wangedrag tijdens de bevalling..
+27
sabje
Didi
Lejow
Ayla
holaagirl
joos
Parisienne
Teddyaapje
Tania
Jasmine
Sylvana
RYW
SarahKey
LindaK
Aimee
*Troela*
Alex
mickey
L!ND@
PapillonRose
pitbullgup
Wennes
Fiwen
Smaragdje
Supertalentje
Darius
frolic
31 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
wangedrag tijdens de bevalling..
Zaten gister nog eens over de bevallingen, en mijn gedrag daarbij te kletsen:lol: Bij T. viel het allemaal wel mee, daar was ik echt meer bezig met bevallen. Heb toen wel om paracetamol gevraagd(een keer of 10), maar bij M was ik een beetje van de wereld door de pijnstilling, en ben ik echt wel een vreselijke bevallende geweest geloof ik!
Zo wilde ze tijdens de persweeen een katheter(als ik het goed schrijf) plaatsen, omdat mijn blaas vol zat en dan kan baby er blijkbaar niet door, nou was dat voor mij dus nét die druppel, lag al aan inwendige monitors etc en heb echt ruzie lopen maken omdat ik ab-so-luut geen katheter wilde.
-Ik ga plassen als baby geboren is ! Nee dat kan niet blaas zit in de weg.
-Dan ga ik nu wel naar de wc, nee je ligt vast.
-Dan maak je me maar los
-Dat gaat niet , hartslag van je baby daalt al tijdens het persen.
"toen was ik natuurlijk in paniek"
-Dan haal je NU die pomp en haal je baby er NU uit.
-Dat is nergens voor nodig, maar je blaas moet wel leeg!
-Oké
Voor mijn gevoel heeft dat gesprek uren geduurd, maar dat kan natuurlijk niet. Herinner me het als de dag van gister!
Dus jullie, iemand gekkigheid tijdens de bevalling?
Zo wilde ze tijdens de persweeen een katheter(als ik het goed schrijf) plaatsen, omdat mijn blaas vol zat en dan kan baby er blijkbaar niet door, nou was dat voor mij dus nét die druppel, lag al aan inwendige monitors etc en heb echt ruzie lopen maken omdat ik ab-so-luut geen katheter wilde.
-Ik ga plassen als baby geboren is ! Nee dat kan niet blaas zit in de weg.
-Dan ga ik nu wel naar de wc, nee je ligt vast.
-Dan maak je me maar los
-Dat gaat niet , hartslag van je baby daalt al tijdens het persen.
"toen was ik natuurlijk in paniek"
-Dan haal je NU die pomp en haal je baby er NU uit.
-Dat is nergens voor nodig, maar je blaas moet wel leeg!
-Oké
Voor mijn gevoel heeft dat gesprek uren geduurd, maar dat kan natuurlijk niet. Herinner me het als de dag van gister!
Dus jullie, iemand gekkigheid tijdens de bevalling?
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Re: wangedrag tijdens de bevalling..
O, dat vind ik echt geen wangedrag hoor!!
Ik kreeg bij P.epijn ook tijdens de bevalling een katheter. De vk zei nog wel dat ik daarvoor zelf nog even mocht gaan plassen. Dus dat heb ik gedaan (4 druppels ofzo). En toen ik terug was zei ik: "Ik heb heus geplast, ik hoef geen katheter hoor! Echt waar, ik heb echt geplast!"
Haha, ik probeerde de vk echt gewoon te bedriegen!!
Ik kreeg bij P.epijn ook tijdens de bevalling een katheter. De vk zei nog wel dat ik daarvoor zelf nog even mocht gaan plassen. Dus dat heb ik gedaan (4 druppels ofzo). En toen ik terug was zei ik: "Ik heb heus geplast, ik hoef geen katheter hoor! Echt waar, ik heb echt geplast!"
Haha, ik probeerde de vk echt gewoon te bedriegen!!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Eerste: een jonge stagaire die erbij was zat te zeuren over geluid dat ik maakte en toen heb ik iets gezegd in de trant van dat ik geen bemoeienis wilde van een snotneus over wat voor een geluiden ik al dan niet maak. Later begon daar weer iemand over en die heb ik ook geen vriendelijk antwoord gegeven.
Tweede: tegen een verpleegkundige dat ze NU moest ophouden met in mijn oor puffen (ze dacht dat ze beter wist dan ikzelf hoe er gepuft moest worden) en dat ze het niet in haar hoofd moest halen om nog een keer zonder aankondiging aan mijn benen te zitten.
Ik vond deze mensen trouwens zo gruwelijk irritant dat ik vind dat ik nog bijzonder beleefd ben gebleven.
Tweede: tegen een verpleegkundige dat ze NU moest ophouden met in mijn oor puffen (ze dacht dat ze beter wist dan ikzelf hoe er gepuft moest worden) en dat ze het niet in haar hoofd moest halen om nog een keer zonder aankondiging aan mijn benen te zitten.
Ik vond deze mensen trouwens zo gruwelijk irritant dat ik vind dat ik nog bijzonder beleefd ben gebleven.
Gast- Gast
Haha! Wat je allemaal niet kunt willen tijdens het bevallen
Ik heb alleen gevloekt tot ik erbij neerviel toen de VK hechtte. Ze hadden me verdoofd, toen de knip gezet, maar bij het hechten was het niet helemaal verdoofd, dus ontzettend pijnlijk. Ik was ook heel kwaad dat ze me zeer deed terwijl ik al zo'n pijn gehad had, dat vond ik zo oneerlijk. Ze hoefde nog maar 1 hechting, maar ik heb toch 2 minuten met haar gediscusseerd ("ik hoef nog maar 1 hechting", "Nee, ik kan je zo niet laten liggen", "even op je tanden bijten") en toen heeft ze het laatste stukje opnieuw verdoofd en gehecht
Ik heb alleen gevloekt tot ik erbij neerviel toen de VK hechtte. Ze hadden me verdoofd, toen de knip gezet, maar bij het hechten was het niet helemaal verdoofd, dus ontzettend pijnlijk. Ik was ook heel kwaad dat ze me zeer deed terwijl ik al zo'n pijn gehad had, dat vond ik zo oneerlijk. Ze hoefde nog maar 1 hechting, maar ik heb toch 2 minuten met haar gediscusseerd ("ik hoef nog maar 1 hechting", "Nee, ik kan je zo niet laten liggen", "even op je tanden bijten") en toen heeft ze het laatste stukje opnieuw verdoofd en gehecht
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Volgens mij ben ik vrij vorbeeldig geweest!
Ik heb alleen één keer (vrij hard)gezegd: "Auw, stop daarmee". Weet niet wat ze allemaal aan het doen waren, maar haar handen moesten daar weg en zo was het het duidelijkst
En "Ik kan toch niet meer persen als ik geen persweeën heb!"/ "DAT kan niet."(Meer op een wanhopige manier).
Ik heb alleen één keer (vrij hard)gezegd: "Auw, stop daarmee". Weet niet wat ze allemaal aan het doen waren, maar haar handen moesten daar weg en zo was het het duidelijkst
En "Ik kan toch niet meer persen als ik geen persweeën heb!"/ "DAT kan niet."(Meer op een wanhopige manier).
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb niet gegild of gevloekt of zo, maar ik was me wel met alles en iedereen aan het bemoeien . Kwam denk ik doordat een van mijn beste vriendinnen mijn bevalling begeleid heeft en ik heel goed wist wat er ging gebeuren en wat ik moest doen door mijn opleiding.
- Heb niet gezegd dat ik al persdrang had net voordat ze de ruggenprik gingen zetten omdat ik dondersgoed wist dat ze dan eerst weer gingen tocheren en er een flinke kans zou zijn dat ik em dan niet meer zou krijgen. Pas toen ik weer terug op de verloskamers was zei ik "ehhh volgens mij heb ik al een half uur drukgevoel" (en toen had ik dus 8 cm, hahah ik blij dat ik niks gezegd had want een ruggenprik krijg je meestal maar tot 5 cm)
- Manlief heeft het er nog steeds over dat hij heel lief tegen me zei dat ik echt niet mocht persen en nog even moest blijven zuchten en dat ik hem dan steeds aankeek met een 'als blikken konden doden'-blik en die vriendin kwam binnen en zegt "B. je mag echt nog niet persen, dat weet je, je hebt 8 cm" en ik begin weer netjes te puffen
- Na ieder toucher ging ik die vriendin helemaal uithoren: hoe diep zit ze, hoe ligt het hoofdje, heeft ze al een bult op haar hoofdje en zijn de schedelnaden al over elkaar (zijn tekenen van goede weeen en goed persen), zie je al iets, heeft ze haartjes, ze ligt toch echt wel goed hè?
Volgens mij werd iedereen echt gek van mij, gelukkig kunnen we er nu wel om lachen.
- Heb niet gezegd dat ik al persdrang had net voordat ze de ruggenprik gingen zetten omdat ik dondersgoed wist dat ze dan eerst weer gingen tocheren en er een flinke kans zou zijn dat ik em dan niet meer zou krijgen. Pas toen ik weer terug op de verloskamers was zei ik "ehhh volgens mij heb ik al een half uur drukgevoel" (en toen had ik dus 8 cm, hahah ik blij dat ik niks gezegd had want een ruggenprik krijg je meestal maar tot 5 cm)
- Manlief heeft het er nog steeds over dat hij heel lief tegen me zei dat ik echt niet mocht persen en nog even moest blijven zuchten en dat ik hem dan steeds aankeek met een 'als blikken konden doden'-blik en die vriendin kwam binnen en zegt "B. je mag echt nog niet persen, dat weet je, je hebt 8 cm" en ik begin weer netjes te puffen
- Na ieder toucher ging ik die vriendin helemaal uithoren: hoe diep zit ze, hoe ligt het hoofdje, heeft ze al een bult op haar hoofdje en zijn de schedelnaden al over elkaar (zijn tekenen van goede weeen en goed persen), zie je al iets, heeft ze haartjes, ze ligt toch echt wel goed hè?
Volgens mij werd iedereen echt gek van mij, gelukkig kunnen we er nu wel om lachen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Ik viel ook heel erg mee met het bevallen.
Het enige wat ik had gezegd is toen de vk zei dat ik hard moest persen met de volgende wee zodat zij een knip kon zetten zei ik: nou vk dat vind ik nou echt niet aardig van je, met een hele boze blik erbij.
Later bespraken we dit samen en ze zei, je meende het zo. We hebben er hard om gelachen.
Het enige wat ik had gezegd is toen de vk zei dat ik hard moest persen met de volgende wee zodat zij een knip kon zetten zei ik: nou vk dat vind ik nou echt niet aardig van je, met een hele boze blik erbij.
Later bespraken we dit samen en ze zei, je meende het zo. We hebben er hard om gelachen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik was eigenlijk best rustig ondanks alle commotie (in 2.5 uur bevallen)... toen we net 3 min in de auto zaten en ik al persdrang kreeg zei ik heel rustig.... schitzooi ik heb al persdrang ----> man kijkt me lichtelijk in paniek aan en parkeert de auto bij het tankstation.
ik; Al jij en de VK maar niet denken dat ik hier op de pakeerplaats van een tankstation in de auto ga liggen bevallen hoor!!!
in de ambulance; Ik kan het niet meer tegen houden denk ik hoor Vk ---> ja zeker wel dat jij dat gaat ophouden tot we in het ziekenhuis zijn.
In het ziekenhuis moest ik zelf ook nog overstappen van de brancard naar het bevallings bed... (hoofdje was al te zien)
ik; Ja ff wachten hoor dat kan echt niet tijdens een wee met een grote glimlach hahaha.
Tijdens het uitscheuren riep ik wel van Jeeeezusss dat doet zeer. En toen ging de gyn hechten en toen zei ik AUWWW godver dat hechten doet nog meer zeer als het uitscheuren en de hele bevalling bij elkaar.
ik; Al jij en de VK maar niet denken dat ik hier op de pakeerplaats van een tankstation in de auto ga liggen bevallen hoor!!!
in de ambulance; Ik kan het niet meer tegen houden denk ik hoor Vk ---> ja zeker wel dat jij dat gaat ophouden tot we in het ziekenhuis zijn.
In het ziekenhuis moest ik zelf ook nog overstappen van de brancard naar het bevallings bed... (hoofdje was al te zien)
ik; Ja ff wachten hoor dat kan echt niet tijdens een wee met een grote glimlach hahaha.
Tijdens het uitscheuren riep ik wel van Jeeeezusss dat doet zeer. En toen ging de gyn hechten en toen zei ik AUWWW godver dat hechten doet nog meer zeer als het uitscheuren en de hele bevalling bij elkaar.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ik riep op het laatst constant dat ik het niet kon, en hoe harder ik dat riep, hoe harder de VK riep dat ik het wel kon. Daar hebben we achteraf nog hartelijk om gelachen samen, toen ze de volgende dag controles kwam doen. We deden echt welles / nietes het laatste stukje van de bevalling
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
In die 23 uur dat ik bezig was met bevallen heb ik 2x keer kut geroepen en 1x g*dverdomme. Best netjes toch?
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Ik riep op het laatst constant dat ik het niet kon, en hoe harder ik dat riep, hoe harder de VK riep dat ik het wel kon. Daar hebben we achteraf nog hartelijk om gelachen samen, toen ze de volgende dag controles kwam doen. We deden echt welles / nietes het laatste stukje van de bevalling
Eigenlijk toch stom dat er heel veel gaan zeggen dat ze het niet meer kunnen of willen als het einde bijna in zicht is (Dat heb ik namelijk ook nog gezegd )
Ik vond het trouwens heel irritant dat ze steeds zaten "Je doet het echt goed!" en dingen in die trant .
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb respect voor de vk en mijn man....Ik heb namelijk ruim anderhalf uur op een volle po-stoel gezeten en een knappe kerel, als je me daar vanaf kreeg. Toen ze me alleen al vertelden dat ik eraf moest, werd ik al kwaad, ik raakte dan lichtelijk in paniek en dacht er niet bij na dat ik ook wel op een andere stoel kon gaan zitten Ik wilde absoluut niet liggen, dat vond ik vreselijk!
Laatst aangepast door L!ND@ op vr 24 feb 2012 - 5:44; in totaal 1 keer bewerkt
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik was juist heel rustig, zat constant excuses te maken omdat ik een paar keer auw auw auw zei. En ik wilde niet in mijn mans hand en die van de kraamverzorgster knijpen, alleen in mijn eigen benen, omdat ik bang was dat ik ze pijn zou doen... Daardoor wel mijn zenuwen in de huid van mn rechterbeen kapot geknepen. Pas na 2 jaar zat er weer gevoel in.
Ook daarvoor alleen maar mn ecxuses aangeboden, haha! Kreeg dat later ook te horen van de kraamverzorgster dat ze dat niet vaak mee maakte zo.
Dit was allemaal bij de 1e, ik was toen heel helder, en vond het echt vreselijk genant allemaal. Ik wilde ook niet meer persen, omdat ik geen persdrang had. Een uur uit het niks persen viel me echt loodzwaar. Net als smaragdje (dacht ik) gaf ik dit ook aan. En ik ben toen ook echt gestopt. Daarna moesten we dus ook naar het ziekenhuis omdat het echt niet ging lukken zo en ik weeenopwekkers nodig had.
Bij de 2e ook geen gek gedrag, ook toen was ik heel helder, en toen ik mocht persen begon ik alleen te huilen van angst gezien de 1e keer. Maar ook toen geen gekke dingen.
Ik heb me alle keren misschien zelfs iets teveel van iedereen om me heen aangetrokken. Ik schaamde me veel te snel en wilde niet zeuren. Hoe stom.
Ook daarvoor alleen maar mn ecxuses aangeboden, haha! Kreeg dat later ook te horen van de kraamverzorgster dat ze dat niet vaak mee maakte zo.
Dit was allemaal bij de 1e, ik was toen heel helder, en vond het echt vreselijk genant allemaal. Ik wilde ook niet meer persen, omdat ik geen persdrang had. Een uur uit het niks persen viel me echt loodzwaar. Net als smaragdje (dacht ik) gaf ik dit ook aan. En ik ben toen ook echt gestopt. Daarna moesten we dus ook naar het ziekenhuis omdat het echt niet ging lukken zo en ik weeenopwekkers nodig had.
Bij de 2e ook geen gek gedrag, ook toen was ik heel helder, en toen ik mocht persen begon ik alleen te huilen van angst gezien de 1e keer. Maar ook toen geen gekke dingen.
Ik heb me alle keren misschien zelfs iets teveel van iedereen om me heen aangetrokken. Ik schaamde me veel te snel en wilde niet zeuren. Hoe stom.
Gast- Gast
Smaragdje schreef:PapillonRose schreef:Ik riep op het laatst constant dat ik het niet kon, en hoe harder ik dat riep, hoe harder de VK riep dat ik het wel kon. Daar hebben we achteraf nog hartelijk om gelachen samen, toen ze de volgende dag controles kwam doen. We deden echt welles / nietes het laatste stukje van de bevalling
Eigenlijk toch stom dat er heel veel gaan zeggen dat ze het niet meer kunnen of willen als het einde bijna in zicht is (Dat heb ik namelijk ook nog gezegd )
Dat heb ik ook nog gezegd, ik kon ook echt niet meer, maar je moet hè Ik heb tussen de persweeen door nog heel demonstratief gezegd dat ik het zat was, iedereen maar naar huis moest en dat ik ging slapen
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik was het na de bevalling van de eerste zat, had hem net bij me en ging de discussie aan dat ik nog niet wilde persen voor de volgende...
En tijdens het hechten dreigde ik de gyn te schoppen
Gast- Gast
Ik heb geloof ik niet gescholden of wat dan ook. Was wel behoorlijk van de wereld door de pijnstiller-prik (volgens mij morfine, maar weet ik niet zeker). Ik heb best vreemde dingen gezegd op de momenten dat ik in dutte tussen de weeën door. Ik "droomde" dan rare dingen. Zei ineens tegen mijn vriend: "Je moet wel voorzichtig rijden he!". Toen hij reageerde, had ik echt zoiets van: waar komt hij nou mee? Dan kwam ik weer bij
Heb me wel bij iedereen geexcuseerd voor het huilen. Ik was op dinsdagochtend rond 8.00 ingeleid en woensdagochtend hoorden we om 9.30 dat het een keizersnede zou worden. Ik was toen zoooooo teleurgesteld dat ik echt flink heb gehuild. Daar heb ik dus sorry voor gezegd daarna
Heb me wel bij iedereen geexcuseerd voor het huilen. Ik was op dinsdagochtend rond 8.00 ingeleid en woensdagochtend hoorden we om 9.30 dat het een keizersnede zou worden. Ik was toen zoooooo teleurgesteld dat ik echt flink heb gehuild. Daar heb ik dus sorry voor gezegd daarna
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was best lief, geloof ik. Ik heb alleen 1x tegen K. gezegd: 'Het doet zo'n pijn' en elke keer als ik weer in zijn hand kneep bij een wee zei ik 'sorry' tegen hem. En ik heb nog wel met een vernietigende blik naar de verpleegster gekeken, die riep de hele tijd 'niet persen! niet persen! niet persen!' Alsof ik niet wist dat dat niet mag bij 4 cm ontsluiting.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb mijn moeder geslagen op de uitslaapkamer of ja, weg geslagen.
Na de geboorte van D was ik behoorlijk in paniek. Onverwachts snel bevallen, alleen tijdens de keizersnede (man te laat)ruggenprik kwam te hoog waardoor ik niet voelde dat ik kon ademen. Man was mee met D, en moeder werd de uitslaapkamer opgeroepen zodat ze mij kon kalmeren. Toen ze mij wou feliciteren, heb ik haar schijnbaar weggeslagen. Echt heel erg, maar gelukkig snapte mijn moeder het.
Na de geboorte van D was ik behoorlijk in paniek. Onverwachts snel bevallen, alleen tijdens de keizersnede (man te laat)ruggenprik kwam te hoog waardoor ik niet voelde dat ik kon ademen. Man was mee met D, en moeder werd de uitslaapkamer opgeroepen zodat ze mij kon kalmeren. Toen ze mij wou feliciteren, heb ik haar schijnbaar weggeslagen. Echt heel erg, maar gelukkig snapte mijn moeder het.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ik heb me best netjes gedragen. Was heel erg in mezelf gekeerd en was eigenlijk alleen maar bezig om ons kind eruit te krijgen Toen de VK tijdens het persen aan me vroeg of ik het hoofdje wilde voelen schreeuwde ik dan ook keihard 'NEEEE'. Maar dat kwam meer door de kracht die ik zette om te persen. Ik heb daarna dan ook wel 30x sorry gezegd omdat ik zo kattig deed
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Niet echt wangedrag, maar ik heb op de verkoeverkamer hele bijzondere dingen gezegd
* Nieuwe verkoeverzaal: 'Wat mooi allemaal, gefeliciteerd hoor!'
* Ik keek onder de deken, naar m'n buik. ' Nou m'n buik is weg!!' Verpleegkundige: ' Ja, dat ligt nu in een wiegje te slapen' Ik: 'Nou, dat mogen jullie dan houden hoor, ik hoef het niet terug!' Zij bedoelde uiteraard onze dochter
* Lag met m'n voeten tegen het voeteneinde: 'Dit bed is veeeel te klein voor mij, wat een kabouterbed.'
* 'Is J.ulia al naar huis?'
Laten we het er maar op houden dat ik nog niet helemaal mezelf was M'n vriend heeft zich rotgelachen
* Nieuwe verkoeverzaal: 'Wat mooi allemaal, gefeliciteerd hoor!'
* Ik keek onder de deken, naar m'n buik. ' Nou m'n buik is weg!!' Verpleegkundige: ' Ja, dat ligt nu in een wiegje te slapen' Ik: 'Nou, dat mogen jullie dan houden hoor, ik hoef het niet terug!' Zij bedoelde uiteraard onze dochter
* Lag met m'n voeten tegen het voeteneinde: 'Dit bed is veeeel te klein voor mij, wat een kabouterbed.'
* 'Is J.ulia al naar huis?'
Laten we het er maar op houden dat ik nog niet helemaal mezelf was M'n vriend heeft zich rotgelachen
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Ik heb geloof ik niets geks gezegd, was ook volledig in mezelf gekeerd en zat alleen maar m'n mantra's te herhalen (niet hardop).
Mijn man heeft wel de kraamhulp proberen af te poeieren aan de telefoon. Die arriveerde pas toen ik al bevallen was en wij hadden de deurbel niet gehoord, dus zij belde het nummer dat zij op d'r papieren had staan, van mijn mobiel. Mijn man nam op en zij zei: hallo met ***** van Yunio, ik ben op zoek naar mevr. ****. En hij was nog zo beduusd dat ie niet doorhad dat dat de kraamzorg was en zei: nou mijn zoon is net tien minuten geleden geboren, dus wat het ook is, we hebben geen interesse.
Mijn man heeft wel de kraamhulp proberen af te poeieren aan de telefoon. Die arriveerde pas toen ik al bevallen was en wij hadden de deurbel niet gehoord, dus zij belde het nummer dat zij op d'r papieren had staan, van mijn mobiel. Mijn man nam op en zij zei: hallo met ***** van Yunio, ik ben op zoek naar mevr. ****. En hij was nog zo beduusd dat ie niet doorhad dat dat de kraamzorg was en zei: nou mijn zoon is net tien minuten geleden geboren, dus wat het ook is, we hebben geen interesse.
Gast- Gast
Haha geweldig, sommige opmerkingen!
Ik ben heel rustig geweest tijdens de bevalling, niet gevloekt ofzo.
Wel een keer geroepen: Dit kan ik echt niet hoor!! Tijdens de eerste persweeen.
En: Een tweede komt er niet zo!
Waarop de verloskundige zei: dat zeg je nu, de meeste mensen zie ik weer terug.
Nou mij niet!
(Ben al van gedachten veranderd haha )
En de verloskundige zei een keer: Goed persen! Mijn man reageerde daarop met: Ja goed persen!
En ik keek hem vuil aan en zei: doe het dan lekker zelf als je het zo goed weet.
En tijdens het hechten, dat deed echt zeer. Bij de eerste steek zei ik al: nu ben je vast al wel snel klaar. Maar nee... Denk je een heke bevalling gehad te hebben
Ik ben heel rustig geweest tijdens de bevalling, niet gevloekt ofzo.
Wel een keer geroepen: Dit kan ik echt niet hoor!! Tijdens de eerste persweeen.
En: Een tweede komt er niet zo!
Waarop de verloskundige zei: dat zeg je nu, de meeste mensen zie ik weer terug.
Nou mij niet!
(Ben al van gedachten veranderd haha )
En de verloskundige zei een keer: Goed persen! Mijn man reageerde daarop met: Ja goed persen!
En ik keek hem vuil aan en zei: doe het dan lekker zelf als je het zo goed weet.
En tijdens het hechten, dat deed echt zeer. Bij de eerste steek zei ik al: nu ben je vast al wel snel klaar. Maar nee... Denk je een heke bevalling gehad te hebben
Stofzuiger schreef:Ik was het na de bevalling van de eerste zat, had hem net bij me en ging de discussie aan dat ik nog niet wilde persen voor de volgende...
Ik heb de mijne echt geschopt. En zo'n infuuskarretje gesloopt. En ik heb keihard tegen mijn ex geroepen dat hij moest opdonderen omdat hij uit zijn bek stonk.
Oh, en bij de eerste heb ik keihard 'voortaan doen we het alleen nog maar anaal' geroepen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Oh, en bij de eerste heb ik keihard 'voortaan doen we het alleen nog maar anaal' geroepen
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Tijdens je bevalling
» Tijdens, na je bevalling & nu
» Eten tijdens bevalling
» Had jij ontlasting tijdens de bevalling?
» ongemakken tijdens de bevalling
» Tijdens, na je bevalling & nu
» Eten tijdens bevalling
» Had jij ontlasting tijdens de bevalling?
» ongemakken tijdens de bevalling
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: