Sjaals opruimen
+2
Monte
Blond
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sjaals opruimen
Hoe ruimen jullie ze op? Ik heb echt heel veel sjaals, draag er ook elke dag een. Maar nu liggen ze allemaal in een rieten mand (en de helft ernaast, want hij zit veel te vol). Dus heel slordig en niet overzichterlijk. Hoe kan ik ze zo opruimen dat ik ook zie wat ik heb, en het er netjes uitziet?
Gast- Gast
Re: Sjaals opruimen
Ik houd dit topic in de gaten, ze liggen bij mij in een ladekast, zwaar onoverzichtelijk te wezen en daarom draag ik maar 1 of 2 (die bovenop liggen).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Kledinghanger met doucheringen
Hanger, ook te koop bij ikea(http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70108912/)
Al lijkt dit me minder handig, als je dan op rij1 sjaals heb hangen, zie je rij 2 niet eens meer.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij hangen m'n sjaaltjes aan een kleerhanger. Als je ze gewoon ophangt dan glijden ze er snel af dus ik haal ze zeg maar door, zoals je ze ook om je nek kunt hebben:
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb in de slaapkamer zo'n staande kapstok, en daar hangen allerlei sjaals en tassen aan. De kapstok staat in een hoek die we anders toch niet zouden gebruiken. 1 sjaal die ik het meest draag hangt beneden aan de kapstok of stop ik in de mouw van mn jas.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Dat is handig Monte. Die hangers van Ikea had ik idd ook gezien, maar ik dacht hetzelfde als jij, dat ze dan allemaal over elkaar hangen. Kun je die doucheringen gewoon los kopen eigenlijk? Ik heb dan wel een stuk of 4 hangers nodig voor mijn hele sjaalvoorraad...
Gast- Gast
Ik heb die hanger van de Ikea, ideaal!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Die doucheringen kun je in zakjes van 12 stuks kopen. Bij winkels als gamma of blokker kun je ze wel kopen. En je kunt makkelijk meerdere dunne sjaaltjes aan 1 zo'n ring hangen.Bobbie schreef:Dat is handig Monte. Die hangers van Ikea had ik idd ook gezien, maar ik dacht hetzelfde als jij, dat ze dan allemaal over elkaar hangen. Kun je die doucheringen gewoon los kopen eigenlijk? Ik heb dan wel een stuk of 4 hangers nodig voor mijn hele sjaalvoorraad...
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zo'n gordijnstang aan de muur gehangen waar ik ze overheen heb hangen. Zie zo meteen wat ik allemaal voor sjaals heb.
Gast- Gast
Oh handig! Kan ook wel wat tips gebruiken, in ons nieuwe huis komt dan eindelijk die inloopkast
Gast- Gast
Monte schreef:
Hanger, ook te koop bij ikea(http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70108912/)
Al lijkt dit me minder handig, als je dan op rij1 sjaals heb hangen, zie je rij 2 niet eens meer.
ik heb deze ook aan mijn kast hangen ( binnenkant deur ) en ik vind hem ideaal! Past lekker veel in en wat Monte zegt, valt eigenlijk wel mee omdat je een soort waterval effect krijgt van alle sjaals en zo kan je toch nog zien welke sjaal waar hangt!
Ik heb ook die van de Ikea. Ik heb een ongeveer 10-12 sjaaltjes en het hangt niet echt over elkaar. Ik gebruik niet elk rondje, maar laat het als het ware verspringen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: