik ongesteld ga worden. Zit wel een beetje te balen, had eigenlijk gehoopt dat mn cyclus weer wat korter zou worden, in plaats van langer. Ga morgen of zaterdag wel een paar testen halen bij de kruidvat, en dan zie ik wel wanneer en of ik er een ga doen. Heb niet echt het idee dat ik nu zwanger zou zijn ofzo. Zou ook wel heel snel zijn, al de eerste maand (niet dat ik het erg zou vinden natuurlijk Wink )
Gelukkig al wel lekker weekend nu! Dus morgen lekker uitslapen, en dan wat in het huishouden doen, want de katten verharen weer super erg nu het weer weer wat beter is.

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud