Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nutteloos: Ben je ongesteld ofzo??

+11
Stuiterbal
Toet
Caramba
Dennenappel
Makamba
Antibes
Paper Crown
SarahKey
Flippin' Bitch
Rush
Jilke
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nutteloos: Ben je ongesteld ofzo?? - Pagina 2 Empty Re: Nutteloos: Ben je ongesteld ofzo??

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 2:06

Ik ben de dag ervoor altijd stik chagerijnig, heb flinke hoofdpijn en kan die nacht ook niet goed in slaap komen. Ook voelen m'n benen zwaar aan. Als het eenmaal de volgende dag doorbreekt is alles weer over op de zware benen na en heb ik 3 dagen flinke buikpijn. M'n vriend heeft het meestal wel door what time it is haha

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nutteloos: Ben je ongesteld ofzo?? - Pagina 2 Empty Re: Nutteloos: Ben je ongesteld ofzo??

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 9:02

Ik ben de hele maand gelijk qua humeur.

Je kunt wel aan me zien wanneer ik de eisprong heb, want dan heb ik standaard 2 pukkels.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 9:46

2CKC2 schreef:
Sunprincess schreef:Ik merk het alleen aan mezelf, mijn humeur is nog niet zo slecht (ik ben de week ervoor om te schieten) maar ik voel me wel minder aantrekkelijk, mijn haar zit niet en ik kook slechter.
Bij anderen denk ik er nooit over na.

Herkenbaar! De week ervoor ben ik echt bezeten lijkt wel. Om alles zeiken echt erg. Tijdens mijn eisprong ben ik echt mooi, huid mooi haar mooi.. maar als ik ongesteld ben zie ik er vaal uit.. Raar is dat! Bij Surinaamse culturen is het trouwens zo dat een vrouw niet kookt als ze ongesteld is. Mijn vriendin is Surinaams en ze woont met dr moeder en zusje samen in 1 huis, plus de vriend van haar moeder hahaha..ze zijn dus tegelijkertijd ongesteld, moet die arme vent koken..

Ik heb trouwens 2 weken voor ik ongesteld moet worden, na mijn eisprong zoveel pijn in mijn borsten, niet meer normaal.. ik moet dan een BH aan die 2 cuppen groter is, anders past het niet.

Ja vind ik echt belachelijk! Dat is omdat ze dan zogenaamd 'onrein' zijn als je ongesteld bent. Wat een onzin. Sommigen trekken het zover door dat de vrouw ook apart slaapt van de man laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 9:47

Youandi schreef:Ik ben de hele maand gelijk qua humeur.

Je kunt wel aan me zien wanneer ik de eisprong heb, want dan heb ik standaard 2 pukkels.

Haha echt?! Wel handy voor als je zwanger wilt worden!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 11:47

Carrie schreef:

Ja, dat wel. Maar.... https://yescafe.actieforum.com/t22630p60-bevallingspijn-echt-zo-verschrikkelijk-pijnlijk

Nutteloos: Ben je ongesteld ofzo?? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 11:57

2CKC2 schreef:
Sunprincess schreef:Ik merk het alleen aan mezelf, mijn humeur is nog niet zo slecht (ik ben de week ervoor om te schieten) maar ik voel me wel minder aantrekkelijk, mijn haar zit niet en ik kook slechter.
Bij anderen denk ik er nooit over na.

Herkenbaar! De week ervoor ben ik echt bezeten lijkt wel. Om alles zeiken echt erg. Tijdens mijn eisprong ben ik echt mooi, huid mooi haar mooi.. maar als ik ongesteld ben zie ik er vaal uit.. Raar is dat! Bij Surinaamse culturen is het trouwens zo dat een vrouw niet kookt als ze ongesteld is. Mijn vriendin is Surinaams en ze woont met dr moeder en zusje samen in 1 huis, plus de vriend van haar moeder hahaha..ze zijn dus tegelijkertijd ongesteld, moet die arme vent koken..

Ik heb trouwens 2 weken voor ik ongesteld moet worden, na mijn eisprong zoveel pijn in mijn borsten, niet meer normaal.. ik moet dan een BH aan die 2 cuppen groter is, anders past het niet.

Dat wist ik inderdaad. Maar dat is volgens mij omdat een vrouw onrein ofzo is tijdens haar menstruatie toch?
Ik mis gewoon echt de feeling als ik ongesteld ben. Het eten smaakt minder goed, ik verpruts het vaker.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 12:30

Ik ben het al jaren niet meer maar hier zitten mensen die het altijd zijn. Daar kam ik net na het lezen van dat bungeltopic achter.

Gast
Gast

Bericht  Alex di 28 feb 2012 - 21:31

Volgens mij heeft alleen mijn man er last van als ik ongesteld ben, dan wil ik geen seks Nutteloos: Ben je ongesteld ofzo?? - Pagina 2 394967 Qua humeur kan ik wel wat prikkelbaar zijn, ook daar heeft alleen mijn man last van. En ik heb de dag voor ik ongesteld word onweerstaanbare drang naar chocolade, waar ik dan ook maar aan toegeef.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 22:17

Youandi schreef:
Carrie schreef:

Ja, dat wel. Maar.... https://yescafe.actieforum.com/t22630p60-bevallingspijn-echt-zo-verschrikkelijk-pijnlijk

Nutteloos: Ben je ongesteld ofzo?? - Pagina 2 394967

:affraid:

Gast
Gast

Bericht  _Cyn_ di 28 feb 2012 - 22:33

Ik heb al 7 jaar een Mirenaspiraaltje, en ben daardoor niet ongesteld. Misschien heel erg, maar ik heb geen idee meer hoe het is Embarassed
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Rouxxxe di 28 feb 2012 - 23:35

Ik merk het nooit bij anderen! Komt eigenlijk ook nooit bij me op. Bij mij hebben m'n vriend en moeder het wel vaak door, en dat komt dan voornamelijk door m'n humeur haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 6:49

Haha, door een gesprek met m'n moeder net moest ik an dit topic denken!
Ik kreeg gister een hoop informatie op m'n werk, onder andere over de formatie van volgend schooljaar. Daar kwam ik erachter dat ik best genaaid ben door deze baan aan te nemen (lang verhaal).
Ik baalde ervan, nóg minder kans op een baan volgend schooljaar, en ik had vandaag een gesprek waar ik erg tegenop zag..
M'n moeder belde en ze probeerde me een beetje op te vrolijken, maar toen ze zei 'je hebt altijd nog recht op een uitkering' begon ik heel hard te huilen.
Net had ik d'r weer aan de telefoon, zegt ze 'en, ben je al ongesteld?' Dus ik vroeg waarom ze dat vroeg. Zegt ze 'Ja, gister had je zo'n dip, kon niet anders dan dat het daardoor kwam.'
Dus bij mij is het blijkbaar te merken Wink

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch vr 2 maa 2012 - 0:48

Ben ook m'n hele conditie kwijt dan...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Blair vr 2 maa 2012 - 0:56

Aan m'n vriendinnen merk ik het wel, kan het meteen aan hen gezicht zien, en bij sommige zelfs meteen aan de huid. Bij mij is het ook meteen te merken, dan laat ook echt iedereen me met rust.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: