Box opruimen
+8
SarahKey
Theeleut
Aagje!
Urban Naked
Slakje
Parisienne
Tania
Laurientje
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Box opruimen
Wanneer hebben jullie de box opgeruimd?
Bij mijn oudste was dit met 14 maanden, mijn jongste is nu bijna 13 maanden de box staat er nog en ze zit er toch wel dagelijks nog even in, niet omdat ze het zelf fijn vind maar puur voor mijn eigen gemak, als ik bijv moet koken, was ophangen of naar t toilet moet, nu is onze woonkamer kindvriendelijk dus ik zou haar best even in de kamer kunnen laten maar mijn oudste loopt ook nog rond en die wil nog wel eens de deur open laten dus dan zit ze zo boven ben ik bang.
Nu zit ik dus in twijfel, ik ben dat ding eigenlijk hartstikke beu, staat in de weg.
Mijn dochter vind t ook niet meer leuk..
Kies ik voor gemak en laat ik m nog even staan of doe ik m weg..
Wanneer hebben jullie de box weggedaan? En waarom? En hoe deed je het nu als je je kindje even veilig alleen liet?
Bij mijn oudste was dit met 14 maanden, mijn jongste is nu bijna 13 maanden de box staat er nog en ze zit er toch wel dagelijks nog even in, niet omdat ze het zelf fijn vind maar puur voor mijn eigen gemak, als ik bijv moet koken, was ophangen of naar t toilet moet, nu is onze woonkamer kindvriendelijk dus ik zou haar best even in de kamer kunnen laten maar mijn oudste loopt ook nog rond en die wil nog wel eens de deur open laten dus dan zit ze zo boven ben ik bang.
Nu zit ik dus in twijfel, ik ben dat ding eigenlijk hartstikke beu, staat in de weg.
Mijn dochter vind t ook niet meer leuk..
Kies ik voor gemak en laat ik m nog even staan of doe ik m weg..
Wanneer hebben jullie de box weggedaan? En waarom? En hoe deed je het nu als je je kindje even veilig alleen liet?
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Re: Box opruimen
Ik wil hem eigenlijk ook weg hebben maar hij staat er toch nog. Als J. met iets aan het spelen is waar M. niet mee mag spelen dan vind ik het toch wel handig om haar daar even in te zetten als ik even uit de kamer moet. Als ik even naar de wc moet ofzo laat ik haar gewoon in de kamer maar als ik echt even bezig ben boven zet ik haar toch nog wel in de box omdat dat wat prettiger voelt.
Tijdens het koken zit ze er ook nog vaak in, dan kijkt J. tv maar als M. dan rondkruipt gaat ze of bij mij aan mn been hangen en de keukeastjes leeghalen of ze gaat de tv uit de kast trekken. Dan is de box ook nog wel handig.
Tijdens het koken zit ze er ook nog vaak in, dan kijkt J. tv maar als M. dan rondkruipt gaat ze of bij mij aan mn been hangen en de keukeastjes leeghalen of ze gaat de tv uit de kast trekken. Dan is de box ook nog wel handig.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Je kan ze altijd in de kinderstoel voor de tv zetten als je even veilig naar boven of naar het toilet wil. Zeker omdat de oudste er ook nog is. Ik zou ze niet snel helemaal alleen laten.
Hier ging de box ook na net een jaar weg, N. zat er bijna nooit in. Als ik haar dan écht even veilig neer moest zetten deed ik dat in haar ledikant met wat speelgoed erbij.
Hier ging de box ook na net een jaar weg, N. zat er bijna nooit in. Als ik haar dan écht even veilig neer moest zetten deed ik dat in haar ledikant met wat speelgoed erbij.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier staat hij nog voor nr. 2, maar Louise zit er al niet meer in sinds ze een maand of 7/8 is. Ze vindt het een verschrikkelijk ding. Ondertussen weet ze hier thuis ook wel wat mag en niet mag, ik kan haar dus gemakkelijk alleen laten in de woonkamer, dan wel met de deuren open.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Hij staat hier nog (12 mnd) en hij wordt nog gebruikt. Idd als ik even iets anders moet doen (douchen, koken).
We gaan hopelijk over 2 maanden verhuizen en in het nieuwe huis komt hij niet te staan.
We gaan hopelijk over 2 maanden verhuizen en in het nieuwe huis komt hij niet te staan.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Bij H is de box er met 14 maanden uit gegaan omdat we, toen we terug kwamen van vakantie en ze 14 dagen er niet in hoefde, er niet meer in wilde.
Bij A is hij er nog voor zijn eerste jaar uit gegaan omdat hij `m op at. Ik zet hem in de stoel als ik even naar boven moet ofzo.
Bij A is hij er nog voor zijn eerste jaar uit gegaan omdat hij `m op at. Ik zet hem in de stoel als ik even naar boven moet ofzo.
Gast- Gast
Ik heb hem met 7 maanden opgeruimd, het was alleen maar een opslagplaats voor speelgoed geworden.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Bij beiden rond hun eerste verjaardag. Ze zaten er nog wel in, gewoon om dat het kon, maar ik heb de box niet gemist toen hij weg was.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Hier is de box rond de 10 maanden eruit gegaan. Ik wou graag een speelhoekje maken en wij hebben geen grote woonkamer. Dus de box moest eruit en daar kon een speelhoek gemaakt worden. Sowieso wou S er haast niet meer in. En ik hem hem geen seconde gemist. Als ik hem ergens even 'kwijt' moet dan is het in de kinderstoel of in zijn bedje.
de jongste is nu 19mnd en de box staat er nog.
Hij zit er ook nog geregeld in en vind het heerlijk even niet door zn zus gestoord te worden.
Hij zit er ook nog geregeld in en vind het heerlijk even niet door zn zus gestoord te worden.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
De box wordt nu een maandje niet meer gebruikt. dus hij staat te koop.
al wou hij er vorige week ineens elke dag in zitten
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is hij met 10 maanden eruit gegaan, toen zat ze er al geruime maand niet meer in.
Heb hem nog geen seconde gemist.
Heb hem nog geen seconde gemist.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
De oudste 2 gingen er met een jaar niet meer in maar de box is blijven staan tot de tweeling 14 maanden was. Toen had hij hier 5 jaar gestaan en was ik het ook zat. Ik wilde graag een kast voor speelgoed op die plek.
Is hier eigenlijk altijd goed gegaan, was allang blij dat hij de kamer uit was!
Is hier eigenlijk altijd goed gegaan, was allang blij dat hij de kamer uit was!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: