Is dit berg ofzo??
+6
Linda
Razz
meisjesmama
Caroow
Flower_L
Printje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit berg ofzo??
N heeft op haar hoofdje een beetje een schilferachtige droge huid, kan me niet herinneren dat ze dit meteen had het viel me vorige week opeens op
Iemand een tip om dit weg te krijgen, heb volgens mij ooit gelezen over olie en dan kammen maar weet het niet zeker.
Iemand een tip om dit weg te krijgen, heb volgens mij ooit gelezen over olie en dan kammen maar weet het niet zeker.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Is dit berg ofzo??
voor naar bed gaan olie erop. en volgende dag met een speelkaart of dun viltje eraf schrapen. en dan wassen want die olie stinkt....
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ja het een beetje insmeren met olie en een dag later voorzichtig weg kammen. En ik moest van de kv regelmatig haarolie gebruiken zodat R het niet zou krijgen/het minder erg zou zijn. (Daar maak ik ook altijd zijn hanenkammetje mee, 2 vliegen in 1 klap )
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Amandelolie dat werkt het allerbeste is mijn ervaring.
1 nachtje laten intrekken en dan het haar wassen..
1 nachtje laten intrekken en dan het haar wassen..
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Bij S. smeerde ik het ook in met babyolie en liet het een halve dag intrekken. Vervolgens met zo'n zachte borstel ronddraaiende bewegingen maken op het hoofdje en ik kreeg de meeste schilfers er zo af. En daarna de haartjes wassen.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Mijn dochter had het ook, maar ik heb er niks mee gedaan. Ze had er geen last van.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Etos heeft anti bergpads. 'S avonds voor het slapen gaan insmeren, 's ochtends met een babykam alles er uitkammen en haren wassen.
Bij mijn kinderen was het in 1x weg en niet meer teruggekomen. Het schijnt trouwens dat haarlotion berg verergert, weet niet of je het gebruikt.
Bij mijn kinderen was het in 1x weg en niet meer teruggekomen. Het schijnt trouwens dat haarlotion berg verergert, weet niet of je het gebruikt.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Amandelolie, ja, even laten intrekken en dan met een zachte borstel eroverheen gaan. Ze was er heel snel vanaf.
Hier heet het melkkorstjes.
Hier heet het melkkorstjes.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Bedankt voor alle tips, ze heeft het maar een klein beetje maar ga strakjes toch eens kijken voor die olie.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
hier hebben we op advies van het CB vaselinecreme (bij de apotheek verkrijgbaar) erop moeten smeren. Daarna ging het helaas over in een schimmel (ringworm)
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Linda schreef:Mijn dochter had het ook, maar ik heb er niks mee gedaan. Ze had er geen last van.
+1 gaat vanzelf over.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
A had het bijna in zijn wenkbrauwen hangen... ik heb voor hem die bergpads van de etos gebruikt. Werkte heel erg goed.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Gaat berg vanzelf over??
» Zalando last van kerstdrukte ofzo?
» Tips tegen berg
» Berg en lang haar
» Berg op het hoofd
» Zalando last van kerstdrukte ofzo?
» Tips tegen berg
» Berg en lang haar
» Berg op het hoofd
Pagina 1 van 1