Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

box opruimen

5 plaatsers

Ga naar beneden

box opruimen Empty box opruimen

Bericht  M@niek zo 5 jun 2011 - 4:46

wanneer doe je dit? F.elice zit eigenlijk nooit meer in de box, gaat vaak huilen als ze er toch even in zit.
Soms is het wel handig.

Ik zie daar liever een leuk kleed liggen met haar spulletjes erop.

Wanneer hebben jullie de box opgeruimd en waarom?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 4:54

Hier is de box een kleine 3 weken weg.
Ze luistert nu erg goed en als ik naar boven moet wacht ze beneden op mij op haar billen.
Of ik zet haar in de kinderstoel.

Voorheen vond ik het veel te riskant. Als ik wilde koken of naar boven wilde stond ze om de haverklap echter me.
Plus dat ze het tot die tijd wel leuk vond in de box. Maar na 12 dagen los te zijn geweest op vakantie vond ze er geen reet meer aan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:43

Hier hebben ze de box nooit leuk gevonden, dus gaat hij ook weg, ik moet alleen iets zoeken om de woonkamer dan mee op te vullen. Laughing

Volgens mij gaat de box bij heel veel mensen om en nabij de eerste verjaardag weg. Wat ik vaak hoor/lees.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Happydobby zo 5 jun 2011 - 7:49

Coco schreef:

Volgens mij gaat de box bij heel veel mensen om en nabij de eerste verjaardag weg. Wat ik vaak hoor/lees.[/color]

Grappig, met zwangerschapscursus zei de mevrouw van het CB dat het handiger is om je kleine ook na 1 jaar in de box te laten zodat je je handen vrijhoud.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:51

Wij hadden 'm eigenlijk dit weekend weg willen halen, maar is er toch niet van gekomen. Hopelijk gaat ie deze week weg. Onze dochter zit echt bijna nooit in de box. Helemaal in het begin lag ze er wel eens in, maar toen ze wat meer ging spelen lag ze vooral veel op de speelmat op de grond. Nu speelt ze vrijwel altijd op de vloerkleed op de grond en haast nooit meer in de box. Ik denk niet dat ik 'm zou missen als hij nu weg zou gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  M@niek zo 5 jun 2011 - 8:40

Maar wat ik me dan wel afvraag, ik hou er natuurlijk nu nog geen rekening mee dat ze nog niet kan lopen! Ik kan begrijpen dat als ze eenmaal kunnen lopen het handig om ze ´even´ in de box te zetten als je even boven ofzo moet zijn. Nu kan ze alleen maar rond schuiven en als ik dan even boven iets moet pakken laat ik haar gewoon eventjes beneden.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 9:26

@ M@niek: Dat was dus ook mijn streven min of meer.
Toen ze net kon lopen, kon ik niet naar de wc, niet koken, niet even de deur open maken....
Dan ging ze gewoon in de box.

Heel soms zou de box nog wel handig zijn maar ze luisterd nu gewoon goed.
Maar ik had er echt niet aan moeten denken dat de box er niet meer stond toen ze net kon lopen hoor.
Veel te gevaarlijk en onhandig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 9:31

Waarom te gevaarlijk en onhandig als ze eenmaal lopen?
Ik zie het nog niet echt geloof ik. Wat zie ik over het hoofd?
(Wij hebben geen boven)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 9:33

Ik vind het gevaarlijk als ze om me heen loopt (nou ja liep) te drentelen als ik aan het koken was. (Hete pannen, vuur...)
Of als de deurbel ging. Of als ik aan het strijken was.

Daar komt bij dat het niet zo verkeerd is voor een klein kind om een eigen geborgen plekje te hebben waar niemand bij kan.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Susan zo 5 jun 2011 - 9:36

Toen Ezra 15 maanden was gingen we verhuizen en toen hebben we de box in het nieuwe huis gewoon niet meer neergezet, pas toen Yrsa geboren werd weer. Toen zij een jaar werd kwam er een keukentje van Ikea en toen hebben we de box weggeruimd om plaats te maken voor het keukentje.

Wij hebben trouwens een traphekje voor de keuken, maar ik snap dat dat niet bij alle keukens een mogelijkheid is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 9:40

Ah zo. Wij hebben een traphekje tussen de keuken en woonkamer (open keuken) en zo kunnen ze de woonkamer niet uit. Vandaar ook dat ik geen gevaar zag. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 9:41

Als wij iets van een deur opening gehad hadden, dan had ik dat ook gewild inderdaad.
Maar het gaat is hier ongeveer anderhalve meter breed :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Tazz zo 5 jun 2011 - 10:07

Wij hadden de box weggehaald voor alle verjaardagsvisite die kwam voor haar 1e verjaardag. Daarna is de box niet meer terug gekomen. Nu zal de box langer blijven staan omdat je daarmee de kinderen ook even uit elkaar kan houden als je zelf even naar de wc moet oid.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 19:34

Wij hebben de box weggehaald toen J.esper 1 werd.
Ik heb tot nu toe bijna geen last gehad van het in de weg lopen met koken. Meestal gaf ik hem een pan en lepel als ik aan het koken was en ging hij 'helpen'. Nu is het meestal het moment dat de tv aan gaat of dat hij lekker in de tuin speelt. Ik heb de box echt nooit gemist toen hij ging lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 20:01

Wij hebben beide keren de box weggedaan toen ze rond het 1e jaar zaten. Ze zaten er toen eigenlijk al niet meer in. Gevaar mbt tot hete pannen e.d. zag ik niet echt, die staan meestal op een hoogte waar ze met die leeftijd echt nog niet bij kunnen. En uitkijken moet je toch als ze rond gaan kruipen of ze nu 12 maanden of 16 maanden zijn. Zelfs als ze 2,5 jaar zijn moet je nog uitkijken. Jens trok 3 maanden geleden ook plotseling een kop kokend water over zijn buikje heen. Kun je nagaan, ik stond er gewoon naast toen het gebeurde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Thunder ma 6 jun 2011 - 0:34

Bij de oudste was de box ook weg met een jaar zo'n beetje. Nu bij de jongste staat hij nog, al was ik nu wel van plan hem binnenkort op te ruimen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 0:45

Met Lise heeft ie er gestaan tot dr 2e verjaardag, ze vond het heerlijk om er in te spelen.
Mas zit er nu ook nog wel vaak in. Amé ligt vaak op dr kleed op de grond, die komt toch nog niet zo ver smile
We hebben wel zoiets, als we volgend jaar gaan verhuizen gaat hij er wel uit, of Amé moet er nog echt in willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box opruimen Empty Re: box opruimen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum