wangedrag tijdens de bevalling..
+27
sabje
Didi
Lejow
Ayla
holaagirl
joos
Parisienne
Teddyaapje
Tania
Jasmine
Sylvana
RYW
SarahKey
LindaK
Aimee
*Troela*
Alex
mickey
L!ND@
PapillonRose
pitbullgup
Wennes
Fiwen
Smaragdje
Supertalentje
Darius
frolic
31 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: wangedrag tijdens de bevalling..
Wat raar Mamarosa, ik was net voor 7 uur bevallen en had in die 30 uur nauwelijks wat gegeten. Dus toen ik rond half 9 op de kraam lag kreeg ik direct ontbijt. Dat wilde ik ook graag want ik had beretrek.
Ik heb helaas niemand uitgescholden, was volledig in mezelf gekeerd.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Wat raar Mamarosa, ik was net voor 7 uur bevallen en had in die 30 uur nauwelijks wat gegeten. Dus toen ik rond half 9 op de kraam lag kreeg ik direct ontbijt. Dat wilde ik ook graag want ik had beretrek.
Ik vond het ook echt niet grappig, je komt net de nacht uit, en het enige wat ik had gehad was een beschuitje in 24 uur. De 24 uur daarop dus alleen wat drinken en fruit.
Misschien verschilt het ook wel per ziekenhuis, maar ik mocht echt niet wat hebben die 1e uren.
Gast- Gast
Ik ben ook de hele tijd gewoon netjes geweest, was helemaal in mezelf gekeerd eigenlijk en kreeg er allemaal vrij weinig van mee.
Ik heb wel gezegd toen ik wat gehecht werd dat ik dat veel meer pijn vond doen als de hele bevalling bij elkaar hahahaha (en zo kijk ik er nog steeds op terug, ik vond dat hechten pijnljker dan de hele bevalling)
Ik heb wel gezegd toen ik wat gehecht werd dat ik dat veel meer pijn vond doen als de hele bevalling bij elkaar hahahaha (en zo kijk ik er nog steeds op terug, ik vond dat hechten pijnljker dan de hele bevalling)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Het verbaast me echt dat jullie zo'n pijn hadden tijdens het hechten.
Ik was er doodsbang voor, maar heb echt 0,0 gevoeld. Vraag me af of die gyn uberhaupt iets gedaan heeft haha
Ik was er doodsbang voor, maar heb echt 0,0 gevoeld. Vraag me af of die gyn uberhaupt iets gedaan heeft haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Het verbaast me echt dat jullie zo'n pijn hadden tijdens het hechten.
Ik voelde wel duidelijkde steken zeg maar, maar niet zo dat ik het als vreselijk heb ervaren, ik was ook nog goed verdoofd voor de knip, dus dat zal schelen. En verder was ik veel te druk met de kleine!
Gast- Gast
ik heb ook echt niks van het hechten gevoeld. Bij mij vroeg de vk of ik wat voelde en vertelde daarna dat bijna alle vrouwen het heel erg pijn vinden doen.Lejow schreef:Het verbaast me echt dat jullie zo'n pijn hadden tijdens het hechten.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
hahaha wat geweldig !
Weet ook nog wel dat ze een paar uur na de bevalling van T met zo'n ontbijtkar langskwamen, kon je kiezen uit een miljoen broodjes en aanverwanten, kreeg je zo'n ellelange vragenuurtje dat ik uiteindelijk zei "asjeblieft doe gewoon wat op een boterham" kreeg ik weer een bruine of witte? WAT MAAKT MIJ HET UIT !
Weet ook nog wel dat ze een paar uur na de bevalling van T met zo'n ontbijtkar langskwamen, kon je kiezen uit een miljoen broodjes en aanverwanten, kreeg je zo'n ellelange vragenuurtje dat ik uiteindelijk zei "asjeblieft doe gewoon wat op een boterham" kreeg ik weer een bruine of witte? WAT MAAKT MIJ HET UIT !
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Dat is het voordeel van het ziekenhuis waar ik kom: daar hebben ze een soort menukaart met alles wat.ze in de broodkar hebben zitten
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Dat wil ik de volgende keer ook, de kleine bij me. Ze waren toen bezig met ze, met een kleine bij je voel je echt minder, dat merkte ik de dagen erna wel._MamaRosa_ schreef:Lejow schreef:Het verbaast me echt dat jullie zo'n pijn hadden tijdens het hechten.
Ik voelde wel duidelijkde steken zeg maar, maar niet zo dat ik het als vreselijk heb ervaren, ik was ook nog goed verdoofd voor de knip, dus dat zal schelen. En verder was ik veel te druk met de kleine!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Dat wil ik de volgende keer ook, de kleine bij me. Ze waren toen bezig met ze, met een kleine bij je voel je echt minder, dat merkte ik de dagen erna wel._MamaRosa_ schreef:Lejow schreef:Het verbaast me echt dat jullie zo'n pijn hadden tijdens het hechten.
Ja, denk ook echt wel dat dat scheelt, ik was echt helemaal in extase.
Gast- Gast
Aan de ene kant zijn sommige verhalen hilarisch en aan de andere kant best confronterend... Ik weet dus gewoon niks meer van mijn bevalling. Was compleet van de wereld door een pethidine prik naja het waren 3 spuiten omdat ik dacht dat die krengen niet werkte. Het enige wat ik weet toen mijn vader binnen kwam en ik heel trots de kleine liet zien en zei ' kijk eens wat ik gekregen heb,pap kijk dan wat voor moois ik gekregen heb ' maar dat was pas na een paar uur toen ik gehecht was enzo.
De rest wat ik weet van de bevalling zijn van verhalen van mijn moeder die er ook bij was,ik lag er bij als een dooie,lijkbleek en helemaal weg.
De rest wat ik weet van de bevalling zijn van verhalen van mijn moeder die er ook bij was,ik lag er bij als een dooie,lijkbleek en helemaal weg.
Laatst aangepast door Niene op za 25 feb 2012 - 0:12; in totaal 1 keer bewerkt
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Lejow schreef:Het verbaast me echt dat jullie zo'n pijn hadden tijdens het hechten.
bij mij moest aan één kant gehecht worden, dus de andere kant was niet verdoofd en ik vond het echt heel vervelend en pijnlijk als ze met haar hechtspul die andere kant aanraakte. Ik vond het echt een domper dat ze na de bevalling op mijn buik gingen drukken voor de placenta, dat deed echt gruwelijk veel pijn.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Tijdens je bevalling
» Tijdens, na je bevalling & nu
» Eten tijdens bevalling
» Had jij ontlasting tijdens de bevalling?
» ongemakken tijdens de bevalling
» Tijdens, na je bevalling & nu
» Eten tijdens bevalling
» Had jij ontlasting tijdens de bevalling?
» ongemakken tijdens de bevalling
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: