Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarover kibbelen jullie?

+36
SoGood
Sarah1985
Ibbeltje
Pannetoet
Lady Starstruck
loura
Zonnetje
RYW
Shy
PrimaBella
Caroow
Silver
dolfijntje24
Bazinga
Merai
minoessepoes
Kat1980
NoName88
Caro
Dennenappel
RioolSpook
Atelier Madame
Tullow
Curious
Shisha
Raindrop
Ayla
Niekske
SarahKey
Steep
Rush
Arwyn
Guus
Minx
bolus26
Marin
40 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Waarover kibbelen jullie? Empty Waarover kibbelen jullie?

Bericht  Marin do 23 feb 2012 - 20:59

En dan bedoel ik niet knallende ruzie, maar van die dingen waar je (eeuwig) over kunt kibbelen.

Wij kunnen echt heel goed kibbelen, echt maar door gaan over een stom klein onderwerp en niet echt ruzie hebben maar gewoon zeiken op een semi grappige manier.

- Ik zet altijd het klepje van de wcrol houder omhoog. op die manier kan ik beter het wc papier pakken. Maar hij vindt dat bloed irritant en roept elke keer van oooh S is er weer hoor! En dan blijven we er maar over door kibbelen dat ik dit handiger vind ;-)

- zelfde geldt voor het wasbakje in de wc. Ik was daar altijd m'n handen, maar hij vindt dat ik dat in de keuken moet doen want hij legt altijd z'n mobiel in de wasbakje als ie op de wc zit. Blijven we ook maar over door kibbelen en ik blijf t gewoon (semi per ongeluk, semi expres doen)

- we doen altijd op vrijdagavond boodschappen en na een week werken is ie onwijs recalcitrant en moet ie z'n energie kwijt. Dus zitten we altijd enorm op elkaar te kutten als we boodschappen doen, volgens mij lijkt t net alsof we dan hele erge ruzie hebben. Ik word van hem dan ook heel recalcitrant en dan kunnen we elkaar niet uitstaan.

Ben benieuwd welke dingen bij jullie keer op keer terug komen en je over kibbelt.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover kibbelen jullie? Empty Re: Waarover kibbelen jullie?

Bericht  bolus26 do 23 feb 2012 - 21:12

over het huishouden,altijd en t blijft regelmatig niet alleen bij kibbelen
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Minx do 23 feb 2012 - 21:12

De boodschappen inderdaad, ik volg gewoon de winkel zeg maar maar dat gaat er bij hem niet in, hij rent kriskras door de winkel heel irritant.

De wcrol zijn we het over eens.

En de verwarming kunnen we ook over kibbelen ik wil het gewoon lekker hebben hij vind dat ik dan maar een extra trui aan moet trekken. Maar ik weiger als een soort eskimo in huis te gaan zitten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Guus do 23 feb 2012 - 21:14

Marin schreef:En dan bedoel ik niet knallende ruzie, maar van die dingen waar je (eeuwig) over kunt kibbelen.

Wij kunnen echt heel goed kibbelen, echt maar door gaan over een stom klein onderwerp en niet echt ruzie hebben maar gewoon zeiken op een semi grappige manier.

- Ik zet altijd het klepje van de wcrol houder omhoog. op die manier kan ik beter het wc papier pakken. Maar hij vindt dat bloed irritant en roept elke keer van oooh S is er weer hoor! En dan blijven we er maar over door kibbelen dat ik dit handiger vind ;-)

- zelfde geldt voor het wasbakje in de wc. Ik was daar altijd m'n handen, maar hij vindt dat ik dat in de keuken moet doen want hij legt altijd z'n mobiel in de wasbakje als ie op de wc zit. Blijven we ook maar over door kibbelen en ik blijf t gewoon (semi per ongeluk, semi expres doen)

- we doen altijd op vrijdagavond boodschappen en na een week werken is ie onwijs recalcitrant en moet ie z'n energie kwijt. Dus zitten we altijd enorm op elkaar te kutten als we boodschappen doen, volgens mij lijkt t net alsof we dan hele erge ruzie hebben. Ik word van hem dan ook heel recalcitrant en dan kunnen we elkaar niet uitstaan.

Ben benieuwd welke dingen bij jullie keer op keer terug komen en je over kibbelt.

o hoe ik zou willen dat ik aan het eind van een werkweek energie overhad om kwijt te moeten... ik ben compleet afgepeigert! laughcry

waar kibbelen wij over....

hij loopt op z'n hakken zegmaar (weet niet goed hoe ik het uit moet leggen) hij stampt dus altijd een beetje, zelfs op zijn sokken en dat vind ik zielig voor de onderbuurman

hij vindt het irritant dat ik de afwas laat staan voor na het na tafelen en alles, ik vind het irritant dat hij niet kan natafelen en alles meteen op moet ruimen

dat was m eigenlijk wel geloof ik clown
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 21:16

Geen terugkerende onderwerpen bij ons eigenlijk. Zou ik sowieso heel kriebelig van worden.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 23 feb 2012 - 21:20

Hier ook geen terugkerende onderwerpen.
We zijn allebei heerlijk koppig, dus als we onze dag niet hebben, is het gewoon een stom klein dingetje.
Elke keer hetzelfde lijkt me ook echt heel vervelend.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush do 23 feb 2012 - 21:22

Schoonmaken/opruimen. Hij krijgt al de kriebels als er een tijdschrift op tafel ligt. Hij is echt het toppunt van opgeruimd en schoongemaakt en ik ben daar iets gemakkelijker in.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 21:30

Dat hij mijn kant van het dekbed soms ook lostrekt bij het voeteneind, daar kan ik echt niet tegen.

Dat hij de W.C. bril nooit omlaag doet, en spettert:pale:

Dat hij het natte aanrecht droog maakt met de theedoek. Dat kan je gewoon in de wasbak vegen met een sponsje en later een huishouddoekje. Nu kunnen elke keer de theedoeken in de was.

Dat hij zijn handen afdroogt aan de theedoek ipv aan de handdoek.

Dat overal in huis die smerige, irritante checkfriemeltjes van hem liggen.

Dat hij niet op zijn glas let als hij loopt, net een klein kind.

Dat zijn kleren niet in, maar op de wasmand liggen.

Dat hij een iPhone heeft, maar niet eens zijn e-mail op zijnt telefoon installeert. Zelfde gekdt voor FB. Ik zei tegen hem dat hij net zo goed een nokia 3210 had kunnen nemen dan.

Verder doe ik zelf natuurlijk nooit wat verkeerdWaarover kibbelen jullie? 166342

Gast
Gast

Bericht  Rush do 23 feb 2012 - 21:35

Oh, ik weet ook nog wel wat leuke.

We hebben gewoon een wasmand en daarnaast leg ik over een krukje mijn kleding neer wat ik later nog een keer aantrek. M`n vriend gooit daar dan z`n vieze boxershort en stinksokken bovenop, terwijl de wasmand ernaast staat (like WTF?).

Hij laat altijd de kledingkast open staan.

Ik leg lege pakken drinken en andere verpakkingen altijd op de magnetron en dan vergeet ik dat zo een dag of 3 in de container te gooien.

Ik ruim m`n tijdschriften niet snel genoeg op naar zijn idee, maar ik vind wat tijdschriften in huis gewoon 'gezellig' staan.

Hij stapt de bijkeuken in, stapt uit z`n klompen en laat deze op de deurmat staan. Vervolgens breek ik m`n benen erover. Waarover kibbelen jullie? 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 22:11

Ik knoei nogal vaak, vindt hij lomp. (ik ben ook lomp) Dan kibbelen we over hoe goed ik de bank naar de mallemoer help. Laughing

Als we samen naar de supermarkt gaan voor het avondeten, zonder bedacht te hebben wat we willen eten. Onze smaken verschillen nogal, dus dat wordt altijd een discussie in de winkel en uiteindelijk lopen we met een pizza naar buiten.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 23 feb 2012 - 22:13

Goochem dat ie zoveel energie kwijt moet aan t einde van de week is ook wel meer van de laatste tijd. Hij heeft vandaag z'n laatste werkdag bij z'n huidige baan en was dus al tijden aan t afbouwen, nam geen nieuwe klanten meer aan. Dus hij zit al de hele tijd op z'n werk niks te doen en figuurtjes van Alu Folie te vouwen. Ja daar zou ik ook recalcitrant van worden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Steep do 23 feb 2012 - 22:14

We kibbelen vaak over dat hij geen mening heeft of niet kan kiezen. Bijvoorbeeld over het eten, dan wil hij het ene moment pizza en het volgende moment aardappels/vlees/groente en kan ik er geen pijl op trekken. Ik wil A of B haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  SarahKey do 23 feb 2012 - 22:17

Dat ik de lege wcrolletjes zelden meteen weggooi maar eerst een dag laat liggen.
(of in het afvalbakje gooi maar meneer vind dat dit bij het oud papier hoort, tjoh wees blij dat ik heb dat uberhaupt eens opruim!)

Dat hij altijd moet plassen als ik tanden sta te poetsen. Onze badkamer is niet ruim en ik vind dat gewoon vies. Dus tegenwoordig gaat de deur op slot.

Op vrijdagavond is hij ook zat van een hele week werken. Hij heeft alleen niet zoals jou vriend energie te veel, maar energie te weinig en kakt dan helemaal in. Hij begint dat echt vervelend te worden en loopt dan overal om te zeiken. Dan is echt alles verkeerd. Rolling Eyes Gelukkig is dit niet elke vrijdagavond zo, anders zou ik gillend wegrennen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  SarahKey do 23 feb 2012 - 22:20

Oh en 'vroeger' liet hij altijd 1 velletje hangen op het wcrolletje zodat hij geen nieuwe neer hoefde te hangen.

Werd daar zo knorrig om dat ik eens een a4 heb opgehangen met de tekst: Wat denk je bij de laatste vel? M.artina red zich wel? Niet dus......

Hij schaamde zich rot toen zijn moeder naar de wc ging en dat zag hangen.
Werkte wel trouwens...
Wat ook wel gewerkt heeft, telkens de rol weer eraf halen en dat ene rolletje met dat ene velletje weer terug hangen.

Ach waar ik me toen druk om maakte Laughing angel
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Niekske do 23 feb 2012 - 22:23

Het huishouden blijft een issue... smile en hij is vaak te lui om dingen naar de keuken of de prullenbak te brengen. Dus rond zijn computer slingeren altijd lege glazen en bakjes, lege verpakkingen etc... hij ziet heel veel dingen gewoon niet! Gelukkig ruimt hij wel dingen op als ik het hem vraag Waarover kibbelen jullie? 166342

Wat ik wel bloed-irritant vind, als ik hem vraag 'wil je a of b?' zegt ie altijd 'ja'. Grrrrrr!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 22:33

We kibbelen vooral 's avonds. Hij zit dan vaak te gamen maar moet nog wel douchen alleen hij stelt dat altijd zo laaaang mogelijk uit omdat ie eigenlijk niet op bed wil. Dus ik zeg dan wel eens dat ie moet opschieten maar dat kan ie niet zo goed hebben.

Ik laat altijd de deur open staan. Onze kat loopt ons altijd achterna waardoor de deur vervolgens wagenwijd openstaat. Ik hoor dus geregeld dat ik 'm dicht moet doen.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 23 feb 2012 - 22:43

Jolee schreef:Ik knoei nogal vaak, vindt hij lomp. (ik ben ook lomp) Dan kibbelen we over hoe goed ik de bank naar de mallemoer help. Laughing

n.

Haha herkenbaar! Ik ben ook een major kluns en dat vind ie irritant.
Ik vind bijna niks irritant aan hem, erger me niet zo snel, maar kibbel wel terug als hij zo doet. Of ja, soms is ie enorm miereneukerig. Laatst had ik brood gemaakt, zegt ie de volgende dag: ja kijk ik vouw het aluminium folie altijd op deze manier, ipv hoe jij het deed. Dan zeg ik ook dat ie een zeiksnor is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 22:43

Hahaha ik moest heel hard lachen om het spetteren Carrie smile. Het is helemaal niet zo grappig maar wel hoe jij het vertelt.

Wij kibbelen regelmatig maar niet echt over een terugkerend thema. Ja over wie er beter auto kan rijden haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 22:46

Powerbabe schreef:Hahaha ik moest heel hard lachen om het spetteren Carrie Waarover kibbelen jullie? 561177. Het is helemaal niet zo grappig maar wel hoe jij het vertelt.

Wij kibbelen regelmatig maar niet echt over een terugkerend thema. Ja over wie er beter auto kan rijden haha.

Oh Powerbabe, ik word er gek van! Wist niet dat het bestond! Why? Ik vind het zo smerig he. Viezerik. (wel plas he, is ook vies, maar niet dat je denkt dat het iets anders is)

Gast
Gast

Bericht  Ayla do 23 feb 2012 - 22:50

Ik krijg het voor mekaar om binnen 1 dag weer een bom te laten ontploffen in huis.

Hij legt vuile kleren ook op de wasmand, maar dat irriteert me niet, wel dat hij 's avonds zijn kleren uitdoet en alles zo laat liggen en in bed stapt. Laat het voortaan allemaal maar liggen, hij moet het maar in de wasmand doen (of erop Waarover kibbelen jullie? 394967 ) wc bril gaat hier ook nooit omlaag maar die doe ik ook al gedachteloos zelf omlaag, valt me al niet meer op.

We hebben eigenlijk maar weinig dingen waarover we kibbelen, en ruzie hebben we al helemaal zelden. Maar als we dan ruzie hebben is het ook meteen raak haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Rush do 23 feb 2012 - 22:53

Ik lig er trouwens echt niet wakker van dat m`n vriend de wc-bril altijd omhoog laat staan, dat boeit me echt geen zak.

Hij moet 'm 9/10x ook omhoog doen, want ik ga vaker naar toilet, dus als ik 'm dan eens omlaag moet doen, boeiend. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 23:07

Ik vind dat best goed, vuile kleren OP de wasmand.

Hier liggen ze, waar hij ze heeft uitgetrokken. Overhemd en riem in de woonkamer, sokken aan het voeteneinde IN bed, boxer voor de douche en broek in de kleedkamer op de grond.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 23:12

Mja, die van mij laat ook vaak een spoor achter van kleding. En de wc-bril naar beneden doen, heb ik ook geen moeite mee.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop do 23 feb 2012 - 23:23

- Het huishouden. Mijn vriend vindt het fijn als ik zeg wat hij moet doen en ik vind het fijn als hij uit zichzelf allerlei dingen doet en daar botst het best wel.
Ook werkte ik voorheen parttime (en tussendoor ben ik nog een poos werkloos geweest) en daardoor deed ik ook veel meer. Nu volg ik fulltime een opleiding en ik wil dat we nu de taken verdelen. Het gaat gelukkig wel steeds beter.

- Als we bijvoorbeeld een fles drinken pakken en er wat uit gedronken hebben, vergeet ik die vaak terug in de koelkast te zetten. Mijn vriend kan daar dan weer absoluut niet tegen.

- Ik vind ook dat hij teveel spellen speelt en daar kibbelen we ook regelmatig over :P

Laatst aangepast door Raindrop op wo 29 feb 2012 - 6:29; in totaal 2 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Shisha do 23 feb 2012 - 23:24

Hier kibbelen we voornamelijk over het huishouden.

- Hij rookt shag en als hij op de tafel knoeit veegt hij het gewoon op de grond i.p.v. dat hij het op zijn hand veegt en in de asbak gooit.
- Vervolgens loopt hij te mopperen en vindt hij het onzin dat ik vind dat er iedere dag gezogen moet worden.
- Het gebied rond de computer zier er doorgaans ook uit alsof er maanden niet is schoongemaakt. (terwijl dat iedere/om de dag gebeurd)
- Hij laat zijn vuile sokken overal slingeren, meestal in de woonkamer. Vuile was gooit hij naast het bed i.p.v. in de wasmand.
- Vervolgens moppert hij tegen mij dat ik alleen maar kleren van mij heb gewassen en niks van hem. Dan zeg ik dat er geen kleren van hem in de wasmand lagen dus dat er dan weinig van hem te wassen valt.
- Hij stelt het huishouden altijd zo lang mogelijk uit en doet alles op het laatste moment terwijl ik juist het huishouden het liefst aan het begin van de dag doe zodat ik daarna lekker kan gaan zitten. Hij heeft dan al wel in gedachten wat hij gaat doen die dag maar 9 van de 10x heb ik het dan al gedaan. Dan mopper ik dat hij te weinig doet en hij moppert dat ik alles al doe terwijl hij dat had willen doen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: