Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoop doet leven!

+115
RYW
M@niek
Aagje!
Floor
Ayla
Clapperdie
liesje
slaatje
Darius
Curious
Coco
CCC
Filoria
Antibes
Spring
Theezakje13
Limburg85
Twellie
Monnie
juffie001
studiebol
Dora
Roodtomaatje
VeryCherry
Pien
Muis
Silver
Inge
Bubbelicious
Minx
LindaK
Linda
_Lana_
Macelka
Oasis
MissD
blauwwitrood
vlinder-19
Blond
Guus
mickey
Monte
Océane
TGR
ThinkPink
Muurvlindertje
Jordana
LDJ
Le Chat Noir
Poisongirl
Lavendel
Stuiterbal
Bolleke
SarahKey
Steep
Aggi
Alex
Sylvana
L!ND@
Marin
Roodkapje
Mamsie
joyce0606
Atelier Madame
Lindsya
smooch
MADDIE
Sjaantje
Merai
Diese
Roza
Coccinelle
bolus26
Liadan
loura
Lejow
Weegschaal
Jasmine
*Troela*
frolic
Lady4
tweeling
Jade
Dennenappel
meisje
_Jet
Caroow
Puzzle
Happydobby
Amber-
Muppetje
Viva
Zwerver
Alyssa
joos
Zininzon
Ugly Betty
Puggle
Wennes
Shy
Suus
Parisienne
yes1984
Happy
moepie
Flip Fluitketel
Rumble
LMCurious
woezel
nillis
MAS
Susan
Didi
Rush
Paper Crown
119 plaatsers

Pagina 4 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Hoop doet leven! - Pagina 4 Empty Re: Hoop doet leven!

Bericht  Paper Crown ma 27 feb 2012 - 21:47

Jolicious schreef:
2CKC2 schreef:
Jolicious schreef:Er was toch ook een gynaecoloog die het daarover gehad had tegen jou in het VU ofzo?

Klopt mijn gyn zei toen tegen mij dat er onderzoek is naar waarom sommige vrouwen wel zwanger worden en anderen weer niet door IVF. Het is allang duidelijk dat het gaat om je baarmoederslijmvlies waar het eitje in moet nestelen. Bij sommige is dit gewoon te 'taai'. Want jij bent bewezen vruchtbaar, gezond en geen problemen met zwanger worden, je zou kunnen zeggen dat je in de beste slagingspercentage had moeten zitten. En dan is het wel erg toevallig dat je meteen na je poging zwanger bent geworden.

Precies! Ze snapten het daar ook niet. Maar ja , het is natuurlijk wel heel logisch. Want als het van binnen allemaal niet plakkerig genoeg is, houdt het het embryo ook niet vast. Goed dat er nu onderzoek naar is!

Ik had gewoon een drogist eigen merk waar ik 2 tabletjes van slikte naast de gewone multivitamine.
Toch jammer dat je je lichaam vol hebt moeten stoppen met hormonen en dat het geen resultaat gegeven heeft. Want aan je embryo kwaliteit lag het niet he? Trouwens, daar hoeft het nooit aan te liggen want sommige vrouwen in IVF worden zelfs zwanger van matige kwaliteit embryo's! Ik wijs 't echt toe aan het slijmvlies van je baarmoeder.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  smooch ma 27 feb 2012 - 21:49

Wat goed ckc, ik ga hard voor je duimen.
En vooral je positiviteit vasthouden.
Echt super dat het eindelijk zover is!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 21:50

Ja, dat is ook echt balen. En inderdaad, aan de kwaliteit lag het niet. Ik hoop alleen maar dat er meer vrouwen zijn die horen dat ook dat de oorzaak kan zijn dat ze misschien wel onterecht kinderloos blijven omdat ze door Ivf niet zwanger worden. Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat ik de enige ben!

Goed dat je het erbij slikt, baadt het niet.. Ik moet zeggen dat je condities wel heel positief klinken allemaal. Je weet de oorzaak en zwanger worden is het probleem niet. Als je op deze manier zwanger kan blijven.. Dus hopelijk is er echt maar 1 poging nodig.

Gast
Gast

Bericht  Diese ma 27 feb 2012 - 22:13

Wij zijn van de 2e IVF poging zwanger geworden (eerste afgebroken ivm overstimulatie), eerste terugplaatsing! En idd om dezelfde reden als Jolicious...Kun je bijna ook niet weten. Heb het hier volgens mij wel eens genoemd, maar ik heb tijdens de IVF hier niet gepost.

Ik denk dat ik er ook anders in stond dan mensen die met IVF starten omdat het zwanger worden niet lukt. Ik denk toch dat het anders voelt, het is meer een "bewuste" keuze om deze route te kiezen en ik ben heel dankbaar dat de medische wereld zo ver is en dat wij daar gebruik van kunnen maken.
Wij hebben het nooit op de natuurlijke weg geprobeerd, maar in principe zijn wij normaal vruchtbaar en daar heb ik ook veel hoop uit geput. Toch schijnt het voor het slagingspercentage niet uit te maken. Als je eenmaal aan IVF begint zijn de kansen voor iedereen gelijk. Bij ons zelfs lager omdat er statistisch gezien 50% van de bevruchte eitjes afvalt.

Ik denk ook zeker dat het helpt om er positief in te staan! Vind het ook erg fijn om te lezen hoe optimistisch. Toch is het wel zwaar hoor, elke keer dat go/no go moment. Maar volgens mij realiseer jij je dat heel goed.

Wat slikken jullie trouwens voor het baarmoederslijmvlies? Goed om te weten voor als wij weer gaan starten Very Happy Ik heb wel gehoord dat tarwekiemolie tabletten helpen om de innesteling te bevorderen...
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lejow ma 27 feb 2012 - 22:24

Misschien een domme tip, misschien heb je er wat aan.
Ik las in een boekje in het ziekenhuis dat vrouwen die een mediteraans dieet volgen (veel pasta, olijven, dat soort zooi), tijdens de IVF procedure, behoorlijk meer kans maken om zwanger te raken.
Door bepaalde stoffen/vitaminen/mineralen die er in zitten.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Paper Crown ma 27 feb 2012 - 22:25

Diese schreef:Wij zijn van de 2e IVF poging zwanger geworden (eerste afgebroken ivm overstimulatie), eerste terugplaatsing! En idd om dezelfde reden als Jolicious...Kun je bijna ook niet weten. Heb het hier volgens mij wel eens genoemd, maar ik heb tijdens de IVF hier niet gepost.

Ik denk dat ik er ook anders in stond dan mensen die met IVF starten omdat het zwanger worden niet lukt. Ik denk toch dat het anders voelt, het is meer een "bewuste" keuze om deze route te kiezen en ik ben heel dankbaar dat de medische wereld zo ver is en dat wij daar gebruik van kunnen maken.
Wij hebben het nooit op de natuurlijke weg geprobeerd, maar in principe zijn wij normaal vruchtbaar en daar heb ik ook veel hoop uit geput. Toch schijnt het voor het slagingspercentage niet uit te maken. Als je eenmaal aan IVF begint zijn de kansen voor iedereen gelijk. Bij ons zelfs lager omdat er statistisch gezien 50% van de bevruchte eitjes afvalt.

Ik denk ook zeker dat het helpt om er positief in te staan! Vind het ook erg fijn om te lezen hoe optimistisch. Toch is het wel zwaar hoor, elke keer dat go/no go moment. Maar volgens mij realiseer jij je dat heel goed.

Wat slikken jullie trouwens voor het baarmoederslijmvlies? Goed om te weten voor als wij weer gaan starten Very Happy Ik heb wel gehoord dat tarwekiemolie tabletten helpen om de innesteling te bevorderen...

Dat dikgedrukte werd onkracht! Vrouwen die bewezen vruchtbaar zijn, met eileider problemen hebben statistisch gezien de meeste kans! Dat staat in de folder, even gekopieerd:
Kans op een (meerling)zwangerschap bij IVF
Bij een IVF-behandeling wordt soms meer dan één embryo in de baarmoeder geplaatst, omdat de kans dat een embryo zich innestelt helaas gemiddeld maar ongeveer 20% bedraagt. Plaatsing van twee embryo’s in de baarmoeder is hiermee te verantwoorden.
Het aantal te plaatsen embryo’s hangt voornamelijk af van de reden waarom IVF wordt toegepast, de kwaliteit van de embryo’s en de leeftijd van de vrouw. Vrouwen met afgesloten eileiders die jonger dan 36 jaar en bewezen vruchtbaar zijn, hebben statistisch de beste kans om zwanger te worden. Het is tegenwoordig de regel om bij hen één embryo te plaatsen

Helaas maar waar, de mensen die onbewezen vruchtbaarheids problemen hebben de minste kans. Dan is er bij beide niets 'vreemds' gevonden maar toch worden deze mensen niet zwanger op normale wijze en dus ook niet via IVF! Al zegt het helemaal niets, want kijk naar Jolicious, gezond en hartstikke bewezen vruchtbaar want ze heeft al een peutertje rondlopen, maar toch niet gelukt..

Klopt, tarwekiemolie en granaatappelsap, al is dit niet bewezen en sommige vrouwen doen acupunctuur, maar ook dit werd niet als oplossing gezien. Wel zeiden de artsen bij de VU dat je rustiger wordt van acupunctuur en dat dat the key is, rust en regelmaat. Ik ga gewoon alles proberen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:26

Dat werd ons inderdaad ook verteld, dat het voor het slagingspercentage niks uit maakt. Maar toch twijfel ik daar wel aan.

Diese, ik slikte zinktabletten. Tarwekiemolietabletten kunnen volgens mij goed helpen voor een mooie cyclus, maar die heb je bij ivf toch niet echt nodig aangezien alles 'nep' is :P.

Jullie hebben nog cryo's of niet? Heb je al bericht wanneer er een terugplaatsing mag plaats vinden? Is daar net zo'n lange wachtlijst voor als nieuwe stellen?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 27 feb 2012 - 22:26

Lejow schreef:Misschien een domme tip, misschien heb je er wat aan.
Ik las in een boekje in het ziekenhuis dat vrouwen die een mediteraans dieet volgen (veel pasta, olijven, dat soort zooi), tijdens de IVF procedure, behoorlijk meer kans maken om zwanger te raken.
Door bepaalde stoffen/vitaminen/mineralen die er in zitten.

HAHAHA en laat ik nou net uit het Middelandse zeegebied komen waarbij olijven zowat je in de papfles gegeven wordt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:31

Maar CKC, ik denk dat je in mijn geval niet kan zeggen dat ik op dat moment hartstikke vruchtbaar was. Want het punt was dus juist dat een embryo zich niet in kon nestelen. En als ik niet weer begonnen was, was dat waarschijnlijk nog steeds het probleem geweest en was ik nog niet zwanger geweest. En ik denk dus dat er tig andere vrouwen zijn die dat ook hebben. Ik denk dat als dat slijmvlies gewoon in orde was, ik misschien ook wel gewoon de eerste poging zwanger was geraakt. Want alles zag er verder prima uit. Dus ik denk eerlijk gezegd inderdaad dat IVF wel meer slagingskans heeft bij normaal vruchtbare vrouwen, alleen is er volgens mij gewoon niet goed duidelijk in ziekenhuizen wanneer je normaal vruchtbaar bent en wanneer niet. Ik lees ook wel eens over stellen die onbegrepen onvruchtbaar zijn zeg maar. Volgens de artsen is alles oké, maar ze raken niet zwanger. Naar mijn mening kán dat gewoon niet. Als je namelijk normaal vruchtbaar zou zijn, zou je wel al zwanger zijn. De artsen hebben de oorzaak alleen nog niet gevonden, volgens mij ligt daar het probleem dan.

Laatst aangepast door Jolicious op ma 27 feb 2012 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 27 feb 2012 - 22:32

Mijn vriendin die niet weet dat ik met IVF bezig ben, stuurde me gisteren een sms:
'CKC, ik droomde over je! Je kreeg een nieuw hart en ik hield heel knus je hand vast en je huilde, maar van blijdschap..' en toen zei ze: een nieuw hart betekent nieuw leven! Ben je zwanger misschien? vroeg ze... hoe bizar!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 27 feb 2012 - 22:34

Jolicious schreef:Maar CKC, ik denk dat je in mijn geval niet kan zeggen dat ik op dat moment hartstikke vruchtbaar was. Want het punt was dus juist dat een embryo zich niet in kon nestelen. En als ik niet weer begonnen was, was dat waarschijnlijk nog steeds het probleem geweest en was ik nog niet zwanger geweest. En ik denk dus dat er tig andere vrouwen zijn die dat ook hebben. Ik denk dat als dat slijmvlies gewoon in orde was, ik misschien ook wel gewoon de eerste poging zwanger was geraakt. Want alles zag er verder prima uit. Dus ik denk eerlijk gezegd inderdaad dat IVF wel meer slagingskans heeft bij normaal vruchtbare vrouwen, alleen is er volgens mij gewoon niet goed duidelijk in ziekenhuizen wanneer je normaal vruchtbaar bent en wanneer niet. Ik lees ook wel eens over stellen die onbegrepen onvruchtbaar zijn zeg maar. Volgens de artsen is alles oké, maar ze raken niet zwanger. Naar mijn mening kán dat gewoon niet. Als je namelijk normaal vruchtbaar zou zijn, zou je wel al zwanger zijn. De artsen hebben de oorzaak alleen nog niet gevonden, volgens mij ligt daar het probleem dan.

Er is natuurlijk ook een ongrijpbare deel van IVF, dat is wat de artsen ook zeggen: als de embryo in je baarmoeder teruggeplaatst is you are on your own!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:38

Helaas wel. Er schijnt in Duitsland en in Belgie ook al gebruik gemaakt te worden van Attaching Hachment he, ken je dat? Het schijnt namelijk zo te zijn dat er een schil zit om het embryo (wist ik pas sinds de ivf!) en het embryo moet daar dus uit kunnen breken. Maar dat lukt niet altijd en dan kan het zich dus ook niet innestelen. AH zorgt ervoor dat dat schilletje al een beetje gebroken is waardoor het embryo zich makkelijker kan innestelen. Schijnt de kans op zwangerschap aanzienlijk te verhogen. Waarom dat nog steeds niet in NL wordt gebruikt, is mij echt een raadsel..

Gast
Gast

Bericht  Diese ma 27 feb 2012 - 22:38

Nou dat zijn positieve berichten CKC!!
Ik denk ook zeker dat de innestelingskansen bij andere redenen dan onverklaarbare onvruchtbaarheid groter zijn, maar de artsen zeiden dus anders. Wel zeiden ze bij mij toen er een embreyo van topkwaliteit terug was geplaatst, de kansen op een zw hoger lagen (60%).
Alleen de weg naar een tp kan bij ons moeilijker zijn, omdat ze nog moeilijker in kunnen schatten hoe je op de medicijnen reageert. Het kan ook nog te goed gaan, zoals bij ons in het eerste geval. Ik had met een normale dosis een enorm aantal eitjes. En het is in ons geval lastig dat ongeveer de helft van de embreyo's afvalt na de embreyoselectie.

Granaatappelsap had ik nog niet eerder gehoord, het kan in ieder geval nooit geen kwaad.

@Jolicious: Wij hebben nog 2 cryo's waar al geslachtbepaling op is gedaan. Hier is geen wachtlijst voor, dit doen ze tussendoor. Wel zal het na aanmelding 2 a 3 maand duren omdat ze weer onderzoeken gaan uitvoeren. Ik weet niet precies wat, in ieder geval niet alle onderzoeken die je bij start hebt.
We hebben ons nog niet formeel weer aangemeld, binnenkort de stap maar weer eens zetten. Spannend!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Paper Crown ma 27 feb 2012 - 22:42

Jolicious schreef:Helaas wel. Er schijnt in Duitsland en in Belgie ook al gebruik gemaakt te worden van Attaching Hachment he, ken je dat? Het schijnt namelijk zo te zijn dat er een schil zit om het embryo (wist ik pas sinds de ivf!) en het embryo moet daar dus uit kunnen breken. Maar dat lukt niet altijd en dan kan het zich dus ook niet innestelen. AH zorgt ervoor dat dat schilletje al een beetje gebroken is waardoor het embryo zich makkelijker kan innestelen. Schijnt de kans op zwangerschap aanzienlijk te verhogen. Waarom dat nog steeds niet in NL wordt gebruikt, is mij echt een raadsel..

Nee dat heet: Assisted Hatching. Ik ken het. In Istanbul doen ze het ook, Italie ook. Daarom had die vrouw van 60 nog een kind gekregen. Ik probeer 1 poging in NL en als 't niet lukt gaat we naar Istanbul.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:44

Diese schreef:Nou dat zijn positieve berichten CKC!!
Ik denk ook zeker dat de innestelingskansen bij andere redenen dan onverklaarbare onvruchtbaarheid groter zijn, maar de artsen zeiden dus anders. Wel zeiden ze bij mij toen er een embreyo van topkwaliteit terug was geplaatst, de kansen op een zw hoger lagen (60%).
Alleen de weg naar een tp kan bij ons moeilijker zijn, omdat ze nog moeilijker in kunnen schatten hoe je op de medicijnen reageert. Het kan ook nog te goed gaan, zoals bij ons in het eerste geval. Ik had met een normale dosis een enorm aantal eitjes. En het is in ons geval lastig dat ongeveer de helft van de embreyo's afvalt na de embreyoselectie.

Granaatappelsap had ik nog niet eerder gehoord, het kan in ieder geval nooit geen kwaad.

@Jolicious: Wij hebben nog 2 cryo's waar al geslachtbepaling op is gedaan. Hier is geen wachtlijst voor, dit doen ze tussendoor. Wel zal het na aanmelding 2 a 3 maand duren omdat ze weer onderzoeken gaan uitvoeren. Ik weet niet precies wat, in ieder geval niet alle onderzoeken die je bij start hebt.
We hebben ons nog niet formeel weer aangemeld, binnenkort de stap maar weer eens zetten. Spannend!

Oké, dat valt dan nog reuze mee! Als ik soms al zie hoe lang die wachtlijsten zijn.. 1 poging per jaar.. Rolling Eyes Misschien dat ze weer gaan kijken hoe je stolling is? Hopelijk ontdooien je emma's Wink mooi. Als de wens voor een 3e hier ooit komt, willen wij ook nog 1 poging wagen. Als dat dan nog vergoed wordt tenminste.

En inderdaad , die afvalrace :shock: Wat dat betreft heeft CKC wel een voordeel dat ze dat in ieder geval niet hoeft nog! Hopelijk veel cryo's voor volgende kindjes!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:45

2CKC2 schreef:
Jolicious schreef:Helaas wel. Er schijnt in Duitsland en in Belgie ook al gebruik gemaakt te worden van Attaching Hachment he, ken je dat? Het schijnt namelijk zo te zijn dat er een schil zit om het embryo (wist ik pas sinds de ivf!) en het embryo moet daar dus uit kunnen breken. Maar dat lukt niet altijd en dan kan het zich dus ook niet innestelen. AH zorgt ervoor dat dat schilletje al een beetje gebroken is waardoor het embryo zich makkelijker kan innestelen. Schijnt de kans op zwangerschap aanzienlijk te verhogen. Waarom dat nog steeds niet in NL wordt gebruikt, is mij echt een raadsel..

Nee dat heet: Assisted Hatching. Ik ken het. In Istanbul doen ze het ook, Italie ook. Daarom had die vrouw van 60 nog een kind gekregen. Ik probeer 1 poging in NL en als 't niet lukt gaat we naar Istanbul.

Ooo ja, dat was het Very Happy. Ik blijf die woorden vergeten. En o ja, dat zei je al eens ja. In Istanbul schijnt het beter te betalen te zijn dan in Duitsland/Belgie?

Gast
Gast

Bericht  Lindsya ma 27 feb 2012 - 22:47

Daar heb ik pas iets over op de tv gezien. Dat is een soort klemmetje dat ze onder embryo doen. Nederland geloof daar niet in en vind het te gevaarlijk voor de embryo. Bedoel jij deze methode?

Ik had gelijk een vraagje aan je, slikte jij naast zinktablettten ook foliumzuur? Ik moet nog tabletten halen want ik ben nog helemaal niet begonnen met slikken.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Lindsya ma 27 feb 2012 - 22:47

Ckc, spannend dat je woensdag officieel van start mag gaan. Heel veel succes.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Paper Crown ma 27 feb 2012 - 22:48

Jolicious schreef:
2CKC2 schreef:

Ooo ja, dat was het Very Happy. Ik blijf die woorden vergeten. En o ja, dat zei je al eens ja. In Istanbul schijnt het beter te betalen te zijn dan in Duitsland/Belgie?

In overleg met je verzekering mag je je poging daar ook laten vergoeden! Als het maar geen kwakzalver is en erkend is. Ze sturen je heel dossier heen en jij bent dan ong 20 dagen in Istanbul. Leuk!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame ma 27 feb 2012 - 22:50

Ik wil je heeeel veel succes wensen met alles!! Hopelijk is het jullie gegunt om een kindje te krijgen smile

Alleen ik vroeg me af, waarom moet je met de pil beginnen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:51

Lindsya schreef:

Daar heb ik pas iets over op de tv gezien. Dat is een soort klemmetje dat ze onder embryo doen. Nederland geloof daar niet in en vind het te gevaarlijk voor de embryo. Bedoel jij deze methode?

Ik had gelijk een vraagje aan je, slikte jij naast zinktablettten ook foliumzuur? Ik moet nog tabletten halen want ik ben nog helemaal niet begonnen met slikken.

Ik weet niet of dat met een klemmetje gaat eigenlijk! Ik heb me er niet zo diep in verdiept. Waar was dat te zien, weet je dat nog?

Ik slikte ook foliumzuur, maar dan gewoon in de vorm van zwanger worden multivitamine. Geen idee ook of dat invloed heeft op zwanger worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:53

2CKC2 schreef:
Jolicious schreef:
2CKC2 schreef:

In overleg met je verzekering mag je je poging daar ook laten vergoeden! Als het maar geen kwakzalver is en erkend is. Ze sturen je heel dossier heen en jij bent dan ong 20 dagen in Istanbul. Leuk!

Oooh, dat zou fijn zijn zeg! Ik heb ook wel het idee dat ze in die landen op dat gebied best wel ver zijn. Verder dan in NL.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 27 feb 2012 - 22:54

Atelier Madame schreef:Ik wil je heeeel veel succes wensen met alles!! Hopelijk is het jullie gegunt om een kindje te krijgen Hoop doet leven! - Pagina 4 561177

Omdat je dan beter te monitoren bent. En beter te plannen voor het ziekenhuis ivm drukte, dan laten ze bijv 6 vrouwen op 1 dag met de pil beginnen en ze lopen bijna allemaal gelijk op. Dan kunnen ze alles beter plannen ipv zonder pil.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 27 feb 2012 - 22:55

Jolicious schreef:
2CKC2 schreef:
Jolicious schreef:
2CKC2 schreef:

Oooh, dat zou fijn zijn zeg! Ik heb ook wel het idee dat ze in die landen op dat gebied best wel ver zijn. Verder dan in NL.

Klopt, mijn tante van 41 is zo aan dr kindje gekomen, in NL wilde ze niet eens naar dr kijken (beetje overgewicht etc)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:55

2CKC2 schreef:
Atelier Madame schreef:Ik wil je heeeel veel succes wensen met alles!! Hopelijk is het jullie gegunt om een kindje te krijgen Hoop doet leven! - Pagina 4 561177

Omdat je dan beter te monitoren bent. En beter te plannen voor het ziekenhuis ivm drukte, dan laten ze bijv 6 vrouwen op 1 dag met de pil beginnen en ze lopen bijna allemaal gelijk op. Dan kunnen ze alles beter plannen ipv zonder pil.

Precies, ze gooien je eigen cyclus gewoon helemaal plat. Zodat je bijv niet ergens een keer een eisprong hebt en dat je ivf poging dan niet door kan gaan. Want al die vrouwen met al die eisprongen...Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: