Zalando last van kerstdrukte ofzo?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zalando last van kerstdrukte ofzo?
Heb 3 dagen geleden bij Zalando kerstkado's besteld, ervan uitgaande dat ze zo leveren als altijd en die dingen nog op tijd aankomen. Tot nu toe zijn die dingen nog niet eens verstuurd, echt balen, gaat dus nooit meer op tijd aankomen vrees ik. Hebben hier toevallig meer mensen gemerkt dat ze vertraagde levertijden hebben?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Zalando last van kerstdrukte ofzo?
Ik heb afgelopen jaar enkele keren (een keer of drie denk ik) iets besteld bij zalando en dat heeft altijd wel een week geduurd voor het geleverd werd, terwijl er gewoon bij stond dat de levertijd 2-3 werkdagen is. Ik ben dus eigenlijk niet anders gewend van zalando
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Blurgh, super. Ook dat het verstuurd werd? Mijn ervaring is dat het altijd snel wordt verstuurd maar dan een eeuwigheid onderweg is.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Blurgh, super. Ook dat het verstuurd werd? Mijn ervaring is dat het altijd snel wordt verstuurd maar dan een eeuwigheid onderweg is.
Dat varieerde, soms werd het dezelfde dag nog verstuurd (als in, ik kreeg dan om 22u ofzo een mailtje dat het pakketje net het distributiecentrum had verlaten... tuurlijk) soms duurde het al drie dagen voordat dat mailtje kwam. Kon er niet echt een pijl op trekken, maar 2-3 dagen levertijd hebben ze in elk geval nog nooit waargemaakt... maar misschien hebben andere meiden beter ervaringen
Niekske- Kletskop
Haha, dat gaat wel echt 24/7 door hoor .Niekske schreef:Charles schreef:Blurgh, super. Ook dat het verstuurd werd? Mijn ervaring is dat het altijd snel wordt verstuurd maar dan een eeuwigheid onderweg is.
Dat varieerde, soms werd het dezelfde dag nog verstuurd (als in, ik kreeg dan om 22u ofzo een mailtje dat het pakketje net het distributiecentrum had verlaten... tuurlijk) soms duurde het al drie dagen voordat dat mailtje kwam. Kon er niet echt een pijl op trekken, maar 2-3 dagen levertijd hebben ze in elk geval nog nooit waargemaakt... maar misschien hebben andere meiden beter ervaringen
En ik heb idd ook geen goede ervaringen met Zalando. Meestal pas na 1 of 2 volle dagen verstuurd en daarna duurde het soms nog wel 2 of 3 dagen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Haha, dat gaat wel echt 24/7 door hoor .Niekske schreef:Charles schreef:Blurgh, super. Ook dat het verstuurd werd? Mijn ervaring is dat het altijd snel wordt verstuurd maar dan een eeuwigheid onderweg is.
En ik heb idd ook geen goede ervaringen met Zalando. Meestal pas na 1 of 2 volle dagen verstuurd en daarna duurde het soms nog wel 2 of 3 dagen.
Waha, serieus? Ik dacht altijd dat er gewoon mensen werkten die die producten uit het magazijn haalden enzo wel enigszins geautomatiseerd natuurlijk, maar ik dacht dat het toch een 9-5 job was zeg maar
Niekske- Kletskop
Ik heb geen idee hoe breed die mensen hun werktijden zijn die de orders pikken, maar als de pakketten klaar staan op pallets kunnen deze het distributie centrum natuurlijk 24/7 verlaten.Niekske schreef:Rush schreef:Haha, dat gaat wel echt 24/7 door hoor .Niekske schreef:Charles schreef:Blurgh, super. Ook dat het verstuurd werd? Mijn ervaring is dat het altijd snel wordt verstuurd maar dan een eeuwigheid onderweg is.
Waha, serieus? Ik dacht altijd dat er gewoon mensen werkten die die producten uit het magazijn haalden enzo wel enigszins geautomatiseerd natuurlijk, maar ik dacht dat het toch een 9-5 job was zeg maar
Ons familie bedrijf doet ook in distributie en dat gaat gewoon non stop door.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik werk bij een bedrijf dat alles regelt vanaf de bestelling bij een webshop tot de levering aan de post. Bij ons wordt tot 22.30u doorgewerkt, de grootste groep begint om 14.15u. En ja, picken is voor een groot deel handmatig bij ons, het verpakken is wel geautomatiseerd.
Gast- Gast
Mijn moeder bestelt wel eens bij Zalando en die heeft haar pakketje meestal binnen een paar dagen in huis.
Gast- Gast
Maandag besteld, gister in huis. Viel mij niet tegen .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Sinds ze met postnl werken leveren ze bij mij ook snel. 2 a 3 dagen soms 4 als er een weekend tussen zit. Ik heb veel besteld daar beetje te veel maar ik ben de laatste tijd wel weer tevreden met ze.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Bij mij leveren ze nog gewoon even snel. Had van de week iets besteld en was er binnen 1,5 dag.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Foundation ofzo?!
» Zalando
» Zalando tip! (groupon)
» Nutteloos: Ben je ongesteld ofzo??
» Zalando aargh!
» Zalando
» Zalando tip! (groupon)
» Nutteloos: Ben je ongesteld ofzo??
» Zalando aargh!
Pagina 1 van 1