Box opruimen
+8
SarahKey
Theeleut
Aagje!
Urban Naked
Slakje
Parisienne
Tania
Laurientje
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Box opruimen
Wanneer hebben jullie de box opgeruimd?
Bij mijn oudste was dit met 14 maanden, mijn jongste is nu bijna 13 maanden de box staat er nog en ze zit er toch wel dagelijks nog even in, niet omdat ze het zelf fijn vind maar puur voor mijn eigen gemak, als ik bijv moet koken, was ophangen of naar t toilet moet, nu is onze woonkamer kindvriendelijk dus ik zou haar best even in de kamer kunnen laten maar mijn oudste loopt ook nog rond en die wil nog wel eens de deur open laten dus dan zit ze zo boven ben ik bang.
Nu zit ik dus in twijfel, ik ben dat ding eigenlijk hartstikke beu, staat in de weg.
Mijn dochter vind t ook niet meer leuk..
Kies ik voor gemak en laat ik m nog even staan of doe ik m weg..
Wanneer hebben jullie de box weggedaan? En waarom? En hoe deed je het nu als je je kindje even veilig alleen liet?
Bij mijn oudste was dit met 14 maanden, mijn jongste is nu bijna 13 maanden de box staat er nog en ze zit er toch wel dagelijks nog even in, niet omdat ze het zelf fijn vind maar puur voor mijn eigen gemak, als ik bijv moet koken, was ophangen of naar t toilet moet, nu is onze woonkamer kindvriendelijk dus ik zou haar best even in de kamer kunnen laten maar mijn oudste loopt ook nog rond en die wil nog wel eens de deur open laten dus dan zit ze zo boven ben ik bang.
Nu zit ik dus in twijfel, ik ben dat ding eigenlijk hartstikke beu, staat in de weg.
Mijn dochter vind t ook niet meer leuk..
Kies ik voor gemak en laat ik m nog even staan of doe ik m weg..
Wanneer hebben jullie de box weggedaan? En waarom? En hoe deed je het nu als je je kindje even veilig alleen liet?
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Re: Box opruimen