Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speelgoed en kleding opruimen..

+8
_Jet
Coco
Flower_L
PapillonRose
Annie24
kwak
Annemie
M@niek
12 plaatsers

Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  M@niek za 24 nov 2012 - 3:29

Ik ben plek aan het maken voor al het nieuwe speelgoed wat natuurlijk op 5 dec en met kerst wordt gegeven.

Maar wat doen jullie daarmee? Bewaren jullie echt alles? Ook kleding enz? Bijvoorbeeld voor een 2e?

Het is eigenlijk voornamelijk babyspeelgoed wat ik nu echt heb opgeruimd en ja kleding blijf je opruimen, de zolder komt goed vol te staan. Maar ik vind het ook zo zonde om het allemaal al weg te gaan doen aangezien er vast nog wel een 2e komt.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  Annemie za 24 nov 2012 - 3:30

Ik bewaar alles, heb alles op zolder in afgesloten plastic bakken, voor een evt. 2e. Is de 2e een meisje, dan gaat alle jongenskleding op mp.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  kwak za 24 nov 2012 - 3:50

hier gaat alle kleding naar een vriendin met een kindje een jaar jonger als D., als zij het niet meer past komt het terug en gaat het naar een vriendin met een kindje 2 jaar jonger als D.
De kleding die ik echt mooi vind, ook dat ik het over 10 jaar nog mooi vind bewaar ik het en gaat het alleen maar naar 1 kindje van een vriendin.

de jongenskleding gaat ook gewoon weg straks, tenzij ik het over 10 jaar nog mooi zou vinden.

speelgoed ruim ik op, meeste gaat naar zolder omdat het voor jongens en meisjes leuk is, en ik verkoop het wel eens op een kinderkleding/speelgoedbeurs.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 4:41

Het babyspeelgoed en de kleren had ik allemaal bewaard voor de tweede. Voor de derde koop ik alles nieuw. Ik vind het niet leuk om jaaaren dezelfde kleding te zien en op Woezel en Pip was ik inmiddels uitgekeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  Annie24 za 24 nov 2012 - 7:43

Hier gaat alles op MP, want wij willen geen 2e en hebben tot nu toe alleen meisjes in onze omgeving. Ik heb alles van het 1e jaar té lang laten liggen, maar nu houd ik het netjes bij. Is zijn kleding te klein, dan zo snel mogelijk op de foto zetten en op MP.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  PapillonRose za 24 nov 2012 - 7:49

Ik bewaar zo veel mogelijk. Al wordt dat ook steeds lastiger, want de bergruimte is een keer op... Al heb ik een vrij ruime berging, maar die zit beneden en daar kan het nog weleens wat vochtig zijn. Dus dingen als kleertjes zal ik daar voor de zekerheid niet opbergen.

Ik zoek het wel vast een beetje uit. We hebben van alles behoorlijk veel, en het kan ook met wat minder. Dus ik heb al wel wat kleertjes, speelgoed en andere dingetjes eruit gehaald. Dat heb ik of weggegeven, of ik probeer het te verkopen, afhankelijk van wat het is.

PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  Flower_L za 24 nov 2012 - 7:53

gister hebben wij toevallig de zomer opgeruimd, en conclusie vriend is....we hebben teveel Speelgoed en kleding opruimen.. 561177
speelgoed bewaar ik vrijwel allemaal. Al zitten er wel wat prulletjes bij, die ik eigenlijk wel weg wil doen.
Qua kleding. Ligt er een beetje aan wat deze baby wordt (..is). Is het een meisje, dan bewaar ik enkel nog de jongenskleertjes van L., welke ik echt superleuk vind. Rest probeer ik te verkopen. Is het een jongen, dan zoek ik uit wat ik echt nog wil gebruiken en rest doe ik weg...maar wel stuk minder selectief dan wanneer het een meisje is.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 8:08

Alles gaat op mp of geven we weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  M@niek za 24 nov 2012 - 8:25

Mijn man wil ook gewoon alles bewaren Speelgoed en kleding opruimen.. 1270000679. Maar goed vandaag al het ´prul´ speelgoed opgeruimd en dat was 1 ruime opbergbox, dus het valt mee haha. Maar kleding wow daar kan ik een eigen winkel mee beginnen. Maar durf het nog niet weg te doen, straks wordt de 2e een meisje!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  Coco za 24 nov 2012 - 8:36

Groter babyspeelgoed, zoals de houten loopwagen, bouncespeelstoel, elektrische schommel etc heb ik mooi doorgeschoven naar de kleine meid van mijn broer en in april gaat dat weer door naar mijn schoonzus en daarna weer terug naar ons. Heb ik alles niet in de weg staan, maar kan ik het straks bij de volgende wel weer gebruiken. Verkopen en het straks weer een keer terug kopen vond ik bij zulke prijzen niet echt lonen.
Kleine meid van mijn broer heeft alle kleren van mijn dochter en mijn nichtjes hebben de kleren van mijn zoontje voor hun zoontjes. Ik vind het veel te leuk om straks bij een volgende weer nieuw te shoppen.
Op zolder heb ik nog wel een lading babyspeelgoed, maar ben te lui om daar wat van te verkopen. Dnek dat ik het rond koninginnedag aan mijn nichtje van 10 geef zodat ze wat kan verdienen op de rommelmarkt.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  _Jet za 24 nov 2012 - 9:14

Wij willen in de toekomst graag nog een 2de kindje. Het speelgoed bewaren we, de eerste pakjes, rompers en sokjes die er nog goed uitzien ook. Kleding heb ik nu al een paar keer naar de babybeurs gebracht.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  Printje za 24 nov 2012 - 11:09

nee ik heb nooit alles bewaard en ga dat nu ook niet doen. De kleertjes die er nog goed uitzagen heb ik wel altijd bewaard omdat we wisten dat we nog een tweede kindje wilden maar hierna gaat alles meteen weg. Als ons dochtertje dingen niet meer aan kan ik bewaar niets meer maar alles gaat meteen weg zowel speelgoed als kleding.
Ik kijk nu al uit naar het verkopen van de box hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  Jazzlyn za 24 nov 2012 - 20:11

Printje schreef:nee ik heb nooit alles bewaard en ga dat nu ook niet doen. De kleertjes die er nog goed uitzagen heb ik wel altijd bewaard omdat we wisten dat we nog een tweede kindje wilden maar hierna gaat alles meteen weg. Als ons dochtertje dingen niet meer aan kan ik bewaar niets meer maar alles gaat meteen weg zowel speelgoed als kleding.
Ik kijk nu al uit naar het verkopen van de box hahaha



Dan zet je de box niet op. Hebben wij ook nooit gedaan bij de tweede en dat gaat perfect.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  SarahKey za 24 nov 2012 - 20:27

Wat S niet aan heeft gehad geef ik door. De rest bewaar ik. Qua speelgoed bewaren we ook nog alles tot nu toe. Er staat meer speelgoed op zolder waar hij nog te klein voor is dan speelgoed waar hij niet meer mee speelt (dat is maar 1 doos en vooral rammelaars enzo)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  studiebol za 24 nov 2012 - 22:25

Ik ben heel goed in opruimen er komen hier geen kids meer, dus box, maxicosi's enzo allemaal al verkocht.

Kleding, als het te klein is geef ik het aan mijn zus, maar we hebben natuurlijk alles twee keer dus veel gaat ook op marktplaats.
Speelgoed, sommige echte babyspeelgoed heb ik aan mijn zus gegeven, maar verder heb ik dat nog wel bewaard, als ik het te voor schijn haal vinden ze het ook weer heel leuk om er mee te spelen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en kleding opruimen.. Empty Re: Speelgoed en kleding opruimen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum