Waarover kibbelen jullie?
+36
SoGood
Sarah1985
Ibbeltje
Pannetoet
Lady Starstruck
loura
Zonnetje
RYW
Shy
PrimaBella
Caroow
Silver
dolfijntje24
Bazinga
Merai
minoessepoes
Kat1980
NoName88
Caro
Dennenappel
RioolSpook
Atelier Madame
Tullow
Curious
Shisha
Raindrop
Ayla
Niekske
SarahKey
Steep
Rush
Arwyn
Guus
Minx
bolus26
Marin
40 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Waarover kibbelen jullie?
Pff even denken haha. Volgens mij valt het hier de laatste tijd wel mee
Ik liet altijd lege wc rolletjes staan op het wasbakje en dat vond hij vervelend haha.. Nu doe ik dat niet meer. (laatst deed hij het zelf )
Hij vind dat ik mijn kleding niet goed genoeg opruim en dat het altijd een zooitje is aan mijn kant van de kledingkamer. (dat is wel een beetje waar, ik moet een nieuwe kast).
Ik laat sowieso veel slingeren.. Maar ik vind dat hij dat ook doet en dan vooral kleine iritante dingetjes (nagelknippertje, rolletje plakband, batterijen.) Terwijl ik gewoon duidelijk mijn school terretorium afbakend met mega tekeningen en bakken vol stiften
Ik liet altijd lege wc rolletjes staan op het wasbakje en dat vond hij vervelend haha.. Nu doe ik dat niet meer. (laatst deed hij het zelf )
Hij vind dat ik mijn kleding niet goed genoeg opruim en dat het altijd een zooitje is aan mijn kant van de kledingkamer. (dat is wel een beetje waar, ik moet een nieuwe kast).
Ik laat sowieso veel slingeren.. Maar ik vind dat hij dat ook doet en dan vooral kleine iritante dingetjes (nagelknippertje, rolletje plakband, batterijen.) Terwijl ik gewoon duidelijk mijn school terretorium afbakend met mega tekeningen en bakken vol stiften
Gast- Gast
Wat kibbelen veel meiden met hun man over het huishouden zeg:)
Wij kibbelen eigen niet over het huishouden maar wel over:
- als hij het woord 'moet(en)' in zn mond neemt (maakt niet uit op wat voor toon of in welke zinsbouw, maar het woord moeten maakt dat ik iets al niet meer wil en geprikkeld raak)
- de hond. Als ik vind dat hij iets wel of niet mag of moet(jaja...), en mn vriend is het daar niet mee eens.
- de irritante manier waarop mijn vriend kan praten (soms net een homo of kind... de toon en het gebruik van woorden), dat doet hij dan ook expres om mij te jennen.
Wij kibbelen eigen niet over het huishouden maar wel over:
- als hij het woord 'moet(en)' in zn mond neemt (maakt niet uit op wat voor toon of in welke zinsbouw, maar het woord moeten maakt dat ik iets al niet meer wil en geprikkeld raak)
- de hond. Als ik vind dat hij iets wel of niet mag of moet(jaja...), en mn vriend is het daar niet mee eens.
- de irritante manier waarop mijn vriend kan praten (soms net een homo of kind... de toon en het gebruik van woorden), dat doet hij dan ook expres om mij te jennen.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Shisha schreef:
- Hij laat zijn vuile sokken overal slingeren, meestal in de woonkamer. Vuile was gooit hij naast het bed i.p.v. in de wasmand.
- Vervolgens moppert hij tegen mij dat ik alleen maar kleren van mij heb gewassen en niks van hem. Dan zeg ik dat er geen kleren van hem in de wasmand lagen dus dat er dan weinig van hem te wassen valt.
Dit dus. Ik word er echt niet goed van!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
*Wie er op de lekkere kant van de hoekbank mag zitten, ik ben namelijk altijd degene die als eerste op de bank ploft na het eten en dan de hele tijd op het lekkere stuk blijft hangen
*Hij is nogal winderig aangelegd en probeert als hij dan een windje heeft gelaten dmv wapperen de stank een andere kant op te laten gaan maar gevolg dat het alsnog in mijn neus komt. Dan word ik altijd nogal mopperig van . Sowieso als het stinkt in de badkamer omdat hij heeft gepoept vind ik het irritant en begin ik te kibbelen
*Dat hij zijn kleren altijd op de bureaustoel opstapelt bij de PC waardoor altijd als ik daar wil zitten ik eerst een berg kleren moet wegleggen. Waarop hij zegt dat ik veel meer ruimte naast mn bed heb om mn kleren neer te leggen.
*Hij is nogal winderig aangelegd en probeert als hij dan een windje heeft gelaten dmv wapperen de stank een andere kant op te laten gaan maar gevolg dat het alsnog in mijn neus komt. Dan word ik altijd nogal mopperig van . Sowieso als het stinkt in de badkamer omdat hij heeft gepoept vind ik het irritant en begin ik te kibbelen
*Dat hij zijn kleren altijd op de bureaustoel opstapelt bij de PC waardoor altijd als ik daar wil zitten ik eerst een berg kleren moet wegleggen. Waarop hij zegt dat ik veel meer ruimte naast mn bed heb om mn kleren neer te leggen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wij kibbelen altijd over het auto rijden. Ik vind dat hij rijdt als een idioot. Maar eigenlijk kan hij het nooit goed doen. Want gisteren reed hij extreem langzaam en daar werd ik dan ook weer shagrijnig van. En ik mag nooit rijden van hem. Want hij wil zelf rijden. Dus dan daar gaan vaak ook ellenlange discussies aan vooraf. Zo erg zelfs, dat we met kerst een dobbelsteen hebben gekregen met daarop: ik rijd, jij rijdt.
Nog een altijd terugkerend probleem: de lichten in huis. Hij laat echt overal de lampen aanstaan. Dus ik doe die dingen altijd uit. Krijg ik gemopper omdat hij 'zo' weer terug naar boven gaat. Zo, is bij hem vaak na 5 uur en ik vind het zonde om lampen aan te hebben in een ruimte waar je niet bent. Dan krijgen we een discussie dat het spaarlampen zijn en dat het niets kost volgens hem. Gelukkig is ie zich wel rot geschrokken van de energierekening.
En over GTST. Hij haat GTST. Dus zodra die aan gaat vlucht hij naar boven. Maar vaak eten we rond die tijd dus moet hij wel meekijken en dan zitten we dus tijdens gtst te kibbelen over hoe stom hij het vindt en hoe leuk ik het vindt.
En dan het huishouden. Ik ben niet opgeruimd. Hij ook niet. Maar ik houd wel van opgeruimde tafels. Dus die moeten van mij zoveel mogelijk leeg zijn. Terwijl hij de tafel graag vol bouwt met troep. Daar kunnen we dan uren over kibbelen. Hij zie de zooi niet eens terwijl ik me rot irriteer aan al zijn gamecontrollers, afstandbedieningen, pakken drinken etc. Daarentegen gooi ik mijn schoenen gewoon midden op de vloer. Hij irriteert zich daaraan en moppert dan behoorlijk wat.
Nog een altijd terugkerend probleem: de lichten in huis. Hij laat echt overal de lampen aanstaan. Dus ik doe die dingen altijd uit. Krijg ik gemopper omdat hij 'zo' weer terug naar boven gaat. Zo, is bij hem vaak na 5 uur en ik vind het zonde om lampen aan te hebben in een ruimte waar je niet bent. Dan krijgen we een discussie dat het spaarlampen zijn en dat het niets kost volgens hem. Gelukkig is ie zich wel rot geschrokken van de energierekening.
En over GTST. Hij haat GTST. Dus zodra die aan gaat vlucht hij naar boven. Maar vaak eten we rond die tijd dus moet hij wel meekijken en dan zitten we dus tijdens gtst te kibbelen over hoe stom hij het vindt en hoe leuk ik het vindt.
En dan het huishouden. Ik ben niet opgeruimd. Hij ook niet. Maar ik houd wel van opgeruimde tafels. Dus die moeten van mij zoveel mogelijk leeg zijn. Terwijl hij de tafel graag vol bouwt met troep. Daar kunnen we dan uren over kibbelen. Hij zie de zooi niet eens terwijl ik me rot irriteer aan al zijn gamecontrollers, afstandbedieningen, pakken drinken etc. Daarentegen gooi ik mijn schoenen gewoon midden op de vloer. Hij irriteert zich daaraan en moppert dan behoorlijk wat.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
- De lampen hier precies zo. Hij laat ze overal branden, want hij komt daar wel weer terug (wanneer?)
- Regelmatig terugkerend gekibbel; ik haal geen echt vlees, we eten alleen 'nep vlees'. Ik heb al tig keer aangegeven dat ik geen flauw idee heb wat 'echt' vlees is.
- Hij zet zijn schoenen of voor het schoenenrek neer of onder/rondom de salontafel.
- Hij vindt het irritant dat ik tijdens het bellen stof ga afnemen e.d. en niet rustig ga zitten.
Verder hebben wij niet echt gekibbel over dingen. Bepaalde zaken hebben wij aangepast en andere accepteren we nu.
Leuk om alle reacties te lezen!
- Regelmatig terugkerend gekibbel; ik haal geen echt vlees, we eten alleen 'nep vlees'. Ik heb al tig keer aangegeven dat ik geen flauw idee heb wat 'echt' vlees is.
- Hij zet zijn schoenen of voor het schoenenrek neer of onder/rondom de salontafel.
- Hij vindt het irritant dat ik tijdens het bellen stof ga afnemen e.d. en niet rustig ga zitten.
Verder hebben wij niet echt gekibbel over dingen. Bepaalde zaken hebben wij aangepast en andere accepteren we nu.
Leuk om alle reacties te lezen!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Rush schreef:Ik lig er trouwens echt niet wakker van dat m`n vriend de wc-bril altijd omhoog laat staan, dat boeit me echt geen zak.
Hij moet 'm 9/10x ook omhoog doen, want ik ga vaker naar toilet, dus als ik 'm dan eens omlaag moet doen, boeiend.
Nah vind het echt irritant. Ik wil die bril niet aanraken elke keer. Of dat je het niet door hebt en je met je kont zo ineens in de W.C. valt.
Gast- Gast
Hahaha. Ik denk dat ik niet eens met m`n kont in de wc pas.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Carrie schreef:Powerbabe schreef:Hahaha ik moest heel hard lachen om het spetteren Carrie . Het is helemaal niet zo grappig maar wel hoe jij het vertelt.
Wij kibbelen regelmatig maar niet echt over een terugkerend thema. Ja over wie er beter auto kan rijden haha.
Oh Powerbabe, ik word er gek van! Wist niet dat het bestond! Why? Ik vind het zo smerig he. Viezerik. (wel plas he, is ook vies, maar niet dat je denkt dat het iets anders is)
Haha, nee ik begrijp dat het om plas gaat. Haha maar door hoe je het zei zag ik hem al voor me in de wc wild spetterend haha. Inderdaad irritant, en best wel smerig! Mijn vriend plast thuis zittend, dus gelukkig geen last van, hoera!
Het broertje van mijn vriend plast staand en spettert ook enorm. Er ligt daar een stapel Linda's naast de wc en daar zitten altijd spettertjes op, zo smerig hahaha.
Gast- Gast
Carrie schreef:Rush schreef:Ik lig er trouwens echt niet wakker van dat m`n vriend de wc-bril altijd omhoog laat staan, dat boeit me echt geen zak.
Hij moet 'm 9/10x ook omhoog doen, want ik ga vaker naar toilet, dus als ik 'm dan eens omlaag moet doen, boeiend.
Nah vind het echt irritant. Ik wil die bril niet aanraken elke keer. Of dat je het niet door hebt en je met je kont zo ineens in de W.C. valt.
Haha dat heb ik op mijn werk wel eens. Bahh! De mannen hier doen echt nooit de wc-bril omlaag en spetteren ook. Soms niet een spetteren maar gewoon er naast plassen..
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Carrie schreef:Rush schreef:Ik lig er trouwens echt niet wakker van dat m`n vriend de wc-bril altijd omhoog laat staan, dat boeit me echt geen zak.
Haha dat heb ik op mijn werk wel eens. Bahh! De mannen hier doen echt nooit de wc-bril omlaag en spetteren ook. Soms niet een spetteren maar gewoon er naast plassen..
Wat een sukkels! En bah spettertjes op de LINDA! Bij mij komen er sowieso geen tijdschriften op de W.C. en nu al helemaal niet! Heb al gevraagd of ie ook wil zitten. Dat doet hij dan 3 keer en dan vergeet hij het weer. Ik haat het!
Gast- Gast
Carrie schreef:Rush schreef:Ik lig er trouwens echt niet wakker van dat m`n vriend de wc-bril altijd omhoog laat staan, dat boeit me echt geen zak.
hahahha hier moest ik om lachen :-). Ik zie het ook zo voor me, dat je dat tegen F. zegt :-).
Wij kibbelen sowieso niet zo heel veel. Ja vorige week. 's middags krijg ik eerst een smsje dat hij níet gaat borrelen met collega's. Dan na 10 minuten weer wel, maar dat hij 'op tijd thuis is om samen te eten'.. Uiteindelijk krijg ik om 10 uur een sms dat hij om half 11 thuis is. Lekker dan. Zit je te wachten op niks af. En het maakt mij geen donder uit dat hij gaat borrelen, hij doet zijn best maar, maar eerst aangeven dat je wél thuiseet en dát dan vergeet: dat gaat er bij mij niet in. Echt, zodra die kerel gaat borrelen lijkt hij al zijn verstand verloren te hebben..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Over te veel en ik word er zo langzamerhand hartstikke zat van.
Waar wij vandaag weer eens over kibbelden was zijn afwachtende houding. Daar word ik zoooo schijtziek van.
Waar wij vandaag weer eens over kibbelden was zijn afwachtende houding. Daar word ik zoooo schijtziek van.
Gast- Gast
Yoyo schreef:Over te veel en ik word er zo langzamerhand hartstikke zat van.
O, dat is jammer zeg dat jullie zoveel kibbelen, maar wel genieten van jullie weekendje hoor! (je gaat toch dit weekend weg samen?)
Gast- Gast
RioolSpook schreef:En over GTST. Hij haat GTST. Dus zodra die aan gaat vlucht hij naar boven. Maar vaak eten we rond die tijd dus moet hij wel meekijken en dan zitten we dus tijdens gtst te kibbelen over hoe stom hij het vindt en hoe leuk ik het vindt.
Als jullie echt vaak eten rond de tijd van GTST vind ik dat je af en toe best water bij de wijn mag doen en bijv om de dag gtst kijken onder het eten en de andere dagen bijv het journaal. Je kunt gtst immers prima nog via uitzendinggemist bekijken.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
haha ik lig echt helemaal dubbel om de reacties! Zit de hele dag alleen op mn afdeling, komt alleen af en toe een soort van grappige opmerking van mijn baas voorbij... Dit topic geeft kleur aan mijn dag Overigens is heel veel herkenbaar en kan ik me er ook kapot aan ergeren, maar bij anderen is het erg leuk!
Enne, bij mij moeten de mannen ZITTEN op de wc!!
Enne, bij mij moeten de mannen ZITTEN op de wc!!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
O leuk, even mijn frustratie uiten
- Dat hij vergeet de handdoek weer op het haakje te hangen, nadat hij hem gebruikt heeft.
- Dat hij de wc bril omhoog laat staan en de plasspetters niet even wegpoetst (heb er speciaal hygiënische doekjes voor neergelegd in de wc).
- Dat hij een pak drinken niet weer terug in de koelkast zet nadat hij wat te drinken voor zichzelf heeft ingeschonken (en ik vervolgens lauw sap drinken).
- Dat hij de lege wc-rol niet in het prullenbakje gooit dat in de wc staat (je kan gewoon op de wc blijven zitten terwijl je dat doet )
- Dat hij zijn was naast de wasmand gooit ipv erin.
- Dat hij dingen niet even in de prullenbak gooit, zoals bv het bonnetje van de stomerij dat hij van zijn pantalon afhaalt en ergens neergooit, het plasticje dat om zijn tijdschrift zit eraf trekt en op tafel laat liggen etc.
- Dat hij bv zegt van "de badkamer is vies en moet schoongemaakt worden"... Is dat een hint dat ik dat moet doen, kan hij toch ook wel????
- Dat het altijd lijkt alsof er een bom is ontploft als ik hem even alleen laat met de kinderen (ooit van opruimen gehoord )
- Dat hij het licht laat branden in een ruimte waar hij niet meer is (en dan klagen over de hoge rekening).
Goh, wat hebben wij een perfecte relatie met al dat gekibbel
- Dat hij vergeet de handdoek weer op het haakje te hangen, nadat hij hem gebruikt heeft.
- Dat hij de wc bril omhoog laat staan en de plasspetters niet even wegpoetst (heb er speciaal hygiënische doekjes voor neergelegd in de wc).
- Dat hij een pak drinken niet weer terug in de koelkast zet nadat hij wat te drinken voor zichzelf heeft ingeschonken (en ik vervolgens lauw sap drinken).
- Dat hij de lege wc-rol niet in het prullenbakje gooit dat in de wc staat (je kan gewoon op de wc blijven zitten terwijl je dat doet )
- Dat hij zijn was naast de wasmand gooit ipv erin.
- Dat hij dingen niet even in de prullenbak gooit, zoals bv het bonnetje van de stomerij dat hij van zijn pantalon afhaalt en ergens neergooit, het plasticje dat om zijn tijdschrift zit eraf trekt en op tafel laat liggen etc.
- Dat hij bv zegt van "de badkamer is vies en moet schoongemaakt worden"... Is dat een hint dat ik dat moet doen, kan hij toch ook wel????
- Dat het altijd lijkt alsof er een bom is ontploft als ik hem even alleen laat met de kinderen (ooit van opruimen gehoord )
- Dat hij het licht laat branden in een ruimte waar hij niet meer is (en dan klagen over de hoge rekening).
Goh, wat hebben wij een perfecte relatie met al dat gekibbel
Laatst aangepast door Kat1980 op vr 24 feb 2012 - 1:43; in totaal 1 keer bewerkt
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Dat heb ik ook wel eens gehad als ik midden in de nacht, half in slaap, naar de wc ga.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Over alles
Hebben vaak gehoord dat we klinken als een oud getrouwd stel.
Wij kibbelen over wie wat moet opruimen, schoonmaken, welke boodschappen er gehaald moeten worden, wie er aan de beurt is om thee te zetten, welke bordjes we gebruiken bij een etentje, dat de pedaalemmer te klein is, dat een leeg wc rolletje opgeruimd moet worden en ga zo maar door. Met andere woorden, de meest onzinnige dingen. Maar het is en blijft ook echt kibbelen en we zien het beide niet als ruzie maar meer als discussieren.
Hebben vaak gehoord dat we klinken als een oud getrouwd stel.
Wij kibbelen over wie wat moet opruimen, schoonmaken, welke boodschappen er gehaald moeten worden, wie er aan de beurt is om thee te zetten, welke bordjes we gebruiken bij een etentje, dat de pedaalemmer te klein is, dat een leeg wc rolletje opgeruimd moet worden en ga zo maar door. Met andere woorden, de meest onzinnige dingen. Maar het is en blijft ook echt kibbelen en we zien het beide niet als ruzie maar meer als discussieren.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Haha hilarisch om te lezen dit, sommige dingen zijn wel herkenbaar uit eerdere tijden maar gelukkig is dat gekibbel wel voorbij nu. Ik denk dat wij in het eerste jaar dat we samenwoonden genoeg gekibbeld en ruzie hebben gemaakt om het nooit meer te hoeven Uiteraard wel eens discussies maar tegenwoordig eigenlijk nooit meer echt knallen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Wij wonen niet samen, maar kibbelen genoeg
We kibbelen over wie 'mag' betalen (hij wilt altijd alles betalen als we uit gaan of boodschappen doen..)
Als we pizza eten, delen we altijd een pizza en is 't elke keer weer ruzieën welke pizza we nemen en welke 't lekkerst is..
Welke energydrink 't lekkerst is.
Of we een hond of een kat nemen later, maar ik wil mijn kat niet kwijt en ik wil een Rottweiler dus hij heeft maar te schikken
En een heel, héél groot punt; op zondag zeggen 'volgende week vrijdag', is in zijn ogen de eerstvolgende vrijdag en volgens mij is 't de vrijdag dáárop. We blijven erover struikelen en ik weet niet of dat punt ooit nog goed komt...
We kibbelen over wie 'mag' betalen (hij wilt altijd alles betalen als we uit gaan of boodschappen doen..)
Als we pizza eten, delen we altijd een pizza en is 't elke keer weer ruzieën welke pizza we nemen en welke 't lekkerst is..
Welke energydrink 't lekkerst is.
Of we een hond of een kat nemen later, maar ik wil mijn kat niet kwijt en ik wil een Rottweiler dus hij heeft maar te schikken
En een heel, héél groot punt; op zondag zeggen 'volgende week vrijdag', is in zijn ogen de eerstvolgende vrijdag en volgens mij is 't de vrijdag dáárop. We blijven erover struikelen en ik weet niet of dat punt ooit nog goed komt...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Hahaha. Als ik op zondag zeg, volgende week vrijdag, dan bedoel ik de vrijdag die als eerst komt. Mijn week begint op maandagJop schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
freakielief schreef:Geen terugkerende onderwerpen bij ons eigenlijk. Zou ik sowieso heel kriebelig van worden.
+1
Gast- Gast
Marin schreef:En dan bedoel ik niet knallende ruzie, maar van die dingen waar je (eeuwig) over kunt kibbelen.
Wij kunnen echt heel goed kibbelen, echt maar door gaan over een stom klein onderwerp en niet echt ruzie hebben maar gewoon zeiken op een semi grappige manier.
- Ik zet altijd het klepje van de wcrol houder omhoog. op die manier kan ik beter het wc papier pakken. Maar hij vindt dat bloed irritant en roept elke keer van oooh S is er weer hoor! En dan blijven we er maar over door kibbelen dat ik dit handiger vind ;-)
Je kunt hem toch daarna weer naar beneden doen elke keer als je klaar bent. Dan kan hij zich er ook niet aan ergeren.
- zelfde geldt voor het wasbakje in de wc. Ik was daar altijd m'n handen, maar hij vindt dat ik dat in de keuken moet doen want hij legt altijd z'n mobiel in de wasbakje als ie op de wc zit. Blijven we ook maar over door kibbelen en ik blijf t gewoon (semi per ongeluk, semi expres doen)
Waarom legt hij zijn mobiel daar? Dan kan hij hem toch ook ergens anders neerleggen of hem niet meenemen?
- we doen altijd op vrijdagavond boodschappen en na een week werken is ie onwijs recalcitrant en moet ie z'n energie kwijt. Dus zitten we altijd enorm op elkaar te kutten als we boodschappen doen, volgens mij lijkt t net alsof we dan hele erge ruzie hebben. Ik word van hem dan ook heel recalcitrant en dan kunnen we elkaar niet uitstaan.
Waarom kiezen jullie dan niet voor een andere avond? Tenzij dat echt niet mogelijk is.
Ben benieuwd welke dingen bij jullie keer op keer terug komen en je over kibbelt.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
En waar wij over kibbelen (meestal zeurt hij over mij)
- Dat ik de wc deur open laat staan.
- Als ik mijn handen was dan schut ik ze daarna waardoor er dan spetters water op de rand van de gootsteen zitten.
- Dat ik af en toe slordig ben en dat soms mijn kleding of andere zooi verspreid ergens ligt.
- Dat als ik kook niet alles tegelijk moet doen (als ik bijv. tomaat gesneden heb dat het aanrecht dan nat is en dat ik dat eerst schoon moet maken voordat ik begin met iets anders).
- Dat ik de wc deur open laat staan.
- Als ik mijn handen was dan schut ik ze daarna waardoor er dan spetters water op de rand van de gootsteen zitten.
- Dat ik af en toe slordig ben en dat soms mijn kleding of andere zooi verspreid ergens ligt.
- Dat als ik kook niet alles tegelijk moet doen (als ik bijv. tomaat gesneden heb dat het aanrecht dan nat is en dat ik dat eerst schoon moet maken voordat ik begin met iets anders).
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Waarover krijg jij complimenten?
» waarover heb jij je verbaasd vandaag?
» Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?
» Waarover heeft jouw partner klachten?
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» waarover heb jij je verbaasd vandaag?
» Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?
» Waarover heeft jouw partner klachten?
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: