Speelgoed opruimen..
+5
Parisienne
LMCurious
kwak
Susan
Printje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Speelgoed opruimen..
Iedere avond ruimen zoonlief en ik netjes alhet speelgoed op. De controlfreak in mij wil alleen wel alles netjes gesorteerd, auto's bij auto's, lp bij lp etc etc.
Ik vind dat netter en tsja anders krijg ik er serieus de kriebels vanhahahaha erg he. Zoonlief weet ook al precies wat waar hoort en kan dus al best goed sorteren.
Wie sorteert er nog meer altijd eht speelgoed, mijn man moet er weleens om lachen als we alles weer zo 'netjes' aan het opruimen zijn.
Ik vind dat netter en tsja anders krijg ik er serieus de kriebels vanhahahaha erg he. Zoonlief weet ook al precies wat waar hoort en kan dus al best goed sorteren.
Wie sorteert er nog meer altijd eht speelgoed, mijn man moet er weleens om lachen als we alles weer zo 'netjes' aan het opruimen zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Speelgoed opruimen..
Ik heb 1 grote bak waar ik al zijn speelgoed in pleur....alleen de lego en de mini auto's hou ik apart.
Ik zou wel aparte bakken voor alles willen, maar ik ken mezelf, ik hou dat toch niet netjes bij.
Ik zou wel aparte bakken voor alles willen, maar ik ken mezelf, ik hou dat toch niet netjes bij.
Gast- Gast
Ik heb wel aparte bakken maar door mijn bekken ruim ik nu amper meer iets op, dus mijn systeem is een beetje zoek. Maar eens in de zoveel tijd zoek ik het nu uit en dan ben ik helemaal geirriteerd als alles weer door elkaar ligt, haha.
Gast- Gast
Ik heb wel aparte bakken, maar ik heb ook wel 'gecombineerde categorieën' zeg maar, daar zit dan een soort eigen logica achter.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik heb wel aparte bakken, maar ik heb ook wel 'gecombineerde categorieën' zeg maar, daar zit dan een soort eigen logica achter.
hahahaha hier moest ik wel ff om lachen.
ps. ben je niet op fb?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
In sommige bakken zitten bepaalde dingen die ik wel apart wil houden zoals Duplo en Little People. Maar veel bakken zijn gewoon gevuld met verschillende dingen. Hij heeft ook een keukentje en alle keukenspulletjes wil ik ook bij het keukentje houden. En zijn Toet Toet garage en zijn LP boederij op een kast/tafel en daar wil ik ook alles bij elkaar houden
Ik ruim 2x per dag op. s'Middags als hij zijn dutje doet en s'avonds
Ik ruim 2x per dag op. s'Middags als hij zijn dutje doet en s'avonds
Gast- Gast
Wij sorteren ook hoor. We hebben vier bakken. Een met duplo, een met Thomas de Trein sporen en treintjes, een met babyspeelgoed en een met auto's en andere rommeltjes.
Gast- Gast
Wow, wat een orde bij jullie. Ik vind het al netjes dat het uberhaupt in een bak zit en niet op de vloer rondslingert, geen systeem dus.
Gast- Gast
little people en duplo heb ik apart net als alle keukenspulletjes.
verder heeft ze nog een grote kist met allemaal "rommeltjes" wat niet in een bak kan (vind ik)
verder heeft ze nog een grote kist met allemaal "rommeltjes" wat niet in een bak kan (vind ik)
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Twellie schreef:Wow, wat een orde bij jullie. Ik vind het al netjes dat het uberhaupt in een bak zit en niet op de vloer rondslingert, geen systeem dus.
wij hebben ook systeem met diverse bakken, en gecombineerde categorien. Dus alle auto's vliegtuigen helikopters bij elkaar, alle treinonderdelen bij elkaar, alle blokken bij elkaar, puzzels etc. Maar ook een grote restbak.
Ik merk wel dat juist als alles gesorteerd is, joris goed kan vinden wat hij wil hebben, en het meteen al niet zo'n zooi word. Tijdens mijn zwangerschap was ik er niet zo consequent in, en was het ook meteen chaos omdat Joris alles uit zijn krat haalde omdat ie iets zocht wat onderin lag.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
als ik het opruim, wil ik het ook allemaal netjes, de knopjespuzzels netjes gelegd, de stapeltoren compleet, de trein compleet, alle blokken in de doos, de ballen in het bakje van de ballen, het pannetje op het gaspitje van het fornuis...
Maar als mijn man opruimt flikkert hij alles in één bak (behalve de duplo, dat wil ik per se gescheiden houden) en dan trekt onze dochter de volgende ochtend die bak zo weer op de kop, dus eigenlijk is het veel handiger om het zo te doen, maar op mijn manier kan ik ook steeds controleren of alles er nog is (en of ik misschien even de prullenbak door moet bijvoorbeeld).
Maar als mijn man opruimt flikkert hij alles in één bak (behalve de duplo, dat wil ik per se gescheiden houden) en dan trekt onze dochter de volgende ochtend die bak zo weer op de kop, dus eigenlijk is het veel handiger om het zo te doen, maar op mijn manier kan ik ook steeds controleren of alles er nog is (en of ik misschien even de prullenbak door moet bijvoorbeeld).
Gast- Gast
Ik ben ook erg georganiseerd in opruimen. Duplo, Little People, keukenspullen.. alles zit gescheiden in aparte bakken. Wel hebben we één mand staan waar losse dingetjes in zitten. Net als Rejoy zorg ik er ook voor dat de puzzel gelegd is, dat de stapelblokken weer netjes in elkaar zitten, de boekjes netjes op een rij in de kast, etc. Twee keer per dag doe ik dit, of als we tussendoor weggaan ofzo.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ruim ook alles netjes op, en het meeste heeft een vaste plek. Ook ik maak alles compleet, zoals puzzels, stapeltoren, alle LP op de goede plek. Naast de spullen die gesorteerd worden heb ik ook een grote speelgoedkist staan met diverse spulletjes, daar gaat het overige spul in. Ik hou er wel van als het netjes opgeborgen is, alles makkelijk terug te vinden is en zo kan ik ook controleren of er iets kwijt is.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben zo'n kast van ikea met bakken en elk speelgoed heeft een 'eigen' bak. Een bak is een rommeltje met van alles en nog wat.
Ik vind dit zelf een fijne manier en E. weet alles zo ook goed te vinden en zelf ook op te ruimen.
Ik vind dit zelf een fijne manier en E. weet alles zo ook goed te vinden en zelf ook op te ruimen.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben ook 2 bakken, eentje voor de trein en eentje voor de duplo. En ook nog een 'restbak'. Grote vrachtauto's ed gaan achter een deurtje in de dressoirkast, eten en pannetjes gaan in het keukentje en op z'n kamer staat de little people boerderij.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij gooien alles door elkaar :-) en eens in de zoveel tijd gaan alle bakken om en dan zoeken we alles weer uit. Dit blijft dan ongeveer 2 dagen netjes en dan zit alles weer door elkaar... kan me er niet zo druk om maken gelukkig
Gast- Gast
Ik laat haar deels sorteren. Duplo moet in de duplo mand.
En haar keuken spullen in de keukenmand. Voor de rest wordt alles in grote mand gegooid.
En haar keuken spullen in de keukenmand. Voor de rest wordt alles in grote mand gegooid.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Opruimen van speelgoed..
» Speelgoed en kleding opruimen..
» Box opruimen
» box opruimen
» Riemen opruimen
» Speelgoed en kleding opruimen..
» Box opruimen