voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Pussycat ja dan is de gloed wel weggetrokken en voor mij gevoel moet er vrij snel een streep komen te staan als dat er niet is lijkt me ook niet dat hij pas na een paar minuten komt, bij mij vorige zwangerschap kwam er gelijk een streepje.
Ik heb ook nog een clear blue liggen maar die doe ik pas als ik een licht streepje ziet en dan voornamelijk voor mijn man die vertrouwt het anders niet en denk dat ik hem te graag wil zien haha.
Ik heb ook nog een clear blue liggen maar die doe ik pas als ik een licht streepje ziet en dan voornamelijk voor mijn man die vertrouwt het anders niet en denk dat ik hem te graag wil zien haha.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
slaatje schreef:L!ND@ schreef:You've got PM
Ja, ik heb m...ik ga kijken of ik er zo nog aan toe kom, anders word het morgen :-)
Laatst aangepast door L!ND@ op di 6 maa 2012 - 23:33; in totaal 1 keer bewerkt
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Jeetje,wat een toestand met die testen zeg! Ik hoop gewoon dat ze het allemaal mis hebben...
L!ND@- Kletskop
Zo mijn matcare testen zijn binnen.
Alleen heb ik vandaag al een pot thee op en een vruchtensap en een glas water....
Was al naar de wc geweest echt net toen de post kwam.
Toch een test gedaan met het kleine beetje doorzichtige urine wat ik er nog uit wist te persen
En een superlicht resultaat. Nou nu ga ik dus echt vandaag de digitale clear blue halen.
Vind het alleen wel heel erg eng, omdat er dan echt niet zwanger of zwanger op staat.
En die doe ik dan morgenochtend zodat ik wel geconcentreerde urine heb.
Ik vind het alleen zo raar van al die vage streepjes. En ben bang dat ze niet donkerder worden omdat het al is misgegaan ofzo. Ik denk wel dat ik zwanger ben geweest anders was mijn menstruatie wel gekomen en had ik geen vage lijntjes. Maar goed... wordt morgen vervolgd...
Alleen heb ik vandaag al een pot thee op en een vruchtensap en een glas water....
Was al naar de wc geweest echt net toen de post kwam.
Toch een test gedaan met het kleine beetje doorzichtige urine wat ik er nog uit wist te persen
En een superlicht resultaat. Nou nu ga ik dus echt vandaag de digitale clear blue halen.
Vind het alleen wel heel erg eng, omdat er dan echt niet zwanger of zwanger op staat.
En die doe ik dan morgenochtend zodat ik wel geconcentreerde urine heb.
Ik vind het alleen zo raar van al die vage streepjes. En ben bang dat ze niet donkerder worden omdat het al is misgegaan ofzo. Ik denk wel dat ik zwanger ben geweest anders was mijn menstruatie wel gekomen en had ik geen vage lijntjes. Maar goed... wordt morgen vervolgd...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
meiden wat gaan jullie hard!
Nieuwe meiden, welkom!
Weegschaal, hoe gaat het met jou?
Nina, ik heb ook zaterdag m'n NOD!, lopen we gelijk!
Bolus, jammer zeg! laat die ongesteldheid dan maar snel komen idd!
Triesje, laat je af en toe nog wel wat horen? succes met alles meid
Limburg, Linda , Pussycat ( en misschien nog meer dames? ) spannen voor jullie! Hoop snel op duidelijkheid, in de zin van positieve testen he!! pussy, jij bent aardig op weg geloof ik!
Ik ben ook nog aan het afwachten.. zaterdag is mn NOD. Voel me gewoon, niks raars of anders. Maar hoop dat dat niks zegt!
Nieuwe meiden, welkom!
Weegschaal, hoe gaat het met jou?
Nina, ik heb ook zaterdag m'n NOD!, lopen we gelijk!
Bolus, jammer zeg! laat die ongesteldheid dan maar snel komen idd!
Triesje, laat je af en toe nog wel wat horen? succes met alles meid
Limburg, Linda , Pussycat ( en misschien nog meer dames? ) spannen voor jullie! Hoop snel op duidelijkheid, in de zin van positieve testen he!! pussy, jij bent aardig op weg geloof ik!
Ik ben ook nog aan het afwachten.. zaterdag is mn NOD. Voel me gewoon, niks raars of anders. Maar hoop dat dat niks zegt!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Pussycat schreef:Viva de dagen weet ik eerlijk gezegd niet meer zo precies maar vorige week 3 keer ongeveer met sensitest allemaal super licht streepje. Daarna afgelopen weekend volgens mij zaterdag? Met kruidvat test helemaal negatief. En gisteren met kruidvat Héél licht streepje.
Pussycat ik heb ook met Sensitest als eerste getest, hier kwam een hele lichte streep op... Daarna meteen een CB gedaan en daan stond zwanger op. Welke testen heb je gebruikt? IK had die midstream geloof ik (met het hartje)... HA gaf bij mij aan dat Kruidvat testen onbetrouwbaar zijn...
Edit: dit was mijn eerste test... Met 3 dagen overtijd (denk ik zo uit mijn hoofd)... Niet quoten ajb.
Laatst aangepast door chococupcake op wo 7 maa 2012 - 5:51; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Grrr... ik krijg de tekst niet meer boven mijn foto's.... hopelijk heb je er wat aan!
CCC- Ratel
Zo weer thuis van een uur wandelen, nu kan ik niet meer lopen maar dat maakt niet uit, de zwangerschapstesten van de Kruidvat zijn binnen.
Pussycat jij maakt het steeds spannender haha. Kun je met de Clear Blue test wel wachten tot morgen? ;-). Welke testen heb je van Mat Care?
Puzzle ja hoop zelf ook op snel meer duidelijkheid, als het dan geen zwangerschap is laat de ongesteldheid dan maar snel komen kunnen we tenminste weer verder, nu alleen maar afwachten.
Spannend voor jou, komt nu dichtbij! Wanneer ga je eventueel testen mocht je zaterdag niet ongesteld worden?
Chococupcake dat is een hartstikke duidelijke streep! De mijn was veel lichter maar ik had een test van de Kruidvat gebruikt en daarna alsnog 1 van Clear Blue omdat me man het dan pas echt geloofde haha.
Pussycat jij maakt het steeds spannender haha. Kun je met de Clear Blue test wel wachten tot morgen? ;-). Welke testen heb je van Mat Care?
Puzzle ja hoop zelf ook op snel meer duidelijkheid, als het dan geen zwangerschap is laat de ongesteldheid dan maar snel komen kunnen we tenminste weer verder, nu alleen maar afwachten.
Spannend voor jou, komt nu dichtbij! Wanneer ga je eventueel testen mocht je zaterdag niet ongesteld worden?
Chococupcake dat is een hartstikke duidelijke streep! De mijn was veel lichter maar ik had een test van de Kruidvat gebruikt en daarna alsnog 1 van Clear Blue omdat me man het dan pas echt geloofde haha.
Limburg85- Ratel
Limburg: haha vind je? Vond hem toen ik hem deed heel vaagjes hoor! Maar toch echt zwanger! Ik had die maand ervoor een KV test gedaan, omdat ik op de één of andere manier overtijd was (toen gingen we er nog niet officieel voor) en had toen een lichte teststreep op de KV test. Andere testen negatief, naar de HA geweest en die vertelde me dus dat KV testen (die van 2 voor 5 euro) vaak valse strepen geven. Hoe dit kan is me overigens nog een raadsel... maar goed... ik las het even... dus dacht kan het even laten zien, zodat jullie kunnen vergelijken mochten jullie dezelfde testen hebben gebruikt!
CCC- Ratel
@ Pussycat, als je steeds lichte streepjes hebt, dan ben jij toch gewoon zwanger?
@ Limburg, jammer! Hopelijk snel duidelijkheid ook voor jou!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Chococukcake ja super duidelijk! Ik heb gelukkig nog nooit valse testen gehad en hopelijk blijft dat ook zo, lijkt me zo frustrerend.
Smaragdje thanx!
Smaragdje thanx!
Limburg85- Ratel
Smaragdje schreef:@ Pussycat, als je steeds lichte streepjes hebt, dan ben jij toch gewoon zwanger?
Ook als ze super vaag zijn en niet donkerder worden? Hmm mijn gevoel zegt dat dit niet goed zit hoor.
Bij mijn dochter was ik 1 dag overtijd en hij was nog donkerder dan de controlestreep.
Choco: Dat is nog duidelijk hoor! Die van mij zijn lichter dan dat.
De testen die ik nu heb gebruikt zijn:
Sensitest: dipstick 3 x licht positief
Kruidvat 2 v 5 euro : 1x negatief en 1x Licht positief
Matcare daarvan gebruik ik de dipstick: 1x licht positief.
En dat over ruim een week gezien. Ze zijn héél licht aanwezig en worden niet donkerder.
Morgenochtend nog 1 keer met de clear blue testen ( ja daarmee kan ik wel wachten anders, want dan weet ik 100% zeker dat het geen vals resultaat kan zijn ) en dan houd ik op. Ik vraag me alleen af hoe lang ik moet wachten voor mijn menstruatie komt? Of dat ik daar iets mee moet zeg maar als al die tests licht positief blijven... want duurt wel lang zo.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Weegschaal, ik merk wel aan mijn vriend dat hij het er ook moeilijk mee heeft. Hij is echt geen 'softie' maar heeft ook echt momenten dat hij zich zo machteloos voelt en daar ook wel eens een stevige traan om kan laten.
Pussycat, volgens mij ben jij gewoon zwanger hoor! Ik ben benieuwd naar je CB-test morgen, maar ik ben ervan overtuigd dat die ook wel zwanger zal aangeven!
Flower, hoe gaat het nu met jou meis? Heb je het al een beetje verwerkt? En mochten jullie er gelijk weer voor gaan?
Limburg, nee in mijn omgeving weet niemand het (buiten mijn neef en zijn vriendin die ik toevallig tegenkwam bij de gynaecoloog waarbij dus bleek dat zij ook moeilijk zwanger konden worden). Toen ik geopereerd werd, is mijn vriend met mij meegegaan en de weken erna dat ik thuis was, was ik alleen of kwamen er vriendinnen langs die ik hier heb leren kennen en mijn neef en zijn vriendin kwamen ook langs. Toen miste ik het soms wel dat ik het aan niemand had verteld, maar ik sta toch nog steeds achter de keuze om het niemand te vertellen.
Nina, ben benieuwd of je ongesteld wordt zaterdag! Ik zou me nu eerlijk gezegd nog niet teveel bezig houden met ovulatietesten e.d. Je bent nog maar net gestopt met de pil, geniet gewoon lekker van het zwanger willen worden.
Highway, je houdt het spannend hoor! Feit dat er nu al een minimaal streepje te zien is, is denk ik wel een hééél goed teken hoor
Linda, ik wil het mijn ouders gaan vertellen als we hier in het ziekenhuis uitbehandeld zijn en we dus echt naar een universitair fertiliteitscentrum moeten. We houden het nu al zolang voor onszelf, die paar maanden kunnen er nog wel bij. Ik blijf eigelijk gewoon geloven dat het hier in dit ziekenhuis allemaal wel zal lukken, dat de Clomid misschien gewoon verhoogd moet worden ofzo, maar dat mijn lichaam uiteindelijk wel zal reageren. En zolang we hier bij ons in de buurt behandeld kunnen worden, gaan we het nog voor onszelf houden denk ik.
Slaatje, vind je het nu niet moeilijk om 2 maanden te moeten wachten met jullie kinderwens?
Bolus, wat balen zeg, dat die menstruatie dan maar snel doorzet!
Limburg, voor jou ook balen
Puzzle, ik duim voor jou!!
CCC, ik vond jouw streep daar echt wel heel duidelijk hoor!
Smaragdje, bij jou nog steeds niets? Heb je wel al een cyclus gehad na je bevalling of nog niet?
Pussycat, volgens mij ben jij gewoon zwanger hoor! Ik ben benieuwd naar je CB-test morgen, maar ik ben ervan overtuigd dat die ook wel zwanger zal aangeven!
Flower, hoe gaat het nu met jou meis? Heb je het al een beetje verwerkt? En mochten jullie er gelijk weer voor gaan?
Limburg, nee in mijn omgeving weet niemand het (buiten mijn neef en zijn vriendin die ik toevallig tegenkwam bij de gynaecoloog waarbij dus bleek dat zij ook moeilijk zwanger konden worden). Toen ik geopereerd werd, is mijn vriend met mij meegegaan en de weken erna dat ik thuis was, was ik alleen of kwamen er vriendinnen langs die ik hier heb leren kennen en mijn neef en zijn vriendin kwamen ook langs. Toen miste ik het soms wel dat ik het aan niemand had verteld, maar ik sta toch nog steeds achter de keuze om het niemand te vertellen.
Nina, ben benieuwd of je ongesteld wordt zaterdag! Ik zou me nu eerlijk gezegd nog niet teveel bezig houden met ovulatietesten e.d. Je bent nog maar net gestopt met de pil, geniet gewoon lekker van het zwanger willen worden.
Highway, je houdt het spannend hoor! Feit dat er nu al een minimaal streepje te zien is, is denk ik wel een hééél goed teken hoor
Linda, ik wil het mijn ouders gaan vertellen als we hier in het ziekenhuis uitbehandeld zijn en we dus echt naar een universitair fertiliteitscentrum moeten. We houden het nu al zolang voor onszelf, die paar maanden kunnen er nog wel bij. Ik blijf eigelijk gewoon geloven dat het hier in dit ziekenhuis allemaal wel zal lukken, dat de Clomid misschien gewoon verhoogd moet worden ofzo, maar dat mijn lichaam uiteindelijk wel zal reageren. En zolang we hier bij ons in de buurt behandeld kunnen worden, gaan we het nog voor onszelf houden denk ik.
Slaatje, vind je het nu niet moeilijk om 2 maanden te moeten wachten met jullie kinderwens?
Bolus, wat balen zeg, dat die menstruatie dan maar snel doorzet!
Limburg, voor jou ook balen
Puzzle, ik duim voor jou!!
CCC, ik vond jouw streep daar echt wel heel duidelijk hoor!
Smaragdje, bij jou nog steeds niets? Heb je wel al een cyclus gehad na je bevalling of nog niet?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Triesje; Ik had je al gemist hier! Jammer dat je ons even gaat verlaten. Ik hoop dat ook jij snel positief mag testen!
@ Linda; Wil je ip maandag pas gaan testen, spannend hoor! En wel fijn dat je dochtertje nu beter slaapt.
@ Slaatje; Gebuik je nu deze maand al bescherming? En vanaf wanneer gaan jullie er dan weer voor?
@ Bolus; Balen zeg!! Dat je maar snel duidelijkheid mag hebben.
@ Limburg; Ook balen!
@ Pussycat; Als je twijfelt aan de streepjes zou ik ook een digitale doen!
@ Linda; Wil je ip maandag pas gaan testen, spannend hoor! En wel fijn dat je dochtertje nu beter slaapt.
@ Slaatje; Gebuik je nu deze maand al bescherming? En vanaf wanneer gaan jullie er dan weer voor?
@ Bolus; Balen zeg!! Dat je maar snel duidelijkheid mag hebben.
@ Limburg; Ook balen!
@ Pussycat; Als je twijfelt aan de streepjes zou ik ook een digitale doen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Nou...mijn ticker begrijpt het niet helemaal....Die geeft aan dat ik maandag kan testen, terwijl ik dinsdag pas mijn NOD heb?! Als ik uitga van een 31-daagse (langst gerekende) cyclus. Ik heb nog 2 testen van clearblue liggen. Die digitale, die alleen zwanger of niet zwanger aangeeft. Ik ben heel nieuwsgieri, maar ben bang om daarmee te vroeg te testen....
L!ND@- Kletskop
Hallo allemaal
Even een snelle reactie, want heb toch echt de griep flink te pakken en lukt me niet om heel lang op te zitten en aangezien jullie alweer zoveel hadden geschreven ben ik nu wel weer flink beroerd.
@ PC, spannend hoor, ik zou zeggen zwanger, maar dan moeten de testen natuurlijk wel donkerder worden. Ben benieuwd morgen.
@ Slaatje, vind je jurk echt super, alleen daarom zou ik ook wel willen trouwen.
@ Alyssa, ik zou het denk ik mijn ouders ook nu wel een keer vertellen, omdat het voor hun denk fijn is om te weten waar hun dochter mee bezig is. Ik hoop dat ik met T ooit zo'n band heb dat ze me wel dingen verteld. ik heb dat namelijk bij mijn eigen ouders niet.
@ Bolus, zal duimen
@ Linda, spannend
@ all, alle anderen dus even sorry ben blij dat ik nu mijn bedje weer kan opzoeken. Moets vanmorgen de hele ochtend beneden zijn voor T, maar die is nu naar het kdv, dus kan ik rustig in mijn bedje liggen. heb echt de griep koorts, rillerig en erg verkouden. gelukkig is de keelpijn minder, dus is het geen keelontsteking geworden. Hopelijk ben ik morgen weer beter, want dan heb ik de hele dag cursus.
Even een snelle reactie, want heb toch echt de griep flink te pakken en lukt me niet om heel lang op te zitten en aangezien jullie alweer zoveel hadden geschreven ben ik nu wel weer flink beroerd.
@ PC, spannend hoor, ik zou zeggen zwanger, maar dan moeten de testen natuurlijk wel donkerder worden. Ben benieuwd morgen.
@ Slaatje, vind je jurk echt super, alleen daarom zou ik ook wel willen trouwen.
@ Alyssa, ik zou het denk ik mijn ouders ook nu wel een keer vertellen, omdat het voor hun denk fijn is om te weten waar hun dochter mee bezig is. Ik hoop dat ik met T ooit zo'n band heb dat ze me wel dingen verteld. ik heb dat namelijk bij mijn eigen ouders niet.
@ Bolus, zal duimen
@ Linda, spannend
@ all, alle anderen dus even sorry ben blij dat ik nu mijn bedje weer kan opzoeken. Moets vanmorgen de hele ochtend beneden zijn voor T, maar die is nu naar het kdv, dus kan ik rustig in mijn bedje liggen. heb echt de griep koorts, rillerig en erg verkouden. gelukkig is de keelpijn minder, dus is het geen keelontsteking geworden. Hopelijk ben ik morgen weer beter, want dan heb ik de hele dag cursus.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Weer even verder waar ik net gebleven was...
@ Puzzle; Spannend!! Ik duim echt zo voor je! Ik voelde meestal ook pas iets vanaf week 5/6 hoor, dus dat zegt nog niks!
@ Alyssa; Jullie kunnen elkaar dus wel goed steunen? Maar het is voor je vriend natuurlijk ook niet niks
@ Linda; Ik kan me meestal ook niet inhouden met testen, maar ga daarna dan gelijk weer twijfelen of ik dan toch niet te vroeg getest heb.. Dus ik adviseer je om te wachten tot na het weekend, maar snap je ook als je het eerder zou doen
@ Nillis; Beterschap!
@ Puzzle; Spannend!! Ik duim echt zo voor je! Ik voelde meestal ook pas iets vanaf week 5/6 hoor, dus dat zegt nog niks!
@ Alyssa; Jullie kunnen elkaar dus wel goed steunen? Maar het is voor je vriend natuurlijk ook niet niks
@ Linda; Ik kan me meestal ook niet inhouden met testen, maar ga daarna dan gelijk weer twijfelen of ik dan toch niet te vroeg getest heb.. Dus ik adviseer je om te wachten tot na het weekend, maar snap je ook als je het eerder zou doen
@ Nillis; Beterschap!
Weegschaal- Kletskop
Ik heb ook echt een hele sterke en hechte band met mijn moeder en ik vind het soms ook echt ontzettend moeilijk dat ze het niet weet. Maar het is juist het feit dat ik zo ontzettend veel om haar geef en zo ontzettend veel van haar hou, dat ik niet wil dat ze gekwetst wordt. En ook al weet ik heel goed dat ze met 'alle plezier' een deel van ons verdriet mee zal dragen en dat ze ons zullen helpen hierdoor te komen, toch vind ik het heel erg moeilijk om die stap te zetten en het daadwerkelijk te vertellen. Dat heeft (in mijn geval) echt niets met een minder goede band te maken, maar alles met het feit dat ik haar dit verdriet (nog) niet aan wil doen.nillis schreef:
Weegschaal, wij vinden inderdaad wel steun bij elkaar. Al moet ik wel zeggen dat mijn vriend er een stuk nuchterder in is dan ik hoor. Dat vind ik soms wel moeilijk, maar ik weet dat hij het goed bedoelt.
Alyssa- Prater
De kans word steeds groter dat ik mij binnen een aantal maanden hier mag toevoegen!!!!!
Van de week met mijn man erover gehad en ook bij hem begint het wel een beetje te kriebelen........
Van de week met mijn man erover gehad en ook bij hem begint het wel een beetje te kriebelen........
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Limburg, ik weet nog niet wanneer ik eventueel ga testen, voor nu denk ik gewoon dat ik ongesteld ga worden.
Puzzle- Prater
Alyssa schreef: Weegschaal, wij vinden inderdaad wel steun bij elkaar. Al moet ik wel zeggen dat mijn vriend er een stuk nuchterder in is dan ik hoor. Dat vind ik soms wel moeilijk, maar ik weet dat hij het goed bedoelt.
Ik herken dit wel. Aan de ene kant is het fijn dat hij je dan weer met de beide benen op de grond zet. Maar aan de andere kant mis ik dan soms wat begrip.. Ik wil soms even 'zeiken' of hopen/dromen zonder gelijk afgekapt te worden.
Maar goed, mannen voelen ook niets en hebben geen last van de hormonen
Verder kan ik er dus met mijn moeder het beste over praten. Ik begin er over mezelf bij anderen niet over, dus een aantal vriendinnen vragen ook gewoon niks. Maar als sommigen er wel over beginnen en ik net een baaldag heb, word ik soms erg snel afgekapt met; jouw tijd komt nog wel enz. Dat doet soms wel pijn.
Al met al ben ik blij met het forum Ik vertel hier natuurlijk ook dingen over mijn cyclus/klussen enz die ik ook echt nooit met anderen zou delen.
Weegschaal- Kletskop
Leuk Pien!
Ik duim duim duim Puzzle!!!!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:
Ik ook voor jou! Hoelang moet jij nog `wachten
Puzzle- Prater
Dat herken ik dan ook weer heel erg, mijn vriend is net zo. Ik denk ook dat, als ik het mijn moeder toch een keer ga vertellen, ik er inderdaad met haar heel erg goed over zou kunnen praten.Weegschaal schreef:Alyssa schreef: Weegschaal, wij vinden inderdaad wel steun bij elkaar. Al moet ik wel zeggen dat mijn vriend er een stuk nuchterder in is dan ik hoor. Dat vind ik soms wel moeilijk, maar ik weet dat hij het goed bedoelt.
Ik herken dit wel. Aan de ene kant is het fijn dat hij je dan weer met de beide benen op de grond zet. Maar aan de andere kant mis ik dan soms wat begrip.. Ik wil soms even 'zeiken' of hopen/dromen zonder gelijk afgekapt te worden.
Maar goed, mannen voelen ook niets en hebben geen last van de hormonen
Verder kan ik er dus met mijn moeder het beste over praten. Ik begin er over mezelf bij anderen niet over, dus een aantal vriendinnen vragen ook gewoon niks. Maar als sommigen er wel over beginnen en ik net een baaldag heb, word ik soms erg snel afgekapt met; jouw tijd komt nog wel enz. Dat doet soms wel pijn.
Al met al ben ik blij met het forum Ik vertel hier natuurlijk ook dingen over mijn cyclus/klussen enz die ik ook echt nooit met anderen zou delen.
Ik krijg ook soms te horen "maar je bent nog jong", echt vreselijk vind ik dat. Afgelopen maandag dus ook weer, één van mijn collega's zei (uiteraard goedbedoeld): "Nou weet je, je hebt het voordeel dat je nog jong bent he". Toen schoot die opmerking me echt even verkeerd en dat heb ik haar ook gezegd, dat jong zijn niet betekent dat een kinderwens niet sterk kan zijn. Maar blijkbaar bedoelde ze het anders, ze bedoelde het meer in de zin van: "Je kan beter geholpen worden als je nog maar 25 bent, dan wanneer je al over de 35 bent, dan 'dringt' de tijd meer". Dus in die zin snap ik het dan wel, maar is het niet iets wat ik wil horen op het moment dat ik zo'n k*tnieuws heb gekregen.
Pien, wat leuk dat jullie binnenkort voor een tweede willen gaan!
Puzzle, mijn duimen draaien overuren voor jou!
Alyssa- Prater
Ik duim ook voor jou meid!Kan me voorstellen dat je pissig word van zulke opmerkingen. Ik kan op sommige momenten ook echt niet veel hebben, op dat gebied.
Zelfde als mensen weleens zeggen.. nou ik heb dit en dit, je wilt echt niet met me ruilen...blabla... kan ik ook zo boos om worden...je moest es weten!
Zelfde als mensen weleens zeggen.. nou ik heb dit en dit, je wilt echt niet met me ruilen...blabla... kan ik ook zo boos om worden...je moest es weten!
Puzzle- Prater
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012