Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 15 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Dominoo ma 5 maa 2012 - 9:45

Sleeping beauty: welke app heb je?
Dominoo
Dominoo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 66
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mezzoforte ma 5 maa 2012 - 10:04

Ik zou ook graag willen meeschrijven Very Happy
Ben ongeveer een maand geleden gestopt met de pil, en hoop dat het snel lukt om zwanger te worden.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Smaragdje ma 5 maa 2012 - 10:27

Alyssa schreef:Ja, ik ben ook heel erg blij dat mijn gynaecoloog dat initiatief heeft genomen. Gewoon het feit dat hij zonder schroom durft toegeven dat hij niet goed wist wat hij met zo'n "geval" als mij moest, en dat hij daarvoor ook externe hulp inschakelt, vind ik echt bijzonder fijn.

Sorry dat ik nu bijna niet reageer op jullie dames, maar dat doe ik binnenkort weer wel gewoon terug hoor! voor een kindje 2012 - Pagina 15 699888

Lijkt mij inderdaad fijn voor jou Alyssa!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  slaatje ma 5 maa 2012 - 20:58

Lieve dames,

Ik ga vanmiddag even op iedereen reageren....
Ik wil echter even wat kwijt: namelijk dat ik jullie stuk voor stuk schatten vind. Heb altijd het gevoel gehad dat ik er niet helemaal tussen pas op het forum, en dat mijn reacties anders of vreemder zijn dan die van de meeste meiden. Ik voel me in het 2011 en 2012 forum echter zo begrepen en gewaardeerd en dat doet me ontzettend goed. Het geeft me steun en kracht en dat kan ik af en toe best gebruiken. Ook al hebben we pas net ronde 4 achter de rug, en heb ik zeker geen reden toch klagen, toch vind ik de reacties en interesses die ik hier vind heel erg fijn. Dus bedankt daarvoor lieve meiden!!! hug hug hug hug hug hug hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nillis ma 5 maa 2012 - 21:19

@ Slaatje, waarom zou jij er niet tussen passen en ik vind niets vreemd aan je reacties hoor. Maar vind het fijn om te horen dat jij je hier prettig voelt. Fijn dat je ongi nu heeft doorgezet en veel succes in de nieuwe ronde en een voor een kindje 2012 - Pagina 15 699888ik zal mijn mailadres even pm-en

@ Alyssa, wat ontzettend klote nieuws heb je weer gehad, maar wat een goede gyn dat hij zelf actie heeft ondernomen. Ik wil je heel veel sterkte wensen. voor een kindje 2012 - Pagina 15 699888

@ Bolus, spannend hoor, ik blijf voor je duimen.

@ pussycat, dikke voor een kindje 2012 - Pagina 15 699888voor jou. Vind het zo herkenbaar.

@ all, hier weinig nieuws gaan een nieuwe klusperiode in. Verder mag ik 15 maart voor het tweede gesprek komen en heb ik nu ontzettend last van mijn keel. T en vriendlief hebben me aangestoken. Verder geen bijzonderheden.
Fijne dag iedereen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Pussycat ma 5 maa 2012 - 21:27

Welkom nieuwe meiden :-) leuk dat jullie mee komen kletsen.

Alyssa Fijn dat je arts inderdaad zelf initiatief heeft genomen dat hoor je ook niet vaak. Meestal moet je daarom zeuren. Heb je in ieder geval het gevoel dat ze écht met je meedenken.

Slaatje Haha ik vind je reacties ook niet vreemd hoor?? Maar wel fijn dat je, je zo ''thuis'' voelt hier.

Nillis Beterschap voor een kindje 2012 - Pagina 15 699888 Lekker altijd als er 1 ziek is volgt de rest vanzelf. Succes in de nieuwe klusperiode.

All Hier nog steeds niks. Verder niks bijzonders. Zometeen boodschapjes doen en lekker buiten wandelen denk ik het is zulk mooi weer voor een kindje 2012 - Pagina 15 561177

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Puzzle di 6 maa 2012 - 1:43

slaatje schreef:Alyssa Hier ook nog een keer een dikke voor een kindje 2012 - Pagina 15 699888

Puzzle en PC Ik heb de foto's naar jullie gemaild.

Wouuuuwww slaatje, wat een mooie jurk! I love you En hij staat je goed!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Smaragdje di 6 maa 2012 - 3:26

Puzzle schreef:
slaatje schreef:Alyssa Hier ook nog een keer een dikke voor een kindje 2012 - Pagina 15 699888

Nu ben ik ook benieuwd naar de jurk!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  slaatje di 6 maa 2012 - 4:48

Smaragdje schreef:
Puzzle schreef:

Nu ben ik ook benieuwd naar de jurk!

email adres pmen...dan stuur ik hem via de mail :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  SleepingBeauty di 6 maa 2012 - 7:20

@Dominooo: Welkom! Leuk dat jullie ook mee komen schrijven!
Ik gebruik de app period tracker.

@Mezzoforte: Welkom!

@Slaatje: ik vind ook niks vreemd aan je reacties hoor Wink Fijn dat je je hier in ieder geval thuis voelt Very Happy

@nillis; beterschap!

Rustig dagje hier vandaag Wink
Ik heb weer gewerkt en dat was wel weer fijn! Nu ff wat mails lezen en vanaaf wil ik eigenlijk lekker bank hangen Very Happy
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407

Bericht  Weegschaal di 6 maa 2012 - 7:43

@ Linda; Jij mag ook al weer bijna testen, spannend!

@ Slaatje; Wat ben je mooi!!! En vervelend dat je toch ongesteld geworden bent, vooral omdat je nu weer een paar maanden moet wachten...

@ Highway; Spannend!

@ Pussycat; Echt vervelend die onzekerheid!

@ Roos; Jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar fijn dat je je eisprong herkent hebt, helpt de volgende keer weer!

@ Limburg; Ook spannend!

@ Nillis; Om de dag klussen lukt ons goed hoor. Ook met de onregelmatigheid van beiden kanten! Het is niet dat het gepland gebeurt, soms ook gewoon iedere dag. Maar dat we nog geen kindje hebben helpt denk wel in dit geval Wink Jij weer veel succes deze nieuwe ronde, dat het maar snel raak mag zijn!

@ Myloon; Is dit de eerste ronde met clomid?

@ Muis; Leuk dat je peettante mag zijn! Misschien moet je eisprong nog komen?

@ Bolus; Spannend, ik duim voor je!

@ Sleepingbeauty; Succes de komende dagen!

@ Dominoo&Mezzoforte; Welkom.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Limburg85 di 6 maa 2012 - 7:45

Hi meiden,

Hier nog steeds niks bekennen behalve af en toe behoorlijke buikpijn, zit op verschillende plekken. Begin het nu wel zat te worden dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Verder heb ik al weekend na maar 1 dagje werken, wat een luxe deze week.

Bolus al iets te bekennen?

Alysssa wat goed dat je gynaecoloog contact op heeft genomen met andere. Hopelijk gaat het uiteindelijk toch allemaal werken! Geef denk toch wel iets meer hoop dat de andere er uiteindelijk goede resultaten mee heeft bereikt.

Mom-of-2 natuurlijk vergeet je ons niet maar je heb nu wel iets anders aan je hoofd. Hoe gaat het met je?

SB mijn nod was 1 maart maar tot heden niks te bekennen (geen ongesteldheid en geen zwangerschap). Ik heb hoop dat ik alsnog na een week tijd positief test net als bij de vorige maar kan bijna geen geduld opbrengen. Hier wil ze juist geen oma worden dit jaar maar vervolgens fantaseer ze er wel op los haha.
Succes met deze periode, hopelijk zitten jullie helemaal juist.

Dominoo welkom en veel succes! Gaan jullie voor jullie 1e kindje?

Mezzoforte ook welkom, gezellig! Gaan jullie voor jullie 1e kindje?

Slaatje ik ben je helemaal vergeten een berichtje te sturen met mijn mailadres, doe ik alsnog is dat goed?

Nillis beterschap hopelijk word je niet ziek. Spannend dat je op het 2e gesprek mag. Is het een lange procedure waar je eventueel door moet?

Pussycat je maakt het wel spannend!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Alyssa di 6 maa 2012 - 8:07

Dominoo en Mezzoforte: Welkom!

Slaatje, je bent helemaal niet vreemd en jouw reacties ook niet. Je bent een lieverd! hug

Nillis, dankjewel meis! En spannend jouw gesprek binnenkort, ik ga voor je duimen!

PUssycat, inderdaad vaak moet je er om zeuren, maar ik vind het alleen maar fijn zo hoor. Spannend bij jou, weet je al wanneer je weer wilt gaan testen als je niet ongesteld wordt?

SleepingBeauty, geniet maar van een lekker avondje bankhangen, kan goed doen he!

Weegschaal, hoe is het met jou lieverd? hug

Limburg, jij houdt het ook spannend, ik hoop dat je geduld beloond wordt met een positieve test!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Weegschaal di 6 maa 2012 - 8:13

@ Alyssa; Alles gaat goed met mij. En met jou? Heb je de komende 'vrije' dagen nog leuke dingen gepland staan? En lukt het je nog steeds om het stil te houden voor de mensen om je heen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alyssa di 6 maa 2012 - 8:20

Weegschaal schreef:@ Alyssa; Alles gaat goed met mij. En met jou? Heb je de komende 'vrije' dagen nog leuke dingen gepland staan? En lukt het je nog steeds om het stil te houden voor de mensen om je heen.
Ik heb dit weekend wel wat leuke dingen gepland staan, verder eigenlijk helemaal niets. Gewoon wat thuiszitten, filmpjes kijken, series kijken smile. Het lukt me inderdaad nog steeds om het stil te houden voor mijn omgeving. Had het er toevallig net nog over met Amber, dat ik niet goed weet wat ik wil. Enerzijds wil ik het mijn ouders graag vertellen, maar anderzijds gaan zij momenteel ook door een moeilijke periode (niet als koppel hoor) en ik vind het dan moeilijk om mijn zorgen er ook nog eens bovenop te gooien.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Weegschaal di 6 maa 2012 - 8:29

@ Alyssa; Dat is moeilijk dan, want kan me voorstellen dat je hun steun nu goed kan gebruiken. En ook weer bijzonder dat je dan toch weer aan anderen denkt in deze situatie voor een kindje 2012 - Pagina 15 699888 Hoe gaat je vriend ermee om?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat di 6 maa 2012 - 8:30

Limburg Jij maakt het anders ook spannend! Laughing

Alyssa Ik heb alweer getest zie rest van bericht. Ben je van plan het wel allemaal te gaan vertellen als je eenmaal zwanger bent trouwens? Zo, ja denk je dan niet dat je ouders onwijs schrikken als ze horen wat jij allemaal hebt mee gemaakt? Ik snap ook wel dat je ze nergens mee wilt opzadelen o.i.d. maar het zijn toch je ouders en die willen denk ik wel weten wat er met hun kind is ook al maken zij ook een moeilijke periode door.... maar goed ik ken je ouders niet... Maar als je het wel zou willen vertellen zou ik het gewoon doen.

All Vanmiddag dacht ik laat ik eens een ovulatietest doen, want ik heb zoveel krampjes. Wat denk je? Knalpositief hij was nog donkerder dan de controlestreep dus....
En nu? Heb ik nu mijn eisprong ineens pas? scratch

Misschien is het toch een zwangerschap? Ik heb gelijk daarna een zwangerschapstest gedaan met dezelfde urine. En daar verscheen weer een licht streepje (van kruidvat waar ik vorige week negatief mee testte) mijn vriend zag hem ook, maar echt superlicht hoor kan net zo goed een voorgedrukt streepje zijn ofzo. Hij verscheen wel net binnen de tijd.

Dus ik doe morgenmiddag weer even een ovulatietest mocht die weer lichter zijn dan heb ik vast een latere eisprong dan gedacht en als hij nog steeds zo donker is dan moet ik weer even afwachten.
Wat een vage cyclus zeg!

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L di 6 maa 2012 - 8:32

Pussycat, je houdt het spannend!!!! maar een kv test heeft er bij mij nog nooit om gelogen!

de laatste zwangerschap was het streepje 2 dagen voor nod ook heel licht...maar ik was toen wel zwanger.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Limburg85 di 6 maa 2012 - 8:34

Alyssa weet niemand uit je omgeving het? Hoe is dat dan gegaan toen je geopereerd werd?

Pussycat ik zou morgenochtend een zwangerschapstest doen ipv ovulatietest, kun je trouwens nog zo laat je eisprong hebben? Dan zou je wel een hele lange cyclus weer hebben.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Weegschaal di 6 maa 2012 - 8:37

@ Pussycat; Ik heb ook wel eens een heeeeeel licht streepje gehad, dit was een restant na mijn miskraam. Dus ik denk dat je misschien toch wel zwanger bent....!! Ik ben benieuwd morgen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat di 6 maa 2012 - 8:39

Flower helaas heb ik zelf al wel eens een ''vals positieve'' kruidvat test gehad. Heb ik hier toen zelfs nog eens een topic over geopent en iedereen zag die streep. Dus het kan wel... En deze streep zag ik nog minder goed.

Limburg Tja alles kan... Kijk naar linnie die sloeg ook ineens 2 weken over. Misschien ik nu ook? Zwangerschapstesten heb ik pas morgenmiddag weer vandaar dat ik eerst een ovulatietest doe straks is het wel gewoon mijn eisprong... Ik hoop het niet natuurlijk, maar ik sta nergens meer van te kijken Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 6 maa 2012 - 8:42

Pussycat schreef:Flower helaas heb ik zelf al wel eens een ''vals positieve'' kruidvat test gehad. Heb ik hier toen zelfs nog eens een topic over geopent en iedereen zag die streep. Dus het kan wel... En deze streep zag ik nog minder goed.

Dat is wel balen zeg... Maar ik duim wel voor je!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  nina86 di 6 maa 2012 - 9:16

Jeetje meiden voor veel van jullie breken spannende dagen aan!! Hopen op goed nieuws Very Happy Hier deze maand nog steeds geen positieve ovulatietest gehad, ik had er zelfs nog één bij gekocht om langer door te kunnen testen. Ik had er vannacht nog een nachtmerrie over. Dat de test eindelijk positief was ik helemaal blij, maar de streepjes werden steeds roder en roder en op een gegeven moment kwam er een heleboel bloed uit :affraid: Mijn nod is zaterdag, dus afwachten maar. Ik heb eigenlijk nergens last van dus verwacht eigenlijk ongesteld te worden.

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  Highway di 6 maa 2012 - 9:16

spannend pussycat.. hopelijk krijg je morgen met de nieuwe testen meer uitsluitsel!

Dominoo: veel succes!!
Slaatje: ik ken je niet goed en denk dat ik niet bijdraag aan je gevoel (aangezien ik weinig post) maar desalniettemin: je lijkt me een superlieve meid!
Nillis: succes de komende periode en veel plzier Wink
limburg85: heel fijn weekend dan al gewenst Very Happy wat een luxe, geniet er maar lekker van!
nina86: kwam er bloed uit je ovulatietest :affraid: confused of snap ik je nu verkeerd?

Hier alles rustig, nog even een weekje afwachten tot de echte test! Vind het wel spannend maar de kans is klein dat het meteen raak is natuurlijk. Vandaag (veel te vroeg uiteraard) een testje gedaan (had zoveel klachten vandaag (buikpijn en borsten) en kreeg het in mijn bol) en daar was een minimaal streepje op te zien, ik dacht even dat ik alleen maar zag wat ik wilde zien maar mijn vriend zag hem ook. Echter is het nog zo vroeg en er kan van alles misgaan dus voor nu doe ik gewoon net alsof ik niet getest heb smile
Verder is het nogal druk op mijn werk en loopt er het een en ander niet zo soepel met een collega en merk dat ik daar veel last van heb, morgen gelukkig een dagje vrij en dus lekker bijkomen! Even de belastingaangifte regelen en dan even winkelen denk ik, ga gelijk langs het kruidvat om een test te scoren voor van het weekend.

fijne dag allemaal!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  nina86 di 6 maa 2012 - 9:39

Highway schreef:spannend pussycat.. hopelijk krijg je morgen met de nieuwe testen meer uitsluitsel!

Dominoo: veel succes!!
Slaatje: ik ken je niet goed en denk dat ik niet bijdraag aan je gevoel (aangezien ik weinig post) maar desalniettemin: je lijkt me een superlieve meid!
Nillis: succes de komende periode en veel plzier Wink
limburg85: heel fijn weekend dan al gewenst Very Happy wat een luxe, geniet er maar lekker van!
nina86: kwam er bloed uit je ovulatietest :affraid: confused of snap ik je nu verkeerd?

Hier alles rustig, nog even een weekje afwachten tot de echte test! Vind het wel spannend maar de kans is klein dat het meteen raak is natuurlijk. Vandaag (veel te vroeg uiteraard) een testje gedaan (had zoveel klachten vandaag (buikpijn en borsten) en kreeg het in mijn bol) en daar was een minimaal streepje op te zien, ik dacht even dat ik alleen maar zag wat ik wilde zien maar mijn vriend zag hem ook. Echter is het nog zo vroeg en er kan van alles misgaan dus voor nu doe ik gewoon net alsof ik niet getest heb voor een kindje 2012 - Pagina 15 561177
Verder is het nogal druk op mijn werk en loopt er het een en ander niet zo soepel met een collega en merk dat ik daar veel last van heb, morgen gelukkig een dagje vrij en dus lekker bijkomen! Even de belastingaangifte regelen en dan even winkelen denk ik, ga gelijk langs het kruidvat om een test te scoren voor van het weekend.

fijne dag allemaal!

Hahah dat was mn nachtmerrie Laughing Oeee spannend Highway!! Dat zou wel onwijs snel zijn, spannend!!!

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende