voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: voor een kindje 2012
slaatje schreef:nina86 schreef:nina86 schreef:slaatje schreef:nina86 schreef:Mom-of-2 gefeliciteerd!!!
Vandaag alde hele dag een soort menstruatieachtige pijn, het is nu aan het wegtrekken. Ik zit pas op dag 18 dus dat zou wel heel snel zijn Vorige maand was mijn cyclus 26 dagen. Maar tot nu toe nog niks te zien. Ik heb nog één ovu test liggen. Zou dit dan misschien mijn eisprong zijn? Dalijk maar is ff testen.
Kan idd je ei zijn. Ik voel me altijd wat misselijk en een soort kramp als ik mijn ei heb. Maar jij was toch pas geleden pas ongesteld geworden, of heb ik het nou verkeerd?
13 febr ben ik ongesteld geworden, daarom is het zo raar als ik dat nu al weer wordt. Dan heb ik een cyclus van 18 dagen Tot nu toe nog niet positief getest met ovu test, ga dalijk even testen heb er nog één liggen. Mijn duimen draaien ook voor jou Slaatje!!
Net getest, was dus blijkbaar niet mn ei. Echt vaag zelf dat controle streepje kon ik amper zien en de rest was gewoon wit. Stomme ovulatietesten
Ik heb ze nooit gebruikt, dus kan je er ook niet bij helpen helaas. Als ik jou was, zou ik gewoon om de dag klussen, en het allemaal even voor lief nemen. Gewoon lekker van genieten en dan pas na een half jaar ofzo aan de ovu testen. Als je om de dag klust, kan je ook geen dag missen van je ei nl.
Ja dat ga ik zeker doen. Nu met die ovu testen ben ik er nog meer mee bezig. En die dingen zijn ook niet echt goedkoop.
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
Omdat ik de vraag al meerdere keren voorbij zag komen, toch maar even een reactie.
Vandaag bij de ha geweest. En even alles besproken. Ook de brief van mijn orthopeed over mijn schouders werd erbij gehaald. En het komt erop neer dat ik mijn leven laat beïnvloeden door mijn schouders en daar moet ik mee ophouden. Ik moet leren dat ik pijn zal hebben, eerst erger en na verloop zal dat beter gaan. Ik moet het zien zoals ik ook longklachten heb, daar heb ik ook mee leren omgaan. Die knop van "mijn schouderprobleem heeft mijn leven in zijn macht" moet om.
Ik ben zo opgelucht dat het een kwestie van knop omzetten is nu. Nu moet dat natuurlijk wel gebeuren, en ben al druk aan het zoeken naar leuke passende vacatures, ene kant wil ik graag de zorg weer in omdat dat lekker verdient, andere kant gewoon oppas bij mensen thuis is ook niet verkeerd. Dus ben druk bezig. Heb in ieder geval mijn enthousiasme terug, en het-ik-voel-me-een-nietsnut-gevoel laat ik meer los.
Gisteravond nog een goed gesprek gehad met mijn vriend, hij zegt niet we stellen het compleet uit, maar het zou niet verkeerd zijn als ik nu gewoon lekker ga werken, en mijzelf weer goed ga voelen. Want de laatste tijd was het niet gezellig hier, omdat ik continu zat te zeuren
Wij gaan ons niet vastpinnen aan een periode van 'nu' we gaan ervoor. Dus helemaal dramatisch hoef ik me niet te gedragen, sorry daarvoor. Voelde me gister even zwaar klote....
Nou meiden ik ga duimen voor jullie dat het een vruchtbaar jaar mag worden.
Vandaag bij de ha geweest. En even alles besproken. Ook de brief van mijn orthopeed over mijn schouders werd erbij gehaald. En het komt erop neer dat ik mijn leven laat beïnvloeden door mijn schouders en daar moet ik mee ophouden. Ik moet leren dat ik pijn zal hebben, eerst erger en na verloop zal dat beter gaan. Ik moet het zien zoals ik ook longklachten heb, daar heb ik ook mee leren omgaan. Die knop van "mijn schouderprobleem heeft mijn leven in zijn macht" moet om.
Ik ben zo opgelucht dat het een kwestie van knop omzetten is nu. Nu moet dat natuurlijk wel gebeuren, en ben al druk aan het zoeken naar leuke passende vacatures, ene kant wil ik graag de zorg weer in omdat dat lekker verdient, andere kant gewoon oppas bij mensen thuis is ook niet verkeerd. Dus ben druk bezig. Heb in ieder geval mijn enthousiasme terug, en het-ik-voel-me-een-nietsnut-gevoel laat ik meer los.
Gisteravond nog een goed gesprek gehad met mijn vriend, hij zegt niet we stellen het compleet uit, maar het zou niet verkeerd zijn als ik nu gewoon lekker ga werken, en mijzelf weer goed ga voelen. Want de laatste tijd was het niet gezellig hier, omdat ik continu zat te zeuren
Wij gaan ons niet vastpinnen aan een periode van 'nu' we gaan ervoor. Dus helemaal dramatisch hoef ik me niet te gedragen, sorry daarvoor. Voelde me gister even zwaar klote....
Nou meiden ik ga duimen voor jullie dat het een vruchtbaar jaar mag worden.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Slaatje, pussycat & Limburg. spannnnnend voor jullie !!
FF
FF
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
mom-of-2 gefeliciteerd! Ik dacht eerst, huh, waarmee? Zie ik ineens je 3de ticker! Jeej!
Stiekemerd!
Stiekemerd!
Gast- Gast
Pussycat, ik vond het ook zeker goed nieuws dat ik de vorige keer héél waarschijnlijk een eisprong heb gehad. Het zal bij mij misschien wat trager gaan, maar als dat zo is, dan maakt me dat helemaal niets uit. Ik ben al blij dat er in ieder geval meer te zien is dan voor de operatie.. Dus die positiviteit blijft erin gebrand hoor . Voor jou ga ik natuurlijk duimen dat je niet ongesteld word!
Viva, het is niet wat we hadden gehoopt, maar ik ben niet teleurgesteld ofzo. Maandag zit ik op dag 15, dan zou er al wel wat te zien moeten zijn denk ik. Ik moet nu zaterdag terug om bloed te laten prikken. Dan gaan ze kijken naar mijn oestradiolwaarde en afhankelijk daarvan moet ik dus of zondag of maandag komen voor een echo.
Muis, ik verwacht zaterdag nog niet veel nieuws, pas als ik zondag of maandag een echo heb denk ik. Ik maak me inderdaad (nog) niet druk hoor, als mijn lichaam wat trager reageert, dan is dat maar zo. Ben al lang blij dat er meer te zien is dat voor de operatie.
Nina, misschien is het inderdaad je eisprong, ik hoop het voor je! Edit: ik lees net dat het toch je eisprong niet was, balen
Limburg, balen dat je test afgelopen dinsdag negatief was . Ik heb inderdaad een dubbel gevoel, maar ik zie het nog wel steeds positief in. Mijn gynaecoloog vond het echt heel fijn om te horen dat ik uit mezelf ongesteld was geworden, dat had hij zelf niet verwacht. Dus ik denk nog steeds dat het allemaal wel goed zit hoor.
FF, knuffel voor jou meid!
Viva, het is niet wat we hadden gehoopt, maar ik ben niet teleurgesteld ofzo. Maandag zit ik op dag 15, dan zou er al wel wat te zien moeten zijn denk ik. Ik moet nu zaterdag terug om bloed te laten prikken. Dan gaan ze kijken naar mijn oestradiolwaarde en afhankelijk daarvan moet ik dus of zondag of maandag komen voor een echo.
Muis, ik verwacht zaterdag nog niet veel nieuws, pas als ik zondag of maandag een echo heb denk ik. Ik maak me inderdaad (nog) niet druk hoor, als mijn lichaam wat trager reageert, dan is dat maar zo. Ben al lang blij dat er meer te zien is dat voor de operatie.
Nina, misschien is het inderdaad je eisprong, ik hoop het voor je! Edit: ik lees net dat het toch je eisprong niet was, balen
Limburg, balen dat je test afgelopen dinsdag negatief was . Ik heb inderdaad een dubbel gevoel, maar ik zie het nog wel steeds positief in. Mijn gynaecoloog vond het echt heel fijn om te horen dat ik uit mezelf ongesteld was geworden, dat had hij zelf niet verwacht. Dus ik denk nog steeds dat het allemaal wel goed zit hoor.
FF, knuffel voor jou meid!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@MAS, Mom-Of-2 en Viva: Gefeliciteerd!!!
Vandaag nog even een leuk setje voor die vriendin van mij apart gehouden op mijn werk en ze vind het een cool setje:
Vandaag nog even een leuk setje voor die vriendin van mij apart gehouden op mijn werk en ze vind het een cool setje:
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Hey meiden!
Ik kom, na een paar weken afwezigheid, even om een hoekje kijken hoe het hier is.
Alweer een aantal zwangeren in de tussentijd volgens mij he? Gefeliciteerd!!!
Ik heb vandaag ein-de-lijk een verwijzing voor de gyn gehad! De pillen om een menstruatie op te wekken hebben niet geholpen, dus ik ga na 14 Maart (eerder kon helaas niet...) voor een inwendige echo, en moet volgende week bloed prikken. Vind het stiekem ontzettend eng....aangezien ze op zo'n echo meteen zien wat er aan de hand is, en ik doodsbang ben dat ze iets zien wat er niet hoort ofzo... maar goed, in ieder geval eindelijk eens wat duidelijkheid hopelijk!
Dus hopelijk willen jullie voor me duimen dat ik goed nieuws krijg, en er geen rare dingen te zien zijn!
Heeft er iemand ervaring met een inwendige echo?
Ik kom, na een paar weken afwezigheid, even om een hoekje kijken hoe het hier is.
Alweer een aantal zwangeren in de tussentijd volgens mij he? Gefeliciteerd!!!
Ik heb vandaag ein-de-lijk een verwijzing voor de gyn gehad! De pillen om een menstruatie op te wekken hebben niet geholpen, dus ik ga na 14 Maart (eerder kon helaas niet...) voor een inwendige echo, en moet volgende week bloed prikken. Vind het stiekem ontzettend eng....aangezien ze op zo'n echo meteen zien wat er aan de hand is, en ik doodsbang ben dat ze iets zien wat er niet hoort ofzo... maar goed, in ieder geval eindelijk eens wat duidelijkheid hopelijk!
Dus hopelijk willen jullie voor me duimen dat ik goed nieuws krijg, en er geen rare dingen te zien zijn!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
@janedoe,wat goed dat je eindelijk een doorverwijzing hebt,kan me voorstellen dat je het eng vind.Maar als ze wat ontdekken kunnen ze er mee aan de slag,en is je/jullie droom voor een kindje een stapje dichterbij.Ik heb bij na controle bij de gyn een inwendige echo gehad.wat wil je precies weten>?
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
mauwmauw schreef:@janedoe,wat goed dat je eindelijk een doorverwijzing hebt,kan me voorstellen dat je het eng vind.Maar als ze wat ontdekken kunnen ze er mee aan de slag,en is je/jullie droom voor een kindje een stapje dichterbij.Ik heb bij na controle bij de gyn een inwendige echo gehad.wat wil je precies weten>?
nou....of het veel pijn doet? dit is zeg maar ehm....de eerste keer in mn leven dat ik met mn benen wijd ga voor een arts....en ben niet preuts, maar vind t toch wel een beetje spannend... En al die eendenbek verhalen klinken mij niet al te fijn in de oren haha!
JD- Ratel
niet bang zijn , Janedoe. Het is al een goed teken dat er wát gedaan wordt en dat je dan waarschijnlijk duidelijkheid krijgt ( positief /negatief) , Dat hielt ik in m'n achterhoofd. Vond het ook mega spannend, maar liet het maar op me af komen. Er moest toch wat gebeuren, want zo door gaan had ook geen resultaat.
Ik vond het heel erg meevallen achteraf. Ook al was de uitslag niet leuk, er kan wat aan gedaan worden!
De echo zelf viel ook reuze mee ( na alle horror-verhalen op internet ) Was beetje gevoelig/vervelend maar vooral niet pijnlijk!
Succes meid, en laat het op je af komen. Je wordt geholpen en er is zo veel mogelijk, mocht het "niet goed" zijn
Ik vond het heel erg meevallen achteraf. Ook al was de uitslag niet leuk, er kan wat aan gedaan worden!
De echo zelf viel ook reuze mee ( na alle horror-verhalen op internet ) Was beetje gevoelig/vervelend maar vooral niet pijnlijk!
Succes meid, en laat het op je af komen. Je wordt geholpen en er is zo veel mogelijk, mocht het "niet goed" zijn
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Ik vond inwendige echo's helemaal geen pijn doen hoor. Kwam ook geen eendebek aan te pas. Die hebben ze voor een echo niet nodig, lijkt mij.
Goed dat je eindelijk bent doorverwezen. Logisch ook dat je het eng vind. Hopelijk is er niets bijzonders en kunnen jullie snel jullie wens in vervulling laten gaan.
Goed dat je eindelijk bent doorverwezen. Logisch ook dat je het eng vind. Hopelijk is er niets bijzonders en kunnen jullie snel jullie wens in vervulling laten gaan.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Ik vond inwendige echo's helemaal geen pijn doen hoor. Kwam ook geen eendebek aan te pas. Die hebben ze voor een echo niet nodig, lijkt mij.
haha geen idee hoe zo'n echo gaat....ben er erg goed in om mezelf van te voren al flink gek te gaan zitten maken...
Ach, maak me ook meer zorgen om de uitslag dan om de echo zelf
JD- Ratel
ik wist van te voren niet dat er een inwendige echo gemaakt ging worden,heb ook gelijk een uitstrijkje gekregen.Bij was er ook nog een fijne stagaire bij de eerst mocht kijken.lig je daar met je doos open en bloot.Maar goed ik vond het geen pijn doen,je moet je alleen wel goed ontspannen.het is zeg maar een penis wat je naar binnen krijgt(lang glad ding)en dan gaan ze draaien en kijken.Eendenbek het zelfde verhaal goed ontspannen,ik heb er niks van gevoeld.En dan kan je denken ja maar er is een heel kind door gekomen,bij mij niet heb keizersnede gehad.JaneDoe schreef:mauwmauw schreef:@janedoe,wat goed dat je eindelijk een doorverwijzing hebt,kan me voorstellen dat je het eng vind.Maar als ze wat ontdekken kunnen ze er mee aan de slag,en is je/jullie droom voor een kindje een stapje dichterbij.Ik heb bij na controle bij de gyn een inwendige echo gehad.wat wil je precies weten>?
nou....of het veel pijn doet? dit is zeg maar ehm....de eerste keer in mn leven dat ik met mn benen wijd ga voor een arts....en ben niet preuts, maar vind t toch wel een beetje spannend... En al die eendenbek verhalen klinken mij niet al te fijn in de oren haha!
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
JaneDoe schreef:Hey meiden!
Balen zeg dat de pillen niet geholpen hebben! Vroeg me nog af hoe het met je ging ondertussen.
Inwendige echo is niks engs opzich hoor... is gewoon even vervelend om daar halfnaakt te liggen maar verder is het niet vervelend, ze doen gewoon alles rustig en benoemen alles wat ze doen... Ik doe altijd een tuniekje of rokje aan zodat ik me niet al te naakt voel... dat is het enige waar ik ooit moeite mee heb gehad tijdens zo'n echo, maar aan de andere kant zien die mensen niks anders. Hoop voor je dat er niks ernstigs te zien is op de echo, kan me wel voorstellen dat het spannend en eng is hoor!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
JaneDoe ik heb een inwendige echo gehad. Deed helemaal geen pijn hoor. Het is een soort lange penis met glijmiddel erop. Als je gewoon ontspannen gaat liggen voel je er niks van En er komt geen eendenbek aan te pas, tenminste bij mij niet.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Haha voortaan heb ik een heel ander beeld bij een inwendige echo (soort lange penis )
Het is inderdaad gewoon een dildo met lekker veel glijmiddel erop. Diep adem halen en rustig uitzuchten als hij erin gaat gewoon ontspannen dus werkt het beste.
Wat ontzettend balen dat je niet ongesteld bent geworden ondanks die pillen janedoe
Hopelijk geeft de echo je gauw duidelijkheid. Je angst snap ik heel goed, maar wat er ook aan de hand is dat verander je toch niet. Wél kan er misschien iets aan gedaan worden.
Hoe dan ook... ik hoop dat ook jullie wens gauw in vervulling mag gaan.
Wie vroeg het ook alweer? Oh ja muis dacht ik? Of ik deze week nog testen had gedaan? Haha ja ik heb zowel ovu als zwangerschapstesten gedaan en eerst werden ze steeds donkerder, maar later weer lichter volgens mij begin van week voor laatst getest, dus dat is niet echt positief. Ook al zal het allemaal wel niks zeggen.
Verder heel de dag krampjes gehad alleen af en toe was het rustig in mij buik, maar nog geen ongesteldheid te bekennen... zal morgen dan wel komen, (gezellig op m'n verjaardag ) want ik voel me niet zwanger ik voel me wel alsof ik ongesteld moet worden.
Het is inderdaad gewoon een dildo met lekker veel glijmiddel erop. Diep adem halen en rustig uitzuchten als hij erin gaat gewoon ontspannen dus werkt het beste.
Wat ontzettend balen dat je niet ongesteld bent geworden ondanks die pillen janedoe
Hopelijk geeft de echo je gauw duidelijkheid. Je angst snap ik heel goed, maar wat er ook aan de hand is dat verander je toch niet. Wél kan er misschien iets aan gedaan worden.
Hoe dan ook... ik hoop dat ook jullie wens gauw in vervulling mag gaan.
Wie vroeg het ook alweer? Oh ja muis dacht ik? Of ik deze week nog testen had gedaan? Haha ja ik heb zowel ovu als zwangerschapstesten gedaan en eerst werden ze steeds donkerder, maar later weer lichter volgens mij begin van week voor laatst getest, dus dat is niet echt positief. Ook al zal het allemaal wel niks zeggen.
Verder heel de dag krampjes gehad alleen af en toe was het rustig in mij buik, maar nog geen ongesteldheid te bekennen... zal morgen dan wel komen, (gezellig op m'n verjaardag ) want ik voel me niet zwanger ik voel me wel alsof ik ongesteld moet worden.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
,bedankt voor de geruststelling wbt mijn eendenbek-angst haha!
En een rokje of tuniek is een goede tip,dankje!
Gelukkig gaat vriendlief mee voor t geval we wel slecht nieuws krijgen, maar hopelijk lopen we fluitend het ziekenhuis weer uit...
Ik laat jullie weten hoe t afloopt!
En een rokje of tuniek is een goede tip,dankje!
Gelukkig gaat vriendlief mee voor t geval we wel slecht nieuws krijgen, maar hopelijk lopen we fluitend het ziekenhuis weer uit...
Ik laat jullie weten hoe t afloopt!
JD- Ratel
FF Wat een goed nieuws dat het een kwestie is van een knop omzetten. En supergoed dat je er nu weer positief tegenaan kijkt. Ik hoop dat je snel een leuke baan zult vinden, waar je het heel snel naar je zin hebt!
JaneDoe Balen dat de pillen niet geholpen hebben, maar wel goed dat je eindelijk een doorverwijzing hebt gekregen. Heb ook nog nooit een inwendig onderzoek gehad, maar luister naar de adviezen van de mensen hier, en dan komt het vast wel goed. Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er is, of dat het niets is, en jullie eindelijk doelbewust kunnen gaan klussen. Laat je weten hoe het gegaan is.
Pussycat Dus nog steeds geen tekenen? Hier ook niet. Haha. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen. Ga je het nog vieren?
All. Hier ook nog niets te bekennen. Ik ga zo werken en daar ben ik blij om. Ben er nu zo veel mee bezig, dat ik bang ben dat de menstruatie daardoor uitfblijft. Dus afleiding is even zeer welkom. Heb voor de zekerheid maar een maandverbandje in mijn tas gestopt. Ik heb nog steeds wat hoofdpijn, maar verder is er dus nog niets te bekennen. Met vlagen wat misselijk en nog steeds wat gevoelige boobies, maar ik ga maar nergens van uit. Ik ga me maar concentreren op morgen. Dan ga ik mijn droomjurk vinden waarin ik op 12-12-12 JA ga zeggen tegen mijn droomman. Geen slecht vooruitzicht lijkt me zo :-)
JaneDoe Balen dat de pillen niet geholpen hebben, maar wel goed dat je eindelijk een doorverwijzing hebt gekregen. Heb ook nog nooit een inwendig onderzoek gehad, maar luister naar de adviezen van de mensen hier, en dan komt het vast wel goed. Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er is, of dat het niets is, en jullie eindelijk doelbewust kunnen gaan klussen. Laat je weten hoe het gegaan is.
Pussycat Dus nog steeds geen tekenen? Hier ook niet. Haha. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen. Ga je het nog vieren?
All. Hier ook nog niets te bekennen. Ik ga zo werken en daar ben ik blij om. Ben er nu zo veel mee bezig, dat ik bang ben dat de menstruatie daardoor uitfblijft. Dus afleiding is even zeer welkom. Heb voor de zekerheid maar een maandverbandje in mijn tas gestopt. Ik heb nog steeds wat hoofdpijn, maar verder is er dus nog niets te bekennen. Met vlagen wat misselijk en nog steeds wat gevoelige boobies, maar ik ga maar nergens van uit. Ik ga me maar concentreren op morgen. Dan ga ik mijn droomjurk vinden waarin ik op 12-12-12 JA ga zeggen tegen mijn droomman. Geen slecht vooruitzicht lijkt me zo :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Have fun, slaatje! Ik kan altijd helemaal wegzwijmelen bij mooie jurken. Waar houd je van? Hopelijk wordt je niet ongesteld en trouw je met een kleintje in je armen
JaneDoe, heel veel succes!!! Ik zou ook bang zijn voor die eendenbek, maar als je het hier zo leest dan is het prima te doen.
Ff, sterkte meis. Zie je het zelf ook echt positief in, of heb je het gevoel dat je dat moet zeggen?
JaneDoe, heel veel succes!!! Ik zou ook bang zijn voor die eendenbek, maar als je het hier zo leest dan is het prima te doen.
Ff, sterkte meis. Zie je het zelf ook echt positief in, of heb je het gevoel dat je dat moet zeggen?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
@ Pussycat en slaatje, spannend bij jullie. Zal duimen.
@ Janedoe, fijn dat je even wat van je laat horen. Een inwendige echo is inderdaad geen pijnlijk iets, dus daar zou ik me niet druk om maken. Ik begrijp wel dat je bang bent voor de uitslag, maar houd in je hoofd dat ze tegenwoordig zoveel kunnen en je wordt nu wel geholpen. heel veel succes en houd ons op de hoogte.
@ FF, wat balen. Wij hebben ook een tophypotheek op ons huis en we kunnen het redden met T en hopelijk ooit een tweede, maar dan werken we wel allebei veel. Kan me dus wel voorstellen dat je vriend het prettig vind dat jij ook werk hebt. Fijn dat het gesprek bij de ha goed was en dat je nu weer een beter gevoel hebt. heel veel succes met solliciteren en kom af en toe nog wel even meekletsen.
@ SB, er heerst ook wel van alles hoor. Bij ons heeft manlief een zere keel en hoofd en heeft T ook koorts en is ze helemaal schor, dus verwacht een zere keel.
@ Nina, ik zou ook de ovu testen even laten liggen en gewoon om de dag klussen.
@ Alyssa, inderdaad niet helemaal het antwoord wat je wilde, maar er is inderdaad al meer te zien als voorheen. Heel veel succes de komende dagen. Zal duimen.
@ Weegschaal, hoe is het bij jou?
@ Yasmine, eerst nog een dikke ik vind jou altijd zo sterk. Kom je nog naar de hyves mama meeting? Heel veel succes gewenst.
@ all, hier weinig bijzonderheden. heb gisteren wel lekker gewerkt. De ongi loopt weer af, dus we kunnen binnenkort weer aan de klus. Zal nu de kleren maar eens aan gaan doen. Fijne dag allemaal
@ Janedoe, fijn dat je even wat van je laat horen. Een inwendige echo is inderdaad geen pijnlijk iets, dus daar zou ik me niet druk om maken. Ik begrijp wel dat je bang bent voor de uitslag, maar houd in je hoofd dat ze tegenwoordig zoveel kunnen en je wordt nu wel geholpen. heel veel succes en houd ons op de hoogte.
@ FF, wat balen. Wij hebben ook een tophypotheek op ons huis en we kunnen het redden met T en hopelijk ooit een tweede, maar dan werken we wel allebei veel. Kan me dus wel voorstellen dat je vriend het prettig vind dat jij ook werk hebt. Fijn dat het gesprek bij de ha goed was en dat je nu weer een beter gevoel hebt. heel veel succes met solliciteren en kom af en toe nog wel even meekletsen.
@ SB, er heerst ook wel van alles hoor. Bij ons heeft manlief een zere keel en hoofd en heeft T ook koorts en is ze helemaal schor, dus verwacht een zere keel.
@ Nina, ik zou ook de ovu testen even laten liggen en gewoon om de dag klussen.
@ Alyssa, inderdaad niet helemaal het antwoord wat je wilde, maar er is inderdaad al meer te zien als voorheen. Heel veel succes de komende dagen. Zal duimen.
@ Weegschaal, hoe is het bij jou?
@ Yasmine, eerst nog een dikke ik vind jou altijd zo sterk. Kom je nog naar de hyves mama meeting? Heel veel succes gewenst.
@ all, hier weinig bijzonderheden. heb gisteren wel lekker gewerkt. De ongi loopt weer af, dus we kunnen binnenkort weer aan de klus. Zal nu de kleren maar eens aan gaan doen. Fijne dag allemaal
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Bedankt voor de felicitaties!
Parel, ik een stiekemerd???? Haha
Ff, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad samen. En dat je weer wat positiever bent
Slaatje, spannend nog steeds niet ongesteld, hoop echt dat het raak is. Wauw op pad voor een mooie jurk.
PC, bij jou ook spannend. Ik duim ook voor jou
Janedoe, wel fijn dat er verder word gekeken. Ik heb nooit een inwendige echo gehad dus ik kan je daar niet mee helpen.
SB, hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter?
Nina, zoals al werd gezegd gooi die testen aan de kant en ga er zo voor.
Alyssa, hopelijk is er zondag of maandag meer te zien, ik duim ook voor jou
Yasmine, hoe gaat het met jou?
Sorry als ik nu nog iemand vergeten ben. Sorry hoor maar kan het niet laten om mee te blijven lezen met jullie
Parel, ik een stiekemerd???? Haha
Ff, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad samen. En dat je weer wat positiever bent
Slaatje, spannend nog steeds niet ongesteld, hoop echt dat het raak is. Wauw op pad voor een mooie jurk.
PC, bij jou ook spannend. Ik duim ook voor jou
Janedoe, wel fijn dat er verder word gekeken. Ik heb nooit een inwendige echo gehad dus ik kan je daar niet mee helpen.
SB, hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter?
Nina, zoals al werd gezegd gooi die testen aan de kant en ga er zo voor.
Alyssa, hopelijk is er zondag of maandag meer te zien, ik duim ook voor jou
Yasmine, hoe gaat het met jou?
Sorry als ik nu nog iemand vergeten ben. Sorry hoor maar kan het niet laten om mee te blijven lezen met jullie
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
@JaneDoe; wat fijn dat je eindelijk doorgestuurd bent naar de gyn. Kan me voorstellen dat je het spannend vind! Maar fijn dat je vriend meegaat. Hoop dat het niks ernstig is en dat jullie snel je droom waarmaken
@slaatje; spannend voor julllie! Succes mrt je droomjurk!
@Pussycat; blijf nog even voor je duimen
@FF; hopelijk vind je snel een fije baan! Heb je altijd in de zorg gewerkt?
wij moeten ook met z'n 2en werkem voor de hypotheek. Fijne is dat ne we nog fulltime(althans ik werk bijna fulltime) ook lekker sparen kunnen. Succes meid *knuffel*
@nillis; succes met klussen...Bij ons is de klusperiode ook weer aangebroken ;-)
idd heerst hier ook vanalles...keelpijn/hoofdpijn/heel verkouden wat ik dus vorige week had en nu weer griep :-( ben het helemaal niet van mezelf gewend zoveel ziek zijn.
Gelukkig voel ik me weer eern stuk beter!
Wij gaan er lekker een dagje tussenuit! Even lekker uitwaaien aan zee en vanmiddag naar thialf in heerenveen voor de world cup! Zin in!!!!!!
@slaatje; spannend voor julllie! Succes mrt je droomjurk!
@Pussycat; blijf nog even voor je duimen
@FF; hopelijk vind je snel een fije baan! Heb je altijd in de zorg gewerkt?
wij moeten ook met z'n 2en werkem voor de hypotheek. Fijne is dat ne we nog fulltime(althans ik werk bijna fulltime) ook lekker sparen kunnen. Succes meid *knuffel*
@nillis; succes met klussen...Bij ons is de klusperiode ook weer aangebroken ;-)
idd heerst hier ook vanalles...keelpijn/hoofdpijn/heel verkouden wat ik dus vorige week had en nu weer griep :-( ben het helemaal niet van mezelf gewend zoveel ziek zijn.
Gelukkig voel ik me weer eern stuk beter!
Wij gaan er lekker een dagje tussenuit! Even lekker uitwaaien aan zee en vanmiddag naar thialf in heerenveen voor de world cup! Zin in!!!!!!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
SB, Muis, MO2, Nillis Thx voor het duimen.
Nillis Heb je al wat terug gehoord over je sollicitatie, of heb ik daar over heen gelezen?
Oh my god....Ik zit telkens heel obsesief naar mijn toiletpapiertje te kijken bij het afvegen. Zie ik daar een rode veeg? Oh nee, dan is de roze print van het toiltetpapier. Get real son, tijd om naar de bus te lopen en te gaan werken
Nillis Heb je al wat terug gehoord over je sollicitatie, of heb ik daar over heen gelezen?
Oh my god....Ik zit telkens heel obsesief naar mijn toiletpapiertje te kijken bij het afvegen. Zie ik daar een rode veeg? Oh nee, dan is de roze print van het toiltetpapier. Get real son, tijd om naar de bus te lopen en te gaan werken
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Hier niks te bekennen, geen ongesteldheid en geen zwangerschap.
JaneDoe balen dat de pilletjes niet heeft geholpen. Fijn dat je eindelijk een doorverwijzing heb gekregen, alvast succes. Ik vond de inwendige echo ook geen pijn doen, leuk vond ik het niet maar het is voor een goed doel.
Pussycat gefeliciteerd met je verjaardag! En hopelijk geen rode verjaardag ;-).
Slaatje spannend maar zo herkenbaar, ik denk dat ik het constant voel dat ik ongesteld geworden bent en als ik dan naar de wc ga is er niks te bekennen en alvast veel plezier morgen! Zo leuk bruidsjurken passen!
SB veel plezier! En jaloers dat je naar het schaatsen gaat!
JaneDoe balen dat de pilletjes niet heeft geholpen. Fijn dat je eindelijk een doorverwijzing heb gekregen, alvast succes. Ik vond de inwendige echo ook geen pijn doen, leuk vond ik het niet maar het is voor een goed doel.
Pussycat gefeliciteerd met je verjaardag! En hopelijk geen rode verjaardag ;-).
Slaatje spannend maar zo herkenbaar, ik denk dat ik het constant voel dat ik ongesteld geworden bent en als ik dan naar de wc ga is er niks te bekennen en alvast veel plezier morgen! Zo leuk bruidsjurken passen!
SB veel plezier! En jaloers dat je naar het schaatsen gaat!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
JaneDoe schreef:Nois schreef:Ik vond inwendige echo's helemaal geen pijn doen hoor. Kwam ook geen eendebek aan te pas. Die hebben ze voor een echo niet nodig, lijkt mij.
haha geen idee hoe zo'n echo gaat....ben er erg goed in om mezelf van te voren al flink gek te gaan zitten maken...
Ach, maak me ook meer zorgen om de uitslag dan om de echo zelf
Herkenbaar hoor... Maar gewoon proberen te ontspannen, geen eendenbek en gedoe joh... en ze vertellen alles wat ze doen, ze nemen de tijd voor iedereen dus komt goed! En de uitslag is inderdaad spannend, hopelijk is er niets geks te zien op de echo!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012