Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarover kibbelen jullie?

+36
SoGood
Sarah1985
Ibbeltje
Pannetoet
Lady Starstruck
loura
Zonnetje
RYW
Shy
PrimaBella
Caroow
Silver
dolfijntje24
Bazinga
Merai
minoessepoes
Kat1980
NoName88
Caro
Dennenappel
RioolSpook
Atelier Madame
Tullow
Curious
Shisha
Raindrop
Ayla
Niekske
SarahKey
Steep
Rush
Arwyn
Guus
Minx
bolus26
Marin
40 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Waarover kibbelen jullie? - Pagina 4 Empty Re: Waarover kibbelen jullie?

Bericht  Rush ma 27 feb 2012 - 0:55

Carrie schreef:
Merai schreef:Haha hilarisch om te lezen dit, sommige dingen zijn wel herkenbaar uit eerdere tijden maar gelukkig is dat gekibbel wel voorbij nu. Ik denk dat wij in het eerste jaar dat we samenwoonden genoeg gekibbeld en ruzie hebben gemaakt om het nooit meer te hoeven Waarover kibbelen jullie? - Pagina 4 827601 Uiteraard wel eens discussies maar tegenwoordig eigenlijk nooit meer echt knallen.

Ja maar echt knallen valt bij mij niet onder kibbelen Waarover kibbelen jullie? - Pagina 4 561177 Echt knallen, wauw dat hebben we het eerste jaar samenwonen flink gedaan!
Ja echt? Dat lijkt me zo zuur haha.

Wij hebben nog nooit ruzie gehad.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Arwyn ma 27 feb 2012 - 0:57

Wij ook niet..

Wel eens discussies, meningsverschillen en pijnlijke stiltes, maar echt knallende ruzie hebben we nog nooit gehad.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 1:07

Wij hebben het eerste jaar van ons samenwonen ook echt vreselijke ruzies gehad, heb regelmatig op het punt gestaan ermee te stoppen. Na verloop van tijd ging het steeds beter en nu zou ik echt niet anders meer willen Waarover kibbelen jullie? - Pagina 4 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 1:09

Eline schreef:Wij hebben het eerste jaar van ons samenwonen ook echt vreselijke ruzies gehad, heb regelmatig op het punt gestaan ermee te stoppen. Na verloop van tijd ging het steeds beter en nu zou ik echt niet anders meer willen Waarover kibbelen jullie? - Pagina 4 561177
Ik sluit me hier bij aan smile

Gast
Gast

Bericht  TNMN ma 27 feb 2012 - 5:13

SarahKey schreef:Oh en 'vroeger' liet hij altijd 1 velletje hangen op het wcrolletje zodat hij geen nieuwe neer hoefde te hangen.

Werd daar zo knorrig om dat ik eens een a4 heb opgehangen met de tekst: Wat denk je bij de laatste vel? M.artina red zich wel? Niet dus......

Hij schaamde zich rot toen zijn moeder naar de wc ging en dat zag hangen.
Werkte wel trouwens...
Wat ook wel gewerkt heeft, telkens de rol weer eraf halen en dat ene rolletje met dat ene velletje weer terug hangen.

Ach waar ik me toen druk om maakte Laughing Waarover kibbelen jullie? - Pagina 4 166342

Hier moest ik stiekem erg om lachen. Ik laat ook altijd 1 velletje hangen omdat ik geen zin heb om een nieuwe rol op te hangen Embarassed
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 5:21

Hahaha SarahKey! Die rol terughangen vind ik echt briljant hahahahaha. Moest er hardop om lachen.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 27 feb 2012 - 6:50

Eline schreef:Wij hebben het eerste jaar van ons samenwonen ook echt vreselijke ruzies gehad, heb regelmatig op het punt gestaan ermee te stoppen. Na verloop van tijd ging het steeds beter en nu zou ik echt niet anders meer willen Waarover kibbelen jullie? - Pagina 4 561177
Wauw, dat lijkt me echt heel erg.

Ik moet maar blij zijn dat we nog nooit ruzie gehad hebben. Nou moet ik wel zeggen dat m`n vriend heeeeeel rustig is en dat ik ook niet meer zo opvliegend ben als vroeger. Destijds had ik met m`n exen altijd ruzie. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 7:55

Rush schreef:
Wauw, dat lijkt me echt heel erg.

Ik moet maar blij zijn dat we nog nooit ruzie gehad hebben. Nou moet ik wel zeggen dat m`n vriend heeeeeel rustig is en dat ik ook niet meer zo opvliegend ben als vroeger. Destijds had ik met m`n exen altijd ruzie. Rolling Eyes

Het was ook echt heel erg, maar wij moesten gewoon heel erg wennen. We woonden eerst 75 km bij elkaar vandaan, en zagen elkaar 1 doordeweekse avond en van zaterdagavond tot maandagochtend. Mijn vriend woonde op zichzelf en ik nog thuis. Ik moest heel erg wennen aan het op mezelf wonen en hij aan het feit dat hij rekening met iemand moest houden met eten enzo, hij was altijd nogal makkelijk. En we zijn allebei nogal opvliegend Waarover kibbelen jullie? - Pagina 4 394967 Maar het is helemaal goedgekomen gelukkig I love you

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 wo 29 feb 2012 - 1:11

Wij kibbelen niet zo veel maar het gaat eigenlijk altijd over opruimen en schoonmaken, van hem hoeft dat nooit zo en van mij wel.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Honey*Bee wo 29 feb 2012 - 8:53

Roxi3 schreef:Wij kibbelen niet zo veel maar het gaat eigenlijk altijd over opruimen en schoonmaken, van hem hoeft dat nooit zo en van mij wel.

herkenbaar! hier hetzelfde, 9 van de 10 keer gaat het daarover.
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Arwyn wo 29 feb 2012 - 9:00

Dat hebben wij gelukkig nooit gehad.
Nou moet ik wel zeggen dat het eerste jaar dat ik hier woonde mijn vriend alleen in het weekend thuis was.. Wink
Maar ook daarna nooit ruzie gehad. Wat gekibbel en gedoe als een van ons erg moe is wel, maar echt schreeuwende ruzie hebben we nog nooit gehad.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: