voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: voor een kindje 2012
nina86 schreef:Highway schreef:spannend pussycat.. hopelijk krijg je morgen met de nieuwe testen meer uitsluitsel!
Dominoo: veel succes!!
Slaatje: ik ken je niet goed en denk dat ik niet bijdraag aan je gevoel (aangezien ik weinig post) maar desalniettemin: je lijkt me een superlieve meid!
Nillis: succes de komende periode en veel plzier
limburg85: heel fijn weekend dan al gewenst wat een luxe, geniet er maar lekker van!
nina86: kwam er bloed uit je ovulatietest :affraid: of snap ik je nu verkeerd?
Hier alles rustig, nog even een weekje afwachten tot de echte test! Vind het wel spannend maar de kans is klein dat het meteen raak is natuurlijk. Vandaag (veel te vroeg uiteraard) een testje gedaan (had zoveel klachten vandaag (buikpijn en borsten) en kreeg het in mijn bol) en daar was een minimaal streepje op te zien, ik dacht even dat ik alleen maar zag wat ik wilde zien maar mijn vriend zag hem ook. Echter is het nog zo vroeg en er kan van alles misgaan dus voor nu doe ik gewoon net alsof ik niet getest heb
Verder is het nogal druk op mijn werk en loopt er het een en ander niet zo soepel met een collega en merk dat ik daar veel last van heb, morgen gelukkig een dagje vrij en dus lekker bijkomen! Even de belastingaangifte regelen en dan even winkelen denk ik, ga gelijk langs het kruidvat om een test te scoren voor van het weekend.
fijne dag allemaal!
Hahah dat was mn nachtmerrie Oeee spannend Highway!! Dat zou wel onwijs snel zijn, spannend!!!
hahaha jeetje dat heb ik fout gelezen, wat een blunder zeg ik schrok al, zat al helemaal te bedenken hoe dat kon haha
Voor jou ook spannend zeg! Hoop voor je dat je zwanger bent! (misschien indien niet zwanger komende maand andere ovu testen gebruiken?)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Lieve meiden,
ik meld me hier (tijdelijk) even af. Ben zo druk met allerlei andere dingen, dat ik 't allemaal niet meer kan bijhouden. Ik zal zo af en toe nog wel even meelezen, maar reageren gaat me ff niet meer lukken.
Sorry lieve meiden!
Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben.
ik meld me hier (tijdelijk) even af. Ben zo druk met allerlei andere dingen, dat ik 't allemaal niet meer kan bijhouden. Ik zal zo af en toe nog wel even meelezen, maar reageren gaat me ff niet meer lukken.
Sorry lieve meiden!
Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben.
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Hee onze computer is gecrashd dus ff kort berichtje via mn mobiel en kan niet alles van jullie lezen.
Morgen ga ik weer testen, duimen!
Morgen ga ik weer testen, duimen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@ Dominoo en Mezzoforte Welkom!!
@ Slaatje Jij past hier toch prima tussen? Zie niks "raars" aan je reacties hoor...Ik ga je nog een pm sturen, denk dat de eerste niet is overgekomen, maar ik ben nog nieuwsgieriger naar de jurk na alle reacties hier
@ Nillis Wat goed dat je op een 2e gesprek mag komen! Al wat minder last van je keel?
@ Weegschaal JAAAA testing time!!! Tijd gaat snel,maar hij mag van nu nog net iets sneller hahaha! Ik ben zo benieuwd....Hoe gaat het verder met jou? Oh, goed lees ik al. Fijn!
@ Pussycat en Limburg Jeetje...jullie houden het wel spannend! Hopelijk toch nog een positieve test of anders heeeeeel snel ongi worden!
@ Alyssa Meid, ik heb echt respect voor jouw positieve houding! Wat fijn dat de gyn anderen laat meedenken en het er niet bij laat zitten. Zou het voor jezelf misschien echt niet makkelijker zijn om iemand van de situatie in te lichten? Al is het alleen maar om je gevoelens te delen. Dat kan hier natuurlijk ook, maar dat is toch anders.
@ Nina Wow, rare droom hahaha! Wacht maar tot je zwanger bent, dan ga je nog raarder dromen Jij ook succes met wachten deze dagen!
@ Highway Ook al in afwachting met een licht positieve test...Spannend! Fijne dag vandaag!
@ Triesje Jammer meid, maar wel begrijpelijk! Hopelijk gaat het verder wel goed met je?
@ Bolus Spannend!!! Ik duim voor je!!
@ All Zo, op tijd wakker vandaag. D. vond het om iets na 6 tijd om wakker te worden. Ze heeft vervolgens nog een half uurtje bij mij geslapen. Vandaag gaan we met haar naar de huisarts, die afspraak stond nog i.v.m. haar slaapproblemen. Die lijken voor nu over te zijn, maar het is denk ik verstandig om toch even langs te gaan. Ik heb de HA er alleen over gesproken aan de telefoon, in real life praat het toch net wat makkelijker. Verder is het bijna tijd om te testen!! Ik word ondertussen gek van het wachten en vraag me af of ik niet eerder ga testen. Ik weet het niet hoor, ik heb zeker wel klachten, maar ik weet niet of ze er echt zijn of dat ik het gewoon maar wil zien...Nog even afwachten maar!
@ Slaatje Jij past hier toch prima tussen? Zie niks "raars" aan je reacties hoor...Ik ga je nog een pm sturen, denk dat de eerste niet is overgekomen, maar ik ben nog nieuwsgieriger naar de jurk na alle reacties hier
@ Nillis Wat goed dat je op een 2e gesprek mag komen! Al wat minder last van je keel?
@ Weegschaal JAAAA testing time!!! Tijd gaat snel,maar hij mag van nu nog net iets sneller hahaha! Ik ben zo benieuwd....Hoe gaat het verder met jou? Oh, goed lees ik al. Fijn!
@ Pussycat en Limburg Jeetje...jullie houden het wel spannend! Hopelijk toch nog een positieve test of anders heeeeeel snel ongi worden!
@ Alyssa Meid, ik heb echt respect voor jouw positieve houding! Wat fijn dat de gyn anderen laat meedenken en het er niet bij laat zitten. Zou het voor jezelf misschien echt niet makkelijker zijn om iemand van de situatie in te lichten? Al is het alleen maar om je gevoelens te delen. Dat kan hier natuurlijk ook, maar dat is toch anders.
@ Nina Wow, rare droom hahaha! Wacht maar tot je zwanger bent, dan ga je nog raarder dromen Jij ook succes met wachten deze dagen!
@ Highway Ook al in afwachting met een licht positieve test...Spannend! Fijne dag vandaag!
@ Triesje Jammer meid, maar wel begrijpelijk! Hopelijk gaat het verder wel goed met je?
@ Bolus Spannend!!! Ik duim voor je!!
@ All Zo, op tijd wakker vandaag. D. vond het om iets na 6 tijd om wakker te worden. Ze heeft vervolgens nog een half uurtje bij mij geslapen. Vandaag gaan we met haar naar de huisarts, die afspraak stond nog i.v.m. haar slaapproblemen. Die lijken voor nu over te zijn, maar het is denk ik verstandig om toch even langs te gaan. Ik heb de HA er alleen over gesproken aan de telefoon, in real life praat het toch net wat makkelijker. Verder is het bijna tijd om te testen!! Ik word ondertussen gek van het wachten en vraag me af of ik niet eerder ga testen. Ik weet het niet hoor, ik heb zeker wel klachten, maar ik weet niet of ze er echt zijn of dat ik het gewoon maar wil zien...Nog even afwachten maar!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, eens even alle bijlezen en reageeren:
Roos Veel plezier met klussen :p Ben je al zenuwachtig voor de grote dag?
Muis Wij hebben nu ronde 4 achter de rug. Voor de aankomende twee maanden zetten wij er even een stop op, dmv cd's te gebruiken. Zodat ik niet hoogzwanger op de grote dag rondloop.
Bolus Ik weet even niet meer wie ik nu een mail heb gestuurd en wie niet. Heb ik hem nog niet naar je gestuurd, mag je me gerust een pm met je email adres sturen hoor :-) Ben je inmiddels al ongesteld geworden?
Flower Hoe is het met jou?
Alyssa Wat fijn dat je gynacoloog zo met je meedenkt en leeft. Ik hoop zo ontzettend dat je wel gewoon een eisprong hebt en dat je heel snel zwanger mag raken! En ik vnd jou een schatje
MO2 Hoe is het met jou meid?
SB Vermaak je je een beetje in de klusperiode?
Dominoo Welkom! Spannend hoor. Ga je eerst ontpillen of direct aan de klus voor het grote werk?
Mezzoforte Jij ook welkom. Vind je het spannend?
Nillis Spannend dat je voor de tweede ronde mag komen. Ga voor je duimen en hopen dat je aan word genomen. Je hebt trouwens mail
Poesje Hoe staat het ervoor meid, al ongesteld? En kan je het al iets beter loslaten?
Puzzle Dank je wel meid
Smaragje Ik zei al in een bovenstaande reactie, ik weet niet meer wie ik allemaal al gemaild heb. Haha, pms met emailadressen zijn nog steeds welkom :-)
Weegschaal Dank je wel Hoe gaat het met jou?
Limburg Op welke dag zit je nu, en heb je inmiddels al iets van een mensturatie kunnen ontdekken? Jij hebt btw ook mail
Highway Dank je, hoop dat je volgende week een positieve test in handen hebt :-)
Triesje Jammer dat je even geen tijd meer hebt, maar wel begrijpelijk. Hoe gaat het verder allemaal met jou? Hoop snel weer wat nieuws van je te horen.
Linda Geloof dat ik je pm idd niet gehad heb, ik zal zo eens even kijken. Misschien heb ik eroverheen gelezen. Kom er zo nog even op terug. En ik hoop natuuriljk dat je vreselijk positief gaat testen!!! P.s ik heb even in mijn inbox gekeken, maar zie er geen pm of email adres van je staan.
Zo, pffff, dat heeft me even een half uur gekost. Sorry als ik iemand vergeten ben. Hier verder weinig nieuws. Ik heb gister en eergister wat voorlichtingen gegeven en vandaag lekker werken. Morgen overdag lekker wat tijd voor mezelf. Ben flink ongesteld en heb nog steeds koppijn. Verder gaat het goed :-)
Roos Veel plezier met klussen :p Ben je al zenuwachtig voor de grote dag?
Muis Wij hebben nu ronde 4 achter de rug. Voor de aankomende twee maanden zetten wij er even een stop op, dmv cd's te gebruiken. Zodat ik niet hoogzwanger op de grote dag rondloop.
Bolus Ik weet even niet meer wie ik nu een mail heb gestuurd en wie niet. Heb ik hem nog niet naar je gestuurd, mag je me gerust een pm met je email adres sturen hoor :-) Ben je inmiddels al ongesteld geworden?
Flower Hoe is het met jou?
Alyssa Wat fijn dat je gynacoloog zo met je meedenkt en leeft. Ik hoop zo ontzettend dat je wel gewoon een eisprong hebt en dat je heel snel zwanger mag raken! En ik vnd jou een schatje
MO2 Hoe is het met jou meid?
SB Vermaak je je een beetje in de klusperiode?
Dominoo Welkom! Spannend hoor. Ga je eerst ontpillen of direct aan de klus voor het grote werk?
Mezzoforte Jij ook welkom. Vind je het spannend?
Nillis Spannend dat je voor de tweede ronde mag komen. Ga voor je duimen en hopen dat je aan word genomen. Je hebt trouwens mail
Poesje Hoe staat het ervoor meid, al ongesteld? En kan je het al iets beter loslaten?
Puzzle Dank je wel meid
Smaragje Ik zei al in een bovenstaande reactie, ik weet niet meer wie ik allemaal al gemaild heb. Haha, pms met emailadressen zijn nog steeds welkom :-)
Weegschaal Dank je wel Hoe gaat het met jou?
Limburg Op welke dag zit je nu, en heb je inmiddels al iets van een mensturatie kunnen ontdekken? Jij hebt btw ook mail
Highway Dank je, hoop dat je volgende week een positieve test in handen hebt :-)
Triesje Jammer dat je even geen tijd meer hebt, maar wel begrijpelijk. Hoe gaat het verder allemaal met jou? Hoop snel weer wat nieuws van je te horen.
Linda Geloof dat ik je pm idd niet gehad heb, ik zal zo eens even kijken. Misschien heb ik eroverheen gelezen. Kom er zo nog even op terug. En ik hoop natuuriljk dat je vreselijk positief gaat testen!!! P.s ik heb even in mijn inbox gekeken, maar zie er geen pm of email adres van je staan.
Zo, pffff, dat heeft me even een half uur gekost. Sorry als ik iemand vergeten ben. Hier verder weinig nieuws. Ik heb gister en eergister wat voorlichtingen gegeven en vandaag lekker werken. Morgen overdag lekker wat tijd voor mezelf. Ben flink ongesteld en heb nog steeds koppijn. Verder gaat het goed :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
You've got PM
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
L!ND@ schreef:You've got PM
Ja, ik heb m...ik ga kijken of ik er zo nog aan toe kom, anders word het morgen :-)
slaatje- Kletskop
Slaatje pm gaat niet op telefoon en
volgens mij had ik dat al ged aan;)
Net weer negatief getest dus kom maar op met mn menstruatie!
volgens mij had ik dat al ged aan;)
Net weer negatief getest dus kom maar op met mn menstruatie!
bolus26- Ratel
Goedemorgen meiden,
Vanochtend toch maar weer getest en weer negatief grrr ben er echt een beetje klaar mee en eigenlijk ben ik in staat om de Kruidvat testen te gaan halen maar als je zwanger bent moet toch iedere test positief worden lijkt me. Nu moet ik echt maar af gaan wachten, als ik aan komend weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik de laatste test er tegen aan gooien.
Pussycat en weer een ovulatietest gedaan? Ga je weer nieuwe testen halen bij het kv?
Nina wat raar dat je nog helemaal geen positieve ovulatietest heb gehad terwijl je nod al aankomende zaterdag is toch spannend nu het zo dichtbij komt.
Highway wat spannend dat je nu al een test heb gedaan en een licht streepje zag. Als ze bij mij negatief zijn is er echt niks te zien dus hoop dat het raak bij je is!
Slaatje wat een mooie jurk! Daar mag je heel blij mee zijn! Wat voor werk doe je? Hier niks te kennen van een ongesteldheid of zwangerschap.
Triesje jij ook veel succes.
Linda ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan, het speelt al langere tijd ondanks dat ze nu wel weer beter slaapt, zul je altijd zien dat als je de afspraak afzegt dat het weer minder gaat. Wel fijn dat ze nu beter slaapt!
Ook voor jou is het nu aftellen, spannend!
Bolus wat ontzettend balen zeg! Op welke dag zit je nu precies?
Vanochtend toch maar weer getest en weer negatief grrr ben er echt een beetje klaar mee en eigenlijk ben ik in staat om de Kruidvat testen te gaan halen maar als je zwanger bent moet toch iedere test positief worden lijkt me. Nu moet ik echt maar af gaan wachten, als ik aan komend weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik de laatste test er tegen aan gooien.
Pussycat en weer een ovulatietest gedaan? Ga je weer nieuwe testen halen bij het kv?
Nina wat raar dat je nog helemaal geen positieve ovulatietest heb gehad terwijl je nod al aankomende zaterdag is toch spannend nu het zo dichtbij komt.
Highway wat spannend dat je nu al een test heb gedaan en een licht streepje zag. Als ze bij mij negatief zijn is er echt niks te zien dus hoop dat het raak bij je is!
Slaatje wat een mooie jurk! Daar mag je heel blij mee zijn! Wat voor werk doe je? Hier niks te kennen van een ongesteldheid of zwangerschap.
Triesje jij ook veel succes.
Linda ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan, het speelt al langere tijd ondanks dat ze nu wel weer beter slaapt, zul je altijd zien dat als je de afspraak afzegt dat het weer minder gaat. Wel fijn dat ze nu beter slaapt!
Ook voor jou is het nu aftellen, spannend!
Bolus wat ontzettend balen zeg! Op welke dag zit je nu precies?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Sorry voor mijn pure eigen nieuwsgierigheid, maar dames die net getest hebben...
Zien jullie helemaal geen 2e streep? Hetzij miniscuul?
Ik vraag dat omdat ik dat dus wel steeds heb (1 keer niet) en vraag me nu toch af of het nou indrooglijntjes zijn ofzo... Want ze werden ook niet donkerder. Dus een zwangerschap zal het dan wel niet zijn.
Ovulatiestest heb ik nog niet gedaan dat mag niet met ochtendurine, dus dat doe ik in de loop van de dag rond 2 uur.
Verder kan ik het nog niet echt loslaten nee. Maar ja wat wil je? Met vage streepjes en vage buikkrampjes maar geen menstruatie?
Zien jullie helemaal geen 2e streep? Hetzij miniscuul?
Ik vraag dat omdat ik dat dus wel steeds heb (1 keer niet) en vraag me nu toch af of het nou indrooglijntjes zijn ofzo... Want ze werden ook niet donkerder. Dus een zwangerschap zal het dan wel niet zijn.
Ovulatiestest heb ik nog niet gedaan dat mag niet met ochtendurine, dus dat doe ik in de loop van de dag rond 2 uur.
Verder kan ik het nog niet echt loslaten nee. Maar ja wat wil je? Met vage streepjes en vage buikkrampjes maar geen menstruatie?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Niks te zien hier!
Ik zit op dag 32
Irritant he limburg en pussycat al dat vage gedoe
Ik zit op dag 32
Irritant he limburg en pussycat al dat vage gedoe
bolus26- Ratel
Nou inderdaad we kunnen volgens mij allemaal wel een boel gebruiken.
En ook zo raar dat er een hoop meiden deze ronde over tijd lopen...
Maar toch allemaal negatief testen echt stom
En ook zo raar dat er een hoop meiden deze ronde over tijd lopen...
Maar toch allemaal negatief testen echt stom
Pussycat- Ratel
Pussycat, ze zeggen altijd, een streepje is een streepje. Maar hij moet wel donkerder worden natuurlijk! Wanneer heb je allemaal getest dat je een 2e lichte streep kreeg? En wanneer die negatieve?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva de dagen weet ik eerlijk gezegd niet meer zo precies maar vorige week 3 keer ongeveer met sensitest allemaal super licht streepje. Daarna afgelopen weekend volgens mij zaterdag? Met kruidvat test helemaal negatief. En gisteren met kruidvat Héél licht streepje.
Pussycat- Ratel
Oeh dat is lastig. Misschien geef ik je er alleen valse hoop mee, maar het is wel hoopgevend inderdaad dat de kv test heeeel minimaal positief is geworden. Sorry met mij schiet je ook niet op :p Werden de testen van sensitest ook niet iets donkerder?
Viva- Kletskop
Nee die sensitesten verschilden eigenlijk maar die heb ik ook weer niet netjes alleen met ochtendurine gedaan
Hahaha nee daar schiet ik ook niks mee op lol.
Maar ja ik weet het zelf ook niet meer. De ene keer denk ik jaaa kruidvat werd wel weer licht positief terwijl er de vorige keer niks stond. Dus dat geeft me weer hoop.
Maar aan de andere kant als sensitest vorige week al positief aangaf, dan moet kruidvat toch ook allang duidelijker positief zijn?
En zal ik dan serieus zoveel valse positieve testen hebben?
Nou ja afwachten maar weer....
Hahaha nee daar schiet ik ook niks mee op lol.
Maar ja ik weet het zelf ook niet meer. De ene keer denk ik jaaa kruidvat werd wel weer licht positief terwijl er de vorige keer niks stond. Dus dat geeft me weer hoop.
Maar aan de andere kant als sensitest vorige week al positief aangaf, dan moet kruidvat toch ook allang duidelijker positief zijn?
En zal ik dan serieus zoveel valse positieve testen hebben?
Nou ja afwachten maar weer....
Pussycat- Ratel
Ja inderdaad, afwachten, en dat is rot. Succes!
Viva- Kletskop
Pussycat nee ik zie geen 2e streep maar ik gooi de test na 1 minuut al weg, hoelang laat jij hem liggen en kijk je er naar? Ik zal eens kijken welke testen ik deze ronde gebruik, Mat Care gebruik ik.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Waarom gooi je hem na 1 minuut al weg dan? In de bijsluiter staat dat als er binnen 5 minuten een streep verschijnt je zwanger bent daarna niet meer.
Na 1 minuut is de roze gloed niet eens weggetrokken?
Ik lees hem wel binnen afleestijd af daarna gaat hij bij mij ook weg.
Na 1 minuut is de roze gloed niet eens weggetrokken?
Ik lees hem wel binnen afleestijd af daarna gaat hij bij mij ook weg.
Pussycat- Ratel
oh ja deze ronde heb ik dus al sensitest en kruidvat gebruikt en nu maar matcare besteld. Maar weer een ander merk voor het geval die andere vals zijn...
Pussycat- Ratel
Zoveel valse testen lijkt me ook stug, in principe is een streepje een streepje. Een streepje verschijnt volgens mij alleen van HCG en dat heb je weer alleen als je zwanger bent. Wel zou het eventueel een vroege miskraam kunnen zijn omdat het streepje niet donkerder wordt.
Misschien de dokter bellen voor een bloedtest of een test van Clearblue halen met tekst.
Misschien de dokter bellen voor een bloedtest of een test van Clearblue halen met tekst.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
PC, waarom koop je niet voor een keer een CB digitale test? Daar staat dan duidelijk zwart op wit te lezen of je wel of niet zwanger bent. Dan weet je het in ieder geval zeker.
slaatje- Kletskop
Omdat die dingen 15 euro zijn, dus die wilde ik pas halen als ik het zeker wist zodat ik weet hoe ver ik ben.
Maar ja... misschien wel handig om nu sowieso te halen ja.
Vanmiddag moet ik toch nog naar de stad.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Omdat die dingen 15 euro zijn, dus die wilde ik pas halen als ik het zeker wist zodat ik weet hoe ver ik ben.
Ik weet het, maar er zitten er twee in de verpakking. En je hebt ze ook die niet aangeven hoe lang je zwanger bent, maar die wel digitaal zijn. Heel vaak kloppen diegene die aangeven hoelang je zwanger bent dan weer niet. De gewone zijn weer wat goedkoper.
slaatje- Kletskop
Ow oké thanks voor de tip haha. Dan neem ik maar de gewone digitale :-)
Pussycat- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012